تهران

آرایش صورت ملایم برای کسانی که دوست دارند طبیعی به نظر برسند

یادگیری آرایش صورت ملایم
آرایشی که خانم ها به صورت روزانه انجام می دهند باید طبیعی و ملایم باشد . آرایش ملایم هر چقدر هم کم باشد باز هم با چهره طبیعی شما تفاوت دارد و صورت شما را آراسته و منظم نشان می دهد . آرایش ملایم حتی برای حضور در هر مراسمی مناسب است .

خیلی از خانم ها به آرایش کردن عادت دارند و دوست ندارد جایی بدون آرایش حضور پیدا کنند .  چهره طبیعی شما با زمانی که آرایش کمی دارید ، فرق می کند . حتی با داشتن آرایشی ملایم در منزل می توانید رنگ و روی تازه ای به چهره خود بدهید و شاداب تر به نظر برسید . آرایش صورت ملایم برای افرادی که هر روز آرایش می کنند و برای دختر خانم های جوان مناسب می باشد . آرایش ملایم مثل آرایش به سبک اروپایی است زیرا در هر دوی این سبک ها از رنگ های ملایم و ملیح استفاده می کنند .

 

آموزش آرایش صورن ملایم و طبیعی
آرایش صورت ملایم و طبیعی

آرایش ملایم باعث می شود در عین حال که میکاپ سبکی دارید ، طبیعی هم به نظر برسید . افرادی که بیشتر وقت ها آرایش ملایمی دارند ، افرادی هستند که به زیبایی خود اهمیت می دهند و دوست دارند همیشه آراسته و مرتب باشند . همین تفاوت اصلی آنها با افرادی است که هیچ وقت آرایش نمی کنند و اهمیتی برای زیبایی خود قائل نیستند .

 

 مراقبت از پوست صورت
نحوه مراقبت از پوست صورت

مراقبت از پوست صورت

اولین و مهم ترین مسئله ای که باید مورد توجه قرار گیرد سلامت پوست است . بنابراین حتما برنامه ای را جهت مراقبت از پوست خود تدارک ببینید . سعی کنید برنامه غذایی سالمی را دنبال کنید ، عادت های اشتباه خود را کنار بگذارید ، روزنه های پوست خود را تمیز کنید ، از ماسک های مخصوص پوست خود استفاده کنید ، ضد آفتاب بزنید و در آخرین مرحله کرم مرطوب کننده بزنید . این روش ها نه زمانبر است و نه هزینه زیادی دارد . بعد از این که به پوست خود کرم مرطوب کننده زدید ، می توانید آرایش صورت را شروع کنید .


استفاده از کرم پودر مناسب

در آرایش طبیعی و ملایم بیشترین زمان صرف یکدست کردن رنگ پوست صورت می شود تا پوست شما سالم و بی نقص دیده شود . هر گونه اثر جوش ، لکه ، زخم و تفاوت رنگ باید در این مرحله بر طرف شود . برای این که آرایش شما طبیعی باشد باید کرم پودری را انتخاب کنید که متناسب با رنگ پوستتان است . بعضی از افراد به دلیل مصنوعی بودن و پوشش زیاد احساس راحتی با کرم پودر ندارند . این دسته از افراد می توانند از ضد آفتاب و کانسیلر استفاده کنند . از کانسیلر برای پوشاندن سیاهی حلقه های زیر چشم ، زخم ها و یکدست ساختن رنگ پوست استفاده می شود . کانسیلر را با نوک انگشت ، اسفنج یا برس آرایشی روی پوست صورت بمالید. استفاده از پودر به افرادی که پوست چربی دارند توصیه می شود . این کار مانع از برق افتادن صورت می شود .

 

آموزش نحوه آرایش کردن چشم ها
نحوه آرایش کردن چشم ها

نحوه آرایش چشم ها

با پودر سایه یا یک مداد که رنگ آن خاکستری یا قهوه ای است ، خطی روی مژه هایتان ایجاد کنید . با این کار چشم هایتان برجسته تر دیده می شود . برای سایه زدن از رنگ های ملایم مانند ، صورتی ، گلبهی ، کرم ، نارنجی روشن و بژ استفاده کنید . مژه هایتان را با استفاده از یک ریمل مشکی یا قهوه ای کمی فرم و حالت بدهید .


زدن رژ گونه و رژ لب

رژ گونه ای به رنگ صورتی یا هلویی روی قسمت سیب گونه بزنید . فرقی ندارد رژ گونه شما پودری باشد یا کرمی . به لب هایتان کمی رنگ بدهید . اول به لب هایتان مرطوب کننده بزنید ، بعد رژ لبی مات ، با رنگ خنثی و با ماندگاری بالا بردارید و به لب هایتان بزنید .

 

آرایش ملایم را می توانید با آرایش هایی به سبک اسموکی و گربه ای ترکیب کنید . مثلا برای داشتن آرایش اسموکی و در عین حال ملایم از سایه های قهوه ای و بژ استفاده کنید و برای داشتن آرایش گربه ای و در عین حال ملایم با کشیدن مداد های رنگی مخصوص چشم نظر همگان را به چشم های خود جلب کنید .


افرادی که سن بالایی دارند ، می توانند آرایش ملایمی داشته باشند . فقط توجه کنید لوازم آرایش مایع برای میکاپ این افراد در نظر گرفته شود تا بتوان چین و چروک های صورت را به خوبی پوشش داد .

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی