تهران
خانه های قدیمی تهران برای بازدیدباشکوه‌ترین عمارت‌ها و خانه‌های قدیمی و تاریخی در تهرانتهران تبدیل به شهری با برج‌های بلند و آپارتمان‌های کوچک و کنار هم شده است.اما در گوشه و کنار این شهر هنوز هم برخی خانه‌ها و عمارت‌های قدیمی و زیبا به جا مانده که بازدید از آن‌ها آرامش و لذتی وصف نشدنی به همراه دارد.در این مقاله تمام خانه‌های قدیمی تهران که بازدید از آن‌ها آزاد است را معرفی کرده‌ایم.
بوسان کره جنوبیبوسان شهر زیبای کره جنوبیاگر شما از کسی بخواین یک شهر گردشگری با مناطق زیبا به شما معرفی کند ممکن است بگویید سئول .اما در اینجا یکی دیگر از شهر های زیبای کره جنوبی را برای معرفی میکنم.
بهترین غذاهای شیرازشیراز رفتیم غذا چی بخوریم؟غذاهای شیرازی بسیار خوشمزه و پرطرفدار است. اگر می‌خواهید با معروف‌ترین آن‌ها مانند کلم پلوی شیرازی یا آش سبزی شیرازی آشنا شوید و بدانید در کدام رستوران‌های شیراز می‌توانید این غذاها را امتحان کنید، با مطلب آموزشی بهترین غذاهای شیراز با تیجور همراه شوید.
هتل‌های قزوینمعرفی هتل‌های شهر قزوین (قسمت دوم)هنگامی که به شهر تاریخی قزوین سفر کردید و قصد اقامت در هتل را داشتید قبل از انتخاب اگر از ویژگی‌ها و خدمات هتل‌ها اطلاعات کافی داشته باشید انتخاب بهتری خواهید داشت. در این مقاله اطلاعات کاملی از هتل‌های قزوین همراه با عکس نمای هتل‌ها، اتاق‌ها و رستوران‌ها را جمع آوری کرده‌ایم. با تیجور همراه باشید.
سیزده بدر در تهرانبرای سیزده بدر این مکان‌های زیبا را در تهران از دست ندهیدسیزده بدر یا روز طبیعت روزی‌ست که از دیربار تاکنون مردم به دل طبیعت می‌روند و ساعاتی را به خوش گذراندن و تفریح در کنار عزیزانشان می‌گذرانند. متاسفانه نوروز 1400 هم مانند پارسال بابت شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پیک نیک در بوستان‌ها ممنوع است. با معرفی بوستان‌های تهران همراه ما باشید.