تهران

چگونه لباس عروس خود را بپوشیم؟

چگونه لباس عروس خود را به تن کنیم؟
امکان دارد که بسیاری از عروس خانم ها در مورد پرو و نکاتی که باید در مورد لباس عروس رعایت کنند چیزی ندانند. در این مقاله ما هر نکته ای که شما برای پوشیدن لباس عروس به آن نیاز خواهید داشت را برایتان آورده ایم.

همه ما می دانیم که از مهم ترین بخش های هر عروسی لباس عروس می باشد. امکان دارد که بسیاری از عروس خانم ها در مورد پرو و نکاتی که باید در مورد لباس عروس رعایت کنند چیزی ندانند. در این مقاله ما هر نکته ای که شما برای پوشیدن لباس عروس به آن نیاز خواهید داشت را برایتان آورده ایم.

لباس عروس قسمت مهمی می باشد که باعث زیباتر و پر جلوه تر نشان دادن عروس می شود و به همین دلیل هم برای بسیاری از خانم ها استرس زا می باشد. مهم ترین چیزی که شما قبل از هر چیزی در خرید لباس عروس باید به آن توجه کنید، راحت بودن در آن لباس می باشد. اگر لباس شما راحت نباشد، شما در طول مراسم احساس راحتی نخواهید کرد و باید کل شب را منتظر تمام شدن عروسی تان باشید!

برای این که این شب رویایی زندگی تان کاملا به شما خوش بگذرد، به نکته هایی که در ادامه می گوییم توجه کنید.

نکاتی برای پوشیدن لباس عروس
امکان دارد که بسیاری از عروس خانم ها در مورد پرو و نکاتی که باید در مورد لباس عروس رعایت کنند چیزی ندانند

 

چه نکاتی را باید برای لباس عروس رعایت کنیم؟

1- قبل از روز عروسی لباس عروس تان را کنترل کنید.

اگر شما هم از آن دسته عروس خانم هایی هستید که از چند ماه قبل از عروسی لباس عروسی تان را سفارش داده اید یا خریده اید تا خیال تان راحت باشد، امکان دارد که لباس تان کمی چروک شده باشد و یا تور های آن خم شده باشد. پس برای این که در روز عروسی با یک لباس عروس چروک و بد قیافه مواجه نشوید، چند روز قبل از عروسی لباس تان را از کاورش در بیاورید و آن را بخار بدهید. 

می توانید این کار را به یک خشک شویی بسپارید و یا اگر خودتان در خانه بخار شو دارید، از آن استفاده کنید. اگر این دستگاه را ندارید و به خشک شویی ها هم اعتماد ندارید، نگران نباشید. کاری که شما باید انجام دهید این است که حمام منزل تان را از بخار پر کنید و سپس لباس تان را آن جا قرار دهید. 

 

2- تور عروس تان را آویزان کنید.

معمولا جنس تورهای عروس بسیار ظریف می باشند که مدل حاشیه دار و بلند آن هم بسیار مد شده است. اما این تور ها اگر در کاور باشند چروک و خراب می شوند. پس بهتر است که آن را در جایی بلند آویزان کنید. با این کار دیگر خیالتان راحت است که خبری از چروک شدن تورتان نخواهد بود.

آویزان کردن تور عروس
بهتر است که تورتان را در جایی بلند آویزان کنید

 

3- با کفش عروسی تان راه بروید. 

یکی از چیزهایی که در هر مراسم می تواند یک مشکل پیش بینی نشده ایجاد کند و باعث ناراحتی خاطر شود، ناراحت بودن کفش ها می باشد. پس قبل از عروسی تان با کفش های تان در خانه راه بروید و کارهای تان را انجام دهید. اگر کفش شما پاشنه بلند است، بهتر است که رقص تان را هم با آن تمرین کنید تا مشکلی ایجاد نشود. اگر هنوز کفش نخریده اید، بهتر است کفش هایی را انتخاب کنید که پاشنه ی یک تکه و یا تخت دارند تا در روز عروسی راحت تر باشید.


4- اگر لباس تان دنباله دارد، صندلی جلو ننشینید.

اگر مدل لباس شما به گونه ای است که دنباله ی آن بلند است و شما نگران چروک شدن آن هستید، بهتر است که در صندلی عقب بنشینید تا جای بیشتری برای شما باشد و لباس تان چروک نشود. علاوه بر این ها سوار و پیاده شدن از ماشین هم به سختی قبل نخواهد بود.

لباس عروس دنباله دار
اگر لباس تان دنباله دارد، صندلی جلو ننشینید.

 

5- از کوتاه کردن لباس تان خودداری کنید.

خیلی از عروس خانم ها برای این که لباس عروس شان اندازه شان شود، آن را کوتاه می کنند در حالی که این کار اشتباه است. اگر لباس شما برای تان بلند است و پول زیادی برای آن پرداخته اید و نمی خواهید آن را برش بزنید، بهتر است که لباس عروس تان از بین تور های آن به سمت بالا بکشید و سپس آن را کوک بزنید.

با این ترفند دیگر نیازی به کوتاه کردن قد لباس هم نخواهد بود. 


6- به هیچ وجه لباس عروس تان را در خانه نپوشید.

یکی از چیز هایی که یک بار بیشتر برای هر دختری اتفاق نمی افتد، عروسی و پوشیدن لباس عروس است. اگر شما لباس تان را بپوشید، تکراری خواهد شد و آن جذابیت اولیه را نخواهد داشت به همین خاطر بهتر است که پوشیدن لباس تان را تا روز عروسی به تعویق بیندازید. 

بهتر است که لباس تان را روز عروسی در مزون بگذارید تا هم جذابیت و تازگی آن حفظ شود و هم خراب نشود.

لباس عروس
بهتر است که لباس تان را روز عروسی در مزون بگذارید تا هم جذابیت و تازگی آن حفظ شود و هم خراب نشود.

 

7- در مورد مدل تاج و موهای تان با آرایشگر صحبت کنید. 

کاری که شما باید بکنید این است که قبل از عروسی پیش آرایشگرتان بروید و موهای تان را به او نشان دهید و اگر مدل خاصی هم در ذهن تان است به او بگویید تا در روز عروسی خیال تان راحت باشد. 
 

زیر لباس عروس باید چه چیزی پوشید؟

معمولا برای زیر لباس عروس به پوشیدن بجر  گن و لباس زیر پوشش دیگری نیاز نیست. عمدتا قسمت بالای لباس عروس طوری طراحی و دوخته می شود که نیاز به پوشیدن چیزی زیر آن نباشد.

مطلب مفید بود؟
19
3
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی