تهران
فواید یوگافواید بی‌نظیر یوگا برای روح و جسمیوگا در واقع به معنای اتحاد و یکپارچه سازی جسم و روان است. با انجام حرکات یوگا در عین حال که به لاغر شدن و کاهش وزن خود کمک می‌کنید، در کنار آن به آرامش و کاهش استرس خود نیز کمک بسیاری می‌کنید. در این مقاله حرکات اصلی یوگا را دسته بندی کردیم و به بررسی هر کدام از آن‌ها پرداختیم. همراه ما باشید.
سیکس پک در خانهبا این روش‌ها در خانه سیکس پک بسازید!برای داشتن اندامی متناسب و شکمی شش تکه، ضمن اینکه باید تمرینات ورزشی خاصی را به طور مستمر انجام دهید، در کنار آن نیز باید رژیم غذایی خاصی را هم رعایت کنید. در این مقاله در تیجور به طور کامل آموزش داده‌ایم که چطور در منزل یا باشگاه می‌توانید به شکم تخت و عضلانی برسید و سیکس پک بسازید. همراه ما باشید.
مهاجرت چهره های ورزشیچهره های ورزشی و قهرمانان ملی ایران که مهاجرت کرده انددر سال های اخیر چهره های ورزشی زیادی از ایران مهاجرت کرده و برای کشور های دیگر به میدان می‌روند. دلیل این مهاجرت ها گاها مسائل شخصی و یا اوضاع نابسامان ورزش در داخل کشور ماست. در این بخش به معرفی تعدادی از ورزشکارانی که ایران را ترک کرده اند خواهیم پرداخت.
ایروبیک کودکانفواید ورزش ایروبیک برای کودکانانجام ایروبیک از سنین کودکی, قدرت بدنی کودکان را بالا برده و باعث افزایش اعتماد به نفس آنها می شود. ایروبیک برای کودکان فواید زیادی دارد و بر خلاف نظر تعدادی از والدین این ورزش آسیبی به درس بچه ها نمی زند و باعث افزایش تمرکز کودکان می شود