تهران

مجموعه ای از مدل های خط چشم به همراه تصاویر

مدل خط چشم
برای اینکه بدانید چه نوع و چه مدل خط چشمی با صورت و چشمان شما همخوانی دارد اول از همه باید با توجه به رنگ چشم، پوست، رنگ مو و حالت چشم نوع خط چشم و رنگ آن را انتخاب کنید. برای کشیدن یک خط چشم زیبا و بی نقص باید نوع خط چشم خود را جوری انتخاب کنید که بتوانید با آن به راحتی خط چشمی زیبا بکشید.

مدل خط چشم کشیدن

خط چشم انواع مختلفی دارد که بسته به سلیقه و راحتی شما متنوع است. خط چشم مدادی، خط چشم مایع، خط چشم قلمی و خط چشم ماژیکی از انواع خط چشم‌ها می‌باشند که هر کسی با توجه به راحتی و مهارتی که دارد، نوع خط چشم خود را انتخاب می‌کند. برای افراد مبتدی بهترین نوع خط چشم، خط چشم مدادی است. کسانی که از خط چشم مدادی استفاده می‌کنند باید از مدادهای نرم و با چربی متوسط استفاده کنند که موقع کشیدن خط چشم، مداد به راحتی روی پلک کشیده شود و ماندگاری هم داشته باشد و چشم را سیاه نکند. خط چشم رنگ بندی هم دارد که شما می‌توانید رنگ آن را مطابق با رنگ چشم خود انتخاب کنید ولی اکثر افراد رنگ مشکی را انتخاب می‌کنند زیرا رنگ مشکی با هر رنگ چشمی مناسب و زیبا است.

برای کشیدن مدل‌های مختلف خط چشم کافیست رنگ و فرم حالت چشم خود را بشناسید و بعد شروع به کشیدن خط چشم خود کنید. برای اینکه خط چشم شما تمیز، بی‌نقص و زیبا باشد باید بدانید که فرم چشم شما چگونه است و با توجه به مهارت خود نوع خط چشم خود را انتخاب کنید. برای شروع خط چشم خود اول باید زیرسازی پشت پلک و چشمان خود را انجام دهید. اول از پرایمر و سپس از یک کانسیلر استفاده کنید، وقتی زیرسازی را انجام دادید اگر خواستید میتوانید از سایه استفاده کنید و اگر تمایلی به سایه نداشتید، مستقیما خط چشم خود را بکشید. برای کشیدن خط چشم باید چشم خود را به حالت نیمه باز کنید و سعی کنید پشت پلک خود را چروک نکنید که به راحتی خط چشم بر روی پلک حرکت داشته باشد. برای کشیدن انواع خط چشم برای چشم های مختلف با ما همراه شوید.

نحوه کشیدن خط چشم
نحوه کشیدن خط چشم

مدل خط چشم گربه ای

خط چشم گربهای شبیه چشمهای بادامی است. در مدل گربهای به طور طبیعی چشم ها به سمت بالا کشیده می شود. برای کشیدن خط چشم گربهای دیگر نیازی به خط چشم پلک پایین نیست. خط چشم گربهای یکی از پرطرفدارترین مدل خط چشم میباشد که جذابیت خاصی دارد و یکی از سختترین مدلهای خط چشم است که برای کشیدن آن نیازمند مهارت خاصی میباشد و بیشتر خانم ها برای کشیدن این نوع خط چشم دچار اشتباهاتی می شوند.

خط چشم گربه ای
خط چشم گربه ای

مدل خط چشم ساده دخترانه جدید

در اغلب آرایش های دخترانه از خط چشم استفاده نمی شود ولی اگر شما میخواهید چشمان جذاب و زیباتری داشته باشید از خط چشم دخترانه و سادهای استفاده کنید. برای کشیدن خط چشم دخترانه باید به فرم و حالت چشم ها و ابروها توجه داشته باشید. برای مدل خط چشم های دخترانه بهتر است از خط چشم های باریک ظریف و ساده استفاده کنید تا چشمان شما طبیعیتر جلوه کند.

 مدل خط چشم ساده دخترانه
 مدل خط چشم ساده دخترانه

مدل خط چشم عروس

برای آرایش عروس اگر مدل آرایش به درستی انتخاب شود جذابیت صورت عروس بیشتر و نقصهای آن پوشانده میشود. نوع آرایش عروس در هر فرهنگی متفاوت است و در هر کشور مدل آرایش عروس متفاوت است. به عنوان مثال آرایش عروس عربی از دور هم قابل تشخیص است چرا که بیشتر آرایش روی چشمها است و بیشتر از خط چشم های ضخیم و سایه های اسموکی و غلیظ استفاده میشود.

برای آرایش عروس سه مدل آرایش ایرانی، اروپایی و عربی داریم.

در آرایش عروس به سبک ایرانی که بسته به سلیقه عروس است، معمولا ترکیبی از آرایش لایت و غلیظ را میبینیم که با توجه به فرم صورت، حالت چشمها، رنگ پوست و رنگ مو متغیر است. در آرایش عروس اروپایی از سایههای شاین دار و کم رنگ استفاده میشود که امروزه در ایران بیشتر از این سبک استفاده میشود و دلیل آن هم سادگی در عین زیبایی و طبیعی بودن چهره است.

خط چشم های عروس باتوجه به فرم و حالت چشم متغیر است، کسانی که چشمان رنگی دارند دست آرایشگر برای کشیدن خط چشم مناسب بازتر است.

آرایش چشم عروس
خط چشم عروس ایرانی
خط چشم عروس
خط چشم و سایه چشم عربی
مدل آرایش و خط چشم عروس اروپایی
مدل آرایش و خط چشم عروس اروپایی

مدل خط چشم برای چشم های ریز

برای چشمهای ریز از یک مداد سفید یا کرمی رنگ برای داخل چشم استفاده کنید و برای درشتتر نشان دادن چشم از یک خط چشم گربهای نازک استفاده کنید.

خط چشم برای چشم های ریز
خط چشم برای چشم های ریز

مدل خط چشم برای چشم های درشت

برای چشمان درشت همیشه داخل چشم را سیاه کنید چرا که باعث میشود چشم ها کوچکتر به نظر بیاید و از یک خط چشم کاملا پهن استفاده کنید.

مدل خط چشم برای چشم های درشت
خط چشم برای چشم های درشت

مدل خط چشم برای چشم های بادامی

از گوشه داخلی چشم با یک خط باریک شروع کنید و هرچه به گوشه بیرونی چشم نزدیک میشوید آن را پهنتر کنید.

مدل کشیدن خط چشم بادامی
نحوه کشیدن خط چشم بادامی

 

مطلب مفید بود؟
18
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی