تهران
بیوگرافی فتحعلی اویسی بازیگر سینماکارنامه هنری و بیوگرافی کامل فتحعلی اویسیفتحعلی اویسی متولد 21 دی ماه سال 1324، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما بود که در سال 1353 در رشته بازیگری سینما و کارگردانی از دانشگاه ایالتی تگزاس فارغ‌التحصیل شد که متاسفانه امروز صبح به تاریخ سیزدهم مهرماه 1400 در بیمارستان درگذشت. بیوگرافی کامل این هنرمند محبوب را در ائامه باهم می‌خوانیم.
سریال زخم کاریسریال زخم کاری با بازی جواد عزتی از 14 خرداد در شبکه خانگیجدیدترین سریال در دست پخش شبکه‌های نمایش خانگی به نام زخم کاری است که قرار است ار تاریخ 14 خرداد 1400 پخش شود. در این سریال بازیگران مطرح و توانمندی مانند جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور و امیر جعفری به کارگردانی محمد حسین مهدویان بازی کرده‌اند که به گفته عوامل این سریال، داستان متفاوت و جذابی دارد.
عکس های ترلان پروانهعکس‌های زیبا و متفاوت از ترلان پروانه بازیگر سریال سیاوشترلان پروانه را به احتمال زیاد از زمان بچگی‌ ایشان که در فیلم و سریال‌های کودکان بازی می‌کرد می‌شناسید. او هم اکنون 23 ساله و متولد شهر شیراز است که استعداد خوبی در بازیگری دارد. این روزها جدیدترین سریال او به نام "سیاوش" که نقش مارال را بازی می‌کند، از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است.
چهره های معاصر نقاشی ایرانچهره های معاصر نقاشی ایران را بشناسیمکشور ما هنرمندان زیادی را از گذشته تا به حال به خود دیده است. هنرمندانی که آثارشان در سطح جهانی شهرت یافته و جزو بهترین های دنیا هستند. دراین بخش به معرفی چهره های معاصر نقاشی ایران پرداخته ایم پس تا انتها با ما همراه باشید.