تهران
شاد زیستن و داشتن حس خوب

با این کارهای ساده شاد باشید و انرژی مثبت جذب کنید

وقتی در زندگی پی در پی در معرض انرژی منفی، شکست‌ها و غم‌ها قرار می‌گیریم، جذب انرژی مثبت سخت می‌شود و با این چالش‌های سخت، انعطاف پذیری و انرژی‌مان کم می‌شود. اینجاست که نیاز به روش‌هایی برای بالا بردن انرژی مثبت داریم تا بتوانیم زندگی شادی داشته باشیم و برای مشکلات زندگیمان راه حل پیدا کنیم.

فوبیای فضای بسته

فوبیای فضای بسته چیست

فوبیای فضای بسته یا کلاستروفوبیا یک هراس موقعیتی و ترس از مکان های بسته است که بر اثر ترس شدید از فضای تنگ یا شلوغ ایجاد می شود. این امر ممکن است با مواردی چون قفل شدن در یک اتاق بدون پنجره، گیر افتادن در یک آسانسور یا گیر کردن در داخل کمد و....به وجود بیاید. اما میتوان آن را به طور کامل درمان کرد..

آموزش گفتار درمانی برخی حروف به کودکان

گفتار درمانی برخی حروف

در بزرگسالی نیز میتوان اختلالات گفتاری را درمان کرد اما هر چه زودتر درمان شود آثار آن کمتر بوده و نتیجه بهتری میتوان از درمان گرفت. راه های فراوانی وجود دارد تا متوجه مشکلات گفتاری و زبانی شویم و همچنین روش ها و تمرین های بسیاری وجود دارد که میتوان با کمک آن ها به سرعت چنین مشکلاتی را رفع کرد.

گفتار درمانی کودکان

گفتار درمانی کودکان چیست

والدین در دو سالگی و هم در چهار سالگی کودک میتوانند با دقت متوجه شوند که کودک دلبندشان نیاز به گفتار درمانی دارد و یا نه.والدین هرچه زودتر به این اختلال پی ببرند بهتر است و در آینده مشکلات کمتری خواهند داشت.

وسواس فکری شدید چیست؟ + روش های درمان

وسواس فکری شدید چیست

وسواس فکری شدید فقط یک اختلال ذهنی-روانی ساده نیست، مساله می‌تواند از آنچه به نظر می‌رسد جدی‌تر باشد! با شدت گرفتن این بیماری مشکلات زیادی فرد و اطرافیان وی را تهدید خواهد کرد. بهتر است با مطالعه‌ی این مقاله ضمن آشنایی با وسواس فکری شدید با انواع و رایج‌ترین شیوه‌های درمان آن نیز آشنا شوید.

گفتار درمانی در منزل

نکاتی در باره گفتار درمانی در منزل

در این مطلب به طور مختصر به موضوع گفتار درمانی کودکان در منزل و همچنین گفتار درمانی بزرگسالانی که دچار عارضه سکته مغزی شده اند توضیح خواهیم داد.

ریشه گفتار درمانی

گفتار درمانی چیست

اختلالات گفتاری به مشکلاتی که در گفتار به وجود می آید گفته میشود.درمان اختلالات گفتاری باید حتما از دوران کودکی مورد توجه قرار گیرد و به دوران بزرگسالی منتقل نشود زیرا در دوران کودکی درمان آسانتر است و موقعیت اجتماعی فرد به خطر نمی افتد و ارتباط کودک با هم سن و سالانش به خطر نخواهد افتاد.

انواع وسواس فکری مذهبی + درمان

وسواس فکری مذهبی چیست

اختلال وسواس فکری مذهبی یکی از شایع ترین انواع وسواس در بین افراد دیندار و معتقد به مذهب است که ممکن است در بسیاری اوقات به آن دچار و نادیده گرفته شود. در این مقاله سعی می کنیم علائم بروز این بیماری و روش های موثر در درمان وسواس فکری مذهبی را مرور کنیم.

روشهای گفتار درمانی برای کودکان در منزل

روشهای گفتار درمانی کودکان در منزل

والدین عزیز برای گفتار درمانی کودک خویش در منزل نباید برای گفتاری بهتر به کودک فشار بیاورند بلکه بایستی با حمایت از کودک، او را به صحبت کردن تشویق نمایند تا کودک میل و رغبت سخن گفتن بهتر را داشته باشد. با سایت تیجور همراه باشید.

دلایل اعتماد به نفس کاذب در کودکان

اعتماد به نفس کاذب چیست

اعتماد به نفس ناآگاهانه و دروغین می تواند علل و ریشه های مختلفی داشته باشد که به اندازه نداشتن اعتماد به نفس مضر است لیکن مهم ترین دلیل اعتماد به نفس کاذب مسائل تربیتی است، با سایت تیجور همراه باشید تا شما را با دلایل اعتماد به نفس کاذب آشنا سازیم.

راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در مقابل دیگران

چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم

برای برخورداری از اعتماد به نفس بالا برای خود چالش و هدف معین کنید و برای رسیدن به آن هدف ها تمام تلاش خود را به کار گیرید، لازمه برخورداری از اعتماد به نفس بالا موفقیت است، اگر خود را فردی موفق بدانید و برای اثبات آن تلاش کنید قطعا از اعتماد به نفسی درونی برخوردار خواهید بود.

چگونه اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم؟

چگونه اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم

برای افزایش اعتماد به نفس خود با همان روشی که با دوست صمیمی خود صحبت می کنید با خود صحبت کنید، برای خویش، خود را آراسته کنید، با خود حرف بزنید و در هنگام حرف زدن از خوبی ها و استعدادهای خود گفته و لبخند بزنید، با ما همراه باشید تا راهکارهای اعتماد به نفس بالا و شاد زیستن را به شما توضیح دهیم.

اعتماد به نفس در زنان

روش‌های ساده برای افزایش اعتماد به نفس زنان

مثبت اندیشی و لبخند به روی زندگی بزرگترین انتقامی است که می توان از سختیهای زندگی گرفت و با اعتماد به نفسی بالا به زندگی را ادامه داد و مشکلات را شکست داد.کارهایی را انجام دهید که حال دلتان با انجام آنها بهتر می شود و شما را با استقامت به سوی هدف هایتان سوق می دهد.

افزایش اعتماد به نفس در مورد چهره

کمبود اعتماد به نفس به خاطر چهره

برای افزایش اعتماد به نفس به خاطر چهره و اینکه مطمئن باشید در عقیده دیگران زیبا هستید ابتدا باید خود را باور کنید، کسی که خود به خوبی و زیبایی چهره خود مطمئن باشد دیگر به تایید دیگران نیازی ندارد. با ما همراه باشید تا شما را با راهکارهای اعتماد به نفس چهره آشنا کنیم.

فوبیای حیوانات ودرمان آن

فوبیا حیوانات و راههای مقابله با آن

فوبیا یک ترس غیر عقلانی قدرتمند می باشد که فرد در صورت مقابله با آن ممکن است بسیار مضطرب و حتی دچار حملات وحشتزدگی شود یکی از رایج ترین آنها فوبیای حیوانات میباشد که ممکن است در کودکان و بزرگسالان دیده شود .درمان قطعی برای فوبیا وجود دارد پس با ما همراه باشید تا بخوانید هر آنچه که باید بدانید.

علائم کمبود اعتماد به نفس

راههای مقابله با اعتماد به نفس پایین

کمبود اعتماد به نفس علائم بسیاری دارد علائمی که بسیاری از آن ها بر میگردد به کودکی شخص و شخصیتی که در کودکی برای وی شکل گرفته است، این علائم اگر مورد درمان قرار نگیرد ادامه زندگی برای شخص غیر قابل تحمل می شود و آدمی به یک فرد افسرده تبدیل می گردد.

با انواع وسواس فکری عملی، علائم وسواس فکری عملی و درمان وسواس فکری آشنا شویم

وسواس فکری عملی

وسواس فکری عملی چیست؟ چقدر با این اختلال اشنایی دارید؟ آیا آن را قابل درمان می دانید؟ آیا می دانید که وسواس فکری عملی در کودکان و نوجوانان تا چه میزان شایع است؟ پیشنهاد می کنیم برای پاسخ به سوالات چالش برانگیز فوق، این مقاله را بخوانید.

روشهای درمان وسواس فکری

روشهای درمان وسواس فکری

وسواس فکری یک اختلال مهم است که می تواند افراد زیادی را گرفتار کند. این بیماری در مواردی منجر به رفتار های مکرر و وسواس گونه می شود که زیان زیادی را به فرد متحمل می شود. در این مقاله با انواع روش های درمان وسواس فکری آشنا می شویم، پس با ما همراه باشید.

تقویت اعتماد به نفس در رانندگی

راههای افزایش اعتماد به نفس در رانندگی

شرایط زندگی اکنون به گونه ای است که همه باید رانندگی بلد باشند تا بتوانند کارهای خویش را به موقع انجام دهند لیکن رانندگی نیازمند تقویت اعتماد به نفس است و هر کسی نمی تواند رانندگی کند، با ما همراه باشید تا با ارائه راهکارهای موثر بتوانید شجاعت خویش در رانندگی را افزایش دهید.

افزایش اعتماد به نفس در کنکور

راههای افزایش اعتماد به نفس در کنکور

برای کنکوری ها گرامی وقت طلاست و بایستی به خوبی از وقت خود بهره کامل گیرند و برای دست یابی به موفقیت امروز و فردا نکنند تا با موفقیت کنکور را پشت سر بگذارند و به معنای واقعی کلمه «من می توانم» را توصیف کنند.از همین اکنون شروع کن شاید فردا برای دست یابی به موفقیت دیر شده باشد .

افزایش اعتماد به نفس در آزمون IETLS

راههای افزایش اعتماد به نفس آزمون IELTS

آزمون IETLS آزمودن استعداد و توانایی های شماست، برای موفقیت بایستی زمان و مطالعه کافی داشته باشید و از استرس دوری کنید زیرا استرس موجب می شود در آخر با شکست مواجه شوید. لازمه موفقیت اندیشیدن به افکار مثبت و داشتن پشتکاری قوی است.

اعتماد به نفس در کودکان ابتدایی

اعتماد به نفس در کودکان چیست

شخصی که در مورد خود و توانایی های خویش افکاری مثبت در ذهن پرورش دهد از اعتماد به نفس بالا برخوردار می گردد، اخلاق و رفتار والدین در شکل گیری شخصیت کودکان و اعتماد به نفس آنان به طور مستقیم ارتباط دارد، پس بایستی والدین محیطی توام با ارامش و امنیت برای فرزندان خویش ایجاد کنند.

وسواس فکری چیست و چه علایمی دارد؟

وسواس فکری چیست و وسواس فکری چه علایمی دارد؟

تا چه میزان با وسواس فکری اشنایی دارید؟ آیا در بین دوستان و نزدیکان فردی با این علائم را می شناسید؟ در این مقاله شما را با چیستی وسواس فکری آشنا می کنیم. پس از آشنایی با علائم وسواس فکری، نوبت به بررسی انواع و درمان وسواس فکری است.

اعتماد به نفس ندارم چیکار کنم

اعتماد به نفس ندارم چیکار کنم

شخصی که به توانایی های خود ایمان نداشته و مدام با خود تکرار کند من انسان ضعیفی هستم بدیهی است که از روحیه و اعتماد به نفسی ضعیف برخوردارد خواهد بود ، ذهن همان چیزی را پردازش می کند که باور داریم و به آن می اندیشیم پس چه خوب است داشتن افکار مثبت.

افزایش اعتماد به نفس در دانش آموزان ابتدایی

راههای افزایش اعتماد به نفس در دانش آموزان ابتدایی

هنگامی که دانش آموزان ابتدایی پا به مدرسه می گذارند تصوراتی لذت بخش از مدرسه و معلمان دارند، روزها با شادی و خوشحالی به سوی مدرسه قدم بر می دارند لیکن اگر همواره به دلایلی دانش آموز مورد سر خوردگی قرار گیرد دیگر همان دانش آموز پر نشاط و درس خوان نخواهد بود و از اعتماد به نفس پایین برخوردار خواهد شد.

انواع وسواس چیست و آیا درمان وسواس ممکن است؟

وسواس چیست و چگونه آن را درمان کنیم؟

تا چه میزان با وسواس آشناهستید؟ آیا فکر می کنید این اختلال درمان دارد؟ احساس می کنید خود یا اطرافیان به وسواس مبتلا هستید؟ خواندن این مقاله را به شدن به شما پیشنهاد می کنیم تا با علایم وسواس و انواع وسواس آشنا شده و در درمان وسواس آگاهانه تر از قبل عمل کنید.

درمان اعتماد به نفس کاذب نوجوانان

روش های درمان اعتماد به نفس

هر رفتار بازتابی در بر دارد، آنچه امروز هستیم شخصیتی است که در دوران کودکی و سن بلوغ شکل گرفته است، مراقب رفتار خود با فرزندانمان باشیم تا در آینده به دنبال علت پایین بودن اعتماد به نفس فرزند خویش نگردیم.

برخورداری از اعتماد به نفس

اعتماد به نفس چیست

انسان تنها یک بار به دنیا به دنیا می آید و تنها یک بار حق زندگی دارد افسار زندگی خود را دست کسی نسپارید به خود اعتماد کنید و بر تصمیمات خود جدی باشید و برای رسیدن به اهداف خود با اعتماد به نفس بالا پیش بروید.