تهران
مدل فیبروز ابرو20 طرح جدید فیبروز ابرو کاملا طبیعیفیروز ابرو روشی است که برای هاشور زدن و پر کردن ابرو و همچنین رفع نواقص ابرو به کار می‌رود. نکته مهمی که در رابطه با فیبروز ابرو وجود دارد این است که هر چقدر مدل و طرح انتخابی طبیعی‌تر و ساده‌تر باشد، نتیجه زیباتر است. در این مقاله در تیجور انواع مختلفی از مدل‌های فیبروز ابرو را تهیه کرده‌ایم.
مدل شینیون موی کوتاهموهای کوتاهی دارید؟ جدیدترین مدل شینیون موی کوتاه خاص و زیباوقتی حرف از شینیون مو می‌شود، اکثر خانم‌ها به یاد موهای بلند می‌افتند و معمولا اگر موی کوتاهی داشته باشند، فکر می‌کنند هیچ راهی برای شینیون موی کوتاه وجود ندارد. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید، حتما با ما همراه شوید. در این مقاله، جدیدترین مدل‌های شینیون موی کوتاه را تهیه کرده‌ایم.
جراحی لیفت صورتجراحی لیفت صورتبا افزایش سن پوست افراد رو به مشکلات بیشتری میرود و چین و چروک های بیشتری پیدا میکند. برای رفع مشکلات پوستی میتوانید از عمل جراحی لیفت صورت استفاده کنید که تمام مشکلات پوستی را حل میکند. در این مقاله برای شما اطلاعات مهمی از عمل لیفت صورت فراهم کرده ایم که میتواند شما را برای این جراحی راهنمایی کند.
ارتودنسی چیست و چه کاربردی دارد؟در هر سنی با ارتودنسی دندان‌هایی زیبا داشته باشیدارتودنسی روشی مطمئن برای درمان بدفرمی دندان‌ها و درمان مشکلات فک و دهان است. امروزه با پیشرفت علم دندان پزشکی، ارتودنسی نیز پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است. برای مثال انواع ارتودنسی مانند بی‌رنگ و نامرئی برای افرادی که حساسیت دارند استفاده می‌شود که استفاده از آن‌ها نیز بسیار راحت است. همراه ما باشید.