تهران

چه نوع آرایشی برای عروس مناسب است ؟

یادگیری نکات آرایش عروس
امروزه سبک های مختلفی مانند ایرانی ، اروپایی و عربی برای آرایش عروس وجود دارد . بهتر است آرایش عروس ملایم باشد چون علاوه بر این که چهره عروس طبیعی به نظر می رسد ، بعد از گذشت مدتی همچنان تازگی دارد و از مد نمی افتد .

یکی از دغدغه های بزرگ عروس خانم ها قبل از برگزاری مراسم عروسیشان انتخاب مدل لباس ، مدل مو و مدل آرایش عروس است تا در شب عروسیشان نظر همه مهمانان را به خود جلب کنند . در هر کشوری با توجه به فرهنگی که مردم دارند ، سبک آرایش عروس متفاوت است . آموزش آرایش عروس زمانبر است و نیاز به دقت بیشتری دارد . اما ما در این بخش قصد داریم تا نکات مهم آرایش عروس را به شما بیاموزیم.

با آرایشگر خود قبل از مراسم عروسی مشورت کنید

امروزه آرایشگاه ها حدود 2 الی 5 هفته قبل از برگزاری مراسم عروسی جلسات مشاوره ای را برای شما برگزار می کنند . در این جلسات شما می توانید نوع سبک آرایشی را که دوست دارید انتخاب کنید و با آرایشگر خود در میان بگذارید و همچنین از راه کارهایی که آن ها به شما ارائه می دهند ، بهره ببرید . اگر مدل خاصی در نظر دارید آن را به آرایشگر خود نشان دهید و نظر او را بپرسید . آنها تاریخ جلسات پاکسازی پوست شما را نیز مشخص می کنند . سعی کنید سبک آرایشی را انتخاب کنید که سریع از مد نیوفتد . اما اگر علاقه دارید می توانید از سبک های جدید یا کلاسیک استفاده کنید .

مدل ارایش عروس 2023
تست میکاپ قبل از مراسم عروسی

تست میکاپ قبل از مراسم عروسی

آرایشگرها با توجه به تجربه و تخصصی که دارند ، رنگ و سبک آرایش عروس مناسبی را برای شما انتخاب می کنند . آرایش عروس نباید بی رنگ و مات باشد . اما اگر باز هم نگران هستید ، با آرایشگر خود صحبت کنید و روزی را قبل از مراسم عروسی به تست میکاپ اختصاص دهید . سعی کنید روز تست لباس سفید بپوشید تا ببینید مکایپ با رنگ لباس شما هم خوانی دارد یا خیر .

مدل آرایش عروس 2023
تنهایی به آرایشگاه بروید

تنهایی به آرایشگاه بروید

عروس خانم ها اگر می خواهید در مراسم عروسی خود خاص باشید ، تنها به آرایشگاه بروید و از بردن وابستگان خود به عنوان همراهی به آرایشگاه خودداری کنید .

مرتب کردن ابروها

ابروهایتان را بیش از حد باریک یا پهن نکنید و از تراشیدن ابروها صرف نظر کنید . رنگ ابرو باید متناسب با رنگ موهای شما باشد . هر چه ابروها طبیعی تر باشند ، آرایش چشم شما زیباتر می شود .

استفاده از مژه مصنوعی

آرایشگران برای این که چشمان شما جذاب تر شوند ، از مژه مصنوعی هایی با طول های متفاوت استفاده می کنند و معمولا آن ها را به صورت تک لا به لای مژه های خودتان قرار می دهند تا طبیعی تر به نظر برسد . هرگز از مژه مصنوعی های یکدست استفاده نکنید .

لوازم آرایش با کیفیت
استفاده از لوازم آرایش با کیفیت

استفاده از لوازم آرایش با کیفیت

از آن جا که برگزاری مراسم عروسی یک روز کامل زمان می برد . میکاپ عروس باید ماندگاری بالایی داشته باشد . به همین دلیل از بهترین و با کیفیت ترین مارک ها استفاده می شود . سعی کنید از لوازم آرایشی استفاده کنید که دارای کمی مرطوب کننده می باشند .

انتخاب رنگ رژ لب

اگر از آن دسته از افراد هستید که همیشه آرایش دارید ، موقع مراسم عروسی خودتان از رژ لب های پر رنگ استفاده کنید .

انتخاب رنگ سایه مناسب

هرگز از سایه های خیلی پر رنگ استفاده نکنید . هر چه رنگ سایه شما طبیعی تر باشد چهره شما زیباتر می شود .

از بین بردن تفاوت رنگ پوست و بدن

کرم پودرهایی که برای میکاپ صورت شما به کار می روند ، تفاوت رنگی را بین پوست صورت و بدنتان به وجود می آورند از آرایشگر خود بخواهید که این تفاوت رنگ را از بین ببرد .

سبک های مختلفی برای آرایش عروس وجود دارد که از میان آنها می توان به سبک های ایرانی ، اروپایی و عربی اشاره کرد . سبک آرایش عروس اروپایی ساده و ملایم است . در سبک آرایش عروس عربی بیشتر از سایه های پر رنگ و تیره استفاده می شود . اما سبک آرایش عروس ایرانی ترکیبی از سبک اروپایی و عربی است .

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی