تهران

آرایش لایت چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟

آشنایی با مدل های آرایش صورت لایت
واژه لایت به تنهایی معنی روشن است و آرایش لایت یعنی آرایشی که در آن از رنگ های روشن استفاده می کنند . این سبک از آرایش صورت که خیلی از افراد آن را به عنوان آرایش اروپایی می شناسند ، طرفداران بسیاری دارد . این مدل آرایش باعث می شود که چهره ی شما طبیعی به نظر برسد و همچنین سن شما را کمتر نشان می دهد .

آرایش لایت نوعی آرایش است که از ترکیب سه رنگ مکمل به عنوان رنگ های اصلی تشکیل شده است . از ویژگی های آرایش لایت صورت می توان به سادگی آن اشاره کرد . به آرایش لایت ، آرایش اروپایی نیز می گویند . این سبک از آرایش باعث می شود که علاوه بر زیبایی ، صورت شما طبیعی جلوه کند . در این نوع آرایش صورت دیگر از سایه های پر رنگ ، رژ لب های تیره و آرایش چشم غلیظ خبری نیست .

 

مدل آرایش لایت و شیک صورت
آرایش لایت و شیک صورت


میکاپ لایت باید به گونه ای باشد که در آن تمام رنگ های به کار رفته با هم هماهنگی داشته باشند . در مدل های آرایش لایت هرگز خط چشم های دنباله دار یا پهن را نمی بینید . با این که هر چهره ای ویژگی های خاص خود را دارد . اما این سبک برای همه ی چهره ها مناسب است ، چون چهره حالت نچرال و طبیعی خود را حفظ می کند .


آرایش لایت به عنوان یک آرایش پرکاربرد

بسیاری از خانم ها طرفدار آرایش لایت هستند و این سبک از آرایش را می پسندند . خوبی آرایش لایت این است که برای هر زمان و مکانی مانند اداره ، دانشگاه ، مهمانی ها ، عروسی ها و دورهمی های کوچک مناسب است .


آرایش لایت مخصوص دختران جوان

آرایش لایت مخصوص دختران جوان همان آرایش دخترانه است . که در آن از رنگ های دخترانه ای مثل هلویی ، صورتی ، گلبهی ، بژ و ... استفاده می شود .


آرایش لایت متناسب با فصل

اگر از آن دست از خانم های مدگرا هستید که به مد روز بسیار اهمیت می دهند . جالب است بدانید که آرایش لایت اغلب برای فصل های گرم سال مناسب است .

 

آرایش لایت و ساده شیک
آرایش لایت و ساده  شیک

آموزش آرایش لایت روزانه

  1. اول از هر چیز صورت خود را با پاک کننده های مخصوص پاک کنید .
  2. پوست شما نیاز به آبرسانی دارد . بعد از این که صورت خود را شستید و تمیز کردید . کرم مرطوب کننده متناسب با پوست خود بزنید . سپس از کرم پودر استفاده کرده یا فقط با کانسیلر لکه های روی پوست خود را از بین ببرید . توجه داشته باشید که کرم مرطوب کننده علاوه بر این که پوست شما را نرم می کند نقش یک کرم زیرساز را دارد . اگر از کرم های مرطوب کننده رنگی استفاده کنید . زیرسازی صورت را فقط با یک کرم انجام داده اید .
  3. از سایه های کم رنگ متناسب با رنگ پوست و رنگ لباس خود استفاده کنید . رنگ هایی از توناژ قهوه ای برای این آرایش مناسب است . خط چشم باریک و نازکی بکشید و مژه هایتان را با استفاده از فرمژه حالت بدهید و کمی ریمل بزنید تا چشم هایتان درشت تر نشان داده شود . در صورتی که خط چشم نمی کشید می توانید ریمل بیشتری بزنید . رنگ ریمل می تواند مشکی یا قهوه ای باشد .
  4. استفاده ی رنگ های طبیعی برای رژگونه باعث می شود که گونه شما برجسته تر دیده شود . اگر فرم پیشانی شما بلند است و از پنکیک یا کرم پودرهای برنزه برای سایه و روشن کردن پیشانی خود استفاده می کنید . می توانید روی گونه را رژ گونه ای با رنگ برنزه بزنید .
  5. خط لب را فراموش نکنید . خط لب باعث زیباتر شدن لب های شما می شود پس با استفاده از خط لب ، لب های خود را فرم دهید . قبل از این که رژ لب بزنید ، روی لب های خود مرطوب کننده بزنید و یا از برق لب استفاده کنید و رژ لب کمرنگی روی آن بزنید . رنگی که برای رژ لب انتخاب می کنید باید با لباستان هم همخوانی داشته باشد . رژ لب هایی با رنگ های گوشتی ، نود (همرنگ پوست) و صورتی روشن مناسب می باشند . از طرفی رژ لب را همرنگ خط لب انتخاب کنید .

 

عکس روس با آرایش لایت
مدل آرایش لایت عروس

آرایش لایت عروس

امروزه در سالن های زیبایی انواع مدل های آرایش لایت یا آرایش اروپایی برای عروس خانم هایی که دوست دارند در شب عروسیشان طبیعی به نظر برسند وجود دارد . این نوع سبک آرایش در بین عروس خانم های ایرانی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و کمتر کسی است که سراغ آرایش های تند و غلیظ می رود .

 

نمونه ای از آرایش لایت شیک و جذاب
مدل آرایش لایت شیک و جذاب


در این مطلب با آرایش لایت آشنا شدید و دانستید که چه ویژگی هایی دارد . آرایشگران برای آرایش صورت لایت سه رنگ عمده را در نظر می گیرند که با هم هماهنگی داشته باشند . همان طور که گفتیم این نوع سبک آرایش برای حضور در هر مکان و مراسمی مناسب است . شما در هر سنی که باشید می توانید آرایش لایت را انجام دهید . کشیدن خط چشم های دنباله دار و پهن ، زدن رژلب های پر رنگ و آرایش چشم غلیظ در این سبک آرایش جایی ندارند .  آن چه که در آرایش لایت یا آرایش اروپایی مهم است این است که با انتخاب رنگ های مناسب کاری کنید که چهره شما همچنان طبیعی به نظر برسد .

مطلب مفید بود؟
243
34
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی