تهران

مدل میکاپ خود را زمستانی کنید

آرایش زمستانی دخترانه
حتما می‌دانید که مدل میکاپ در فصل تابستان و در فصل زمستان تفاوت دارد. یکی از نکات مهم قبل از آرایش در فصل زمستان این است که حتما باید از مرطوب کننده‌های مخصوص استفاده کنید تا پوست خشک نشود و سپس با توجه به نوع و رنگ پوست، کرم پودر و دیگر لوازم آرایشی را تهیه کنید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مدل میکاپ خود را زمستانی کنید

در فصل زمستان به علت سردی هوا مهم‌ترین نکته استفاده از مرطوب کننده مناسب پوست صورت است زیرا به دلیل سردی هوا پوست، خشک می‌شود پس بهتر است از مرطوب کننده‌های قوی استفاده کنید تا از پوستتان در برابر خشکی جلوگیری کند. 
همچنین نکته مهم در مراقبت از پوست در فصل زمستان این است که ضد آفتاب را فراموش نکنید و حتما از پوست خود از آفتاب زمستان مراقبت کنید. حتی اگر هوا ابری هم بود، ضد آفتاب را فراموش نکنید.

استفاده از کرم پودر در زمستان
در فصل زمستان باید از کرم پودرهایی با رنگ ملایم و نزدیک به پوست خریداری کنید و دقت کنید که مرطوب کننده هم داشته باشند. در زمستان استفاده از رنگ‌های برنز جالب نیست و ظاهری غیر طبیعی به پوست می‌دهد.

آرایش زمستانی دخترانه
کرم پودر مناسب فصل زمستان

آرایش ابرو در زمستان
به آرایش ابروهای خود در فصل زمستان دقت نمایید و به این نکته توجه داشته باشید که در فصل زمستان رنگ ابرو سه درجه از رنگ مو باید روشن‌تر باشد. از ریمل و مدادهای ابرو برای پر شدن ابروهای خود استفاده کنید. 

آرایش زمستانی
آرایش ابرو

آرایش مژه در زمستان
برای آرایش مژه‌های خود از ریمل‌ مشکی و معمولی استفاده کنید و از ریمل‌هایی که خرده مژه دارند استفاده نکنید تا مژه‌ها حالت طبیعی خود را حفظ کنند و خیلی شلوغ نشوند. 

در زمستان چگونه آرایش کنیم
آرایش مژه را در زمستان اینگونه انجام دهید

رژ گونه در فصل زمستان
به دلیل فصل سرما که گونه‌ها بیشتر سرخ می‌شود از رنگ‌های گرم و بولد استفاده کنید اما قبل از استفاده آن را با پنکیک ترکیب کنید تا طبیعی و ملایم شود. برای نمونه از رژگونه‌های هلویی و صورتی استفاده کنید تا چهره طبیعی و گرم نشان داده شود. به هیچ عنوان در فصل زمستان از رژگونه‌های تیره استفاده نکنید. 

میکاپ زمستانی
رژ گونه مناسب فصل زمستان


آرایش چشم در فصل زمستان
مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام آرایش در فصل زمستان باید به آن توجه داشته باشید، آرایش چشم است. بهتر است از خط چشم‌های مایع استفاده کنید زیرا با دوام‌تر می‌باشد اما می‌توانید خط چشم خود را به صورت گربه‌ای و یا اسموکی با مداد چشم نیز بکشید. از خط چشم‌های زغالی و مشکی هم می‌توانید استفاده کنید تا چشم‌ها زیبایی چهره شما را بیشتر نشان دهد. در زمستان چشم ها باید مرکز توجه باشند. رنگ مشکی از اصلی‌ترین رنگ‌های آرایش در فصل زمستان است. 

آرایش زمستانی دخترانه
در زمستان اینگونه خط چشم بکشید

سایه زدن در فصل زمستان
در فصل زمستان از سایه‌های رنگی نباید استفاده کرد. از سایه چشم نود و یا از سایه قهوه‌ای روشن به عنوان پایه استفاده کنید و بعد یک لایه سایه چشم مات در گوشه خارجی پلک بالایی خود به رنگ مارونی بزنید و یا از سایه‌های مسی و طلایی استفاده کنید. این دو رنگ مناسب آرایش روز و شب می‌باشند. اگر سایه طلایی و مسی را نمی‌پسندید از سایه‌هایی به رنگ خاکستری، بنفش تیره، و یا قهوه‌ای استفاده کنید و در گوشه چشم‌های خود از سایه‌هایی به رنگ نقره‌ای استفاده کنید. در فصل زمستان از سایه های آبی و یا سبز استفاده نکنید چون مناسب این فصل نمی‌باشند. 

میکاپ زمستانی
سایه مناسب زمستان
آرایش زمستانی جدید
سایه مسی مخصوص فصل زمستان

رژ لب زمستانی
اگر وقت آرایش کردن نداشتید می‌توانید با یک رژ لب قرمز جیغ یک آرایش ساده انجام دهید. رنگ قرمز به چهره گرما می‌بخشد. بهترین گزینه برای رژلب در فصل سرد زمستان رنگ‌های قرمز تمشکی، آلبالویی، زرشکی، آلویی، بنفش و شکلاتی می‌باشد. رژلب قرمز تیره به خصوص برای کسانی که پوستشان روشن است بسیار مناسب بوده و جذابیت خاصی را به چهره می‌بخشد. می‌توانید از رژلب‌های مات یا براق استفاده کنید تا لب‌ها برجسته‌تر به نظر برسد. در زمستان برق لب، بالم لب و یا مرطوب کننده لب را فراموش نکنید تا از ترک خوردگی و خشک شدن لب‌ها جلوگیری کنید. به خصوص از برق لب‌هایی استفاده کنید که پایه آن آب باشد تا لب‌های شما فرم و حالت خوبی بگیرد.

رنگ‌ رژ لب مناسب فصل زمستان
رنگ‌ رژ لب مناسب فصل زمستان
آرایش زمستانه دخترانه
 رنگ رژلب مناسب در زمستان

رسیدگی به پوست در زمستان
برای اینکه پوستی زیبا و سالم داشته باشید آب زیاد بنوشید. در آخر چون در فصل زمستان پوست خشک می شود و هوای سرد و باد سرد باعث از بین رفتن و فرسایش پوست می‌شود در انتهای روز آرایش صورت خود را حتما پاک کنید. برای این منظور حتما از پاک کننده‌های ملایم استفاده کنید و بعد از آن حتما از سرم مرطوب کننده و آبرسان نیز استفاده کنید تا پوست در فصل سرد سال آسیب نبیند و شادابی خود را حفظ کند.

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی