تهران
لباس عروس در فرهنگ های متفاوت

لباس عروس در کشور های خارجی چگونه است؟ + عکس

رسم لباس عروس پوشیدن در مراسم ازدواج، معمولا در همه ی کشور های خارجی و متفاوت وجود دارد ولی در همه جا به یک صورت نمی باشد. در این مقاله ما عکس لباس عروس های کشور های مختلف و خارجی را برای تان گردآوری کرده ایم.

چگونه لباس عروس خود را به تن کنیم؟

چگونه لباس عروس خود را بپوشیم؟

امکان دارد که بسیاری از عروس خانم ها در مورد پرو و نکاتی که باید در مورد لباس عروس رعایت کنند چیزی ندانند. در این مقاله ما هر نکته ای که شما برای پوشیدن لباس عروس به آن نیاز خواهید داشت را برایتان آورده ایم.

لباس عروس مناسب برای خانم های تپل

لباس عروس برای افراد تپل + عکس

همه ی خانم ها دوست دارند که لباس عروسی شان خاص و زیبا باشد و به آن ها جلوه ی با شکوهی بدهد. خانم های تپل هم از این قضیه استثنا نیستند. ما در این مقاله برای خانم های تپل نکاتی را آورده ایم تا با استفاده از آن لباس عروس خود را بهتر انتخاب کنند.

مناسب ترین لباس عروس برای افراد لاغر

لباس عروس برای عروس لاغر + عکس

لاغر بودن، یکی از مواردی است که می تواند موجب شود عروس خانم ها به دنبال لباس عروسی باشند که لاغری اندام آن ها را پنهان کند و آن ها را خوش اندام تر نشان دهد. ما در این مقاله توصیه هایی برای خانم های لاغر داریم که برای خرید لباس عروس باید حتما به آن ها توجه کنند.

دسته گل مصنوعی

دسته گل های مصنوعی زیبا برای عروس + عکس

بسیاری از عروس خانم ها برای نگهداری دسته گل عروسی یا عقدشان ترجیح می دهند تا دسته گل مصنوعی تهیه کنند. عکس های این مقاله، بهترین دسته گل های مصنوعی می باشند که می توانید از آن ها در ایده گرفتن برای تهیه ی دسته گل خودتان استفاده کنید.

دسته گل عقد کنان

دسته گل های زیبا برای عقد کنان + تصاویر

عقد کنان یکی از مراحل مهم ازدواج می باشد و همینطور انتخاب یک دسته گل مناسب برای عقد کنان هم کار دشواری است. امروزه انواع مختلفی از دسته گل مانند دستبند گل، دسته گل های کوچک و ... مد شده است که می توانید نمونه هایی از آن ها را در این مقاله مشاهده کنید.

مدل دسته گل های بنفش برای عروس

دسته گل عروس به رنگ بنفش

رنگ بنفش یکی از شیک ترین رنگ ها می باشد که امروزه در تزئینات عروسی و دسته گل عروس بسیار زیاد استفاده می شود. در این مقاله چند عکس از دسته گل های بنفش رنگ برای عروس خانم ها را مشاهده می کنید.

اجزای سفره عقد

اجزای سفره عقد چیست؟

چیدن سفره ی عقد یکی از رسومات قدیم تا به حال ایرانی ها می باشد که در بیشتر عروسی های ایرانی، اجرا می شود. اما ممکن است بسیاری از جوانان هنوز هم ندانند که هر کدام از اجزای سفره ی عقد به چه معنی می باشد. ما در این مقاله از تی جور به بررسی اجزای سفره ی عقد و معنی هر کدام پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

دسته گل عروس رز قرمز صورتی

دسته گل عروس با رز قرمز و صورتی + عکس

رنگ قرمز و صورتی از دسته ی رنگ های مورد علاقه ی دختر خانم ها می باشد و بسیاری از آن ها هم این دو رنگ را برای دسته گل عروسی شان ترجیح می دهند. در این مقاله ما چندین عکس از زیبا ترین دسته گل های رز قرمز و صورتی را برایتان گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

دسته گل عروس لیلیوم

دسته گل عروس با گل لیلیوم

لیلیوم یکی از آن گل های زیبا و شیک می باشد که بسیاری از عروس خانم ها آن را برای دسته گل مراسم عروسی شان انتخاب می کنند. در این مقاله چند عکس از زیباترین دسته گل های عروس با لیلیوم آورده شده است که امیدواریم از آن ها خوشتان بیاید.

لباس عروس برای افراد قد کوتاه

لباس عروس مناسب برای افراد قد کوتاه + آموزش

یکی از مهم ترین بخش های عروسی، پیدا کردن و خرید لباس عروس مناسب می باشد که موجب سردرگمی و گیج شدن بسیاری از نو عروسان می شود. ما در این مقاله از تی جور، به عروس های قد کوتاه کمک می کنیم تا یک لباس مناسب را پیدا کنند.

عکس سفره عقد جدید ایرانی

عکس سفره عقد جدید ایرانی

سفره ی عقد یکی از رسومات ایرانی ها در هنگام عقد کردن می باشد. هر کدام از چیزهایی که در سفره ی عقد وجود دارند، نماد یک چیز خاص می باشند که از قدیم تا به حال باقی مانده اند.

دسته گل عروس ارکیده

دسته گل عروس ارکیده + عکس

در میان دسته گل های عروس، گل ارکیده محبوبیت زیادی دارد و همچنین جزء دسته گل های لوکس و گران قیمت به حساب می آید که به عکس ها و مجالس عروسی نمای زیبا و باکلاسی می دهد. این گل رنگ های متفاوتی از جمله زرد، بنفش، سفید و ... دارد.

دسته گل قرمز

دسته گل خاص عروس رز قرمز + عکس

گل رز قرمز نماد و نشانه ی عشق بوده و به همین دلیل هم بین عروس خانم ها بسیار محبوب است. در این مقاله شما گلچین زیبا ترین دسته گل های رز قرمز عروس را می توانید مشاهده کنید