تهران

مدل هایی از آرایش صورت به سبک جدید + عکس

عکس هایی از جدیدترین آرایش های صورت
خانم های خوش سلیقه و مدگرا همیشه سعی می کنند که مطابق مد روز باشند ، آنها مدل هایی از انواع آرایش صورت جدید که در برنامه های مد ارائه می شوند را دنبال می کنند . جالب است بدانید که هر فصل آرایش مخصوص به خودش را دارد . بنابراین از این که آرایش های با سبک جدید را امتحان کنید ، نترسید .

هر سال مدل آرایش صورت جدیدی توسط طراحان و افرادی که به صورت حرفه ای در زمینه مد فعالیت دارند ، ارائه می شود . جالب است بدانید که هر فصل نیز مدل آرایش مخصوص به خودش را دارد . خانم های خوش سلیقه و مدگرا به آرایش خود بسیار اهمیت می دهند . آنها جدیدترین مدل های آرایش صورت را از طریق سایت ها ، ویدئو ها و سایر رسانه ها دنبال می کنند و با توجه به فرم صورتی که دارند ، بهترین مدل میکاپ صورت را انتخاب می کنند .


هر چهره ای فرم و استایل خاص خود را دارد . به همین دلیل باید برای هر چهره ای میکاپ (makeup) متناسب با آن در نظر گرفته شود . آن دسته از افرادی که با دنیای مد آشنایی دارند ، می دانند که گاه آرایش برنزه با رژ تیره ، ابروهای پهن و گاه آرایش لایت با رنگ های روشن و ابروهای باریک مد می شود . گاهی سبک ها اروپایی لایت و گاهی ایرانی ملایم است . بعضی وقت ها هم در دنیای مد شاهد مدل های عجیب و غریبی هستید که به دلیل غیر عادی بودن آنها شاید هرگز حاضر نباشید آنها را امتحان کنید . همان طور که پوشیدن لباس جا و مکان خاص خود را دارد ، مدلی که برای آرایش خود انتخاب می کنید نیز باید مناسب مراسم و جایی باشد که می خواهید در آن جا حضور داشته باشید . 


نکاتی که امسال شاهد آن هستید این است که رنگ کرم پودر همرنگ پوست در نظر گرفته می شود ، تا چهره شما طبیعی به نظر برسد . رنگ ابروها باید طبیعی ، یعنی نه خیلی تیره و نه خیلی روشن باشد . رنگ رژ لب و رژگونه اغلب نزدیک به هم انتخاب می شود . از رژ لب براق استفاده می شود و رنگ سایه با رنگ لباس همخوانی دارد .


ما در این بخش از سایت تیجور سعی کردیم انواع مدل های آرایش صورت به سبک جدید را برای شما فراهم آوریم تا شما را با مدل های روز آشنا کنیم ، بتوانید ایده بگیرید و آنها را امتحان کنید . امیدواریم که از دیدن این تصاویر لذت ببرید .

 

مدل آرایش صورت به سبک جدید
آرایش صورت شیک به سبک جدید

 

مدل میکاپ صورت 2019
جدیدترین مدل میکاپ صورت 2019

 

عکس شیک ترین آرایش صورت 98
شیک ترین مدل آرایش صورت 98

 

بهترین مدل های آرایش صورت 98 و 2019
بهترین مدل های آرایش صورت

 

 آرایش صورت مجلسی جدید
مدل های آرایش صورت مجلسی جدید

 

عکس مدل میکاپ صورت 2019
مدل میکاپ صورت 2019 

 

عکس مدل آرایش صورت جدید
انواع مدل آرایش صورت جدید

 

آرایش صورت مجلسی شیک
آرایش صورت مجلسی شیک 2019

 

عکسی از مدل های جذاب آرایش صورت
مدل های جذاب آرایش صورت

 

زیباترین و بهترین مدل های آرایش
زیباترین و بهترین مدل های آرایش

 

مطلب مفید بود؟
1
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی