تهران
دسته گل مصنوعیدسته گل های مصنوعی زیبا برای عروس + عکسبسیاری از عروس خانم ها برای نگهداری دسته گل عروسی یا عقدشان ترجیح می دهند تا دسته گل مصنوعی تهیه کنند. عکس های این مقاله، بهترین دسته گل های مصنوعی می باشند که می توانید از آن ها در ایده گرفتن برای تهیه ی دسته گل خودتان استفاده کنید.
بهترین سن ازدواجبرای ازدواج چقدر اختلاف سن منطقی استفاصله سنی بین زوجین یکی از مسائل مهم برای انتخاب شریک آینده است که باید به آن توجه شود در ادامه میخواهیم ابتدا درمورد سن مناسب ازدواج و سپس درمورد اختلاف سنی بین زوجین می گوییم.
لباس دوران بارداری50 مدل لباس بارداری 1401 برای مامان‌های خوش سلیقهخانم‌های باردار به علت تغییراتی که در اندام و ظاهرشان اتفاق می‌افتد حتما باید لباس‌های مخصوص دوران بارداری را تهیه کنند تا هم احساس راحتی بهتری داشته باشند و هم اینکه به جنین فشار وارد نشود. در این مقاله در تیجور عکس‌های مختلفی از انواع لباس‌های بارداری را تهیه کردیم تا بتوانید از آن‌ها ایده بگیرید.
صندلی کودک ماشینبه چه دلیل استفاده از صندلی کودک ماشین ضروری است؟حفاظت از کودکان در برابر صدمات ناشی از تصادفات یک قانون بسیار مهم در بسیاری از کشورهاست که متاسفانه این امر در کشور ما، نادیده گرفته می‌شود. هرساله تعداد زیادی از کودکان در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می دهند و یا مجروح می شوند. برای آشنایی با ضرورت استفاده از صندلی ماشین کودک همراه ما باشید.
راهکارهای تربیت فرزند پسرنکات مهم درباره تربیت فرزند پسرتربیت فرزند از مسائل مهم و ضروری است که همواره مورد بحث بوده است در این میان تربیت و چگونگی رفتار با فرزند پسر از اهمیت زیادی برخوردار است چون پسرها نسبت به دخترها از آزادی عمل بیشتر و قابلیت کنترل کمتری برخوردارند و شیوه رفتار والدین می تواند در کنترل و تربیت صحیح آنها تعیین کننده باشد.
فوبیای فضای بستهفوبیای فضای بسته چیستفوبیای فضای بسته یا کلاستروفوبیا یک هراس موقعیتی و ترس از مکان های بسته است که بر اثر ترس شدید از فضای تنگ یا شلوغ ایجاد می شود. این امر ممکن است با مواردی چون قفل شدن در یک اتاق بدون پنجره، گیر افتادن در یک آسانسور یا گیر کردن در داخل کمد و....به وجود بیاید. اما میتوان آن را به طور کامل درمان کرد..
طرز تهیه فلافل4 مدل آموزش تهیه فلافل خانگی به همراه سس مخصوصکمتر کسی پیدا می‌شود که ساندویچ فلافل با انواع سس‌های خوشمزه آن را دوست نداشته باشد. پایه این غذای دلچسب نخود است که خود نخود خواص بی‌نظیری برای سلامتی بدن دارد. در این قسمت، طرز تهیه چهار مدل فلافل و چهار مدل سس مخصوص فلافل را آماده کرده‌ایم و امیدواریم که بعد از خواندن این مقاله دست به کار شوید.
تزیین کریسمس در خانهایده‌هایی ساده و زیبا برای کریسمس + عکسدر تقویم میلادی روز کریسمس، روز تولد حضرت عیسی مسیح است که معمولا افراد این روز را جشن می‌گیرند و به تزئین خانه و تزئین درخت کریسمس می‌پردازند که فلسفه اصلی آن ترویج مهربانی، همبستگی و بخشندگی است. در این مقاله از تیجور عکس‌های مختلفی از تزئین مخصوص جشن کریسمس را تهیه کردیم. همراه تیجور باشید.