تهران
مدل موی پسرانه جدید

30 تا از بهترین مدل موی پسرانه جدید همراه با عکس مدل مو

مدل مو بسیار در زیبایی و جذابیت افراد تأثیرگذار است. بخصوص برای نوجوانان و جوانان که اهمیت بسیاری به مدل موهای خود میدهند و همچنین مادران که برای فرزندانشان به دنبال مدل موهای پسرانه جدید و شیک هستند. حتی برخی دختران نیز علاقمند به مدل مو پسرانه هستند با تیجور همراه باشید.

مدل شینیون جذاب و زیبا

35 مدل شینیون جدید مو 2023 به سبک ایرانی و اروپایی

یکی از آن کارهایی که هر خانمی قبل از مجالس عروسی و مهمانی به آن فکر می کند، انتخاب مدل موی مناسب است. انتخاب مدل موی مناسب با توجه به فرم و شکل صورت زیبایی چهره را بیشتر نمایان می‌کند و موجب آراستگی موها می‌شود. در تیجور مجموعه‌ای از زیباترین مدل‌های شینیون روز را جمع آوری کرده‌ایم. همراه ما باشید.

مدل های شینیون باز ایرانی و اروپایی

25 مدل شینیون باز مخصوص موهای بلند برای مراسم‌های خاص

انتخاب مدل مو برای مراسم و جشن‌های عروسی هم برای عروس و هم برای مهمان‌ها اهمیت زیادی دارد چرا که مدل مویی که مناسب فرم صورت باشد، زیبایی شخص را دوچندان می‌کند و عیب‌های چهره را می‌پوشاند. در ادامه برای مشاهده جدیدترین مدل شینیون‌های باز اروپایی و ایرانی همراه ما باشید.

مدل شینیون دخترانه

جدیدترین مدل‌های شینیون دخترانه برای عروسی، تولد و دورهمی

اهمیت انتخاب مدل مو برای مهمانی ها اگر بیشتر از اهمیت انتخاب لباس نباشد، کمتر نیست. در این قسمت 30 مدل از جدیدترین و زیباترین مدل‌های شینیون مو دخترانه 2021 را برای شما تهیه کرده‌ایم که برای انواع مراسم تولد، دورهمی و عروسی بسیار مناسب هستند. اگر به دنبال شیک‌ترین شینیون‌ها هستید، با ما همراه شوید.

مدل شینیون موی کوتاه

موهای کوتاهی دارید؟ جدیدترین مدل شینیون موی کوتاه خاص و زیبا

وقتی حرف از شینیون مو می‌شود، اکثر خانم‌ها به یاد موهای بلند می‌افتند و معمولا اگر موی کوتاهی داشته باشند، فکر می‌کنند هیچ راهی برای شینیون موی کوتاه وجود ندارد. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید، حتما با ما همراه شوید. در این مقاله، جدیدترین مدل‌های شینیون موی کوتاه را تهیه کرده‌ایم.

مدل تل سر پارچه ای

زیباترین مدل‌های تل سر دخترانه مرواریدی، پارچه‌ای و نگینی

یکی از اکسسوری‌هایی که در بین دختران و حتی کودکان طرفدار زیادی دازد تل سر است. تل سرها در مدل‌های مختلفی مانند تل سر پارچه‌ای، تل سر مرواریدی، تا سر توری، تل سر گل‌دار و حتی تل سر مجلسی وجود دارند که به راحتی روی مو قرار می‌گیرند و باعث زیبایی و آراستگی هر چه بیشتر موها می‌شوند. همراه ما باشید.

مدل توربان مجلسی

انواع مدل توربان مجلسی، ساده و اسپرت برای موی کوتاه و بلند

توربان‌ها مدل خاصی از سربندها و هدبندها هستند که به وسیله آن کل مو و یا بخشی از مو به زیبایی هرچه تمام‌تر پوشانده می‌شود و استایل خاصی به تیپ خانم‌ها می‌بخشد. انواع مختلفی از توربان‌ها وجود دارد که با توجه به لباسی که می‌پوشید می‌توانید توربان را ست کنید و جلوه زیبایی به مموهای خود ببخشید.

توربان عروس

جدیدترین مدل توربان عروس که برای تزیین موی عروس مد شده است

توربان عروس مدل خاصی از دیزاین و طراحی تور، گیپور، مروارید و گل است که روی بخشی از مو و یا کل موی عروس گذاشته می‌شود و جلوه خاص و زیبایی به تیپ عروس می‌بخشد. مخصوصا برای عروس خانم‌هایی که دوست دارند کاملا با حجاب باشند بسیار مناسب است. برای دیدن عکس مدل‌های جدید توربان عروس در ادامه همراه ما باشید.

مدل موی چتری

30 مدل موی چتری دخترانه که برای بهار و تابستان مد شده است

همیشه با شروع فصل بهار و تابستان مدل موی چتری مخصوصا چتری عروسکی در بین خانم‌های جوان مد می‌شود. مدل موی چتری از آن دسته مدل‌هایی است که ممکن است برای هر فرم صورتی مناسب نباشد. در این مقاله مدل‌های مختلف و متنوع از مدل موی چتری و چتری عروسکی را تهیه کرده‌ایم تا با مدل‌های متنوع آن آشنا شوید.

مدل موی چتری مناسب فرم صورت

مدل موی چتری برای چه فرم صورتی مناسب است

اگر قصد دارید مدل موهای خود را چتری بزنید و تغییری اساسی در ظاهر خود ایجاد کنید این مقاله برای شماست. مدل موی چتری مدلی پرطرفدار است که مهم‌ترین نکته در رابطه با آن این است که مدلی را انتخاب کنید که با فرم صورت شما هم‌خوانی دارد و به اصطلاح به صورت شما می‌نشیند. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

مدل مو کوتاه مخصوص صورت گرد

25 مدل موی کوتاه مخصوص صورت‌های گرد

مدل موی کوتاه معمولا با هر فرم صورتی زیبا می‌شود اما برخی مدل‌ها برای صورت گرد مناسب‌تر است که در این مقاله نمونه مدل‌های موی کوتاه مخصوص خانم‌هایی که صورت گرد یا تپل دارند را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید مدل مورد علاقه خود را پیدا کنید و ببینید که کدام یک برای چهره و صورت شما مناسب‌تر است.

مدل موی کوتاه برای خانم‌های میانسال

مدل موی کوتاه زیبا برای خانم‌های میانسال

بیشتر خانم‌ها هنگامی که به میانسالی نزدیک می‌شوند دوست دارند که موهای خود را کوتاه کنند و تغییری در استایل خود ایجاد کنند تا آراسته‌تر باشند. در این مقاله از تیجور مدل‌های مختلف و متنوعی از موی کوتاه مخصوص خانم‌های بالای 40 و 50 سال را تهیه کرده‌ایم تا با مدل‌های جدید آشنا شوید. همراه ما باشید.

مدل موی کوتاه جدید دخترانه

40 مدل موی کوتاه دخترانه شیک و جذاب 2023

ترند جدید مدل موی دخترانه مدل موی کوتاه است که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت اما این مدل مو مورد پسند همه خانم‌ها و دختران نیست زیرا فکر می‌کنند که با موی کوتاه جذابیت خود را از دست می‌دهند. در این مقاله مدل‌های مختلفی از مدل موهای کوتاه و جدید دخترانه را تهیه کرده‌ایم. در ادامه همراه ما باشید.

مدل موی مردانه

30 مدل موی جدید مردانه 1401-2022 را ببینید

در قدیم مدل موی مردانه فقط محدود به یک مدل خاص آن هم کوتاه و ساده بود اما امروزه آقایان می‌توانند بر طبق مد روز و بر طبق سلیقه شخصی موهای خود را مدل‌دار بزنند و یا حتی بلند کنند. در این مقاله در تیجور تصمیم گرفتیم جدیدترین مدل موهای مردانه را تهیه کنیم تا بتوانید مدلی که دوست دارید را انتخاب کنید.

اشتباهات شانه زدن مو

اشتباهات رایجی که در شانه زدن و بستن موها انجام می‌دهید

هنگام برس کشیدن و شانه زدن مو نکات مهمی را باید رعایت کنید. زیرا موها بسیار شکننده و آسیب پذیر هستند. برخی از این نکات مهم عبارتند از اینکه موهای خیس را به هیچ عنوان برس نکشید و یا برای موهای فر و وز حتما از برس و شانه دندانه درشت استفاده کنید. برای ادامه این مقاله در تیجور باشید.

روغن نارگیل برای مو

با تاثیرات معجزه آسای روغن نارگیل برای مو آشنا شوید

روغن نارگیل هم در صنعت آرایشی و بهداشتی و هم در صنعت خوراکی بسیار کاربرد دارد.در این مقاله منحصرا درباره فواید فوق‌‌العاده این روغن برای مو صحبت می‌کنیم. روغن نارگیل برای درمان خشکی مو و رطوبت رسانی به تارهای مو استفاده می‌شود همچنین با توجه به ویتامین‌های موجود در آن، باعث افزایش رشد مو نیز می‌شود.

مدل موی باز برای عروس

30 مدل عروس مو باز 2023 با موی بلند

بسیاری از عروس خانم‌ها دوست دارند که در مراسم عروسی خود از مدل موی باز استفاده کنند و روی سرشان تاجی از گل بگذارند. در این مقاله از تیجور عکس‌های متنوع و زیبایی از مدل موی باز عروس را جمع آوری کردیم تا بتوانید مدل مورد علاقه خود را بهتر و راحت‌تر انتخاب کنید. تا انتهای این مقاله همراه تیجور باشید.

سفید شدن مو

هرآنچه درباره سفیدی مو باید بدانید

آیا تا به حال متوجه تار موی سفید در موهای خود شده‌اید؟ سفید شدن مو در میانسالی امری کاملا طبیعی است اما در نوجوانی و جوانی علل مختلفی دارد مانند: استرس، عدم تغذیه مناسب، بیماری، سیگار کشیدن و... که حتما باید بررسی شود. با تیجور همراه باشید تا با علت سفید شدن مو و پیشگیری از آن آشنا شوید.

مدل بافت مو

آموزش تصویری چند مدل بافت موی ساده

در این مقاله آموزش چندین مدل بافت موی ساده و دخترانه را قم به قدم به صورت تصویری تهیه کردیم تا به راحتی بتوانید در منزل، خودتان دست به کار شوید و موهای خود را ببافید و آراسته کنید. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه تیجور باشید.

مدل بستن مو در خانه

آموزش قدم به قدم بستن مو در خانه

آراستگی مو برای هر خانمی اهمیت دارد. مخصوصا اگر موهای بلندی داشته باشید. در این مقاله در تیجور آموزش بستن چندین مدل موی مختلف را با تصویر آماده کردیم تا برای موقعیت‌های مختلف مانند مهمانی، دورهمی و باشگاه بتوانید به راحتی و زیبایی در خانه موهای خود را ببندید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

سشوار کشیدن مو

با این فوت و فن‌ها موهارو سشوار بکشید

روش‌های مختلفی برای حالت دادن و صاف کردن موها وجود دارد که یکی از این روش‌های مرسوم، سشوار کشیدن است. اما باید بدانید که حرارت سشوار در صورتی که نحوه استفاده صحیح از آن را بلد نباشید به موهای شما آسیب جدی و گاه جبران ناپذیر وارد می‌کند. برای آموزش نحوه صحیح سشوار کشیدن مو با تیجور همراه باشید.

اتو کشیدن مو ها

اینجوری باید موهارو اتو بکشید

اتو کشیدن مو برای صاف و یکدست کردن موها روشی به نسبت راحت است اما باید بدانید که در این روش ساده نیز اگر نکات مهمی را هنگام اتو کشیدن رعایت نکنید به موها آسیب جدی وارد می‌شود. برای دانستن این نکات همراه ما در تیجور باشید.

مراقبت از موی فر و وز

موی فر و وزی دارید؟ بهترین نکات مراقبت از موی فر و وز

اگر موی فر و وزی دارید حتما می‌دانید که نگهداری و مراقبت از این مدل مو کمی سخت‌تر است چون معمولا موهای فر و وز نسبت به موهای صاف خشک‌تر هستند که لازم است که برای جلوگیری از ایجاد موخوره دو ماه یکبار انتهای مو کمی کوتاه شود. برای اینکه بدانید چه نکات دیگری را باید رعایت کنید همراه تیجور باشید.

رنگ موی پاییزی

رنگ موی پاییز 2022 چه رنگیه؟

می‌دانید ترند رنگ موی پاییز 2022 چه رنگ و مدلی است؟ بسیاری از خانم‌ها با شروع فصل پاییز و زمستان رنگ موی خود را تغییر می‌دهند و سعی می‌کنند بیشتر از تم رنگ‌های گرم‌تر استفاده کنند. در این مطلب درباره رنگ موهای مناسب فصل پاییز صحبت کردیم و جدیدترین مدل رنگ موهای پاییزی را برای شما تهیه کرده‌ایم.

انتخاب برس مناسب مو

چطوری برس مو مناسب انتخاب کنیم؟

در این مقاله درباره انواع برس، نوع برس، کاربرد هر برس، طرز صحیح استفاده از برس و بهداشت و تمیز نگه داشتن برس مو برایتان جمع آوری شده است. با مجله تیجور همراه ما باشید.

موخوره و علت آن

موخوره چیست و چگونه به‌ وجود می‌آید

موخوره یا همان دو شاخه شدن انتهای مو به دلایل مختلفی مانند خشکی مو و یا استفاده مکرر از اتو مو و سشوار به وجود می‌آید. اگر به موقع این مشکل را برطرف نکنیم ممکن است مجبور به کوتاهی کل موها شویم. پس برای پیشگیری و درمان این آسیب با روش‌های خانگی و طبیعی همراه ما در تیجور باشید.

ماسک موی خوب و ارزان

معرفی چند ماسک موی خوب و ارزان

امروزه یکی از روش‌های مراقبت از مو استفاده از ماسک موها است. ماسک موها می‌توانند موهای آسیب دیده را درمان و آن‌ها را تقویت کنند. اگر می‌خواهید با برندهای با کیفیت و مقرون به صرفه برخی از این ماسک موها در بازار آشنا شوید با ادامه این مطلب همراه تیجور باشید.

ماسک برای تقویت مو

ماسک برای تقویت مو + طرز تهیه

ماسک موی خانگی نسبت به ماسک موی شیمیایی تاثیر بهتری روی درمان موهای آسیب دیده دارد زیرا که دارای مواد شیمیایی مضر نیستند و از لحاظ مالی هم بسیار مقرون به صرفه‌تر هستند. برای آشنایی با طرز تهیه انواع ماسک مو برای موهای وز، آسیب دیده، خشک و فر با ما همراه شوید.

نحوه مراقبت از موهای کراتینه شده

چگونه از موهای کراتینه شده مراقبت کنیم

امروزه کراتینه کردن یکی از روش‌های رایج برای صاف کردن و از بین بردن خشکی موها است. این روش با وجود اینکه بسیاری از مشکلات مو را برطرف می‌کند ولی نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای دارد تا ماندگاری آن بیشتر شده و باعث زیبایی دوچندان موها شود. با مقاله نحوه مراقبت از موی کراتینه شده تیجور همراه شوید.

کراتینه برزیلی برای صافی موها

کراتینه برزیلی چیست

داشتن موهای لخت و صاف برای بسیاری از بانوان که موهایی فر و مجعد دارند یک آرزوی بزرگ است. اما امروزه این آرزو به روشهای مختلفی مانند کراتینه کردن مو تبدیل به واقعیت شده است. در میان انواع کراتین نیز کراتین برزیلی از محبوبیت و معروفیت بسیاری برخوردار است. در ادامه با مطلب کراتین برزیلی همراه ما باشید.

روش‌های کراتینه مو

با روش‌های کراتینه کردن مو آشنا شوید

مو یکی از بخش‌های مهم در زیبایی هر فردی است که ممکن است به دلایل مختلفی آسیب ببیند و نیاز به رسیدگی و مراقبت داشته باشد. کراتینه مو یکی از روش‌هایی است که بیشتر بانوان برای صاف شدن، رفع وزی و خشکی مو از آن استفاده می کنند. در ادامه با روش‌های کراتینه کردن مو به طور کامل آشنا می‌شوید.

ماسک مو خانگی

ماسک مو خانگی و کاربردهای آن

استفاده از ماسک موی خانگی یکی از بهترین روش‌های نگهداری از موهاست که برای رفع مشکلاتی همچون خشکی مو، ریزش مو، موخوره و نرم شدن موها بسیار موثر است. در این مطلب با استفاده از بهترین و در دسترس‌ترین مواد طبیعی موجود در منزل، طرز تهیه انواع ماسک مو خانگی را آموزش می‌دهیم. همراه ما باشید.

کراتینه کردن مو در منزل

نحوه کراتینه کردن مو در منزل

امروزه بسیاری از بانوان برای داشتن موهایی نرم و براق و یا به منظور تقویت مو از روش کراتینه کردن استفاده می‌کنند. کراتینه با استفاده از مواد شیمیایی باعث آسیب رسیدن به مو می‌شود. در ادامه با ارائه روش‌های کراتینه مو در منزل با استفاده از مواد طبیعی همراه ما باشید.

روشن کردن موها بدون دکلره

چگونه بدون دکلره موهامو روشن کنم

رنگ مو بویژه رنگ های روشن و بلوند می توانند تاثیر زیادی در جذابیت و تنوع بخشی به چهره داشته باشند. داشتن موهای بلوند و روشن همواره برای خانم ها از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار بوده است. به همین منظور ما در این مطلب به بیان روشهایی که بدون دکلره بتوان موهایی به رنگ روشن داشت اشاره خواهیم کرد.

ترکیب رنگ موی عسلی

آموزش ترکیب رنگ موی عسلی، عسلی دودی و عسلی بدون دکلره

رنگ موی عسلی یک رنگ پرطرفدار با طیف های رنگی متنوع است. این رنگ، رنگی متعادل مابین رنگ سرد و گرم است به همین جهت می تواند با رنگ پوستهای مختلف سازگاری داشته باشد. در ادامه این مطلب با رنگ موی عسلی و انواع مختلف آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

ترکیب رنگ موی زیتونی

5 ترکیب فوق‌العاده برای انواع رنگ موی زیتونی

رنگ موی زیتونی یکی از رنگهای همیشه در بورس و محبوب در میان بانوان است. این رنگ باعث ایجاد جلوه طبیعی در موها می شود و همانند رنگ‌های دیگر هم به تنهایی و هم در ترکیب با سری رنگ‌های دیگر استفاده می‌شود. در ادامه این مطلب تصاویر زیبایی از انواع رنگ موی زیتونی را همراه با نکات آموزشی تهیه کرده‌ایم.

آموزش دکلره کردن مو

دکلره مو ، چگونه موها را بدون آسیب دکلره کنیم؟

دکلره کردن موها یعنی تخلیه پیگمنت‌های طبیعی از مو و روشن و بی‌رنگ کردن آنها تا آماده پذیرفتن رنگ‌های جدیدتر و متنوع‌تر باشند. اگر شما هم تصمیم دارید موهای خود را با استفاده از دکلره روشن کنید بهتر است قبل از اقدام به این کار، با آموزش و نکات مهمی که در مورد عمل دکلره موها ذکر خواهد شد، آشنا شوید.

روشهای هایلایت کردن موها

موهاتو اینطوری هایلایت کن

هایلایت مو یکی از خدمات آرایشی محبوب است که در سالهای اخیر توانسته توجه خیلی از خانم های خوش ذوق را جلب نماید. هایلایت موها با استفاده از روش ها و تکنیک های متنوعی انجام می گیرد. در ادامه این مطلب با انواع روشهایی که می توانید با استفاده از آنها هایلایت هایی زیبا و جذاب داشته باشید آشنا خواهیم شد.

آشنایی با رنگ موی عسلی روشن

رنگ موی عسلی روشن به همراه تصاویر

رنگ موی عسلی روشن یکی از رنگ موهای جذاب و محبوب است. این رنگ ترکیبی از سری رنگهای طلایی و مسی است که هم شامل رنگ سرد است و هم گرم، که همین ویژگی این رنگ را برای انواع مختلف رنگ پوست مناسب می کند.

رنگ موی دودی

مدل رنگ موی دودی 2023 + آموزش ترکیب رنگ مو دودی

رنگ موی زیبا و پرطرفدار دودی که مورد علاقه بسیاری از خانم‌هاست از سری رنگ‌های سرد محسوب می‌شود که ترکیب رنگ نقره‌ای و قهوه‌ای است. یکی از دلایل زیبایی و جذابیت رنگ موی دودی این است که جلوه‌ای طبیعی دارد که در بیشتر ترکیبات رنگی برای از بین بردن تناژ زردی و نارنجی مو مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با رنگ موی دارچینی و انواع مختلف آن

رنگ موی دارچینی و انواع مختلف آن + عکس

رنگ موی دارچینی یکی از رنگهای گرم است که می تواند جلوه ای سرشار از نشاط و سرزندگی ایجاد کند. این رنگ مو از سری رنگهای با تناژ قرمزی و مسی است که هم به صورت تکی می تواند استفاده شود و یا در ترکیب با رنگهای دیگر که قابلیت ایجاد انواع مختلف سایه رنگهای زیبا را داراست.

انواع رنگ موی کاراملی

رنگ موی کاراملی زیباترین رنگ مو برای پوست سبزه و گندمی

رنگ موی کاراملی یکی از رنگ موهای لوکس و بسیار جذاب است که هم به تنهایی و هم در ترکیب با رنگ‌های دیگر می‌تواند یک هارمونی جذاب ایجاد نماید. این رنگ، رنگی گرم و دارای تناژ نارنجی و قرمزی است که هم برای پوست سفید و هم برای پوست تیره بسیار مناسب است. در ادامه همراه ما باشید.

رنگ موی e20 یا سه صفر

رنگ موی سه صفر چیست و به چه درد می خورد

رنگ مو انواع مختلفی دارد و یکی از پر استفاده ترین خدمات آرایشی و زیبایی است. اما رنگ موهای بلوند و روشن جذابیت خاصی برای بانوان دارند و بر همین اساس به روش های مختلف سعی می کنند تا پایه موهایشان را روشنتر کنند. رنگ موی سه صفر یک رنگ روشن کننده محسوب می شود.

سنجاق سر زیبا

سنجاق سر های شیک و زیبا + عکس

سنجاق سر و گیره مو یکی از اکسسوری های زیبا برای خانم ها و دختران است. هر ساله سنجاق سر های زیبایی تولید می شود. در این مقاله تعدادی از سنجاق سر های جدید را برایتان جمع آوری کرده ایم. با تیجور همراه باشید.

انواع اکسیدان و کاربرد آن

اکسیدان چیست و چه کاربردی در رنگ کردن مو دارد

اکسیدان یکی از مواد اصلی در فرایند رنگ گردن مو است که باعث ثبات رنگ مو می‌شود. اکسیدان 4 نوع دارد. اکسیدان ۳% اکسیدان ولوم ۱۰ یا اکسیدان شماره 0.5، اکسیدان ۶% ولوم ۲۰ یا اکسیدان شماره ۱، اکسیدان ۹% ولوم ۳۰ یا اکسیدان شماره ۲، اکسیدان ۱۲% ولوم ۴۰ یا اکسیدان شماره۳ که در ادامه با آنها آشنا می شویم.

درمان موهای سوخته دکلره

چگونه موهای سوخته و خشک در اثر دکلره و رنگ را درمان کنیم

در این مقاله به ترمیم موهای آسیب دیده ,ترمیم موهای آسیب دیده با دکلره، ماسک آبرسان مو و راه های ترمیم موهای دکلره شده پرداخته می شود. و اینکه چگونه موهای سوخته و خشک در اثر دکلره و رنگ را درمان کنیم میپردازیم .لطفا تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

نکات مهم برای مراقبت از مو

نکات مهم برای مراقبت از مو

در این مقاله انواع آسیب هایی که برای مو اتفاق می افتد را توضیح می دهیم، سپس برخی از ماسک های طبیعی و نکات مراقبتی که برای ترمیم موها و نگهداری از مو مفید هستند را اشاره می کنیم.

مدل لباس ولنتاین

استایل‌های زیبا و جذاب برای لباس ولنتاین

روز ولنتاین یا روز عشق مصادف با 14 ژانویه سال میلادی است که این روز خاص دارای تم پوششی مخصوص به خود است که معمولا هم رنگ قرمز مخصوص این روز است. هماهنگ شدن با نمادهای این روز در سبک پوشش و آرایش جزئی از مراسم برگزاری آن است که استایل روز ولنتاین شامل سبک لباس پوشیدن، آرایش کردن و دیزاین مو می‌شود.

مدل های جدید مو برای ولنتاین

23 مدل موی جذاب و زیبا مخصوص روز ولنتاین

روز ولنتاین همه ساله در روز 14 فوریه میلادی برگزار می‌گردد و همه برای این روز لباس، مو، ناخن و دیگر اکسسوری‌های جانبی خود را متناسب با این روز انتخاب می‌کنند. مدل موهای متنوعی برای روز ولنتاین وجود دارند که با الهام از نمادهای این روز طراحی می‌شوند. مدل‌های زیبای دیزاین مو برای ولنتاین را ببینید.

تقویت کردن موها

ساده ترین و کم هزینه ترین روش تقویت موها

از مهم ترین عواملی که باعث می شود زیبایی انسان به ویژه خانم ها بیشتر شود، موهای آن ها می باشد. به همین دلیل هم است که بیشتر خانم ها به دنبال راهی برای افزایش زیبایی موهایشان هسستند. در این مقاله از تی جور ما به شما کمکم می کنیم تا موهایی براق و زیبا با استفاده از آب برنج داشته باشید.

فر کردن موها در خانه

روش های فر کردن مو در خانه

آرایش مو ها یکی از نکاتی است که اهمیت بسیار زیادی برای خانم ها داشته و موجب آراستگی و زیبایی هر چه بیشتر آن ها می شود. در این مقاله از سایت تی جور به شما آموزش می دهیم که چگونه در خانه و به راحتی موهایتان را فر کنید.

نمونه هایی از جدیدترین مدل موهای کوتاه

جدیدترین مدل موهای کوتاه + عکس

همه خانم ها ممکن است بعد از مدتی از موهای بلند خود خسته شوند و به دنبال راهی برای تغییر ظاهر خود باشند . یکی از راه های داشتن ظاهری جدید و منحصر به فرد کوتاه کردن موهاست . امروزه مدل موهای کوتاه شیک ، خاص و بسیار متنوعی وجود دارد که شما می توانید از آنها ایده بگیرید .

مدل های آرایش مو باز

جدیدترین مدل های مو باز مجلسی + عکس

علاوه بر آرایش صورت ، مدل آرایش مو نیز تاتیر زیادی روی چهره شما دارد . یکی از مدل موهای محبوب خانم ها ، مدل موی باز است . مدل موی باز اغلب برای فصل های سرد سال پیشنهاد می شود . آرایش مو باز و بلند نسبت به مدل موهای کوتاه زمان بیشتری می برد . اما چهره شما را متفاوت تر و جذاب تر نشان می دهد .

نمونه هایی از جدیدترین مدل موهای بسته

جدیدترین مدل موهای بسته + عکس

در میان انواع مدل مو های باز ، نیمه باز و بسته که برای حضور در مراسم های نامزدی ، عروسی و مهمانی های مختلف در نظر گرفته می شوند ، مدل موی بسته طرفداران بسیاری دارد . مدل موی بسته انواع مختلفی دارد که برای هر سنی مناسب است و به دلیل راحتی ، بیشتر مورد توجه خانم ها قرار می گیرد .