تهران
حجیم و برجسته کردن لب با روغن

برجسته کردن لبها بدون جراحی با روغن حجم دهنده لب

امروزه داشتن لب هایی پر و برجسته جزئی از معیارهای زیبایی شده و بویژه بانوان سعی دارند با استفاده از روش های مختلف به این هدف برسند. ما در این مطلب به بیان روشهای طبیعی که با استفاده از روغن های حجم دهنده و بدون نیاز به عمل جراحی، می توانند لب های شما را حجیم و برجسته کنند خواهیم پرداخت.

معرفی مراکز فروش لوازم آرایشی در کرمان

فروشگاههای لوازم آرایشی کرمان

در این مطلب لیستی از مراکز فروش لوازم آرایشی در شهر کرمان به همراه آدرس و اطلاعات تماسی آنها در خدمت شما عزیزان قرار می گیرد.



مراکز فروش لوازم آرایشی در شیراز

فروشگاه لوازم آرایشی شیراز

مطلب پیش رو با قصد معرفی مراکز فروش لوازم آرایشی در شهر شیراز به همراه آدرس فروشگاهها و اطلاعات تماس آنها گرد آوری شده است.

معرفی مراکز فروش لوازم آرایشی در کرمانشاه

فروشگاههای لوازم آرایشی کرمانشاه

این مطلب از سری مطالب مربوط به معرفی مراکز فروش لوازم آرایشی است که در آن لیست فروشگاههای لوازم آرایشی شهر کرمانشاه را گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید.


لیست فروشگاههای لوازم آرایشی در شهر تبریز

فروشگاههای لوازم آرایشی تبریز

در مطلب پیش رو آدرس و شماره تماس فروشگاههای لوازم آرایشی و بهداشتی واقع در شهر تبریز برای سهولت حال شما عزیزان آماده شده است تا در صورت تمایل به خرید بتوانید با استفاده از آدرس و اطلاعات تماس به سادگی این کار را انجام دهید.


آشنایی با کرم پودر برند لانکوم

همه چیز در باره کرم پودر لانکوم

لانکوم یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید و عرضه محصولات آرایشی زیبایی است و کرم پودرهای آن یکی از کرم پودرهای محبوب و با کیفیت شناخته می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم با انواع کرم پودرهای تولیدی این برند بیشتر آشنا شویم.

آشنایی با کرم پودر برند کالیستا

درباره کرم پودر کالیستا میدونید؟

برند کالیستا یک برند ایرانی معتبر در زمینه تولید محصولات آرایشی و زیبایی است. این برند تولید کننده انواع مختلف لوازم آرایشی و زیبایی است. کرم پودرهای تولیدی این برند با کیفیت و دارای پوشش دهی بالایی هستند در ادامه با معرفی انواع و ویژگی های کرم پودرهای برند کالیستا در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

آشنایی با کرم پودر برند لورآل

همه چیز در باره کرم پودر لورال

لورآل یکی از برندهای معروف و معتبر در صنعت لوازم آرایشی و زیبایی جهان است که انواع مختلف محصولات آرایشی را تولید می کند شرکت لورآل دارای چندین برند زیر مجموعه بوده و در کشورهای مختلف جهان دارای شعبه هایی است. کرم پودرهای برند لورآل یکی از محصولات با کیفیت و محبوب در جهان هستند.

معرفی چند برند کرم پودر معروف

آشنایی با چند برند کرم پودر معروف

کرم پودرها از جمله لوازم آرایشی مهم هستند که توسط برندهای مختلفی در جهان تولید می شوند. شرکت های متعددی در دنیای تولید محصولات آرایشی و زیبایی فعال هستند که در این مطلب قصد داریم با چندتایی از این شرکت ها و برندهای معروف و کرم پودرهای تولیدی آنها آشنا شویم با ما در ادامه همراه باشید.

آشنایی با کرم پودر برند درماکول

کرم پودر درماکول خوبه؟

درماکول یکی از برند های محبوب و مطرح در عرصه تولید محصولات آرایشی و زیبایی است. این برند انواع مختلف لوازم آرایشی را تولید می کند کرم پودر یکی از این محصولات است که در بین محصولات تولیدی این برند محبوبیت خاصی دارد. ما در ادامه این مطلب به بحث و بررسی در زمینه کرم پودرهای برند درماکول خواهیم پرداخت.

آشنایی با کرم پودر برند میبلین

کرم پودر میبلین رو میشناسید؟

کرم پودرها دارای کارکرد مهم و پایه ای برای یک آرایش کامل با جلوه هایی زیبا محسوب می شوند. میبلین یکی از برندهای معروف و شناخته شده آمریکایی تولید لوازم آرایشی و زیبایی است که انواع مختلف کرم پودر را برای پوستهای مختلف تولید و عرضه می کند.

آشنایی با برند کرم پودر اکتی پور

اطلاعات در مورد کرم پودر اکتی پور

انواع مختلف کرم پودر توسط برند های مختلفی در دنیا تولید و عرضه می شوند. کرم پودرهای شرکت نوروا با نام تجاری اکتی پور یکی از این برندهای شناخته شده می باشند که کرم پودرهای تولیدی این شرکت خاصیت ضد جوش دارند که علاوه بر داشتن عملکرد آرایشی، دارای خاصیت درمانی نیز هستند.

آشنایی با برندهای مختلف کرم پودر

کرم پودر شما چه مارکی هست

کرم پودرها توسط برندهای مختلفی در دنیا تولید و عرضه می شوند شناخت برندهای مختلف تولید کننده کرم پودر می تواند راهنمای خوبی برای داشتن یک انتخاب خوب و یک خرید مطمئن باشد. در ادامه این مطلب تیجور قصدداریم شما را با برخی از برندهای مطرح در زمینه تولید محصولات آرایشی بویژه کرم پودر آشنا نماییم.

آشنایی با کرم پودر برند توفیسد

همه چیز درباره کرم پودر too faced

محصولات آرایشی و زیبایی توفیسد از برندهای آمریکایی در زمینه لوازم آرایشی است. کرم پودرهای too faced از جمله محصولات محبوب و شناخته شده این برند محسوب می شوند که در ادامه قصد داریم به معرفی انواع و ویژگی های مختلف کرم پودرهای این برند بپردازیم.

آشنایی با کرم پودر گاش

تا حالا کرم پودر گاش استفاده کردید؟

محصولات برند گاش یکی از برندهای محبوب در بازار لوازم آرایشی ایران است. گاش تولید کننده انواع مختلف لوازم آرایشی و زیبایی است که کرم پودر نیز جزئی از تولیدات آن محسوب می شود که دارای انواع و رنگ بندی های مختلفی متناسب با تناژهای پوستی گوناگون است. در ادامه به معرفی کرم پودرهای این برند می پردازیم.

آشنایی با کرم پودر برند استی لادر

همه چیز در باره کرم پودر استی لودر

کرم پودر یکی از لوازم آرایشی پر کاربرد در میان محصولات آرایشی و زیبایی است که توسط شرکت های مختلفی در جهان تولید و عرضه می شود. برند استی لادر یکی از موفق ترین و محبوبترین برندهای لوازم آرایشی است که به طور ویژه تری کرم پودرهای آن از شهرت و محبوبیت خاصی برخوردارند.

آشنایی با برند کرم پودر مکس فکتور

همه چیز در باره کرم پودر مکس فکتور

برند مکس فکتور یکی از برندهای با سابقه و معتبر در عرصه تولید انواع محصولات آرایشی و زیبایی است. امروزه این برند جایگاه ویژه ای در صنعت محصولات آرایشی دارد. کرم پودر یکی از محصولات عمده این شرکت است که انواع مختلفی از آن تولید و عرضه می شود در ادامه به معرفی بیشتر این کرم پودر خواهیم پرداخت.

آشنایی با کرم پودر برند مکسی بل

همه چیز در باره کرم پودر مکسی بل

کرم پودرها جزء مهمی از لوازم آرایشی هستند که نقش مهمی در زیباتر دیده شدن نمای نهایی آرایش ایفا می کنند. بنابراین باید برای انتخاب و خرید آن با برندهای مختلف تولید کننده کرم پودر و ویژگی های آنها آشنا شویم. برند مکسی بل یکی از این برندهاست که در ادامه قصد داریم شما عزیزان را بیشتر با آن آشنا کنیم.

آشنایی با کرم پودر برند وت اند وایلد

همه چیز در باره کرم پودر وت اند وایلد

برندهای مختلفی در زمینه تولید کرم پودر در دنیا فعالیت می کنند و شناخت خصوصیات هر کدام از برندهای معروف می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب و خرید آگاهانه کرم پودر متناسب با پوست شما باشد در ادامه این مطلب به معرفی کرم پودر برند وت اند وایلد خواهیم پرداخت.

آشنایی با انواع مختلف کرم پودر

شما چه کرم پودری استفاده می کنی

کرم پودر یکی از لوازم مهم آرایشی است که برای یکدست کردن پوست و به عنوان بیس آرایش محسوب می شود. کرم پودرها در انواع مختلف در بازار وجود دارند و شما می توانید متناسب با نوع پوست خود آنها را تهیه نمایید. در ادامه این مطلب به بررسی انواع مختلف پوست و کرم پودرهای متناسب با آنها خواهیم پرداخت.

معرفی کرم ضد آفتاب برند مدیسان

در مورد کرم ضد آفتاب مدیسان بیشتر بدانیم

مدیسان یکی از برند های فعال در حوزه تولید و عرضه محصولات مراقبتی از پوست بویژه ضد آفتاب است. این برند یک برند ایرانی است که سالهاست در این زمینه فعالیت می کند و برای انواع مختلف پوست کرم های ضد آفتاب تولید و عرضه می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این برند تولید کرم های ضد آفتاب خواهیم پرداخت.

آشنایی با کرم پودر برند مک

همه چیز در باره کرم پودر مک

برند مک یکی از شناخته شده ترین و محبوبترین برند های لوازم آرایشی و زیبایی در سراسر جهان است که با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت به یک برند پر طرفدار تبدیل شده است. در این مطلب سعی در معرفی و شناخت بیشتر انواع مختلف کرم پودرهای برند مک خواهیم داشت.

آشنایی با کرم پودر و عملکرد آن

کرم پودر چیست و چه کاری انجام می دهد

کرم پودر یکی از لوارم آرایشی مهم محسوب می شود و به نوعی جلوه و زیبایی آرایش با کرم پودر به چشم می آید. استفاده از کرم پودر باعث یکدست و یکنواخت دیده شدن پوست صورت می گردد و عیب های پوست را می پوشاند. در ادامه مطلب قصد داریم دریابیم که کرم پودر چیست و چه کاری در آرایش انجام می دهد.

آشنایی با کرم ضد آفتاب سی گل

همه چیز در باره کرم ضد آفتاب سی گل

سی گل یکی از برندهای ایرانی تولید محصولات مراقبت از پوست است که در SPF های مختلف و مناسب برای انواع مختلف پوست اعم از چرب و نرمال و مختلط، کرم ضد آفتاب تولید کرده و روانه بازار مصرفی نموده است در ادامه مطلب قصد داریم شما را بیشتر با این برند ایرانی و ویژگی های آن آشنا کنیم.

آشنایی با کرم ضد آفتاب لدورا

در مورد کرم ضد آفتاب لدورا بیشتر بدانیم

برند لدورا یک برند ایرانی تولید کننده محصولات مراقبت از پوست و مو است که با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت توانسته محبوبیت خوبی برای محصولات خود کسب کند. کرم های ضد آفتاب یکی از محصولات عمده مراقبت از پوست این برند محسوب می شوند در ادامه با ویژگی های این محصول ایرانی بیشتر آشنا خواهیم شد.

آشنایی با یرند ضد آفتاب بیزانس

در مورد کرم ضد آفتاب بیزانس بیشتر بدانیم

بیزانس یک برند فرانسوی تولید محصولات مراقبت از پوست بویژه ضد آفتاب است. این برند ضد آفتاب های با کیفیت بالا و مرغوب با توان محافظتی بالایی در مقابل اشعه های مضر خورشید تولید و عرضه می کند.

معرفی برند کرم ضد آفتاب سان سنس

در مورد کرم ضد آفتاب سان سنس بیشتر بدانیم

کرم های ضد آفتاب بنا به توصیه متخصصان پوست باید جزء ملزومات روتین مراقبت از پوست باشند و برای حفظ سلامت و زیبایی پوست باید به طور منظم از آنها استفاده کنیم. شرکت های مختلفی اقدام به تولید ضد آفتاب ها کرده اند. برند ضد آفتاب سان سنس یکی از این برندهاست که در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت.


معرفی برند ضد آفتاب لانسون

در مورد کرم ضد آفتاب لانسون بیشتر بدانیم

استفاده از کرم ضد آفتاب را می توان یکی از ضرورت های مراقبت از پوست برای پیشگیری از آسیب ها و عوارض احتمالی دانست. کرم های ضد آفتاب دارای برند های مختلفی هستند که هرکدام دارای نقاط ضعف و قوت مخصوص به خود هستند در این مقاله به نقد و بررسی برند تولید کرم های ضد آفتاب فرانسوی لانسون خواهیم پرداخت.

آشنایی با برند کرم ضد آفتاب پریم

در مورد کرم ضد آفتاب پریم بیشتر بدانیم

استفاده از کرم ضد آفتاب به منظور جلوگیری از عوارض تابش نور خورشید در پوست است و این کارکرد اصلی ضد آفتاب است. ضد آفتاب ها توسط شرکت های مختلفی در دنیا تولید می شوند. ایران نیز یکی از تولیدکننده های محصولات مراقبت از پوست بخصوص کرم های ضد آفتاب است که یکی از معروفترین آنها پریم می باشد.

معرفی برند کرم ضد آفتاب درموبای

در مورد کرم ضد آفتاب درموبای بیشتر بدانیم

همه ما در مورد ضرورت استفاده روزانه از کرم های ضد آفتاب و فواید آنها برای پوست مطالبی شنیده ایم. قطعا باید برای داشتن یک انتخاب مطلوب نسبت به مارک های مختلف محصول مورد نظر آگاهی نسبی داشته باشم. در این مقاله قصد داریم شما را با برند درموبای که یک برند تولید کننده ی کرم های ضد آفتاب است آشنا کنیم.

آشنایی با کرم ضد افتاب برند دکتر ژیلا

در مورد کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا بیشتر بدانیم

ضد آفتاب ها برای مصون نگه داشتن پوست از پرتوهای مضر فرابنفش خورشید تولید شده اند. برای اینکه پوست خود را از آسیب های ناشی از تابش نور آفتاب و پیامدهای آن حفاظت کنیم باید آگاهی نسبی در رابطه با برند های تولید کننده ضد آفتاب داشته باشیم در این مطلب به معرفی ضد آفتاب برند دکتر ژیلا خواهیم پرداخت.

معرفی برند ضد آفتاب بیودرما

در مورد کرم ضد آفتاب بیودرما بیشتر بدانیم

کرم های ضد آفتاب برای مراقبت و محافظت از پوست در مقابل پرتوهای فرابنفش خورشید هستند. انتخاب و خرید کرم ضد آفتاب خوب و متناسب با پوست اهمیت بالایی دارد. در مطلب پیش رو به بررسی کرم ضد آفتاب بیودرما خواهیم پرداخت.


معرفی برند کرم ضد آفتاب الارو

در مورد کرم ضد آفتاب الارو بیشتر بدانیم

استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب یکی از برنامه های روتین مراقبت از پوست است. امروزه بازار خرید و فروش کرم های ضد آفتاب از تنوع زیادی برخوردار است و برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. برای داشتن انتخاب و خرید کرم ضد آفتاب مناسب، باید نسبت به برندهای تولید کننده این محصولات آشنایی داشته باشیم.

آشنایی با کرم ضدآفتاب اوریاژ

در مورد کرم ضد آفتاب اوریاژ بیشتر بدانیم

کرم ضد آفتاب یکی از لوازم آرایشی مشهور است که بیشتر به منظور محافظت پوست نواحی صورت و دست ها در مقابل پرتوهای مضر آفتاب و جلوگیری از آفتاب سوختگی مورد استفاده قرار می گیرد. ضد آفتاب ها توسط شرکت های آرایشی بهداشتی و مراقبت از پوست تولید می شوند. برند فرانسوی اوریاژ یکی از این شرکت هاست.

آشنایی با برندهای مختلف ضد آفتاب

برندهای مختلف کرم ضد آفتاب کدامند

کرم آفتاب یکی از ملزومات بهداشتی و مراقبتی پوست به شمار می رود. کرم آفتاب نه تنها در روزهای گرم تابستان، بلکه در تمام فصول سال باید برای حفظ سلامت و زیبایی پوست استفاده شود. بر همین مبنا برای انتخاب بهتر و آسانتر شما عزیزان برندهای فعال در این زمینه در بازار ایران را به اتفاق هم مرور خواهیم کرد.

آشنایی با انواع کرم ضد آفتاب

انواع کرم ضد آفتاب را بیشتر بشناسیم

پوست بخصوص پوست صورت و دستها از اعضای مهم و موثر در زیبایی هر فرد هستند و باید مراقبت زیادی از این عضو مهم به عمل آید. ضد آفتاب ها یکی از ابزارهای مراقبتی خوب برای پوست محسوب می شوند. اما باید قبل از استفاده از این محصولات، شناخت نسبی نسبت به آنها و پوست خود داشته باشیم تا بتوانیم انتخاب درستی بکنیم

آشنایی با ویژگی های کرم ضد آفتاب

یک کرم ضد آفتاب خوب چه ویژگی هایی دارد

امروزه بنابر توصیه های متخصان پوست بر ضرورت استفاده از کرم های ضد آفتاب برای مصون ماندن از اشعه های فرا بنفش مضر خورشید، امر انتخاب و خرید این محصول نیازمند داشتن اطلاعات کافی در مورد ویژگی های آن است. هم چنین با وجود تنوع زیاد کرم های ضد آفتاب موجود در بازار کار انتخاب تا حدودی دشوار می شود.

درباره ضد آفتاب چه می دانید؟

درباره کرم ضد آفتاب چه می دانید

پوست انسان بخصوص نواحی صورت و دست ها به دلیل قرار گیری در برابر تابش آفتاب مستعد ابتلا به انواع بیماریهای پوستی می باشند و اشعه های فرا بنفش خورشید امواج مضری برای پوست هستند. که در دراز مدت می توانند باعث بروز بیماری سرطان پوست شوند. و استفاده از ضد آفتاب تا حد زیادی می تواند اثر آنها را کاهش دهد.

مارک لوازم آرایشی ایتالیایی

معرفی بهترین مارک های لوازم آرایشی ایتالیایی

شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در تمام دنیا همواره با هم در رقابت هستند و تلاش می کنند توجه مصرف کننده ها و مشتریان را به سوی خود جلب کنند . در این پست شما را با بهترین مارک لوازم آرایشی ایتالیایی آشنا می کنیم .

پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی

معرفی پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی در ایران

یکی از لذت بخش ترین تفریحات خانم ها خرید لوازم آرایش است . با توجه به این که برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی زیادی وجود دارند ، اما تنها تعدادی از آنها جزء پرفروش ترین ها به حساب می آیند . در این جا با پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی در ایران آشنا شوید .

خرید لوازم آرایشی بهداشتی در بانه

نکات خرید لوازم آرایشی بهداشتی در بانه

یکی از مهم ترین دلایلی که خیلی از مردم برای خرید محصولات آرایشی و سایر اجناس به بانه سفر می کنند ، قیمت پایین و به عبارتی ارزان بودن آنهاست . از این رو لازم دانستیم در این بخش از سایت تیجور شما را با نکات خرید لوازم آرایشی بهداشتی در بانه بیشتر آشنا کنیم .

فروشگاه های لوازم آرایشی اهواز

آدرس فروشگاه های لوازم آرایشی اهواز

در این مطلب لیستی از آدرس فروشگاه های لوازم آرایشی اهواز را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم . اگر قصد خرید از فروشگاه های لوازم آرایشی اهواز را دارید این لیست به شما کمک می کند تا در کمترین زمان اطلاعات تماس و آدرس آنها را پیدا کنید .

فروشگاه های لوازم آرایشی اصفهان

آدرس فروشگاه های لوازم آرایشی در اصفهان

در این مطلب آدرس فروشگاه های لوازم آرایشی در اصفهان برای شما عزیزان گرد آوری شده است . تا چنان چه قصد خرید از این فروشگاه ها را داشته باشید به راحتی به اطلاعات تماس و آدرس آنها در اصفهان دسترسی داشته باشید .

فروشگاه های لوازم آرایشی گرگان

لیست فروشگاه های لوازم آرایشی گرگان

اگر ساکن گرگان هستید و یا قصد خرید از فروشگاه های لوازم آرایشی گرگان را دارید . لیستی که در این بخش برای شما گردآوری شده ، به شما کمک می کند تا به اطلاعات تماس و آدرس آنها راحت تر دسترسی داشته باشید .

آدرس فروشگاه های لوازم آرایشی تهران

آدرس فروشگاه های لوازم آرایشی تهران

در این مطلب لیستی از فروشگاه ها و مراکز خرید لوازم آرایشی تهران گردآوری شده است . تا افرادی که قصد خرید از این فروشگاه ها و مراکز خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را دارند بتوانند سریعا به اطلاعات تماس و آدرس آنها دسترسی داشته باشند .

فروشگاه های لوازم آرایشی مشهد

لیست فروشگاه های لوازم آرایشی مشهد

در این مطلب لیستی از فروشگاه ها و مراکز خرید لوازم آرایشی مشهد گردآوری شده است . تا افرادی که قصد خرید از این فروشگاه ها و مراکز خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را دارند بتوانند سریعا به اطلاعات تماس و آدرس آنها دسترسی داشته باشند .

لوازم آرایشی بهداشتی عروس داماد

کامل ترین لیست لوازم آرایشی بهداشتی عروس داماد

همه عروس و دامادها باید قبل از برگزاری مراسم عروسی لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود را خریداری کنند . برای این که خرید شما آسان تر شود ابتدا لیست کاملی را تهیه کنید و خرید وسایل ضروری را در اولویت قرار دهید . ما در این مطلب کامل ترین لیست لوازم آرایشی بهداشتی عروس داماد برای شما آماده کردیم .

معرفی مارک لوازم آرایشی مردانه

بهترین مارک های لوازم آرایشی مردانه

شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی محصولاتی را برای مراقبت از پوست و موی آقایان نیز تولید می کنند . محصولات این برندها علاوه بر این که از پوست و موی آقایان در برابر آسیب ها محافظت می کنند ، حس اعتماد به نفس آنها را نیز افزایش می دهد . در اینجا با مارک های لوازم آرایشی آقایان بیشتر آشنا می شوید .

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی آقایان

لیست کامل لوازم آرایشی بهداشتی آقایان

استفاده از لوازم مراقبت از پوست و مو تنها مختص خانم ها نیست . هر ساله برترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی محصولات با کیفیتی را مخصوص آقایان تولید می کنند و به بازار ارائه می دهند . بنابراین آقایان هم باید به سلامت پوست و موی خود اهمیت دهند .

مارک لوازم آرایشی گیاهی

معرفی بهترین مارک های لوازم آرایشی گیاهی

لوازم آرایشی که از مواد شیمیایی ساخته می شوند ، ممکن است برای پوست و سلامت ما ضرر داشته باشند . به همین دلیل بسیاری از افراد به استفاده از لوازم آرایش گیاهی روی می آروند . ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی آشنا کنیم .

خرید لوازم آرایشی لانکوم

لیست پرفروش ترین لوازم آرایشی لانکوم

برند لانکوم متعلق به یک شرکت فرانسوی است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد . در سال 1964 شرکت لانکوم توسط شرکت معروف دیگری به نام لورئال خریداری شد . به همین دلیل لانکوم از زیرمجموعه های لورئال شناخته می شود .در اینجا با پرفروش ترین لیست لوازم آرایشی لانکوم آشنا شوید.

معرفی لوازم آرایشی بهداشتی سی گل

آشنایی با برند لوازم آرایشی و بهداشتی سی گل

سی گل یکی از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی ایرانی است . شرکت سی گل در سال 1369 توسط دکتر سرشناسی به نام دکتر نصرالله اخوی در ایران تاسیس شد . این شرکت مواد اولیه خود را از شرکت های برتر اروپایی تامین می کند . امروزه محصولات سی گل در سراسر دنیا به فروش می رسند .

بهترین مارک لوازم آرایشی

بهترین مارک لوازم آرایشی چیست؟

یکی از فاکتورهای مهمی که هنگام خرید لوازم آرایشی باید در نظر بگیرید ، انتخاب بهترین مارک است . لوازم آرایشی و بهداشتی مستقیما با پوست شما در تماسند و یک انتخاب غلط می تواند سلامت شما را به خطر بیاندازد . شناخت بهترین مارک لوازم آرایشی به شما کمک می کند تا انتخاب درستی داشته باشید .

خرید لوازم آرایشی داماد

کامل ترین لیست لوازم آرایشی داماد

خرید لوازم آرایشی فقط مختص عروس خانم نیست . بنابراین برای آقای داماد نیز باید یکسری از ضروری ترین لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه شود . آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که داماد به چه لوازم آرایشی و بهداشتی نیاز دارد ؟ در این جا ما قصد داریم ، کامل ترین لیست لوازم آرایشی داماد را به شما ارائه دهیم .

لیست برترین لوازم آرایش های مک

معرفی پک کاملی از برترین محصولات آرایشی مک

مک یکی از برترین و محبوب ترین برندهای لوازم آرایشی در دنیاست . برند مک از دیرباز محصولات خود را به بازار عرضه می کند . محصولات مک با ماندگاری و کیفیت بالایی که دارند ، توجه بسیاری از میکاپ آرتیست ها را به خود جلب می کند و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد .

خرید لوازم آرایشی عروس

نکات خرید لوازم آرایشی عروس

خانم ها باید به عنوان نو عروس به آراستگی و زیبایی خود اهمیت دهند . به همین دلیل خرید لوازم آرایش یکی از دغدغه های لذت بخش عروس خانم هاست . موقع خرید لوازم آرایش باید به یکسری از نکات توجه داشته باشید . این که چه لوازم آرایشی را نیاز دارید و چگونه کیفیت محصولات آرایشی را بسنجید و آنها را تست کنید .

آشنایی با لوازم آرایش کایلی

معرفی برند لوازم آرایشی کایلی

کایلی جنر که جوان ترین فرد خانواده ی کارداشیان است ، بازیگر و مدل آمریکایی می باشد . او در اواخر سال 2015 برند محصولات آرایشی خود را به نام کایلی به بازار عرضه کرد . اکنون شرکت کایلی به عنوان یکی از بهترین شرکت های لوازم آرایشی در سراسر دنیا شناخته می شود .

آشنایی با برندهای لوازم آرایشی ارزان

معرفی برندهای لوازم آرایشی ارزان

همه خانم ها دوست دارند بهترین محصولات آرایشی را بخرند . اما خیلی از افراد توانایی خرید محصولات آرایشی و بهداشتی گران قیمت را ندارند . بعضی از برندها با این که قیمت پایینی دارند ، اما محصولات آنها از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است . به همین دلیل شناخت برندهای آرایشی ارزان قیمت امری ضروری است .

آشنایی با لوازم آرایش لومن

معرفی برند لوازم آرایشی مارک لومن

لومن یکی از برند های خارجی آرایشی و بهداشتی است که شهرت زیادی به اندازه سایر برندهای معروف دنیا ندارد . اما باز هم افرادی هستند که طرفدار محصولات لومن می باشند . بهتر است بدانید مواد اولیه ی محصولات لومن بر گرفته از طبیعت است . در این جا با محصولات لومن بیشتر آشنا می شوید .

لوازم آرایش مخصوص صورت

لیست کامل لوازم آرایش صورت

اکثر خانم هایی که تازه کار هستند با لیست کامل لوازم آرایشی صورت آشنایی ندارند . همه ی لوازم آرایش صورت موجود در بازار ضروری نیستند . اما یکسری از آنها به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد بیشتری نسبت به بقیه دارند . در این جا لیست لوازم آرایشی صورت را به طور کامل به شما معرفی می کنیم .

معرفی لوازم آرایش گریم

لوازم آرایش مخصوص گریم را بشناسید

بر خلاف تصور بسیاری از افراد گریم با میکاپ صورت فرق دارد . گریم قبل از شروع میکاپ انجام می شود و هدف زیرسازی و بر طرف کردن نقص های صورت است . برای گریم به یکسری لوازم مهم نیاز دارید که هر کدام از آنها کاربرد مخصوص به خود را دارند . در این بخش با لوازم آرایشی گریم و نحوه ی استفاده آنها آشنا می شوید .

تشخیص لوازم آرایش اصل

چگونه از اصل بودن لوازم آرایش خود مطمئن شویم ؟

چون محصولات آرایشی و بهداشتی مستقیما با پوست ما در تماس هستند ، اطمینان حاصل کردن از اصل یا تقلبی بودن آنها بسیار اهمیت دارد . تشخیص تقلبی بودن برخی لوازم آرایش کار دشواری است . با این حال بازم راه هایی وجود دارد که در این زمینه به شما کمک می کنند .

لوازم آرایش مک اصل

نحوه خرید لوازم آرایش اصل برند مک

برند مک یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای لوازم آرایشی در دنیاست که توسط شخصی به نام فرانک توسکان که یک عکاس کانادایی بود ، تاسیس شد . متاسفانه امروزه نمونه های تقلبی بسیاری از محصولات برندهای معروف مانند مک در بازار وجود دارد . به همین دلیل تشخیص لوازم آرایش اصلی مک اهمیت بسیاری دارد .

پک کامل لوازم آرایش عروس

معرفی پک کامل لوازم آرایشی و بهداشتی عروس

یکی از دغدغه هایی که عروس خانم ها برای چیدمان میز دراور اتاق خود دارند ، خرید پک لوازم آرایشی کامل است . بنابراین بهتر است قبل از خرید لیست کاملی از لوازم آرایشی که نیاز دارید را تهیه کنید . اگر این کار برایتان سخت است از دوستان یا خواهر خود کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند .

لوازم آرایش ضروری خانم ها

لیست لوازم آرایش مخصوص خانم ها

خانم ها به خریدن لوازم آرایش علاقه زیادی دارند . هر بار که به فروشگاه ها می روند دوست دارند پک کاملی از لوازم آرایشی و بهداشتی را خریداری کنند . اما خیلی از این لوازم ضروری نیستند . ما در این بخش از سایت تیجور قصد داریم که لیست کاملی از لوازم آرایشی و بهداشتی ضروری خانم ها را به شما معرفی کنیم .

خرید لوازم آرایش ضروری

راهنمای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

از آن جایی که لوازم آرایش مستقیما با پوست در تماس است ، باید مورد تایید وزارت بهداشت بوده و کیفیت بالایی داشته باشد . تا به سلامتی و پوست شما آسیبی نرساند . خواندن نکات مهم جهت خرید لوازم آرایشی به شما کمک می کند تا علاوه بر انتخاب مناسب هزینه ها را هنگام خرید تا حدی پایین بیاورید .