تهران

مدل آرایش صورت دخترانه مورد پسند خانم‌های جوان

آموزش آرایش دخترانه ساده
آرایش صورت دخترانه که امروزه طرفداران زیادی میان خانم‌های نوجوان و جوان دارد نوعی مدل آرایش ملایم است. آرایش دخترانه مشابه آرایش به سبک اروپایی است و در این نوع میکاپ معمولا از رنگ‌های هلویی، صورتی، کرم، گلبهی، بژ و نارنجی روشن استفاده می‌کنند. با آموزش قدم به قدم آرایش دخترانه همراه ما باشید.

مدل آرایش صورت دخترانه مورد پسند خانم‌های جوان

همه خانم ها از لوازم آرایش برای آراسته شدن و زیباتر به نظر رسیدن استفاده می کنند . انجام میکاپ های سنگین باعث می شوند که صورت شما مصنوعی به نظر برسد . در این میان آرایش صورت دخترانه ، سبکی ساده و طبیعی است . یکی از پرطرفدارترین سبک های آرایش ، آرایش لایت اروپایی یا همان آرایش دخترانه ملایم است . سادگی این سبک باعث شده که بتوان همه جا از آن استفاده کرد .

آماده سازی و پاکسازی صورت

اول از هر چیز صورت نیاز به پاکسازی و آبرسانی دارد . استفاده از ماسک ها باعث آبرسانی پوست می شوند . قبل از شروع آرایش مرطوب کننده بزنید . اگر پوست چربی دارید از مرطوب کننده هایی بدون روغن استفاده کنید . وقتی که مرطوب کننده زدید 15 الی 30 دقیقه صبر کنید تا کاملا جذب پوستتان شود . بعد از گذشت این مدت زمان می توانید آرایش کردن را شروع کنید .

نحوه استفاده از پرایمر و کرم پودر

ابتدا با استفاده از پرایمر خطوط و منافذ باز صورت را بر طرف کنید . پرایمر ماندگاری آرایش شما را بالا می برد و از جمع شدن کرم پودر روی پوست جلوگیری می کند . کرم پودری را انتخاب کنید که رنگ آن با رنگ پوست صورت هم خوانی دارد . کرم پودر را با یک براش روی کل صورت بزنید . مقداری پودر تثبیت کننده را با اسفنج بردارید و روی قسمت سیاهی زیر چشم و جاهایی که لکه دارد بزنید .

آموزش نحوه استفاده از کانسیلر
نحوه استفاده از کانسیلر

نحوه استفاده از کانسیلر

رنگ کانسیلر باید یک یا دو درجه روشن تر از رنگ پوست صورت باشد . کانسیلر برای پوشاندن حلقه های سیاه زیر چشم استفاده می شود . وقتی کار با کانسیلر تمام شد ، پودر تثبیت کننده را روی نواحی کانسیلر زده شده نیز بزنید.
کیت کانتورینگ را به شکل حرف انگلیسی E روی پیشانی ، گونه و فک کانتور کنید و با کمک رژ گونه از قسمت سیب گونه تا گوش بکشید . در نهایت پودر تثبیت کننده ی خیلی روشنی بردارید و زیر پلک ها و سایر بخش هایی که مواد آرایشی ریخته است را پاک کنید .

آموزش نحوه آرایش چشم ها 
نحوه آرایش چشم ها

نحوه آرایش چشم‌ها 

برای زیر سازی چشم ، از کانسیلر چشم استفاده کنید و بعد برای سایه زدن پشت پلک ها ، از سایه های کم رنگ مانند قهوه ای روشن استفاده کنید . آنگاه رنگ دیگری انتخاب کرده و روی پلک ها بزنید . از سایه های تیره هم می توانید برای گوشه ی خارجی چشم استفاده کنید . با یک ریمل ابروی هم رنگ ابروهای خودتان ، ابروها را آراسته و مرتب کنید . می توانید از مژه مصنوعی تک استفاده کنید . فراموش نکنید که ریمل باعث جذابیت بیشتر چشم هایتان می شود .

نحوه استفاده از رژ لب

ابتدا لب ها را با فوندانسیون پوشش دهید . سپس با کشیدن خط لب ، به لب ها فرم دهید و در پایان رژ لبی هم رنگ خط لبی که استفاده کردید بزنید .

آموزش نکات مهم آرایش دخترانه
نکات آرایش دخترانه

نکات مهم در مدل آرایش دخترانه

در این جا یکسری از نکات مهم مدل آرایش دخترانه را به شما آموزش می دهیم:

  • اگر مداد چشم یا خط لب شما خشک و سخت است ، آن را کمی با فندک حرارت دهید .
  • اگر مژه های شما بی حالت است . قسمت پلاستیکی فر مژه را با سشوار کمی گرم کنید و بعد مژه های خود را با آن حالت دهید .
  • اگر ریمل زدن برای شما سخت است و باعث کثیف شدن آرایش شما می شود ، یک قاشق بردارید و پشت آن را بالای پلک خود قرار دهید طوری که مژه ها روی آن قرار گیرد و ریمل بزنید .
  • هرگز از کرم پودرهای خیلی روشن یا خیلی تیره استفاده نکنید . سعی کنید کرم پودر متناسب با رنگ پوست صورت باشد .


در این مطلب آموزش آرایش دخترانه را فرا گرفتید . میکاپ دخترانه حتی برای مجالس عروسی و مراسم های رسمی هم مناسب است و صورت شما را طبیعی جلوه می دهد . 

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی