تهران

جدیدترین مدل‌های آرایش صورت بسیار زیبا + عکس

نمونه هایی از جدیدترین مدل های آرایش صورت
خانم‌ها به آرایش خود بسیار اهمیت می‌دهند به طوری که ممکن است زمان زیادی را برای انجام میکاپ اختصاص دهند. به همین دلیل انتخاب یک مدل آرایش خوب نیاز به آگاهی و تخصص دارد به صورتی که مدل انتخابی بهتر است با فرم چشم‌ها و صورت شما همخوانی داشته باشد. در این مطلب جدیدترین مدل‌های آرایش را با هم می‌بینیم.

مدل‌های آرایش صورت جدید و شیک 

اغلب خانم ها به آرایش صورت خود اهمیت می دهند و دوست دارند که همیشه آراسته و مرتب به نظر برسند . اما گاهی انتخاب مدل آرایش صورت مناسب کار دشواری است. مدلی که برای میکاپ صورت خود انتخاب می کنید، علاوه بر آن که باید با رنگ پوست، فرم صورت و سن شما همخوانی داشته باشد، باید مناسب مکان و مراسمی باشد که می‌خواهید در آن حضور داشته باشید. به طور مثال برای حضور در مکان‌های عمومی و بیرون از منزل مثل دانشگاه، دورهمی‌های دوستانه، مدل آرایش ساده و طبیعی را انتخاب کنید. اما برای رفتن به مجالس عروسی ، نامزدی و سایر مهمانی‌ها می توانید آرایش‌های رسمی‌تر را انتخاب کنید.
برای انجام یک آرایش صورتفوق العاده و بی نقص ابتدا باید به پوست خود برسید یعنی با استفاده از یک کرم پودر که همرنگ پوستتان است جوش‌ها، سیاهی‌ها و لکه‌های صورت خود را بپوشانید. آن گاه با استفاده از کانسیلر حلقه‌های زیر چشم و لکه‌های اطراف بینی را از بین ببرید. بعد از این که پایه کار شما تمام شد سایه چشم بزنید، سپس خط چشم بکشید و در نهایت با ریمل مژه‌هایتان را حالت دهید . توجه داشته باشید که آرایش چشم بسیار مهم است چون چشم‌ها بیشترین تاثیر را روی آرایش صورت شما می گذارند. رژگونه‌ای مشابه رنگ‌های به کار رفته در آرایشتان بزنید. با خط لب به لب‌های خود فرم دهید و در آخر رژ لبی که همرنگ خط لب است بزنید.
با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا جدیدترین مدل‌های آرایش صورت را که برای شما عزیزان فراهم آوردیم ببینید و ایده بگیرید.

مدل آرایش صورت
مدل آرایش صورت زیبا و شیک 2022

عکس مدل آرایش صورت
مدل آرایش صورت مجلسی 2022

مدل آرایش صورت جدید
مدل آرایش صورت جدید و شیک

مدل آرایش صورت دخترانه
مدل آرایش صورت دخترانه شیک با سایه رنگی

مدل آرایش صورت دخترانه
مدل آرایش صورت دخترانه 2022 با رژلب قرمز مات

بیشتر بخوانید:

25 مدل آرایش صورت 2022 مد روز که شما را زیباتر می‌کند

مدل آرایش صورت دخترانه
مدل آرایش صورت دخترانه زیبا

مدل آرایش صورت شیک
مدل آرایش صورت شیک با تاج گل 

مدل آرایش صورت مجلسی جدید
مدل های آرایش صورت مجلسی جدید

نمونه ای از مدل میکاپ صورت 2022
مدل میکاپ صورت 2022 با خط چشم گربه ای

عکس مدل آرایش صورت
آرایش صورت خوشگل و جذاب با سایه اسموکی

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی