تهران

معرفی چند رنگ رژلب پاییزی به سبک تیجور

رنگ رژ لب پاییزی
اغلب خانم‌ها دوست دارند که با تغییر فصل، استایل خود را هم تغییر دهند که در این بین تغییر در آرایش صورت مخصوصا تغییر رنگ رژلب بسیار اهمیت دارد زیرا برای انتخاب رنگ رژ لب مناسب باید نکات مهمی را رعایت کرد. با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به شما کمک کنیم در فصل پاییز رنگ رژلب مناسبی را انتخاب کنید.

معرفی چند رنگ پاییزی رژ لب به سبک تیجور

برای فصل پاییز باید رژ لب‌هایی را انتخاب کنید که رنگ آن‌ها با این فصل هماهنگ و همخوانی داشته باشد. رژ لب‌هایی مانند: قهوه‌ای ،زرشکی و نارنجی بسیار مناسب این فصل هستند.
البته اگر جزو خانم‌هایی هستید که در انتخاب رژ لب سردرگم هستید و نمی‌توانید رژ لب مناسبی را پیدا کنید پس بهتر است بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید. 

رژ لب مناسب پاییز
رنگ های رژ لب مناسب پاییز 

برای شناخت رنگ پوست از روش زیر استفاده کنید:

اگر رگ‌های داخل مچ دست بنفش یا آبی باشد یعنی تن رنگ پوست سرد است. اما اگر رگ‌های مچ دست سبز باشد نشان دهنده این است که تن رنگ پوست گرم است و اگر جزو افرادی هستید که رگ‌های شما آبی و سبز است یعنی پوستی خنثی دارید. 

برای اینکه بتوانید در بین رژ لب‌های مناسب فصل پاییز انتخاب خوبی داشته باشید، ابتدا باید با انواع رنگ پوست و رژلب‌های مناسب هر پوست آشنا شوید. پس با ادامه این مطلب همراه ما باشید:

رنگ رژ لب مناسب پاییز
راهکار های شناخت رنگ پوست

معرفی انواع رنگ‌ پوست و رنگ رژ لب مناسب آن‌

  • رنگ پوست زرد یا صورتی:

پوست اغلب افراد معمولاً زرد یا صورتی می‌باشد. افرادی که تن رنگ پوست آنها زرد می‌باشد بهتر است از رنگ گرم استفاده کنند و کسانی که رنگ پوست آن‌ها صورتی است بهتر است از رنگ سرد استفاده کنند. به خاطر داشته باشید که از رنگ رژ لب‌هایی که بسیار روشن و ملایم هستند استفاده نکنید زیرا  این رنگ‌ها حالت چهره را خسته و بی‌حال نشان می‌دهند.
اگر رنگ پوست روشنی دارید و معمولا احساس رنگ پریدگی می‌کنید، بهتر است از رژ لب‌هایی با رنگ صورتی، بنفش تیره، نارنجی، شاتوتی و مرجانی استفاده کنید. رنگ صورتی می‌تواند بهترین انتخاب برای آرایش روزانه و آرایش مناسب برای محیط کار باشد. 

رنگ رژ لب صورتی روشن
رنگ رژ لب صورتی روشن مناسب پوست‌های زرد رنگ
  • رنگ پوست گندمی

 افرادی که پوست نیمه روشن با طیف طلایی و گندومی دارند بهترین انتخاب رژلب برای آن‌ها رنگی است که گرمی آن را بیشتر نشان دهد. رنگ نارنجی که کمی زردی نیز دارد می‌تواند برای پوست‌های گندمی انتخاب مناسبی باشد. همچنین رژلب‌های شرابی، نارنجی، بنفش و مسی نیز زیبایی پوست را بیشتر می‌کنند و رژ لب‌های تمشکی و ارغوانی زیبایی بی‌نظیری به شما می‌بخشند.

رنگ نارنجی یک رنگ همه جانبه می‌باشد و روی هر رنگ پوستی زیبا به نظر می‌رسد مخصوصا روی پوست‌های گندمی. به خصوص اگر رنگ نارنجی که کمی تناژ قهوه‌ای داشته باشد زیبایی چشم گیری به پوست‌های گندمی می‌بخشد. همچنین رژ لب صورتی مات روی پوست‌های گندمی نیز چهره خانم‌ها را جذاب‌تر و ملیح‌تر نشان می‌دهد. به خصوص استفاده از این رنگ رژ برای محل کار بسیار مناسب است. صورتی چهره را دخترانه و زیباتر نشان می‌دهد.  

پرطرفدارترین رنگ رژ لب
رژ لب مناسب رنگ پوست گندمی
  • رنگ پوست سبزه و تیره

اشخاصی که رنگ پوست تیره‌ای دارند می‌توانند از رژ لب‌های پر رنگ و جیغ مانند رژلب قهوه‌ای، زرشکی، آلویی، بنفش تیره و شرابی استفاده کنند. 

رنگ رژ لب کالباسی
رژ لب مناسب رنگ پوست سبزه و تیره

انواع رنگ رژ لب پاییزی با توجه به رنگ پوست

  • رژ لب زرشکی:

رنگ زرشکی برای خانم‌هایی با پوست گندمی بسیار مناسب است. این رنگ چهره را سرزنده و جذاب نشان می‌دهد و اگر از انواع مات آن استفاده شود جذابیت بیشتری پیدا می‌کند.

رژ لب زرشکی خوشرنگ
رژ لب مایع زرشکی 
رژلب مدادی
رژلب مدادی زرشکی
  • رژ لب بنفش

رژلب بنفش مایل به ارغوانی نیز روی پوست‌های گندمی بسیار زیبا به نظر می‌رسد مخصوصا اگر از تناژ تیره‌تر آن استفاده شود. 

رنگ رژلب زیبا
رژلب بنفش
  • رژ لب مسی

رژ لب مسی یک رنگ زیبا برای پوست‌های گندمی و روشن است به طوری که رنگ پوست‌های گندمی را روشن‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد به خصوص برای افرادی که پوست گرمی دارند.

رژ لب مناسب پاییز
رژ لب مسی مناسب فصل پاییز
  • رژ لب قهوه‌ای تیره

 اگر جزو افرادی هستید که رنگ پوست تیره‌ای دارید رژ لب قهوه‌ای تیره بسیار مناسب است. همچنین رنگ قهوه‌ای شکلاتی جلوه‌ی زیبایی به چهره می‌دهد.

رژلب مات
رژ لب قهوه ای و تیره مناسب فصل پاییز
  • رژ لب قرمز روشن مایل به بنفش

قرمز روشن مایل به بنفش نیز جلوه‌ای راز آلود به پوست‌های تیره می‌بخشد. 

 ترند رنگ رژلب
رژ لب قرمز روشن مایل به بنفش
  • رژ لب هلویی سلطنتی

رنگ رژ هلویی سلطنتی نیز برای پوست‌های سبزه و تیره مناسب است. رنگ هلویی هماهنگی خوبی با رنگ پوست تیره دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانم‌هایی با پوست تیره می‌باشد. 

رنگ رژلب زیبا
رژ لب هلویی سلطنتی
  • رژ لب بژ متالیک

رنگ رژلب بژ متالیک نیز یکی از رنگ‌های همیشگی برای پوست‌های تیره محسوب می‌شود و وقار و زیبایی خاصی به چهره می‌دهد که بسیار مناسب آرایش‌های روز و شب می‌باشد. 

رنگ رژلب زیبا
رژ لب بژ متالیک
  • رژ لب نود (رنگ پوست) 

اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید از رژ لب ملایم، ساده و رسمی استفاده کنید و در ضمن جلوه آرایش شما باشکوه نشان داده شود از رنگ نود استفاده کنید و اگر می‌خواهید کمی نمایشی‌تر باشد آن را با یک رنگ برنز ترکیب کنید. 

رژ لب مایع نود
رژ لب نود
رژ لب مناسب پاییز
رژ لب نود (رنگ پوست)
  • رژ لب سرخابی

سرخابی نیز یکی از رنگ‌هایی است که مناسب پوست تیره می‌باشد. توجه داشته باشید که رنگ سرخابی را با رنگ صورتی اشتباه نگیرید. رنگ صورتی روشن و ملایم است اما سرخابی رنگ پر رنگ‌تر و به اصطلاح رنگ جیغ‌تری دارد که برای جشن‌ها بسیار مناسب است. اگر رنگ پوست تیره‌ای دارید حتما از این رنگ استفاده کنید.

رژ لب مناسب پاییز
رژ لب سرخابی
  • رژ لب کالباسی

اگر به دنبال آرایش ملایم و زیبایی هستید و در بیرون از منزل نیز کار می‌کنید بهترین رنگ رژ برای فصل پاییز رنگ کالباسی می‌باشد. 
 

 ترند رنگ رژلب
رژ لب کالباسی

 

مطلب مفید بود؟
6
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی