تهران

آموزش آرایش ساده و نچرال در خانه

آموزش آرایش صورت ساده
طبیعتا همه خانم ها دوست دارند حتی زمانی که منزل هستند آراسته و منظم به نظر برسند . در چنین حالتی آرایش ساده بهترین گزینه است . آرایش ساده هم یکسری مراحل مهم دارد که باید آنها را طی کنید . بنابراین قبل از این که آرایش را شروع کنید ابتدا باید پوست خود را آماده کنید .

مدل‌های آرایش ساده کاملا طبیعی و شیک 

مدل آرایش ساده و دخترانه باعث می‌شود که چهره شما زیبایی طبیعی و خدادادی خود را حفظ کند و طبیعی هم به نظر برسد. این سبک از آرایش برای خانم‌هایی که عادت به میکاپ (makeup) روزانه داشته باشند، بسیار مناسب است. البته مد سال‌های 2022 . 2023 در مدل آرایش صورت، آرایش ساده و نچرال است به طوری که دیگر از سایه‌های بسیار غلیظ و براق خبری نیست.

در این مقاله آموزش قدم به قدم آرایش ساده صورت را برای شما تهیه کردیم و عکس جدیدترین و زیباترین مدل‌های آرایش ساده دخترانه را نیز در کنار توضیحات قرار دادیم. امیدواریم از این مقاله نهایت استفاده را ببرید و بتوانید برای خود یک میکاپ ساده و عالی انجام دهید و ایده‌های خوبی بگیرید. همراه ما باشید:

مدل آرایش ساده
آموزش مدل آرایش ساده و نچرال

آموزش آرایش ساده 

اولین قدمی که برای آرایش صورت ساده باید انجام دهید آماده سازی پوست صورت است. این کار باعث می‌شود تا مواد آرایشی به خوبی روی پوست قرار بگیرند. پس برای این منظور ابتدا صورت خود را با صابون مناسب بشویید. حوله تمیزی بردارید و صورت خود را خشک کنید. از کشیدن حوله روی پوست صورت خودداری کنید زیرا ممکن است پوست شما ملتهب و کم کم باعث ایجاد آکنه روی صورت می‌شود. مراحلی که در ادامه این مقاله برای شما تهیه شده است آموزش نحوه آرایش ساده صورت به صورت کاملا طبیعی است:

  • آرایش ساده صورت: استفاده از کرم مرطوب کننده

بعد از این که صورتتان را تمیز کردید، وقت آن رسیده است که از یک کرم مرطوب کننده ی مرغوب استفاده کنید . کرم مرطوب کننده نقش یک کرم زیر ساز را دارد . که از پوست شما در برابر کرم پودرها و سایر مواد آرایشی محافظت می کند . کرم مرطوب کننده همچنین باعث می شود که آرایش شما واقعی تر به نظر برسد و میزان چربی پوست شما را کنترل می کند .

آموزش آرایش ساده
آموزش آرایش ساده دخترانه، استفاده از کرم مرطوب کننده
  • آرایش ساده صورت: مرحله دوم استفاده از پرایمر

هر پوستی ممکن است یکسری معایب داشته باشد ، برای این معایب را پوشش دهید نیاز از پرایمر استفاده کنید . چین و چروک و سایر خطوط صورت توسط پرایمر پوشانده می شود . با استفاده از پرایمر می توان زمان ماندگاری آرایش را افزایش  داد و از طرفی آرایش شما بهتر جلوه می کند . بنابراین پرایمر را به صورت یکنواخت روی گونه ها ، چانه ، بینی ، پلک ها و ناحیه T به خوبی پخش کنید .

  • آرایش ساده صورت: مرحله سوم استفاده از فاندیشن

کرم های فاندیشن پوشش سبک تا متوسطی دارند که برای یک میکاپ ساده بسیار مناسبند . کرم فاندیشن را توسط یک پد یا قلم مویی صاف روی پوست صورت خود بزنید .

  • آرایش ساده صورت: مرحله چهارم استفاده از کانسیلر

از کانسیلر برای از بین بردن حلقه های سیاه زیر چشم استفاده کنید . رنگ کانسیلر باید یک تا دو درجه روشن تر از کرم فاندیشن در نظر گرفته شود . برای استفاده از کانسیلر کافی است آن را به صورت مثلت یا نقطه ای روی پوست زیر چشم قرار دهید و سپس با استفاده از انگشت آن را محو کنید .

  • آرایش ساده صورت: مرحله پنجم استفاده از پودر تثبیت کننده

پودر تثبیت کننده همان طور که از نامش پیداست ، باعث تثبیت کرم فاندیشن و کانسیلری که از قبل زده اید می شود و پوست صورت شما را مات جلوه می دهد . رنگ این پودر همانند رنگ لایه های زیر است. برای زدن پودر تثبیت کننده از یک قلموی بزرگ استفاده کنید .

نحوه استفاده از کرم برنزه کننده
استفاده از کرم برنزه کننده
  • آرایش ساده صورت: مرحله ششم استفاده از کرم برنزه کننده

برای این که کمی به پوست خود رنگ بیشتری بدهید ، روی شقیقه ها ، گونه ها و خط چانه کمی کرم برنزه کننده بزنید .

  • آرایش ساده صورت: مرحله هفتم استفاده از رژ گونه

رژ گونه باید روی سیب گونه یا برجستگی گونه زده شود . سپس آن را تاجایی که با پوست هماهنگ باشد یعنی کم یا زیاد نباشد محو کنید .

  • آرایش ساده صورت: مرحله هشتم استفاده از هایلایتر

روی بینی ، بالای لب و برجستگی گونه را هایلایتر بزنید تا بیشتر جلوه کند .

  • آرایش ساده صورت: مرحله نهم استفاده از سایه چشم

برای سایه ی چشم از رنگ های گرم استفاده کنید و زیر چشم را رنگ روشن تری بزنید . رنگ ها را طوری محو کنید تا با سایر قسمت های صورت همخوانی داشته باشند .

مدل آرایش ساده دخترانه
مدل آرایش ساده دخترانه، نحوه سایه چشم

پیشنهاد می‌کنیم اگر مایل به دیدن جدیدترین مدل آرایش صورت 2022 بودید از مقاله زیر دیدن فرمایید:

25 مدل آرایش صورت 2022 مد روز که شما را زیباتر می‌کند

  • آرایش ساده صورت: مرحله دهم استفاده از ریمل

برای این که آرایش شما طبیعی باشد ، کمی ریمل بزنید تا مژه های شما فقط حالت بگیرند .

  • آرایش ساده صورت: مرحله یازدهم آرایش ابروها

فرقی نمی کند از سایه ابرو یا مداد ابرو استفاده می کنید ، اما با مداد ابرو می توانید دقیق تر کار کنید . در این مرحله مهم این است که رنگ سایه یا مداد ابرو همرنگ ابروهایتان باشد تا آرایش شما طبیعی به نظر برسد .

  • آرایش ساده صورت: مرحله دوازهم استفاده از برق لب

به کمک یک حوله پوست های اضافی لب را به آرامی بردارید ، سپس برق لب بزنید .

نمونه یک مدل آرایش ساده و شیک
مدل آرایش ساده و شیک

همان طور که دیدید مراحل انجام آرایش ساده کار سختی نیست ، فقط نیاز به دقت و تمرکز دارد . اگر می خواهید بیشتر وقت ها آرایش ساده ای داشته باشید نیازی نیست که همیشه پرایمر یا هایلایتر بزنید. اما کرم ضد آفتاب یا کرم مرطوب کننده را فراموش نکنید . سپس از کرم پودر مناسبی برای پوشاندن لکه های صورت خود استفاده کنید و مراحل گفته شده را تا پایان ادامه دهید . امروزه مدل های آرایش ساده هم تنوع زیادی دارند که می توانید از آنها ایده بگیرید .

جدیدترین مدل آرایش ساده 2022

مدل آرایش ساده دخترانه
مدل ارایش ساده صورت دخترانه بسیار زیبا 2022
آرایش ساده و شیک
آرایش دخترانه ساده 
مدل آرایش ساده دخترانه
آرایش ساده صورت کاملا دخترانه نچرال
مدل آرایش دخترانه
مدل آرایش ساده و خط چشم ساده
مدل آرایش ساده دخترانه
آرایش ساده صورت ساده و شیک 2022
آرایش ساده دخترانه
مدل آرایش ساده دخترانه جدید با رژ کالباسی

مطلب مفید بود؟
14
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی