تهران
عمل لیپوماتیک چیست

عمل لیپوماتیک یا پیکرتراشی چگونه باعث زیبایی و لاغری می‌شود؟

امروزه عمل لیپوماتیک به روشی متداول و ایده آل برای رسیدن به اندام دلخواه و از بین بردن چربی‌های اضافه بدن تبدیل شده است که متقاضیان بسیاری هم در سراسر دنیا دارد. در این عمل که نیازی به بیهوشی و دوران نقاهت طولانی مدت نیست طی مدت زمان کوتاهی چربی‌های برخی نواحی بدن با دستگاه مخصوص کشیده می‌شود.

سوراخ کردن گوش

قبل از سوراخ کردن گوش این نکات را با دقت بخوانید

سوراخ کردن گوش و استفاده از رینگ و گوشواره در گوش از قدیم تا به امروز بسیار پرطرفدار بوده به صورتی که در زمان مادربزرگ‌ها این عمل در منزل انجام می‌شده که البته امروزه هم مانند گذشته می‌توان با رعایت نکات بهداشتی این کار را در منزل انجام داد اما ما پیشنهاد می‌کنیم که حتما برای این کار نزد پزشک بروید.

روش های تغییر رنگ چشم

چطور رنگ چشمم رو تغییر بدم

رنگ چشم افراد بستگی به ربشه های ژنتیکی و رنگ چشم والدین دارد اما عده زیادی روش های مختلف تغییر رنگ چشم را امتحان می کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا روش های تغییر رنگ چشم از قبیل لیزر، عمل، لنز، بیوکنزی، سابلیمینال و ... را بررسی کنیم.

جراحی لیفت صورت

جراحی لیفت صورت

با افزایش سن پوست افراد رو به مشکلات بیشتری میرود و چین و چروک های بیشتری پیدا میکند. برای رفع مشکلات پوستی میتوانید از عمل جراحی لیفت صورت استفاده کنید که تمام مشکلات پوستی را حل میکند. در این مقاله برای شما اطلاعات مهمی از عمل لیفت صورت فراهم کرده ایم که میتواند شما را برای این جراحی راهنمایی کند.

جراحی زیبایی چشم

جراحی بزرگ کردن چشم

زیبایی چشم یکی از بخش های مهم زیبایی صورت محسوب می شود. چشم یک عامل مهم برای انتقال احساسات و ارتباط با افراد دیگر است. برای زیباتر کردن این عامل مهم میتوانید از جراحی زیبایی بزرگ کردن چشم استفاده کنید. در ادامه شما را با انواع جراحی زیبایی بزرگ کردن چشم و نکات آن آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

جراحی زیبایی شکم

جراحی زیبایی شکم

برای انجام جراحی زیبایی شکم باید درمورد آن اطلاعات کافی داشته باشید. جراحی زیبایی شکم به چند زیر شاخه تقسیم میشود که در این مقاله به آنها میپردازیم و از معایب و مزایای جراحی زیبایی شکم برای شما میگوییم. با تیجور همراه باشید تا شما را با جراحی زیبایی شکم آشنا کنیم.

جراحی زیبایی لب

جراحی زیبایی لب

برای زیبا تر کردن صورت خود خیلی از جوانان سمت عمل های جراحی می روند. یکی از راه های زیبا تر کردن صورت جراحی زیبایی لب است که باعث شادابی صورت می شود. جراحی زیبایی لب دارای سه روش است که با دانستن نکات آنها میتوانید بهترین روش را برای خود انتخاب کنید. با تیجور همراه باشید.

جراحی گوش

همه چیز درباره جراحی گوش

جراحی های گوش بدلایل مختلفی انجام میگرد. ممکن است برای رفع مشکلات مادرزادی و یا برای زیبایی گوش باشد. در ادامه شما را با ریسک ها و هزینه های عمل جراحی زیبایی گوش آشنا میکنیم. با تیجور همراه باشید.

رشته جراحی فک و صورت

معرفی رشته جراحی فک و صورت

رشته جراحی فک و صورت یک رشته سخت ولی جذاب است. اگر شما هم دوست دارید تا درمورد این رشته اطلاعات کافی کسب کنید تا در آینده و یا به زودی وارد این رشته شوید این مقاله را از دست ندهید. با تیجور همراه باشید.

جراحی فک

همه چیز در مورد جراحی فک و صورت

عمل جراحی فک بالا و پایین بدلیل مشکلات و یا زیبایی صورت میگیرد. در ادامه میخواهیم شما را با مشکلاتی که ناهنجاری های فکی به ارمغان می آورند و انواع عمل های جراحی فک و صورت آشنا کنیم. بعد از آن به مشکلات و مراقبت های بعد از عمل خواهیم پرداخت. با تیجور همراه باشید.

جراحی پلاستیک صورت

جراحی پلاستیک صورت چیست

قبل از انجام هرگونه جراحی صورت باید اطلاعات کافی درمورد آن داشت. برای شروع جمع آوری اطلاعات اول باید بدانید جراحی پلاستیک چیست و چه مشکلاتی را رفع میکند. همچنین بدانید چه مراقبت هایی نیاز دارد. با ما همراه باشید.

همه چیز درباره عمل جراحی بینی

همه چیز درباره جراحی بینی

امروزه ایران بیشترین آمار در جراحی بینی را داراست و از کشور های مختلف برای جراحی بینی به کشور ما سفر میکنند. جراحی بینی عاقلانه میتواند رضایت خاطر شما را داشته باشد و از مشکلات بعد آن جلوگیری کند پس با تیجور همراه باشید تا همه چیز درمورد عمل بینی را بدانید.