تهران

25 مدل آرایش صورت 2023 مد روز که شما را زیباتر می‌کند

مدل آرایش صورت
مدل آرایش صورت در سال 2023 به لحاظ زیبایی و مد تغییراتی داشت. این تغییرات از عوامل مختلفی تاثیر می‌گیرد که خوشبختانه یکی از چیزهایی که در سال‌های جدید با آن مواجه می‌شویم، آرایش ساده و مینیمال است. به طوری که کرم پودرهای غلیظ و ابروهای نازک جای خود را به ضد آفتاب‌های معمولی و ابروهای پهن داده‌اند.

زیباترین مدل‌های آرایش صورت 2023

آرایش صورت در طی زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است. مثلا حدود بیست سال پیش ابروهای باریک، رژلب‌ براق و سایه چشم‌های شاین از مدل‌های آرایش صورت بسیار زیبا به حساب می‌آمد ولی با گذشت زمان این مدل‌‌های آرایش صورت تغییر کرد و سمت و سوی دیگری به خود گرفت. مثلا کانتور صورت، ابروهای پهن و خط‌ چشم‌های زاویه‌‌دار یا محو که بسیار هم مورد توجه خانم‌ها است مد روز شد.
از طرفی دیگر آرایش‌های غلیظ، سایه‌های پررنگ چشم، مدل آرایش عربی و خلیجی جای خود را به مدل آرایش صورت ساده و به سبک اروپایی داد.

امروزه با تنوع زیادی که لوازم آرایش در مدل‌ها و برندهای مختلف دارد، سبک و سیاق میکاپ و آرایش صورت مخصوصا مدل آرایش صورت دخترانه به وجود آمده است که در این مقاله به بررسی هر کدام از این مدل‌های آرایش مد روز و مد سال می‌پردازیم و همچنین زیباترین و جدیدترین عکس مدل آرایش صورت دختران و زنانه را تهیه کرده‌ایم که می‌توانید با دیدن هر کدام از آن‌ها ایده‌های آرایشی مورد علاقه خود را پیدا کنید. پس تا انتها همراه ما باشید:

مدل آرایش صورت
مدل آرایش صورت 2023 زیبا و جذاب با مدل موی بسته
مدل آرایش صورت دخترانه
مدل آرایش صورت دخترانه 2023 با رژلب عنابی مخصوص مهمانی و دورهمی‌ها
مدل آرایش صورت جدید
مدل آرایش صورت جدید و زیبا با مدل خط چشم مد سال 2023

مدل آرایش دخترانه با پوست زیبا و طبیعی 

پوست طبیعی و پاک سازی شده و عاری از هر گونه آرایش در سال 2022 با استقبال زیادی مواجه شد. امروزه رسیدگی به پوست و سلامت پوست یکی از مهم‌ترین نکاتی است که هر خانمی باید آن را جدی بگیرد زیرا تاثیر مستقیمی روی زیبایی و همچنین آرایش صورت خواهد داشت. 

نکته مهمی که باید تا همیشه با یاد داشته باشید این است که برای داشتن پوستی زیبا، سالم و شاداب حتما باید از ضد آفتاب‌ و مرطوب کننده مناسب استفاده کنید و شستشوی صورت و رعایت روتین پوستی را جدی بگیرید و یادتان باشد برای آرایش صورت خود به صورت روزانه نیازی به استفاده از کرم پودر ندارید.

مدل آرایش صورت دخترانه
آرایش صورت ساده و دخترانه 2023 مناسب برا میکاپ روزانه
مدل آرایش صورت ساده
مدل آرایش صورت دخترانه و ساده مد شده در سال 2023

آرایش صورت با اکستنشن و یا کاشت مژه

در سال 2022، انجام اکستنشن مژه و یا کاشت مژه بسیار پرطرفدار است. اکستنشن مژه به همراه پوست طبیعی و بدون آرایش از ترندهای آرایشی پرطرفدار سال 2022 است و اگر اکستنشن مژه را به حالت تار به تار برایتان انجام دهند زیبایی چشمهایتان چند برابر می‌شود و مانند مژه مصنوعی معلوم نخواهد بود بلکه طبیعی و هماهنگ با مژه‌های خودتان می‌شود. 

مدل آرایش صورت شیک
مدل آرایش صورت شیک و جذاب با کاشت مژه
مدل کاشت مژه
کاشت مژه ترند مدل آرایش سال جدید

مدل آرایش صورت با چشم گربه‌ای

یکی از مهم‌ترین مدهای آرایشی دنیای زیبایی، آرایش چشم گربه‌ای است که سالیان زیادی هم وجود داشته و همچنان هم ترند مهمی محسوب می‌شود. در ترند آرایشی 2022 چشم‌های افراد مرکز توجه است چرا که با توجه به این نکته که استفاده از ماسک باعث می‌شود که چشم‌های شخص بیشتر مورد توجه قرار گیرند پس بنابراین آرایش چشم پهن و گربه‌ای در سال 2022 به عنوان ترند شناخته خواهد شد و این نوع آرایش چشم اگر درست و اصولی انجام شود صورتی شیک و زیبا برایتان به ارمغان خواهد آورد و خط چشم در این آرایش اصلی ترین گزینه است که باید در زمینه خط چشم مهارت خود را بالا ببرید.

پیشنها می‌کنیم برای دیدن انواع مدل‌های جدید خط چشم، از مقاله زیر دیدن کنید:
انواع مدل آرایش چشم + تصاویر

مدل آرایش صورت دخترانه
مدل آرایش صورت دخترانه با آرایش چشم گربه‌ای برای سال 2023
مدل آرایش صورت
مدل آرایش چشم گربه‌ای با سایه آبی رنگ مات
مدل آرایش صورت ساده
مدل آرایش صورت ساده دخترانه با خط چشم گربه‌ای بسیار زیبا

مدل آرایش صورت با ابروهای پرپشت و پهن 

در سال 2022 ابروهای پهن و پرپشت مد است و می‌توانید به جای اصلاح ابرو به سراغ لیفت ابرو بروید تا ابروهایتان فرم زیبایی گرفته و منحصر به فرد شوید.

برای اینکه بدانید که کدام مدل ابرو برای فرم صورت و چهره شما مناسب‌تر است، حتما مقاله زیر را مطالعه کنید تا آرایش زیباتری داشته باشید.
انواع مدل ابرو برای سلیقه‌های مختلف

مدل آرایش صورت
مدل آرایش صورت دخترانه جدید 2023 با ابروهای پهن و پرپشت و رژ قرمز

مدل آرایش با سایه‌های رنگی

در ترند آرایشی 2023 استفاده از آرایش متالیک بسیار چشم‌گیر و زیبا است که در بین رنگ‌ها، رنگ‌های آبی، بنفش، زرد، قهوه‌ای و کرم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پس می‌توان با استفاه از یک عدد پالت سایه چشم و یا استفاده از یک خط چشم مایع رنگی درخشش و جذابیت بسیار زیادی برای چشم‌ها ایجاد کرد.

مدل آرایش صورت لایت
مدل آرایش صورت لایت با انواع سایه‌های مات خوش رنگ 
مدل آرایش صورت
مدل آرایش لایت 2023 با سایه‌های رنگی جذاب

استفاده از رژگونه

نور خورشید از مهم‌‌ترین مواردی است که با شیوع ویروس کرونا و قرنطینه از بسیاری از مردم دریغ شده است. با حفظ قرنطینه‌های طولانی مدت، پوست صورت کمتر در معرض آفتاب قرار می‌گیرد، به همین سبب ممکن است مقداری از طراوت و شادابی پوست از دست برود پس به این دلیل در سال 2021 بسیاری از بانوان به زدن رژگونه روی می‌آورند تا زیبایی دوباره‌ای به گونه‌های خود ببخشند. به شما توصیه می‌کنیم که از رژگونه‌های شاین استفاده کنید تا هم گونه‌هایتان گلگون شود و هم به صورت براق و زیبا بدرخشد.

مدل آرایش صورت
مدل آرایش صورت 2023 با رژگونه شاین‌دار و ملیح 

مدل آرایش صورت به سبک پاریسی

کشور فرانسه و مخصوصا پاریس مرکز خاص و ویژه‌ای در صنعت فشن و مد و زیبایی داشته است و همچنان هم جایگاه خود را حفظ کرده است پس مطمئنا در ترندهای آرایشی سمت و سو و رد پایی از پاریس خواهید دید. میکاپ پاریسی از ترندهای آرایشی‌ سال 2022 است ک بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است. میکاپ به سبک پاریسی به جای آرایش چشم و صورت، بر روی آرایش لب تمرکز بیشتری دارد.

مدل آرایش صورت جدید
مدل آرایش صورت جدید 2023 با رژلب خوش رنگ و زیبا

استفاده از کانتور ملایم در صورت

بسیاری از آرتیست‌ها از یک آرایش با کانتور ملایم رونمایی کرده‌اند که باعث داشتن حس شادابی و زیبایی در پوست را خواهد داشت.

آموزش قدم به قدم کانتورینگ صورت را در مقاله زیر بخوانید تا یک آرایش صورت بی‌نقص داشته باشید:
آموزش کانتورینگ و زاویه‌دار کردن انواع صورت

مدل آرایش صورت ساده
مدل آرایش صورت ساده با کانتور ملایم بینی و فک

استفاده از سایه اکلیلی

در ترند آرایشی 2022 استفاده از سایه اکلیلی درخشان و براق نیز برای استفاده در جشن عروسی و یا مهمانی‌ها در بالای چشم‌ها و در آرایش‌های خاص‌تر در قسمت زیر چشم می‌تواند زیبایی چند برابری به چشم‌های شما بدهد.

مدل آرایش صورت
مدل آرایش صورت ملایم مجلسی برای مهمانی و جشن عروسی

در ادامه باهم عکس زیباترین مدل‌‌های آرایش صورت دخترانه و مدل آرایش جدید زنانه را خواهیم دید:

مدل آرایش صورت عروس
مدل آرایش صورت عروس 2023
مدل آرایش صورت
مدل آرایش صورت 2023 با سایه‌های چند رنگ مات جذاب
مدل میکاپ صورت
میکاپ صورت کاملا دخترانه زیبا
مدل آرایش صورت دخترانه
مدل آرایش صورت دخترانه 2023 با موی کوتاه و چتری
مدل آرایش صورت دخترانه
آرایش دخترانه 2023 با رژلب قرمز بسیار خوش رنگ
مدل آرایش صورت دخترانه
مدل آرایش صورت جدید با خط چشم گربه‌ای
مدل آرایش صورت جدید
مدل آرایش صورت جدید برای جشن عروسی و مهمانی‌ها
مدل آرایش صورت شیک
مدل آرایش صورت شیک 2023 با رژلب مات
مدل آرایش صورت غلیظ
مدل آرایش صورت غلیظ با سایه براق و اکلیلی طلایی مشکی

مطلب مفید بود؟
25
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی