تهران

مدل آرایش عروس به سبک اروپایی + عکس

مدل های آرایش عروس به سبک اروپایی
مدل آرایش صورت عروس به سبک اروپایی از مدل های جدیدی است که امروزه توجه بسیاری از عروس خانم ها را به خود جلب می کند . آرایش اروپایی برای خانم هایی که دوست دارند در شب عروسی خود طبیعی و نچرال به نظر برسند ، مناسب است . در حال حاضر کمتر کسی سراغ آرایش های غلیظ می رود .

مدل آرایش عروس به سبک اروپایی + عکس

امسال شاهد جدیدترین مدل های آرایش عروس هستیم که در میان آنها آرایش عروس اروپایی تنوع بیشتری داشته و حرفه ای تر به نظر می رسد. آن چه که در آرایش صورت عروس به سبک اروپایی بسیار اهمیت دارد ، سادگی و طبیعی بودن آن است . عروس خانم هایی که دوست دارند در شب عروسی خود در حین سادگی ، شیک نیز باشند ، میکاپ اروپایی عروس را انتخاب می کنند .
امسال آرایشگران و طراحانی که در زمینه مد و زیبایی فعالیت دارند ، به آرایش های چشم توجه بیشتری دارند . به همین دلیل روز به روز آرایش های اروپایی جذاب تر می شود . بر خلاف تصور بسیاری از افراد نحوه ی اجرای این آرایش نسبت به سبک های آرایش های عروس ایرانی دشوارتر است . اجرای آرایش عروس اروپایی کار هر آرایشگری نیست و نیاز به تکنیک ها و مهارت های خاص خود دارد . در این سبک آرایش ، آرایشگران سعی می کنند که چهره ی طبیعی و نچرال عروس را حفظ کنند و هر چه رنگ پوست طبیعی تر باشد ، آرایش زیباتر می شود . با این وجود نتیجه ی کار خارق العاده است .

در آرایش لایت که همان آرایش اروپایی است رنگ هایی که برای آرایش چشم ، رژ گونه و رژ لب انتخاب می شوند باید با هم هماهنگی داشته باشند . از رنگ هایی که برای این آرایش استفاده می شود می توان به صورتی ، استخوانی ، بژ ، نارنجی روشن ، صورتی ، گلبهی ، هلویی و رنگ های با توناژ قهوه ای اشاره کرد . از جذابیت های این میکاپ (makeup) می توان به استفاده از مژه های پر پشت اشاره کرد . که جذابیت چشم ها را بیشتر می کند.
علاوه بر آرایش ، رنگ مو و مدل شینیون عروس نیز بسیار اهمیت دارد . به طور مثال در آرایش عروس اروپایی اگر مو دو درجه تیره تر یا روشن تر از رنگ پوست در نظر گرفته شود ، عروس خانم جذاب تر می شود و زیبایی او بیشتر جلوه می کند .
در ادامه ی این بخش از سایت تیجور انواع مدل های آرایش صورت عروس به سبک اروپایی را برای شما فراهم آوردیم تا از آنها ایده بگیرید و همچنین از دیدن آنها لذت ببرید.

مدل عروس اروپایی
مدل عروس اروپایی و ساده

مدل عروس ار.پایی زیبا
مدل عروس اروپایی زیبا

مدل عروس اروپایی زیبا و جذاب
مدل عروس اروپایی زیبا جذاب

 گریم عروس اروپایی شیک
مدل گریم عروس اروپایی شیک

 آرایش لایت برای عروس
مدل آرایش لایت برای عروس

آرایش عروس به سبک اروپایی
مدل آرایش عروس به سبک اروپایی

 آرایش شیک عروس به سبک اروپایی
مدل آرایش شیک عروس به سبک اروپایی

آرایش اروپایی عروس جدید
مدل آرایش اروپایی عروس جدید

میکاپ اروپایی عروس شیک
مدل میکاپ اروپایی عروس شیک

عروس اروپایی شیک و خاص
مدل عروس اروپایی شیک و خاص

مطلب مفید بود؟
14
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی