تهران

چگونه مردان را جذب خودمان کنیم؟

جذب کردن مردان
در این مقاله از مجله ی اینترنتی تی جور، ما به شما یاد می دهیم که چگونه مردان و همسرانتان را جذب خودتان بکنید. با ما همراه باشید.

 همه ی خانم ها دوست دارند تا بتوانند همسرانشان را جذب خودشان کنند اما نمی دانند چگونه؟ 
در این مقاله از مجله ی اینترنتی تی جور، ما به شما یاد می دهیم که چگونه مردان و همسرانتان را جذب خودتان بکنید. با ما همراه باشید.

آنچه برای همه ی ما واضح است این است که نمی توان برای همه مردان یک چیزی را تجویز کرد و به طور قطع گفت که همه ی آن ها فلان چیز را دوست دارند و یا بر عکس همه ی آن ها از فلان چیز بدشان می آید. در این مقاله نکته هایی کلی گفته شده است که طبق تحقیقات روانشناسی، باعث جذب اکثر مرد ها می شود.
در ادامه ی مقاله شما می توانید چهار ویژگی و اخلاق زنانه را مطالعه کنید که بیشتر مردان جذب آن شده و از آن خوششان می آید.

جذب مردان
در این مقاله نکته هایی کلی گفته شده است که طبق تحقیقات روانشناسی، باعث جذب اکثر مرد ها می شود.

 

اخلاق ها و رفتار هایی که موجب جذب مردان می شود:

به ظاهرتان اهمیت بدهید:

چیزی که در مورد اکثر مردان صدق می کند، این است که همه ی آن ها به ظاهر خانم ها و همسرانشان توجه بسیار زیادی نشان می دهند. البته این موضوع نباید این سوء تفاهم را ایجاد کند که مردان ظاهر بین و سطحی هستند، بلکه آن ها به دلیل غریزه ی طبیعی خودشان، توجه زیادی به ظاهر شما نشان می دهند. به همین دلیل است که هنگامی که شما شروع به صحبت کردن با یک مرد می کنید، پیش از هر چیز او ابتدا به ظاهر شما توجه خواهد کرد. 
به همین دلیل شما با داشتن ظاهری مناسب و زیبا می توانید او را تحت تاثیر قرار بدهید. 
پس اگر قصد جذب کردن یک فرد مذکر را دارید، باید بدانید که باید بش از پیش به ظاهرتان توجه کنید.


با بچه ها رابطه ی خوبی داشته باشید:

بر اساس تحقیقات انجام شده، اکثر مردان، تشکیل خانواده را دوست دارند و به همین دلیل برای ازدواج به دنبال زنی می گردند که علاوه بر داشتن معیار های شخصی شان، رابطه ی خوبی با بچه ها هم داشته باشد تا بتواند مادر خوبی برای بچه هایش باشد. 
قطعا خانمی که بتواند با بچه ها ارتباط خوبی برقرار کند، توانایی تشکیل یک خانواده ی خوب و بچه هایی سالم را هم خواهد داشت.

ارتباط خوب با بچه ها
با بچه ها رابطه ی خوبی داشته باشید

 

اخلاق کاری خوب و مناسبی داشته باشید:

یکی از مواردی که نشان دهنده ی سخت کوشی و تلاش شما است، باقی ماندن در یک شغل برای مدت زمان طولانی و موفق بودن در آن می باشد.  
این موضوع به مردان می فهماند که اگر روزی به مشکلی برخورد، می تواند از شما کمک گرفته و پشتش به شما گرم باشد.
البته این قضیه نباید برای شما این فکر را به وجود بیاورد که باید 24 ساعت در روز کار کنید و یا 3 شغل متفاوت داشته باشید و یا ... 


مستقل باشید: 

معمولا دیده شده که مردان به خانم هایی که روی پاهای خودشان می ایستند و استقلال دارند، توجه زیادی نشان می دهند. همچنین علاوه بر آن مردان دوست دارند که همسرشان به آن ها نیاز داشته باشد تا احساس مرد بودن و اعتماد به نفس داشته باشند. البته شما هم هر چقدر که قوی و محکم باشید، باز هم به حمایت یک نفر نیاز خواهید داشت تا در مواقع سختی و مشکلات، به او تکیه کنید.

توجه داشته باشید که مستقل بودن شما نباید برای دیگران این طرز فکر را ایجاد کند که شما به هیچ کس نیازی ندارید.

جذب مردان
شما هم هر چقدر که قوی و محکم باشید، باز هم به حمایت یک نفر نیاز خواهید داشت تا در مواقع سختی و مشکلات، به او تکیه کنید.

 

معقول و منطقی باشید:

معقول و منطقی بودن، از آن دسته اخلاق هایی است که نه تنها باعث جذب مردان، بلکه خانم ها را هم جذب می کند. همه ی ما افرادی که تعدل اخلاقی دارند را دوست داریم و از بودن در کنار آن ها لذت می بریم.
خانم هایی که با هر مشکل کوچکی سریعا به هم میریزند و عصبی و آشفته می شوند، به هیچ وجه برای مردان قابل قبول و دوست داشتنی نیستند و حتی گاهی باعث دفع مردان هم می شوند. 
اگر شما نمی توانید احساسات خودتان را کنترل کنید و گاهی کار دست خودتان می دهید و یا حتی موجب خجالت خودتان می شوید، باید بدانید که هیچ شانسی در جذب مردان ندارید. 
شما نه تنها برای جذب مردان، بلکه برای داشتن ارتباطات اجتماعی خوب و مناسب، باید حتما این اخلاقتان را کنار بگذارید. البته این قضیه به این معنی نیست که کاملا شخصیتتان را عوض کنید.

مطلب مفید بود؟
8
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی