تهران

اگه طلامون گم شد چکار کنیم

ترفندهای پیدا کردن طلای گم شده در خانه
گم شدن اشیای ارزشمندی مانند حلقه طلا، انگشتر و گوشواره می تواند احساس خیلی بدی به ما بدهد به این صورت که همواره احساس سردرگمی و اضطراب خواهیم داشت. اگر طلایی گم کرده اید و حدس می زنید که در گوشه کناری از خانه تان گم شده پیشنهاد می کنم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اگه طلامون گم شد چکار کنیم

احتمالا برایتان پیش آمده باشد که طلاهای خود مانند حلقه، گوشواره یا انگشتر را گم کرده باشید و به طرق مختلف گشته و پیدا نکرده اید؟ گم کردن اشیای ریز به دلیل دشواری در پیدا کردن می تواند بسیار کلافه کننده باشدو همانند سوزنی در انبار کاه اکثر اوقات گیج کننده می شود.
اگر از اینکه طلای خود را در جایی از خانه گم کرده اید مطمئن هستید و حدس می زنید که در جایی در داخل خانه تان افتاده، ما در این مقاله سعی می کنیم نحوه پیدا کردن آن را به شما یاد دهیم   که با این ترفندهای جالب به راحتی گمشده های ریز و ارزشمند خود را بیابید.


استفاده از جارو برقی برای پیدا کردن طلاهای گمشده

شاید برایتان جای سوال باشد که چگونه با استفاده از جاروبرقی اشیای ریز مثل گوشواره های طلا یا انگشتر را می توان پیدا کرد این در حالی است که جاروبرقی قادر است همه چیز ریز را در کیسه پر از گرد و خاک خود جای دهد.
اما ما در اینجا قصد داریم راهکارهای کاربردی و عملیاتی به شما یاد دهیم تا  بتوانید با بکار گرفتن آنها با استفاده از جاروبرقی طلاهای خود را بدون اینکه داخل گردو خاک کیسه زباله جاروبرقی شوند پیدا کنید. برای این کار باید مراحل زیر را با دقت دنبال کرده و بکار گیرید.


مرحله اول

در اولین مرحله سر لوله باریک از جاروبرقی خود را انتخاب کرده و از ثابت بودن آن در جای خود و داشتن مکش لوله اطمینان حاصل کنید.

پیدا کردن طلای گمشده
انتخاب لوله باریک جاروبرقی


مرحله دوم

در مرحله بعدی با استفاده از یک جوراب زنانه ترجیحا سفید یا مشکلی(زرد یا کرم نباشد) که باید جنس نایلونی داشته باشد راسر لوله ورودی  بکشید تا هر چیزی به غیر از گرد و خاک نتواند وارد کیسه زباله جاروبرقی شود.

پیدا کردن طلای گمشده
انتخاب یک جوراب با جنس نایلونی


مرحله سوم

برای اطمینان از اینکه جوراب هنگام جاروکشیدن از سر لوله جدا نخواهد شد بهتر است با استفاده از یک کش پلاستیکی آن را به دور لوله فیکس نمایید به نحوی که هم جوراب ثابت شده و هم جاروبرقی بتواند بخوبی عمل مکش را انجام دهد.

پیدا کردن طلای گمشده
فیکس کردن جوراب با یک کش


مرحله چهارم

در این مرحله به منظور پیدا کردن طلاهای گمشده خود جاروبرقی را روشن کرده و همه نقاط منزل را که فکر می کنید امکان دارد که طلای گمشده در آن جاها افتاده باشد را جارو بکشید. در صورتی که طلای شما در منزل افتاده باشد با این روش می توانید آن را پیدا کنید و هنگامی که طلا با این روش پیدا شود مشاهده خواهید کرد که طلای شما در ورودی لوله روی جوراب قرار گرفته و دیگر نیازی به خالی کردن کیسه زباله و گشتن در میان گرد و خاک نخواهید داشت و حتی با این روش می توانید زیر مبل و درزهای غیر قابل دسترسی را جارو کشیده و اشیای ریز گم شده ی مورد نظر خود را به راحتی بیابید.

پیدا کردن طلای گمشده
ترفند ساده برای پیدا کردن طلای گمشده در منزل


این روش بهترین و سهل الوصول ترین راه برای پیدا کردن طلای گمشده در خانه می باشد به شرطی که جورابی که به عنوان محافظ  استفاده می نمایید هیچ گونه سوراخی نداشته باشد تا امکان رد شدن طلا از جوراب به داخل کیسه وجود نداشته باشد. بنابراین با رعایت نکات گفته شده امیدواریم با استفاده از این ترفند اشیا و طلاهای گمشده در منزل را بتوانید به راحتی پیدا کنید.
 

مطلب مفید بود؟
47
26
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی