تهران
شوکه بزرگ به هواداران پرسپولیسخبر بد برای سرخابی ها پس از قهرمانی + عکسباشگاه پرسپولیس که باید بدهی خود را به برانکو پرداخت می کرد از این کار صرف نظر کرد و تصمیم گرفت این بدهی را به صورت اقساط پرداخت کند که با مخالفت برانکو و وکیل او روبرو شدند
استخدام سازمان تامین اجتماعی سال 99اطلاعات کامل استخدام سازمان تامین اجتماعی سال 99سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای خود، از افراد واجد شرایط به طریق برگـزاری آزمـون کتبی دعوت به همکاری می کند. ثبـت نـام فقط از طریق درگاه اینترنتی سایت سازمان سنجش صورت می گیرد. کلیه متقاضـیان ضـرورت دارد پس از مطالعه شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
راه اندازی مترو پرندمترو پرند تا آخر سال 1401 راه اندازی می‌شودبالاخره تست اولیه مترو پرند در تیر ماه 1401 انجام شد و قرار است در بهمن یا اسفند 1401 راه اندازی شود.
سریال میدان سرخشروع سریال میدان سرخ با اتمام زخم کاری + بازیگران و زمان پخشمجموعه نمایشی ایرانی به نام میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی یه جای زخم کاری از جمعه 26‌ام شهریور 1400 به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود.این مجموعه محصول سال 1400 است. برای اطلاع از زمان پخش این مجموعه و مشاهده تصاویر بازیگران میدان سرخ با ما همراه باشید.
ایران درودیایران درودی، نویسنده و نقاش برجسته ایرانی درگذشتبانو ایران درودی، هنرمند برجسته و معروف ایرانی که آثار وی در زمینه نقاشی و سپس نویسندگی بسیار محبوب و معروف است، در تاریخ هفتم آبان ماه 1400 به علت ایست قلبی در بیمارستان دی تهران درگذشت. در کنار هنرمندی ایشان، نوع نگاه‌ و فلسفه‌شان به زندگی،عشق،رنج و بیماری زبان‌زد خاص و عام بود. همراه تیجور باشید.