تهران

تکنیک های آرایشی مخصوص صورت های لاغر + عکس

آموزش تکنیک های آرایش صورت لاغر
انتخاب مدل آرایش صورت بستگی به استایل و فرم صورت شما دارد . مدل آرایش می تواند صورت شما را چاق یا لاغر نشان دهد . اگر از آن دسته از افراد هستید که صورت های لاغر و کشیده ای دارند باید موقع آرایش کردن یکسری تکنیک ها را به کار ببرید . ما در این مطلب نحوه آرایش صورت لاغر را به شما می آموزیم .

سبکی که برای آرایش صورت خود انتخاب می کنید بسته به فرم و استایل صورت شما متفاوت است . بنابراین نیاز است که به فرم صورت خود توجه داشته باشید . برخی از افراد صورت لاغر و کشیده ای دارند و عده ای دیگر صورتشان گرد و توپر است به همین خاطر سبک میکاپ صورت (makeup) آنها با هم فرق دارد . ما در این بخش از سایت تیجور تکنیک های آرایش صورت های لاغر را برای شما فراهم آوردیم . امیدواریم که از این آموزش لذت ببرید .

 

آشنایی با تکنیک های آرایشی مخصوص صورت های لاغر
تکنیک های آرایشی مخصوص صورت های لاغر

آشنایی با تکنیک های آرایشی مخصوص صورت های لاغر

اگر از آن دسته از افراد هستید که صورت لاغری دارند ، می توانید با به کارگیری یکسری تکنیک ها و ترفندهای آرایشی صورت خود را توپر و زیبا نشان دهید . آن چه که در ادامه ی این مطلب آمده ، تکنیک های ساده ای را در این زمینه به شما آموزش می دهد . 

  1. از زدن رژ گونه های تیره و پر رنگ آن هم به صورت اریب خودداری کنید ، چرا که صورت شما را لاغرتر نشان می دهد .
  2. هرگز از کرم پودرها یا پنکیک های تیره که با رنگ پوست شما همخوانی ندارد ، استفاده نکنید .
  3. از کرم پودرهای همرنگ پوست یا فقط یک درجه روشن تر از پوست خود استفاده کنید و با رژگونه ای با رنگ روشن گونه های خود را حجم دهید .
  4. از سایه های چشم براق و روشن استفاده کنید تا صورت خود را پرتر نشان دهید .
  5. سعی کنید رژ گونه ی براق بزنید . این کار به پر نشان دادن صورت شما کمک می کند .
  6. با استفاده از خط لبی تیره ، به لب ها فرم و حجم بدهید و برق لب بزنید .
  7. هرگز ابروهایتان را بیش از حد بر ندارید و نازک نکنید . آن چه که باعث چاق تر نشان دادن صورت شما می شود ، ابروهای پهن و کمی کوتاه است .
  8. استفاده از ریمل و خط چشم را برای درشت تر نشان دادن صورتتان فراموش نکنید . خط چشمی که می کشید باید کوتاه و نازک باشد تا چشم هایتان گرد و درشت به نظر برسند . 
  9. داخل چشم را سرمه یا مداد چشم نکشید ، چون باعث می شود صورت شما لاغرتر  به نظر برسد .
  10. به افرادی که به دلیل افزایش سن روی گونه ها و دور چشم هایشان سیاه شده ، توصیه می شود که در پایان آرایش ، با کمک انگشت سبابه مقداری کرم پودر روشن و براق روی گونه ها ، دور چشم ها و زیر قوس ابروها بزنند .
  11. اگر پوست خشکی دارید . قبل از شروع آرایش ، مرطوب کننده چرب بزنید . تا آرایش کاملا روی پوست شما بنشیند و دیگر خبری از نمایان شدن چین و چروک های صورت نباشد .

 

نحوه استفاده از رژگونه برای صورت های لاغر
رژگونه برای صورت های لاغر

 

نحوه استفاده از رژگونه برای صورت های لاغر

آرایش صورت لاغر و کشیده باید طوری باشد که صورت را پهن تر و کوتاه تر نشان دهد . برای زدن رژ گونه از لاله گوش شروع کنید و تا روی استخوان گونه به صورت افقی پیش بروید . روی چانه را کمی رژ گونه تیره و در عین حال مات بزنید . این کار به کوتاه تر نشان دادن صورتتان کمک می کند . در حالی که براش شما هنوز هم به همین رژ گونه آغشته است آن را به صورت ملایم تر روی گونه های خود نیز بزنید .

 

مدل آرایش مخصوص صورت لاغر و کشیده
مدل آرایش صورت لاغر و کشیده


تا این جا با تکنیک های مخصوص آرایش صورت لاغر آشنا شدید و دانستید که فرم صورت افراد با یکدیگر متفاوت است . به طور کلی فرم صورت به سه دسته گرد ، کشیده و بیضی تقسیم می شود . افرادی که صورت لاغر و کشیده ای دارند با استفاده از تکنیک هایی که در این مطلب گفته شد می توانند عیب های صورت خود را پوشش دهند و زیباتر به نظر برسند .

مطلب مفید بود؟
6
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی