تهران

آرایش صورت عروس با جدیدترین متدهای روز دنیا + عکس

آرایش صورت عروس با جدیدترین متدهای روز
اگر از آن دسته از افراد هستید که مراسم عروسی شما نزدیک است و به دنبال پیدا کردن مدل آرایش صورت عروس شیک و خاص هستید ، سعی کنید از بین انواع مدل ها ، میکاپ های جدید و بروز را انتخاب کنید . البته توجه داشته باشید مدلی که انتخاب می کنید باید با فرم و استایل صورت شما هماهنگی داشته باشد .

آرایش صورت عروس با جدیدترین متدهای روز دنیا

یکی از مهمترین شب های زندگی دخترخانم ها، شب عروسی آنها است، از این رو مدل و سبک آرایش صورت عروس خانم در کنار بقیه موارد بسیار مهم است. در مراسم عروسی ، این عروس خانم است که توجه همه مهمانان را به سمت خود جلب می کند ولی خیلی اوقات پیش آمده که دیده ایم عروس خانم آنچنان که باید و شاید شاد و راضی به نظر نمی رسد، در صورتی که در بهترین شب زندگی خود به سر می برد. یکی از متداول ترین عوامل این ناخوشنودی عروس خانم، عدم رضایت از آرایش خود و سبک آن است. اگر آرایش صورت عروس به طور صحیح انتخاب و انجام شود، علاوه بر ایجاد حس رضایت و خوشنودی در عروس خانم، تغییرات مثبتی در ظاهر و چهره وی نیز ایجاد می کند. لذا حساسیت خانمها در انتخاب آن قابل درک است. ولی از سویی دیگر لازم نیست برای داشتن چنین شرایطی فقط به دنبال آرایش های گران قیمت و یا لباس های خاص بود. فقط کافی است عروس خانم در عین سادگی با استفاده از ترفند های کاربردی و متناسب، یک چهره طبیعی و شبیه به خود داشته باشد. چون قرار است تصاویر و یادگاری های آن شب تا سال های سال خاطراتش را برایش زنده کند.

پس برای این که در شب عروسی خود خاص باشید و بدرخشید نیاز است قبل از برگزاری مراسم نه تنها برای مدل لباس خود بلکه برای مدل مو و میکاپ صورت خود وقت بگذارید .

مدل آرایش عروس
گالری از زیباترین مدل گریم و آرایش عروس

مدل آرایش عروس
آرایش صورت زیبای عروس

مدل آرایش عروس
آرایش شیک صورت عروس

خوشبختانه امروزه مدل های متنوعی برای آرایش صورت عروس وجود دارد که از انواع آن می توان به آرایش عروس ایرانی ، اروپایی و عربی اشاره کرد . هنگامی که برای انتخاب میکاپ و شینیون خود به آرایشگاه مراجعه می کنید ، انواع مدل ها و سبک های جدید با توجه به استایل و فرم صورتتان به شما پیشنهاد می شود . از این که سبک های جدید را امتحان کنید هیچ نگران نباشید ، می توانید قبل از برگزاری مراسم آرایش خود را تست کنید .

مدل آرایش چهره عروس زیبا
آرایش چهره عروس زیبا و شیک

ژورنال عکس های مدل آرایش عروس
ژورنال عکس های مدل آرایش زیبای عروس

آرایش ژورنالی عروس
آرایش ژورنالی زیبا و جذاب عروس

از آن جایی که آرایش صورت عروس کار ساده ای نیست پس باید توسط آرایشگران و میکاپ آرتیست های ماهری که سال هاست در این زمینه فعالیت دارند، انجام شود.

به طور کلی آرایش صورت آن هم به شکل حرفه ای شامل دو مرحله ی گریم و میکاپ (makeup) است . در مرحله گریم برجستگی ها و فرورفتگی های صورت رفع می شود و نواقص صورت بر طرف می گردد . سپس در مرحله میکاپ به صورت، رنگ داده می شود .

مدل آرایش و گریم عروس جدید
آرایش و گریم عروس با متدهای جدید

جذابترین آرایش صورت عروس
جذابترین مدل آرایش صورت عروس

مدل آرایش عروس ایرانی‌ و اروپایی‌ خوشگل
آرایش عروس ایرانی‌ و اروپایی‌ خوشگل

مدل آرایش و گریم چهره عروس
شیک ترین مدل آرایش و گریم چهره عروس

برای حصول بهترین نتیجه می بایست آرایش و میکاپ متناسب با فرم و استایل صورت و رنگ پوست شما انتخاب گردد.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم برای بدست آوردن بهترین نتیجه، انجام اقدامات و کارهای لازم در روزهای پیش از آرایش می باشد. مواردی ازقبیل استراحت کافی و رسیدگی به پوست، دوری از استرس و اضطراب، آبرسانی کافی به پوست با استفاده از آبرسان ها و مرطوب کننده ها.

امروزه آرایش های ملایم و لایت در بین عروس خانم ها طرفداران بسیار زیادی دارد . چون چهره شما طبیعی تر به نظر می رسد . آرایش صورت به سبک ایرانی هم مدلی بین سبک اروپایی و عربی است . ما در این بخش از سایت تیجور جدیدترین مدل های آرایش صورت عروس را گردآوری نمودیم تا انتخاب آرایش عروس را برای شما ساده تر کنیم . امیدواریم که از دیدن آنها لذت برده باشید..

مطلب مفید بود؟
10
4
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی