تهران
وسایل ساک بیمارستان نوزاد

معرفی کامل‌ترین وسایل ساک بیمارستان نوزاد و مادر برای زایمان

برای زایمان نوزادتان، احتمالا حداقل 24 ساعت برای زایمان طبیعی و بین 2 تا 4 روز برای زایمان سزارین از خانه دور خواهید بود. پس دقت در بستن ساک خود و نوزادتان و به همراه داشتن وسایل مورد نیاز در بیمارستان امری ضروری است. در این بخش برای آشنایی با لیست کامل وسایل ساک نوزاد، مادر همراه با ما باشید.

مدل صندلی کودک ماشین

پرفروش‌ترین مدل‌های صندلی کودک ماشین با معرفی برترین برندها

نشاندن خردسالان و کودکان بر روی صندلی‌های جلو و عقب خودرو کار بسیار خطرناکی است، چرا که جثه آن‌ها نسبت به سایز صندلی خودرو کوچک است و این تفاوت باعث می‌شود که کمربند ایمنی خودرو برای محافظت آن‌ها مناسب نباشد و خطر آفرین شود. از این رو استفاده از صندلی ماشین کودک امری ضروری است. همراه ما باشید.

صندلی کودک ماشین

به چه دلیل استفاده از صندلی کودک ماشین ضروری است؟

حفاظت از کودکان در برابر صدمات ناشی از تصادفات یک قانون بسیار مهم در بسیاری از کشورهاست که متاسفانه این امر در کشور ما، نادیده گرفته می‌شود. هرساله تعداد زیادی از کودکان در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می دهند و یا مجروح می شوند. برای آشنایی با ضرورت استفاده از صندلی ماشین کودک همراه ما باشید.

راهنمای خرید اسباب بازی برای کودکان

نکات مهم در خرید اسباب بازی برای کودکان

اسباب بازی یک عضو جدا نشدنی دنیای کودکان است. والدین برای خرید اسباب بازی برای کودک خود باید به سن کودک خود دقت کنند و نسبت به سن او معیار هایی را در نظر بگیرند. در این مقاله اسباب بازی های مناسب گروه های سنی کودکان را برایتان مرور می کنیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با بهداشت دهان و دندان کودک

بهداشت و سلامت دهان و دندان کودکان

مراقبت از بهداشت و حفظ سلامت دهان و دندان نوزادان و کودکان یک مساله مهم برای والدین در هر جامعه ای است. دندان های کودکان از زمان رشد و رویش در معرض انواع آلودگی باکتریایی قرار دارند و این باکتری ها در صورت توجه نکردن و عدم رسیدگی می تواند باعث خرابی و پوسیدگی دندان های شیری کودکان و نوزادان شود.

روش های مراقبت از دندان های کودکان

نکات مهم درباره مراقبت از دندان کودکان

مراقبت از دندان های کودکان باید از همان دوران کودکی آغاز شود و شما به عنوان والدین نقش مهمی در این رابطه دارید. دندان های کودکان به دلیل استفاده از انواع تنقلات در معرض خطر خرابی قرار دارند و تنها با محدود کردن مصرف این مواد و آموزش اصولی رعایت بهداشت دهان و دندان می توان از خطر خرابی دندان ها کاست.