تهران

جدیدترین مدل های آرایش عروس + عکس

نمونه هایی از جدیدترین مدل آرایش عروس
یکی از دغدغه های مهم عروس خانم ها قبل از برگزاری مراسم عروسی انتخاب مدل آرایش عروس است . انتخاب مدل آرایش عروس به فرم صورت و رنگ پوست شما بستگی دارد و کار ساده ای نیست . آرایشگران با توجه به تجربه و تخصصی که دارند مدلی را به شما پیشنهاد داده و شما را در این زمینه راهنمایی می کنند .

آرایش عروس شامل گریم و میکاپ است . جالب است بدانید که بر خلاف نظر بسیاری از افراد ، گریم و میکاپ هر کدام کار متفاوتی را انجام می دهند . گریم شامل متعادل ساختن برجستگی ها ، فرو رفتگی ها و همچنین سایه و روشن کردن صورت است . گریمور سعی دارد که با به کارگیری یکسری تکنیک ها کاری کند تا نواقص صورت فرد بر طرف شود و در حین حال طبیعی هم به نظر برسد . اما میکاپ اضافه کردن رنگ به صورت است که چهره ی فرد را متفاوت می سازد .


عروس خانم ها باید قبل از برگزاری مراسم عروسی زمان بگذارند و به آرایشگاه های مختلفی مراجعه کنند ، تا نمونه کارهای مختلفی ببینند و با سبک های آرایش عروس آشنا شوند . انتخاب مدل آرایش عروس کار ساده ای نیست و نیاز به آگاهی و تخصص دارد . به همین دلیل لازم است بعد از این که آرایشگر باتجربه و ماهری انتخاب کردید ، جهت انتخاب مدل با او مشورت کنید ، اگر مدلی مد نظرتان است ، عکس آن را به آرایشگر خود نشان دهید و از او راهنمایی بخواهید . هیچ وقت همه ی کارها را دقیقه ی 90 انجام ندهید تا استرس نداشته باشید . برخی از آرایشگاه ها قبل از مراسم عروسی روزی را جهت تست میکاپ برای شما در نظر می گیرند . سعی کنید در این روز لباس سفید رنگی بپوشید تا ببینید میکاپ شما با رنگ لباس شما همخوانی دارد یا خیر .


امروزه از بین مدل های آرایش عروس ، مدل اروپایی طرفداران بسیاری دارد . این سبک علاوه بر زیبایی ، طبیعی هم به نظر می رسد . از این که میکاپ های با سبک جدید را امتحان کنید ، نترسید . سعی کنید قبل از عروسی این سبک های جدید را روی صورت خود تست کنید تا مطمئن شوید برای شما مناسب است .


در ادامه این بخش ما جدیدترین مدل های آرایش عروس را برای شما فراهم آوردیم . امیدواریم از دیدن آنها لذت ببرید .

 

 عکس زیباترین مدل آرایش عروس
 زیباترین مدل آرایش عروس

 

عکس مدل آرایش عروس شیک
مدل آرایش عروس شیک

 

عکس مدل آرایش عروس 2019
مدل آرایش عروس 2019

 

گالری جدیدترین مدل مو و آرایش عروس
گالری جدیدترین مدل مو و آرایش عروس

 

مدل عکس جدید از آرایش عروس
عکس های جدید از آرایش عروس

 

عکس زیباترین آرایش عروس مد روز
زیباترین آرایش عروس مد روز 

 

عکس مدل میکاپ های عروس
مدل های میکاپ عروس با زیباترین و جدید ترین متدها

 

عکس برترین مدل های آرایش عروس
برترین مدل های آرایش عروس

 

عکس مدل آرایش و میکاپ عروس
عکس آرایش عروس و میکاپ عروس

 

نمونه هایی از آرایش عروس ایرانی
مدل آرایش عروس زیبای ایرانی

 

مطلب مفید بود؟
17
8
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی