تهران
اشتباهات آرایشی

با این اشتباهات رایج آرایشی سن‌تان بیشتر می‌شود

همه خانم‌ها آرایش میکنند تا چهره‌ای زیباتر، جذاب‌تر و شاداب‌تر داشته باشند. ولی گاهی در نحوه آرایش و میکاپ و انتخاب لوازم آرایش اشتباه می‌کنند که همین اشتباهات باعث می‌شود سن خانم‌ها بیشتر به نظر برسد و چهره حالت طبیعی خود را از دست بدهد. در ادامه این مطلب در تیجور این اشتباهات را بررسی می‌کنیم.

انواع رژ لب

مدل‌های مختلف رژلب و کاربرد هر کدام از آن‌ها

رژ لب‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام بسته به نوع آرایش و تیپ و استایلی خاص انتخاب می‌شوند. مثلا رژلب‌های محبوب جامد پیچی معمولا برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند و ماندگاری به نسبت خوبی هم دارند. برای آشنایی با انواع مدل‌های رژلب و رنگ رژ لب مناسب برای پوست شما با تیجور همراه باشید.

لنز رنگی چشم

کدام رنگ لنز برای شما مناسب و طبیعی است؟

چشم و رنگ چشم‌ هر فردی زیبایی منحصر به فرد خود را داشته که با رنگ مو و پوست نیز همخوانی دارد. اگر می‌خواهید رنگ چشم خود را تغییر دهید باید به رنگ پوست و موی خود دقت کنید. زیرا خرید لنز رنگی نامتناسب و نادرست جذابیت و زیبایی چهره را از بین می‌برد. برای انتخاب رنگ لنز مناسب چهره خود در تیجور باشید.

مدل فیبروز ابرو

20 طرح جدید فیبروز ابرو کاملا طبیعی

فیروز ابرو روشی است که برای هاشور زدن و پر کردن ابرو و همچنین رفع نواقص ابرو به کار می‌رود. نکته مهمی که در رابطه با فیبروز ابرو وجود دارد این است که هر چقدر مدل و طرح انتخابی طبیعی‌تر و ساده‌تر باشد، نتیجه زیباتر است. در این مقاله در تیجور انواع مختلفی از مدل‌های فیبروز ابرو را تهیه کرده‌ایم.

مدل آرایش صورت

25 مدل آرایش صورت 2023 مد روز که شما را زیباتر می‌کند

مدل آرایش صورت در سال 2023 به لحاظ زیبایی و مد تغییراتی داشت. این تغییرات از عوامل مختلفی تاثیر می‌گیرد که خوشبختانه یکی از چیزهایی که در سال‌های جدید با آن مواجه می‌شویم، آرایش ساده و مینیمال است. به طوری که کرم پودرهای غلیظ و ابروهای نازک جای خود را به ضد آفتاب‌های معمولی و ابروهای پهن داده‌اند.

آرایش زمستانی دخترانه

مدل میکاپ خود را زمستانی کنید

حتما می‌دانید که مدل میکاپ در فصل تابستان و در فصل زمستان تفاوت دارد. یکی از نکات مهم قبل از آرایش در فصل زمستان این است که حتما باید از مرطوب کننده‌های مخصوص استفاده کنید تا پوست خشک نشود و سپس با توجه به نوع و رنگ پوست، کرم پودر و دیگر لوازم آرایشی را تهیه کنید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

لیفت مژه چگونه باعث زیبایی مژه ها می شود.

لیفت مژه چیست و چگونه انجام می‌شود؟

لیفت مژه روشی برای بلندتر کردن و حالت دادن به مژه‌ها است. این روش‌ جایگزین مناسبی نسبت به اکستنشن مژه است که با توجه به نوع مژه‌ها حدود 3 ماه ماندگاری دارد که البته مراقبت‌هایی هم حتما باید بعد از لیفت انجام دهید تا به چشم‌ها و مژه‌ها آسیبی نرسد. در این مقاله لیفت مژه را به طور کامل بررسی کردیم.

برنزه شدن در فصل پاییز

دوست دارید تو فصل پاییز برنزه بشید؟

در فصل پاییز با توجه به سرد شدن هوا که امکان آفتاب گرفتن وجود ندارد باید روش‌های دیگری را برای برنزه شدن انتخاب کرد. روش‌هایی مانند: سولاریوم یا اسپری‌های برنزه کننده. اما باید نکاتی را در استفاده از این روش‌ها رعایت کرد که در ادامه این مقاله ما به بررسی تمام این نکات پرداختیم. با تیجور همراه باشید.

آرایش مخصوص پوست برنزه

تکنیک‌های آرایشی مخصوص پوست برنزه رو در تیجور بخوانید

برای برنزه شدن رنگ پوست صورت احتیاجی به آفتاب گرفتن یا سولاریوم نیست. اگر لوازم آرایش و رنگ آن‌ها را با دقت بیشتری انتخاب کنید می‌توانید با آرایش صورت برنزه به رنگ و مدل آرایش دلخواه خود برسید. در ادامه این مقاله با تیجور همراه باشید تا قدم به قدم با نحوه آرایش برنز آشنا شوید.

درمان خشکی پوست درفصل پاییز و زمستان

آماده سازی پوست برای فصل پاییز و زمستان

پوست صورت معمولا در فصل پاییز و زمستان دچار خشکی می‌شود که به همین علت برای حفظ شادابی و سلامتی آن احتیاج به مراقبت ویژه‌ای پیدا می‌کند. از نکات مهم مراقبتی پوست استفاده از ضد آفتاب‌ها، آبرسان‌ها و مرطوب کننده‌های مخصوص پوست است. برای آشنایی کامل با تمام نکات مهم مراقبتی در ادامه همراه تیجور باشید.

چه رنگ ابرویی خوبه

بهترین رنگ ابرو برای شما کدام است؟

در این مقاله درباره انواع رنگ ابرو و اینکه چه رنگ ابرویی مناسب انواع رنگ موها است و همچنین اینکه رنگ ابرو به چه میزان می‌تواند با رنگ مو تفاوت داشته باشد و نحوه رنگ کردن ابرو و نکات لازم برای شما آورده شده است با مجله تیجور همراه ما باشید.

رنگ رژ لب پاییزی

معرفی چند رنگ رژلب پاییزی به سبک تیجور

اغلب خانم‌ها دوست دارند که با تغییر فصل، استایل خود را هم تغییر دهند که در این بین تغییر در آرایش صورت مخصوصا تغییر رنگ رژلب بسیار اهمیت دارد زیرا برای انتخاب رنگ رژ لب مناسب باید نکات مهمی را رعایت کرد. با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به شما کمک کنیم در فصل پاییز رنگ رژلب مناسبی را انتخاب کنید.

مدل آرایش خانم‌های عینکی

مدل آرایش مخصوص خانم‌های عینکی

در این مقاله برای خانم های عینکی درباره فرم ابرو، نحوه آرایش، مدل آرایش چشم و از بین بردن سیاهی زیرچشم مطالبی گردآوری شده است با مجله تیجور همراه ما باشید.

آرایش پوست سبزه

پوست های سبزه باید اینطوری آرایش کنن

میدونستید هر رنگ پوستی مثل پوست سبزه و برنزه آرایش مخصوص به خودش رو داره؟ اگه بتونید تناژ رنگ پوستتون رو درست تشخیص بدید میتونین یه میکاپ جذاب انجام بدید. پس همراه تیجور باشید.

آموزش کانتورینگ انواع صورت

آموزش کانتورینگ و زاویه‌دار کردن انواع صورت

کانتورینگ صورت به معنای برجسته سازی یا محو سازی برخی نواحی صورت است که زیبایی آرایش را دو چندان می‌کند. مثلا می‌توان با کانتور کردن بینی آن را کوچکتر کرد یا با کانتور گونه آن را برجسته‌تر کرد. برای آموزش کانتورینگ انواع فرم‌های مختلف صورت و نواحی مختلف صورت با ادامه این مطلب همراه تیجور باشید.

زیباتر شدن بدون آرایش غلیظ

میدونین بدون آرایش های غلیظ هم میشه زیباتر شد

قصد داریم در این مقاله به شما آموزش بدیم که بدون استفاده از لوازم آرایش‌های سنگین و گرون قیمت و آرایش‌های غلیظ هم میتونید زیبا بشید. پس برای دونستن این نکات تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

6 نکته برای ارتقای روتین پوست از تابستان به پاییز

6 نکته آسان اما مهم برای روتین مراقبت از پوست در پاییز

با اتمام فصل تابستان و شروع فصل پاییز برخی مراقبت‌های پوستی مانند استفاده از مرطوب کننده‌ها و آبرسان‌ها را باید بیشتر کنیم زیرا با سرد شدن هوا پوست صورت و بدن خشک و کم آب می‌شود. با ما همراه باشید تا 6 نکته برای ارتقای روتین پوستی با تغییر فصل را در تیجور آموزش دهیم.

طرز تهیه پرایمر خانگی و طبیعی

طرز تهیه پرایمر خانگی و طبیعی

پرایمر یکی از اصلی ترین زیر ساز های آرایش است و چه بهتر است که این زیر ساز چشم از مواد طبیعی و به روش خانگی تهیه شود در این مقاله میخواهیم به شما در مورد ساخت پرایمر با ژل آلوئو را را آموزش دهیم.

ساخت تونر خانگی برای پوست خشک

چجوری برای پوست خشک تونر خانگی و طبیعی بسازیم؟

استفاده از تونر برای هر نوع پوستی لازم و ضروری است. مخصوصا در پوست‌های خشک که باعث شادابی و آبرسانی پوست می‌شود. در این میان استفاده از تونرهای خانگی بسیار مفید و مقرون به صرفه می‌باشد. برای آشنایی با انواع تونرهای خانگی برای پوست‌های خشک با ادامه این مطلب همراه تیجور باشید.

برای پوست چرب خود تونر خانگی بسازید

دستور ساخت 10 تونر خانگی عالی مخصوص پوست چرب

پوست ما هموراه نیازمند رسیدگی و مراقبت است. به خصوص برای داشتن پوستی زیبا و شاداب مراقبت‌های ویژه‌ای را می‌طلبد. تونرها از آن دسته مواد مراقبتی پوست هستند که برای پاکسازی پوست از انواع آلودگی‌های محیطی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند. در این مطلب دستور ساخت چند تونر خانگی را جمع اوری کرده‌ایم.

زیر ساز آرایش یا پرایمر چیست؟

پرایمر یا همان زیرساز آرایش چیست؟

پرایمر یا همان زیر ساز آرایش جزو لوازم آرایشی و بهداشتی ضروری برای خانم‌ها محسوب می‌شود زیرا باعث ماندگاری بیشتر آرایش و همچنین صاف و یکدست شدن پوست خواهد شد. پرایمرها انواع مختلفی دارند مانند پرایمر لب یا پرایمر چشم. برای آشنایی با این پرایمرها و کاربرد آن‌ها تا انتهای این مقاله همراه تیجور باشید.

کاربرد تونر برای انواع پوست صورت

کاربرد تونر برای انواع پوست صورت

تونرها باعث پاکسازی عمیق پوست و در نتیجه شادابی آن می‌شوند. برای استفاده از پرایمرها ابتدا باید بدانید پوست شما از چه نوعی است تا بتوانید تونر مخصوص پوست خود را تهیه کنید. برای آشنایی کامل با انواع تونر و کاربرد آن‌ها با تیجور همراه شوید.

مراقبت از پوست برای خانم های شاغل

نکات مراقبت از پوست برای افراد شاغل

خانم‌های شاغل معمولا بابت کمبود زمان و خستگی زیاد روتین مراقبت از پوست صورت را به طور کامل انجام نمی‌دهند که همین امر باعث بروز چین و چروک و لک صورت شده و پوست شادابی خود را به مرور از دست می‌دهد. در این مطلب بهترین روتین مراقبت از پوست را برای خانم‌های شاغل که زمان محدودی دارند جمع آوری کردیم.

آرایش پوست خشک

پوست خشک را چگونه آرایش کنیم؟

اگر پوست خشکی دارید و هنگام آرایش کردن، پوست صورت شما پوسته پوسته و قرمز می‌شود خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله تمام نکات مربوط به آرایش مخصوص پوست‌های خشک مانند معرفی لوازم آرایش و نحوه استفاده از آن‌ها را جمع آوری کردیم تا چهره‌ای زیباتر و شاداب‌تر داشته باشید. با ما همراه شوید.

آرایش صورت در تابستان

نحوه آرایش صورت در فصل تابستان و گرما

نحوه آرایش صورت در فصل تابستان کاملا متفاوت از فصل‌های دیگر است. زیرا در این فصل به علت گرمای هوا پوست صورت عرق کرده و باعث تغییر در آرایش صورت می‌شود. برای آگاهی از تمام نکات آرایشی مخصوص فصل تابستان با ما در ادامه این مطلب در تیجور همراه باشید.

پاک کردن آرایش چشم

نحوه پاک کردن صحیح آرایش چشم چگونه است؟

چشم‌ها و پوست اطراف آن بسیار حساس می‌باشند به همین دلیل پاک کردن آرایش چشم بسیار حائز اهمیت است. چون بیشتر مواد آرایشی مورد استفاده در چشم‌ها به سختی پاک می‌شوند پس بهتر است از روش‌های صحیحی برای پاکسازی آرایش چشم استفاده شود. برای آشنایی با این روش‌ها تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

انتخاب ریمل متناسب با فرم چشم و مژه ها

انتخاب ریمل مناسب با توجه به فرم مژه و چشم

یکی از روش‌های انتخاب یک ریمل مناسب توجه به فرم چشم‌ها و مژه‌هاست. مثلا اگر مژه‌های شما کم پشت و کوتاه است باید ریملی را انتخاب کنید که فرچه و برس مخصوصی داشته باشد تا باعث زیباتر شدن فرم چشم‌ها و مژه‌ها شود. برای آشنایی با انواع ریمل‌ها و برس‌ها ادامه این مطلب را از دست ندهید.

نحوه رژگونه زدن

چگونه حرفه‌ای رژگونه بزنیم

نحوه رژ گونه زدن برای فرم‌های مختلف صورت متفاوت است. اگر به روش صحیح و اصولی رژ گونه نزنیم ممکن است باعث شود گونه‌ها و فرم صورت ما بد شکل به نظر برسد. اگر می‌خواهید بدونید که چجوری میشه حرفه‌ای رژ گونه زد، با ادامه این مطلب با تیجور باشید.

چه رنگ رژ لبی به پوست ما میاد؟

می‌دونید چه رنگ رژ لبی به شما میاد؟

یکی از محبوب‌ترین لوازم آرایش در بین خانم‌ها رژ لب است. رژ لب‌ها مدل‌ها و رنگ‌های متنوع و مختلفی دارند که همین تنوع انتخاب ممکن است باعث شود که در انتخاب رنگ رژ لب مناسب چهره و پوست خود اشتباه کنیم. برای یک انتخاب مناسب و خوب باید به نکات زیر توجه داشته باشیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چند نوع مدل ابرو داریم

انواع مدل ابرو برای سلیقه‌های مختلف

ابرو یکی از زیباترین بخشهای صورت است و انتخاب یک مدل ابروی مناسب می‌تواند این زیبایی را دو چندان کند. بخصوص که ابرو بر زیبایی چشمان شما نیز اثر گذار است. در این مقاله درباره انواع مدل ابرو با توجه به فرم صورت و فرم چشم توضیح می‌دهیم. مدل‌های زیبای ابرو را باهم ببینیم.

آرایش چشم عروس

مدل آرایش چشم عروس 2023 خیره کننده و زیبا

آرایش چشم عروس خانم‌ها یکی از مهم‌ترین مراحل میکاپ عروس محسوب می‌شود زیرا زیبایی چشم‌ها، زیبایی چهره را دوچندان می‌کند و از آنجا که عروس خانم‌ها دوست دارند در شب عروسی‌شان بسیار خاص و زیبا شوند، انتخاب مدل آرایش چشم یکی از مهم‌ترین مراحل میکاپ عروس است که با کمک میکاپ‌کار حرفه‌ای انجام می‌شود.

مدل خط چشم

مجموعه ای از مدل های خط چشم به همراه تصاویر

برای اینکه بدانید چه نوع و چه مدل خط چشمی با صورت و چشمان شما همخوانی دارد اول از همه باید با توجه به رنگ چشم، پوست، رنگ مو و حالت چشم نوع خط چشم و رنگ آن را انتخاب کنید. برای کشیدن یک خط چشم زیبا و بی نقص باید نوع خط چشم خود را جوری انتخاب کنید که بتوانید با آن به راحتی خط چشمی زیبا بکشید.

درشت شدن چشم بدون آرایش

چگونه بدون آرایش چشمانی درشت داشته باشیم

برای درشت‌تر شدن و زیباتر شدن چشم‌ها می‌توانید از راه‌های طبیعی بهره ببرید بدون این‌ که بخواهید از هیچ گونه مواد آرایشی استفاده کنید. برای دانستن نکات آرایشی، بهداشتی، تغذیه‌ای و ورزش مناسب چشم با ادامه مطلب همراه ما باشید.

آموزش آرایش چشم

خط چشم کشیدن و آرایش چشم را حرفه‌ای یاد بگیرید + تصاویر

یکی از شکایات اصلی خانم‌ها در آرایش چهره این است که طرز صحیح خط چشم کشیدن را بلد نیستند و نمی‌دانند که کدام مدل خط چشم به فرم چشم‌ها و صورتشان می‌آید. در این مقاله به طور کامل و جامع به همراه تصاویر، خط چشم کشیدن را آموزش داده‌ایم تا بتوانید با توجه به فرم چشمانتان بهترین مدل خط چشم را بکشید.

آموزش تصویری آرایش چشم با پلک افتاده

آرایش چشم با پلک افتاده + آموزش تصویری

چشم‌ها به دلایل مختلفی ممکن است دچار افتادگی در پلک باشند. اگر هنگام آرایش چشم نکات آرایشی مخصوص پلک‌های افتاده را رعایت نکنید باعث ریزتر دیده شدن چشم‌ها می‌شوید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با آموزش یک آرایش حرفه‌ای این افتادگی پلک را پنهان کنید.


مدل آرایش چشم

جدیدترین مدل آرایش چشم + تصاویر

چشم ها به طور قابل ملاحظه ای در زیباتر دیده شدن کلی چهره تاثیر دارند. امروزه سبک ها و مدل های مختلفی برای آرایش چشم ها وجود دارد که بیشتر آنها متناسب با فرم و شکل چشم ها انجام می گیرند. در این مطلب قصد داریم زیباترین و جدیدترین مدل های آرایش چشم را به همراه تصاویر زیبا تقدیم شما کنیم.

کشیدن خط چشم حرفه ای

آموزش کشیدن خط چشم حرفه برای انواع چشم ریز و درشت

کشیدن خط چشم یکی از مراحل اصلی در آرایش چشم است. خط چشم بایستی متناسب با فرم و شکل چشم ها و چهره باشد تا بتواند زیبایی آن را به رخ بکشد. کشیدن خط چشم حرفه ای نیاز به تمرین و تکرار فراوان دارد. در ادامه این مطلب نکات آموزشی مهمی در خصوص نحوه کشیدن خط چشم مناسب برای انواع مختلف چشم ها بیان خواهد شد.

آموزش نحوه آرایش چشم با سرمه

نحوه آرایش چشم با سرمه + آموزش

از زمان های قدیم چشم ها مظهر زیبایی بودند و برای زیباتر شدن آنها از وسایلی بهره می بردند یکی از این لوازم که به منظور افزایش زیبایی چشم ها مورد استفاده بسیاری از خانم ها بوده است سرمه می باشد که هم اکنون نیز برای افزایش روشنایی و هم به عنوان ماده ای طبیعی برای آرایش چشم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

زیرسازی حرفه ای چشم

زیرسازی آرایش چشم را حرفه ای انجام دهید

چشم ها یکی از اعضای قابل توجه در صورت هستند که زیبایی آنها می تواند تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن و جلوه کلی چهره داشته باشد. آرایش چشم ها به صورت حرفه ای نیاز به زیرسازی دارد تا زییایی صدچندانی به چهره و آرایش شما بدهد. در ادامه مطلب به اصول زیرسازی چشم برای داشتن یک آرایش زیبا خواهیم پرداخت.

آرایش چشم

نکات مهم آرایش چشم که همه باید بدانند

چشم ها از بخش های اصلی صورت هستند که در زیبایی حرف اول را می زنند.برای هرچه زیباتر وجذاب تر شدن چشم های خود باید یک سری نکات خاص را رعایت کنید. برای زیباتر وجذاب تر شدن چشم های خود باما همراه باشید.

آرایش اسموکی

در دنیای آرایش و زیبایی سال 2022 چه چیزهایی ترند هستند

شاید درصد بالایی از افراد جامعه بر اساس ترندهای آرایشی و دنیای مد و زیبایی پیش بروند. در این مقاله قصد داریم به معرفی جذاب ترین و پرطرفدارترین ترندهای آرایشی و زیبایی در سال 2020 بپردازیم. با ما همراه باشید تا در مجله تیجور با تصاویر زیبا شما را با دنیای مد و زیبایی آشنا سازیم.

تاتو خط لب و رژ لب

تتو خط لب و رژ لب چیست

در این مقاله قصد داریم به تاتو خط لب و روش های میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ لب بپردازیم. علاوه بر این تیجور قصد دارد اطلاعاتی در رابطه با عوارض رنگ تاتو خط لب، مراقبت ها و اقدامات بعد و قبل از انجام تتو لب بپردازد. پس با ما همراه باشید تا این موارد را با هم بررسی کنیم.

کرم سفید کننده پوست

کرم سفید کننده خودت رو بساز

گاهی پیش می‌آید که بر اثر آفتاب یا مواد شیمیایی، پوست دست و صورت تیره می‌شود. برای درمان این تیرگی روش‌های بسیاری وجود دارد مانند استفاده از ماسک‌های خانگی و روش‌های طبیعی که هیچ گونه مواد مضر شیمیایی در آن‌ها استفاده نمی‌شود. برای آشنایی با تهیه این ماسک‌های سفید کننده با تیجور همراه شوید.

گل مژه چشم و درمان

گل مژه چیست و چگونه درمان می شود

گل مژه یک بیماری پوستی است که در اطراف چشم ظاهر می شود. گل مژه داخل چشم نیز می تواند به وجود بیاید. در این مقاله قصد داریم شما را با علت ایجاد گل مژه، درمان آن، علائم و درمان های خانگی آن آشنا کنیم. با تیجور همراه باشید.

مدل‌های جدید آرایش مخصوص روز ولنتاین

زیباترین مدل‌های آرایش برای روز ولنتاین را در تیجور ببینید

آرایش در روز ولنتاین همانند سبک پوشش از رنگ و سبک غالب در این روز پیروی می کند در اغلب مدل های آرایشی روز ولنتاین از رنگ های قرمز و صورتی برای آرایش صورت استفاده می‌کنند. برخی افراد نیز علاقه‌مند به سبک آرایش فانتزی برای روز ولنتاین هستند.

مدل های جدید آرایش صورت برای شب یلدا

مدل آرایش صورت ویژه شب یلدا

شب یلدا یک رسم کهن و نمادین در نزد ایرانیان است که با نمادهای خاص خودش شناخته می شود. سبک پوشش و آرایش با تم یلدایی یکی از نمادهای مرسوم در این شب است. آرایش صورت با استفاده از نمادهای مخصوص شب یلدا صورت می گیرد و مدل های متنوع و زیبایی با ایده های خلاقانه هر ساله در آستانه شب یلدا معرفی می شوند.

تغییر رنگ چشم

لیزر رنگ چشم چیست

یکی از آرزوهای همیشگی بیشتر خانم ها، داشتن چشم های رنگی می باشد. در این مقاله ما روش های تغییر دائمی رنگ چشم را برای تان می گوییم.


مدل های آرایش ساده صورت

جدیدترین مدل های آرایش ساده صورت + عکس

اکثر خانم ها حتی زمانی که منزل هستند ، دوست دارند آراسته و زیبا باشند . شما می توانید با چند تکیک ساده بدون نیاز به کسی خودتان آرایش کنید . مدل آرایش ساده صورت بهترین انتخاب برای آرایش های روزانه است . توجه داشته باشید که هر روز آرایش کردن هم خوب نیست ، چون به مرور زمان به پوست شما آسیب می زند .

جدیدترین عکس های آرایش صورت

مجموعه کاملی از تصاویر آرایش صورت 2019

خانم هایی که مدگرا هستند و برای جذابیت خود اهمیت قائلند . همیشه جدیدترین و داغ ترین اخبار را از طریق رسانه های مختلف در زمینه مد و زیبایی دنبال می کنند . به همین دلیل ما در این بخش مجموعه ی کاملی از عکس های آرایش صورت دخترانه و زنانه در سال 2019 را برای شما قرار دادیم .

مدل های آرایش عروس به سبک اروپایی

مدل آرایش عروس به سبک اروپایی + عکس

مدل آرایش صورت عروس به سبک اروپایی از مدل های جدیدی است که امروزه توجه بسیاری از عروس خانم ها را به خود جلب می کند . آرایش اروپایی برای خانم هایی که دوست دارند در شب عروسی خود طبیعی و نچرال به نظر برسند ، مناسب است . در حال حاضر کمتر کسی سراغ آرایش های غلیظ می رود .

آموزش آرایش صورت ساده

آموزش آرایش ساده و نچرال در خانه

طبیعتا همه خانم ها دوست دارند حتی زمانی که منزل هستند آراسته و منظم به نظر برسند . در چنین حالتی آرایش ساده بهترین گزینه است . آرایش ساده هم یکسری مراحل مهم دارد که باید آنها را طی کنید . بنابراین قبل از این که آرایش را شروع کنید ابتدا باید پوست خود را آماده کنید .

آشنایی با مدل های آرایش صورت لایت

آرایش لایت چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟

واژه لایت به تنهایی معنی روشن است و آرایش لایت یعنی آرایشی که در آن از رنگ های روشن استفاده می کنند . این سبک از آرایش صورت که خیلی از افراد آن را به عنوان آرایش اروپایی می شناسند ، طرفداران بسیاری دارد . این مدل آرایش باعث می شود که چهره ی شما طبیعی به نظر برسد و همچنین سن شما را کمتر نشان می دهد .

آموزش تکنیک های آرایش صورت لاغر

تکنیک های آرایشی مخصوص صورت های لاغر + عکس

انتخاب مدل آرایش صورت بستگی به استایل و فرم صورت شما دارد . مدل آرایش می تواند صورت شما را چاق یا لاغر نشان دهد . اگر از آن دسته از افراد هستید که صورت های لاغر و کشیده ای دارند باید موقع آرایش کردن یکسری تکنیک ها را به کار ببرید . ما در این مطلب نحوه آرایش صورت لاغر را به شما می آموزیم .

مدل آرایش دخترانه جدید

جدیدترین مدل‌های آرایش صورت دخترانه + عکس

زمانی که صحبت از آرایش دخترانه می شود ناخودآگاه به یاد رنگ‌های روشنی مثل صورتی، بژ، گلبهی، هلویی، نارنجی روشن، استخوانی و... می‌افتیم. آرایش دخترانه سبکی ملایم و لایت است که در آن از رنگ‌های نام برده استفاده می شود و باعث می‌شود که چهره شما طبیعی‌تر به نظر برسد. در ادامه این مدل‌ها را خواهید دید.

عکس هایی از جدیدترین آرایش های صورت

مدل هایی از آرایش صورت به سبک جدید + عکس

خانم های خوش سلیقه و مدگرا همیشه سعی می کنند که مطابق مد روز باشند ، آنها مدل هایی از انواع آرایش صورت جدید که در برنامه های مد ارائه می شوند را دنبال می کنند . جالب است بدانید که هر فصل آرایش مخصوص به خودش را دارد . بنابراین از این که آرایش های با سبک جدید را امتحان کنید ، نترسید .

آرایش صورت عروس با جدیدترین متدهای روز

آرایش صورت عروس با جدیدترین متدهای روز دنیا + عکس

اگر از آن دسته از افراد هستید که مراسم عروسی شما نزدیک است و به دنبال پیدا کردن مدل آرایش صورت عروس شیک و خاص هستید ، سعی کنید از بین انواع مدل ها ، میکاپ های جدید و بروز را انتخاب کنید . البته توجه داشته باشید مدلی که انتخاب می کنید باید با فرم و استایل صورت شما هماهنگی داشته باشد .

نمونه هایی از جدیدترین مدل های آرایش صورت

جدیدترین مدل‌های آرایش صورت بسیار زیبا + عکس

خانم‌ها به آرایش خود بسیار اهمیت می‌دهند به طوری که ممکن است زمان زیادی را برای انجام میکاپ اختصاص دهند. به همین دلیل انتخاب یک مدل آرایش خوب نیاز به آگاهی و تخصص دارد به صورتی که مدل انتخابی بهتر است با فرم چشم‌ها و صورت شما همخوانی داشته باشد. در این مطلب جدیدترین مدل‌های آرایش را با هم می‌بینیم.

نمونه هایی از جدیدترین مدل آرایش عروس

جدیدترین مدل های آرایش عروس + عکس

یکی از دغدغه های مهم عروس خانم ها قبل از برگزاری مراسم عروسی انتخاب مدل آرایش عروس است . انتخاب مدل آرایش عروس به فرم صورت و رنگ پوست شما بستگی دارد و کار ساده ای نیست . آرایشگران با توجه به تجربه و تخصصی که دارند مدلی را به شما پیشنهاد داده و شما را در این زمینه راهنمایی می کنند .

نمونه هایی از جدیدترین عکس های تکی عروس

جدیدترین عکس های تکی عروس + عکس

یکی از خاطره انگیزترین روزها برای هر فردی ، روز عروسی اوست . در این روز عروس و داماد به آتلیه می روند تا از لحظات به یادماندنی خود عکس بگیرند . عکاسان علاوه بر گرفتن عکس های دو نفره ، از عروس و داماد عکس های تکی با ژست های جالبی می گیرند .

آموزش آرایش دخترانه ساده

مدل آرایش صورت دخترانه مورد پسند خانم‌های جوان

آرایش صورت دخترانه که امروزه طرفداران زیادی میان خانم‌های نوجوان و جوان دارد نوعی مدل آرایش ملایم است. آرایش دخترانه مشابه آرایش به سبک اروپایی است و در این نوع میکاپ معمولا از رنگ‌های هلویی، صورتی، کرم، گلبهی، بژ و نارنجی روشن استفاده می‌کنند. با آموزش قدم به قدم آرایش دخترانه همراه ما باشید.

یادگیری آرایش صورت ملایم

آرایش صورت ملایم برای کسانی که دوست دارند طبیعی به نظر برسند

آرایشی که خانم ها به صورت روزانه انجام می دهند باید طبیعی و ملایم باشد . آرایش ملایم هر چقدر هم کم باشد باز هم با چهره طبیعی شما تفاوت دارد و صورت شما را آراسته و منظم نشان می دهد . آرایش ملایم حتی برای حضور در هر مراسمی مناسب است .

یادگیری نکات آرایش عروس

چه نوع آرایشی برای عروس مناسب است ؟

امروزه سبک های مختلفی مانند ایرانی ، اروپایی و عربی برای آرایش عروس وجود دارد . بهتر است آرایش عروس ملایم باشد چون علاوه بر این که چهره عروس طبیعی به نظر می رسد ، بعد از گذشت مدتی همچنان تازگی دارد و از مد نمی افتد .

آموزش ترفندهای ساده آرایش چشم

ترفندهای ساده آرایش چشم را بیاموزید

اکثر خانم ها دوست دارند که چشمان جذاب و خیره کننده ای داشته باشند . اما آرایش چشم به صورت حرفه ای کار ساده ای نیست و زمان بر است . نوع آرایش چشم به حالت چشم ها بستگی دارد و شامل کانسیلر ، سایه ، خط چشم ، ریمل و مداد چشم است .

یادگیری نکات مهم آرایش صورت

چگونه با آرایش زیباتر شویم؟

یکی از لذت بخش ترین دغدغه های خانم ها آرایش کردن است . همه خانم ها به داشتن چهره ای آراسته اهمیت می دهند . آرایش کردن هم مانند سایر مهارت ها نیاز به زمان و یادگیری دارد . ناگفته نماند که استفاده از لوازم آرایش با کیفیت در زیبایی کار شما نیز موثر است .

انواع آرایش صورت گرد و تپل

انواع آرایش صورت گرد و تپل

اگر شما هم صورتی با فرم گرد و کمی تپل دارید یکی از آن خانمهای خوش شانسی هستید که همیشه خوشگل بنظر میرسند ، فرقی نمیکند که آرایش داشته باشند یا نه. اما اگر میخواهید چهره متفاوت تری داشته باشید ، در اینجا ما به شما ترفند هایی را برای آرایش صورت گرد ارائه میکنیم که شما را دو چندان جذاب می کند: