تهران
طرز تهیه لازانیا خوشمزه

طرز تهیه لازانیا با سس سفید مخصوص

می‌دانیم که همه شما عاشق لازانیا هستید اما شاید دستور تهیه ساده و خوشمزه آن را بلد نباشید. اما اصلا نگران نباشید. در این مقاله تصمصیم گرفتیم طرز تهیه سریع، ساده و فوق العاده خوشمزه لازانیا را به همراه تمام فوت و فن‌های مهم آن به شما آموزش دهیم. همراه ما باشید با آموزش چند مدل لازانیای ساده و رولی.

طرز تهیه پنیر خانگی

سه سوته پنیر درست کن! طرز تهیه پنیر خانگی خوشمزه

پنیر یکی از پرطرفدارترین محصولات لبنی است که دارای انواع مواد مغذی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن است. شاید فکر کنید تهیه پنیر خانگی کار دشوار و سختی باشد و به خوشمزگی پنیرهای آماده بیرون نشود، اما اصلا اینگونه نیست. تهیه پنیر در خانه علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌ها بسیار سالم‌تر و خوشمزه‌تر است.

طرز تهیه فلافل

4 مدل آموزش تهیه فلافل خانگی به همراه سس مخصوص

کمتر کسی پیدا می‌شود که ساندویچ فلافل با انواع سس‌های خوشمزه آن را دوست نداشته باشد. پایه این غذای دلچسب نخود است که خود نخود خواص بی‌نظیری برای سلامتی بدن دارد. در این قسمت، طرز تهیه چهار مدل فلافل و چهار مدل سس مخصوص فلافل را آماده کرده‌ایم و امیدواریم که بعد از خواندن این مقاله دست به کار شوید.

طرز تهیه کتلت

طرز تهیه کتلت گوشت: چیکار کنیم کتلت خشک نشه یا وا نره؟

کتلت‌های مامان پز و مادر بزرگ‌ها طعم بی‌نظیری دارند. دلیلش هم این است که فوت و فن‌های خاصی دارند. اینکه حتما آب سیب زمینی گرفته شود و بعد با بقیه مواد مخلوط شود یا برای کتلت سویا حتما سویا کمی خیسانده و سپس میکس شود. در این مقاله به این فوت و فن‌ها و طرز تهیه کتلت‌های خوشمزه و مجلسی می‌پردازیم.

تهیه ماست خانگی

طرز تهیه ماست سفت و خوشمزه + نکته‌ای که نمی‌دانید

اگر در منزل ماست تهیه کنید علاوه بر اینکه بسیار راحت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه می‌شود، نسبت به ماست‌ شرکتی بسیار سالم‌تر خواهد بود. ماست سرشار از کلسیم و اشتها آور است که انواع مختلف آن مانند ماست موسیر یا ماست طعم‌دار را با این آموزش که در ادامه می‌خوانید تهیه کنید و با خیال راحت نوش جان کنید.

طرز تهیه شیر انبه

آموزش تهیه شیر انبه، اسموتی انبه و آبمیوه‌های مختلف با انبه

یکی از لذت بخش‌ترین کارها در فصل تابستان، خوردن نوشیدنی‌های خنک و خوشمزه است. مخصوصا اگر نوشیدنی انبه و یا اسموتی انبه که سرشار از ویتامین و مواد مقوی برای بدن است باشد. در این مقاله طرز تهیه چند اسموتی مختلف با انبه و شربت‌های خنک انبه را برای شما تهیه کرده‌ایم. با این آموزش همراه تیجور باشید.

طرز تهیه ترشی انبه

با دستور تهیه جنوبی‌ها ترشی انبه خوشمزه خانگی تهیه کنید

ترشی یکی از واجبات هر سفره ایرانی است و چه ترشی بهتر از ترشی انبه که خواص فراوانی نیز دارد. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که چون انبه میوه آبدار و شیرینی است ترشی آن خوشمزه نمی‌شود اما باید به شما بگوییم که این ترشی بسیار لذیذ و خوشمزه است. با طرز تهیه چندین مدل ترشی انبه همراه ما باشید و امتحان کنید.

تزیین الویه

ایده‌های ساده و خلاقانه برای تزیین سالاد الویه قالبی مجلسی

سالاد الویه غذایی بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که با توجه به بافت آن می‌شود مدل‌های مختلفی از تزیین را روی آن انجام داد و حتی می‌توان به صورت قالبی و کیک نیز آن را آماده کرد. در این مقاله از تیجور عکس تزیین سالاد الویه را در طرح‌های مختلف برای شما تهیه کرده‌ایم تا بتوانید ایده‌های خلاقانه‌ای بگیرید.

طرز تهیه سالاد الویه

با این روش طرز تهیه سالاد الویه، انگشتاتم می‌خوری!

سالاد الویه یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و پر طرفدار است که حتی اکثر بچه‌ها نیز عاشق این سالاد هستند. تنوع مواد غذایی در این سالاد به قدری گوناگون است که طبق سلیقه افراد می‌توان آن‌ها را تغییر داد. به همین خاطر انواع مختلفی از طرز تهیه سالاد الویه وجود دارد که در این مقاله به آموزش آن‌ها پرداختیم.

تهیه خمیر پیتزا

برای تهیه خمیر پیتزای خانگی عالی این روش را امتحان کنید

اگر اهل تهیه پیتزای خانگی باشید یا باید خمیر پیتزا را از بیرون تهیه کنید و یا خودتان دست به کار شوید و خمیر را درست کنید. اکثر افراد فکر می‌کنند که تهیه خمیر پیتزا کار سختی است ولی در این مقاله ما طرز تهیه بهترین و ساده‌ترین خمیرها را آموزش داده‌ایم تا بتوانید به راحتی در منزل این کار را انجام دهید.

طرز تهیه سالاد سزار

با این روش به راحتی در خانه سالاد سزار درست کنید

سالاد سزار یکی از سالادهای معروف ایتالیایی است که با سس مخصوص خود بسیار خوش طعم و لذیذ می‌شود. به صورت کلی تهیه این سالاد بسیار راحت است اما چند نکته مهم به عنوان فوت کوزه‌گری در طرز تهیه آن و سس مخصوص آن وجود دارد که اگر آن‌ها را بدانید سالاد فوق‌العاده‌ای آماده می‌کنید. در ادامه همراه ما باشید.

طرز تهیه سالاد ماکارونی

5 مدل طرز تهیه سالاد ماکارونی با نکات مهمی که باید بدانید

یکی از پرطرفدارترین سالادها بین بچه‌ها و بزرگ‌ترها، سالاد ماکارونی است. این سالاد خوشمزه به روش‌های متفاوتی تهیه می‌شود که طبق سلیقه‌های مختلف می‌توان برخی از مواد تشکیل دهنده آن را تغییر داد. در این مقاله از تیجور طرز تهیه 5 مدل سالاد ماکارونی مختلف را قدم به قدم آموزش داده‌ایم. همراه ما باشید.

کیک و ژله برای شب یلدا

ژله و کیک شب یلدا رو با کم‌ترین هزینه خودت درست کن

برای تزیین سفره شب یلدا می‌توان از کیک و ژله مخصوص این شب استفاده کرد. در این مقاله طرز تهیه چندین مدل کیک و ژله انار و هندوانه را به همراه تزیین مخصوص شب یلدا آموزش دادیم تا بتوانید به راحتی در منزل دست به کار شوید و شبی به یاد ماندنی را رقم بزنید. پیشنهاد می‎کنیم تا انتها همراه ما باشید.

غذاهای شهرهای مختلف ایران

لیست غذاهای محلی ایرانی به تفکیک شهر + عکس

در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی غذاهای اصیل ایرانی به انواع غذای محلی ایرانی بپردازیم و به غذاهای مختلفی از قبیل خورشت، پلو و غذای ساده و نونی اشاره نماییم. با ما همراه باشید تا با سفره های رنگارنگ سراسر ایران آشنا شوید.

پخت انواع نان در خانه

در ایام قرنطینه نان خانگی درست کنیم

حال که با شیوع و همه گیری ویروس کرونا مواجه هستیم و برای پیشگیری و حمایت از کادر درمانی بایستی در خانه هایمان بمانیم. می توانیم با آشنایی با روش های پخت انواع نان در خانه، هم از خرید نان از بیرون بی نیاز شویم و هم روشی برای گذران ایام قرنطینه به شکلی مفید داشته باشیم.

شیرینی نوروزی خانگی

این شیرینی های خانگی را برای نوروز درست کنید

درست کردن شیرینی های مخصوص عید نوروز در خانه در ایام قرنطینه خانگی یک سرگرمی شیرین و دوست داشتنی است که می تواند روزهای خانه نشینی در این ایام کرونایی را شیرین تر کند. با ما همراه باشید با آموزش درست کردن چند شیرینی خانگی مخصوص عید.

تزیین میوه شب یلدا

تزیین میوه شب یلدا: 50 ایده میوه آرایی برای یلدای 1401

پاس داشت و برگزاری شب یلدا به عنوان شب آخر پاییز و آغاز زمستان در طولانی ترین شب سال در فرهنگ ایرانی به عنوان یک رسم باستانی همواره قابل احترام بوده است و بانوان هنرمند ایرانی برای چیدمان و تزیین سفره و میوه های شب یلدا اهمیت زیادی قائلند و با تلفیق هنر و خلاقیت، آثار هنرمندانه ای خلق می کنند.