تهران

لباس عروس مناسب برای افراد قد کوتاه + آموزش

لباس عروس برای افراد قد کوتاه
یکی از مهم ترین بخش های عروسی، پیدا کردن و خرید لباس عروس مناسب می باشد که موجب سردرگمی و گیج شدن بسیاری از نو عروسان می شود. ما در این مقاله از تی جور، به عروس های قد کوتاه کمک می کنیم تا یک لباس مناسب را پیدا کنند.

یکی از مهم ترین بخش های عروسی، پیدا کردن و خرید لباس عروس مناسب می باشد که موجب سردرگمی و گیج شدن بسیاری از نو عروسان می شود. ما در این مقاله از تی جور، به عروس های قد کوتاه کمک می کنیم تا یک لباس مناسب را پیدا کنند.
معمولا خانم های قد کوتاه به دنبال پیدا کردن لباسی هستند تا قد آن ها را کمی بلند تر و کشیده تر نشان دهد.  بعضی اوقات رعایت بعضی نکات در لباس ها موجب می شود تا فرد بلند تر به نظر برسد که این امر در مورد لباس عروس هم صدق می کند. 

لباس عروس مناسب عروس قد کوتاه
لباس عروس مناسب عروس قد کوتاه

در ادامه ی این مقاله راهکارهایی طلایی و نکاتی که عروس های قد کوتاه برای خرید لباس عروس باید به آن توجه کنند، آورده شده است. با ما همراه باشید.


لباس مناسب عروس کوتاه قد و ریز اندام چه لباسی است؟

لباس عروسی که شما باید انتخاب کنید، لباسی است که شما را کمی بلند تر نشان دهد. برای این موضوع شما باید به مدل لباس عروس هایی مراجعه کنید که دامن و بالاتنه ی راسته، ترومیت و ساده دارند.
اگر می خواهید قدتان را بلند تر نشان دهید، باید فکر خریدن لباس های عروس پرنسسی را از سرتان بیرون کنید چرا که این لباس ها موجب می شوند تا قد شما کوتاه به نظر برسد و همچنین شما در پف های زیاد دامن گم خواهید شد و لباس به تن شما زیبا نخواهد بود.
همچنین لباس های عروس که منجوق کاری، دنباله های بزگ مدل دار، پاپیون و ... دارند، باعث کوتاه تر نشان دادن شما از قد واقعی تان خواهد شد و زیبایی شما را خواهد کاست به همین دلیل است که لباس عروس شما باید ساده باشد.

لباس های عروس پرنسسی
لباس های عروس پرنسسی موجب می شوند تا قد شما کوتاه به نظر برسد


البته نگران نباشید چرا که لباس عروس های بسیار زیادی هم وجود دارند که در عین سادگی، بسیار زیبا و دلنشین هستند.

 

چه مدل دامن و بالاتنه ای برای عروس های قد کوتاه مناسب است؟

مطمئنا بهترین انتخاب لباس عروس برای شما، یک لباس عروس راسته می باشد. این نوع لباس ها به طرز زیبایی بدن شما را می پوشانند و شما را کشیده تر، لاغر تر و پر شکوه تر نشان می دهند. اگر تا به حال توجه کرده باشید، متوجه می شوید که بسیاری از افراد مشهور و سلبریتی های لاغر هم بیشتر از لباس های راسته استفاده می کنند تا زیبا تر به نظر برسند.

لباس عروس های راسته
لباس عروس راسته بدن شما را می پوشاند و شما را کشیده تر، لاغر تر و پر شکوه تر نشان می دهد


نوع مناسب دیگر لباس عروس برای شما، لباس عروس های ترومپت می باشد. این لباس ها دنباله بلند دارند که موجب می شود قد شما کشیده تر به نظر بیاید. همچنین بالاتنه ی دکلته ی این لباس هم به کمک شما می آید تا بتوانید قد خودتان را بلند تر نشان دهید. این مدل یکی از آن مدل عروس هایی است که زیبایی فوق العاده به عروس می بخشد و برای هر نوع اندامی هم مناسب است. 
دیگر مدل مناسب برای خانم های قد کوتاه، مدل لباس عروس کوکتل می باشد که برای پوشیدن این مدل شما نیاز به پاهای خوش فرم نیاز دارید. این مدل لباس عروس به شما کمک می کند تا تیپ تان بامزه تر از همیشه باشد.
اگر شما بدن شما برآمدگی های طبیعی زیبایی دارد، شما دیگر نیازی به کمربند ندارید ولی در غیر اینصورت می توانید از یک کمربند زیبا برای زیبا تر نشان دادن لباستان استفاده کنید.

 

تکنیک هایی برای بلند بنظر رسیدن:

1-  انتخاب تاج عروس مناسب: یکی از مهم ترین نکاتی که شما باید به آن توجه کنید، تاج عروس مناسب می باشد.  شما باید تاج تان را متناسب با قد خود و همسرتان انتخاب کنید، به این صورت که اگر او از شما قد بلند تر است، بهتر است از تاج های بلند استفاده کنید ولی اگر تفاوت قدی شما چندان زیاد نیست و تقریبا هم قد هستید، از تاج های کوتاه تر استفاده کنید.
2- شنیون مو ها: برای این که قد بلند تر نشان داده شوید، می توانید از آرایشگرتان درخواست کنید تا موهای تان را بالای سر تان شینیون کند.
3- یقه لباس عروس: بهتر است از لباس عروس های یقه هفت استفاده کنید، چرا که این یقه ها موجب می شوند شما قد بلند تر به نظر برسید.
4- دامن لباس عروس: دامن کلوش،دامن هایی به فرم A ، دامن های راسته و دامن های نه راسته و نه خیلی پفی از دیگر مواردی هستند که شما می توانید به کمک آن خودتان را بلند نشان دهید.

لباس عروس مناسب عروس قد کوتاه
لباس عروس مناسب عروس قد کوتاه


5- کفش پاشنه بلند: معمولا اولین چیزی که عروس ها برای قد بلند نشان دادن خودشان سراغ آن می روند، کفش پاشنه بلند است. اگر عادت ندارید که از کفش ها پاشنه بلند استفاده کنید، می توانید استفاده از آن را فقط برای عکاسی محدود کنید و در تالار عروسی کفش مناسب تری به پا کنید.

مطلب مفید بود؟
36
5
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی