تهران

جدیدترین عکس های تکی عروس + عکس

نمونه هایی از جدیدترین عکس های تکی عروس
یکی از خاطره انگیزترین روزها برای هر فردی ، روز عروسی اوست . در این روز عروس و داماد به آتلیه می روند تا از لحظات به یادماندنی خود عکس بگیرند . عکاسان علاوه بر گرفتن عکس های دو نفره ، از عروس و داماد عکس های تکی با ژست های جالبی می گیرند .

روز عروسی یکی از خاطره انگیزترین روزهای زندگی هر فردی است . در این روز عروس و داماد با آتلیه رفتن و گرفتن عکس لحظات شیرین و به یادماندنی خود را ثبت می کنند ، تا سال های بعد آن را مرور کنند . برای این منظور بهتر است قبل از برگزاری مراسم نامزدی یا عروسی خود نمونه کارهای آتلیه های مختلف را ببینید و با مهارت عکاس و فیلم بردار ، فضای آتلیه ، نورپردازی و دکوراسیون آن آشنا شوید ، تا با سلیقه خود بهترین آتلیه را انتخاب کنید و از نتیجه کار راضی باشید .


امروزه با گذشت زمان دوربین های عکاسی و فیلم برداری پیشرفته شده اند به طوری که کار را برای عکاسان راحت کرده اند . در آلبوم هر عروس خانمی یکسری عکس های تکی از عروس و داماد وجود دارد . علاوه بر مدل لباس ، استایل ، نوع گریم و میکاپ عروس و داماد ، ژست های عکس نیز از اهمیت بسیاری برخوردارند و باید مدرن و بروز باشند . خوشبختانه ایده های مختلفی برای ژست عروس وجود دارد . برای این که عکس های شما بی نظیر و خاص باشند ، بهتر است آنها را در فضاهای باز مانند ، دریا ، باغ و طبیعت بگیرید . برای جذاب شدن عکستان موقع عکس گرفتن مستقیم به دوربین نگاه نکنید ، لبخند بزنید و سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و طبیعی باشید .

 

یک ایده ژست عروس که طرفداران بسیاری دارد ، ژست فشن است . این سبک نورپردازی و ژست فوق العاده به نظر می رسد اما برای گرفتن عکس هایی به سبک فشن باید لباس عروسی با طرح فشن نیز بپوشید . یکی دیگر از ژست های مناسب برای عکس تکی عروس ، ژست نشسته است . که طرح و ایده آن به نظر عکاس شما بر می گردد .


در ادامه این مطلب نمونه هایی از جدیدترین عکس های تکی عروس را برای شما فراهم آوردیم . امیدواریم از دیدن آنها لذت ببرید .

 

مدل عکس هنری و زیبای عروس
عکس هنری و زیبای عروس

 

مدل عکس زیبا و بی نظیر عروس
ژست زیبا و بی نظیر عکس عروس

 

مدل ژست عکس تک نفره عروس
ژست عکس تک نفره عروس

 

مدل ژست عروس در طبیعت
 ژست عروس در طبیعت

 

مدل ژست زیبا عکس عروس
ژست زیبا عکس عروس

 

مدل ژست عکس عروس در باغ
ژست عکس عروس در باغ

 

مدل ژست زیبای عروس در فضای باز
ژست زیبای عروس در فضای باز

 

مدل ژست حرفه ای عکس عروس
ژست حرفه ای عکس عروس

 

مدل عکس عروس شیک و جذاب
مدل عکس عروس شیک و جذاب

 

مدل ژست عروس برای گرفتن عکس تکی
ژست عروس برای گرفتن عکس تکی

 

 

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی