تهران
تخت خواب پسرانه

25 مدل تخت خواب پسرانه اسپرت و جدید کودک و نوجوان

یکی از وسایل مهم در اتاق خواب، تخت خواب است. امروزه تخت خواب‌ها در مدل‌های متنوع‌تر و طراحی‌های پیشرفته‌تری تولید می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به سن و جنسیت و متراژ اتاق خواب، تخت خواب مناسبی را انتخاب کنید. در این مقاله عکس جدیدترین مدل‌های تخت خواب پسرانه کودک و نوجوان را جمع آوری کرده‌ایم.

تخت خواب دخترانه

30 مدل تخت خواب دخترانه کودک و نوجوان 2023

یکی از اجزای اصلی دکوراسیون اتاق خواب، تخت خواب می‌باشد که در زیبایی اتاق بسیار تاثیر گذار است. امروزه تخت خواب‌های دخترانه در طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند که همه افراد با سلیقه‌های مختلف می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند. اگر به دنبال جدیدترین مدل‌های تخت خواب دخترانه 2023 هستید، همراه ما باشید.

سیسمونی نوزاد دختر

35 مدل سیسمونی نوزاد دختر با زیباترین چیدمان 2023

دکوراسیون سیسمونی نوزاد باید طبق اصول و قواعد استانداری باشد تا هرچه بیشتر موجب آسایش و راحتی نوزاد باشد. همچنین در سیسمونی نوزاد دختر معمولا از رنگ‌های صورتی، یاسی و بنفش بیشتر استفاده و طرح‌های دخترانه‌تری انتخاب می‌شود. در این مقاله جدیدترین مدل چیدمان سیسمونی دخترانه 2023 را تهیه کرده‌ایم.

سیسمونی نوزاد پسرانه

30 مدل سیسمونی نوزاد پسر ایرانی و اروپایی 2023

خرید و چیدمان سیسمونی نوزاد یکی از لذت بخش‌ترین کارهایی است که قبل از تولد فرزند انجام می‌شود و بسته به اینکه نوزاد دختر باشد یا پسر، در مدل سیسمونی تاثیر گذار است. در این مقاله انواع جدیدترین مدل‌های سیمونی نوزاد پسر را تهیه کرده‌ایم تا با رنگ‌ها و چیدمان روز دنیا آشنا شوید. همراه ما باشید.

فنگ شویی اتاق خواب

با فنگ شویی اتاق خواب معرکه بچینید

در علم فنگ شویی، اتاق خواب یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه است که باید در چیدمان و دکوراسیون آن نکات مهمی را رعایت کرد. اتاق خوابی که با علم فنگ شویی چیده می‌شود علاوه بر خواب آرام و لذت بخش به شما حس امنیت و شادابی نیز می‌دهد. در این مقاله چیدمان اتاق خواب با فنگ شویی را به طور کامل توضیح داده‌ایم.

فنگ شویی خانه

خانه را با اصول فنگ شویی چیدمان کنید

می‌دانید فنگ شویی چیست؟ فنگ شویی به معنای آب و باد و به عنوان یک فن باستانی برای دکوراسیون خانه استفاده می‌شود. فنگ شویی کاملا متفاوت از دکوراسیون همیشگی و سنتی است که در بیشتر خانه‌ها دیده می‌شود. در این مقاله در تیجور به بررسی چیدمان خانه بر اساس اصول فنگ شویی پرداخته‌ایم. همراه ما باشید.

لوستر مناسب

چگونه لوستر مناسب برای خانه تهیه کنیم + تصاویر مدل لوستر

می‌دونستین که خرید لوستر برای خانه باید طبق اصول خاصی انجام بشه؟ معمولا افراد در هنگام انتخاب لوستر خانه به متراژ و نوع دکوراسیون خانه دقت نمی‌کنند و صرفا فقط ظاهر لوستر برایشان اهمیت دارد. اما باید بدانید اشتباه در انتخاب لوستر می‌تواند ابعاد خانه و اتاق را کوچک‌تر از معمول نشان دهد. همراه ما باشید

انواع شومینه

از مدل‌های زیبای شومینه دیدن کنید

امروزه شومینه‌ها علاوه بر گرم کردن خانه، وظیفه زیباسازی دکوراسیون خانه را هم به عهده دارند. به همین دلیل شومینه‌ها در مدل‌های مختلفی وارد بازار شدند. از جمله شومینه‌های محبوب می‌توان به شومینه‌های گازی و برقی اشاره کرد که علاوه بر زیبایی و گرما بخشی، دوده‌ای ندارند و در نتیجه محیط را کثیف نمی‌کنند.

انواع مدل بخاری

برای خرید بخاری به مدل بخاری و این نکات توجه کنید

بخاری وسیله‌ای گرمایشی می‌باشد که برای نصب آن معمولا احتیاج به تجهیزات پیچیده‌ای نیست. تنها با آگاهی از کارایی هر کدام از مدل‌ها می‌توانید انتخاب مناسبی در خرید بخاری داشته باشید. در این مقاله در تیجور سعی کردیم که تمامی بخاری‌های موجود در بازار را بررسی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

انواع فرش ایرانی

مدل‌های فرش اصیل ایرانی را بشناسید

فرش بافی جزئی از فرهنگ اصیل مردمان ایران زمین مخصوصا مردم روستا و عشایر از دیرباز تاکنون بوده است که با توجه به سنت هر منطقه طرحی خاص بافته شده است که این طرح‌ها امروزه به عنوان مدل‌های فرش دستباف ایرانی در دنیا زبانزد است. برای آشنایی با این مدل‌های زیبا و منحصر به فرد در تیجور همراه ما باشید.‌

کفپوش سه بعدی جدید

انواع مدل‌های کفپوش‌ سه بعدی جدید را در تیجور ببینید

کفپوش‌های سه بعدی یا همان اپوکسی‌ها می‌توانند جلوه خاص و زیبایی به خانه ببخشند که می‌توانید در هر مدل یا طرحی که دوست داشتید سفارش دهید. اما باید بدانید که این کفپوش‌ها هم همانند دیگر مدل‌ها مزایا و معایبی دارند که برای آگاهی از این نکات پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله مارا در تیجور همراهی کنید.

انتخاب کاشی و سرامیک مناسب

برای کف خونه کاشی سرامیک مات انتخاب کنیم یا براق؟

یکی از عناصر مهم در طراحی داخلی یک فضا، نوع سرامیک به کار رفته در آن است. با توجه به تنوع بالا در بین کاشی سرامیک‌ها، اعم از نوع براق یا مات آن‌ها انتخاب را مشکل کرده است. در این مقاله هر آنچه باید در زمینه این سرامیک‌‌ها بدانید را تهیه کرده‌ایم. تا انتها همراه ما باشید.

پرده اتاق خواب پسرانه

پرده اتاق خواب پسرانه همراه با عکس

امروزه شاهد طرح‌ها و مدل‌های متنوعی از پرده اتاق خواب پسرانه و دخترانه در بازار هستیم که همین امر انتخاب را کمی دشوار می‌کند. برای اینکه بدانید در هنگام انتخاب پرده به چه نکاتی باید توجه کنید و همچنین برای دیدن عکس‌های زیبا از مدل‌های مختلف پرده اتاق پسرانه تا انتهای این مطلب همراه تیجور باشید.

پرده مناسب اتاق خواب کودک دخترانه

پرده مناسب اتاق خواب کودک دخترانه + عکس

انتخاب پرده مناسب برای اتاق خواب مخصوصا اتاق خواب کودکان یکی از مهم‌ترین مراحل دیزاین دکوراسیون اتاق است. انتخاب پرده مناسب به عوامل مختلفی از جمله سلیقه شخصی بستگی دارد. در این مقاله نمونه‌های مختلفی از انواع پرده اتاق خواب دخترانه را جمع آوری کردیم تا بتوانید انتخاب راحت‌تر و بهتری داشته باشید.

کاشی سرامیک سه بعدی سرویس بهداشتی

انتخاب سرامیک سه بعدی (اپوکسی) برای سرویس بهداشتی

امروزه کفپوش‌های سه بعدی یا همان اپوکسی‌ها بسیار طرفدار پیدا کرده است. این کفپوش‌ها بابت نمای سه بعدی زیبا در طرح‌های متنوع و مقاومت بسیار بالای آن، در بعضی قسمت‌های خانه مانند سرویس بهداشتی بسیار مناسب است. برای دیدن مدل‌های مختلف اپوکسی‌ها با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

تغییر آشپزخانه با برچسب کابینت

با برچسب کابینت تغییری اساسی و ارزان در آشپزخانه ایجاد کنید

استفاده از برچسب کابینت روشی آسان برای تغییر رنگ و زیبا سازی کابینت‌های آشپزخانه می‌باشد. همچنین می‌توانید از برچسب‌ها و استیکرهای متنوع برای زیبا سازی دیوار و وسایل آشپزخانه نیز استفاده کنید و دکوراسیون آشپزخانه را با چندین روش آسان تغییر دهید. با تیجور همراه باشید تا شما را با این محصول آشنا کنیم

دیوار پوش مناسب آشپزخانه

از مدل‌های زیبا و جذاب دیوار پوش‌های آشپزخانه دیدن کنید

اگر به دنبال آشپزخانه‌ای زیبا و یا تغییر در دکوراسیون آن هستید پیشنهاد می‌کنیم که از دیوار پوش‌های آشپزخانه استفاده کنید. این دیوار پوش‌ها انواع مختلفی مانند دیوار پوش طرح کاشی، PVC، چسبی یا MDF دارند. برای آشنایی با انواع مختلف و طرح‌های متنوع این دیوار پوش‌ها با ادامه این مطلب همراه تیجور باشید.

مدل پرده پذیرایی

20 مدل پرده پذیرایی 2023 + راهنمای انتخاب پرده پذیرایی مناسب

یکی از نکات مهم برای زیبایی‌ سالن پذیرایی منزل، انتخاب پرده مناسب است. پرده سالن پذیرایی جلوه‌ی خاصی به خانه می‌بخشد. اما گاهی انتخاب نادرست می‌تواند فضای خانه را به هم بزند و باعث شود احساس خوبی را در خانه تجربه نکنیم. در ادامه این مطلب عکس‌های متنوعی از جدیدترین مدل‌های پرده پذیرایی تهیه کرده‌ایم.

کفپوش‌های سه بعدی

انتخاب انواع کفپوش سه بعدی برای منزل

نسل جدید کفپوش‌های موجود در بازار کفپوش‌های سه بعدی است که نمایی جذاب و زیبا به محیط می‌بخشد که می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی و با توجه به محیطی که در نظر گرفتید در طرح‌های گوناگون این کفپوش را سفارش دهید. برای آشنایی با مزایا و معایب این مدل کفپوش با تیجور همراه شوید.


مدل پرده های شیک و ساده برای آشپزخانه

انواع مدل پرده شیک و ساده آشپزخانه

دکوراسیون و نحوه چیدمان آشپزخانه برای خانم‌ها اهمیت زیادی دارد. انتخاب مدل پرده مناسب یکی از مواردی است که نقش مهمی در زیبایی آشپزخانه دارد. در این مطلب مدل‌های مختلفی از پرده‌های متنوع آشپزخانه را جمع آوری کرده‌ایم تا بتوانید برای تغییر آشپزخانه خود از آن‌ها ایده بگیرید.

انتخاب کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

راهنمای انتخاب کاشی سرامیک برای سرویس بهداشتی

برای انتخاب کاشی و سرامیکی که مناسب سرویس بهداشتی باشد باید به نکات مهمی مانند متراژ، سلیقه شخصی، رنگ مناسب و... توجه ویژه‌ای کرد. در ادامه این مطلب تمامی نکات مهم در رابطه با انتخاب کاشی و سرامیک مناسب به همراه عکس‌های متنوع از مدل‌های مختلف سرامیک‌ را تهیه کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

راهنمای انتخاب پرده برای خانه

راهنمای گام به گام انتخاب پرده برای خانه

پرده در زیبایی دکوراسیون قسمت‌های مختلف خانه نقش مهمی دارد. اما باید بدانید که انتخاب پرده بر طبق اصول و قوانین خاصی مانند متراژ خانه و مدل دکوراسیون و وسایل خانه باید صورت بگیرد تا زیبایی خانه را دو چندان کند. برای آشنایی با اصول راهنمای قدم به قدم انتخاب پرده همراه تیجور باشید.

توضیحات مربوط به کفپوش ها

کفپوش اتاق خواب رو چه مدلی انتخاب کنیم؟

انتخاب کفپوش مناسب برای اتاق خواب علاوه بر زیبایی، آرامش را نیز به شما هدیه می‌دهد. این نکته را به یاد داشته باشید که هر کفپوشی مناسب اتاق خواب نیست. مخصوصا اگر فرزند کوچکی دارید باید کفپوشی را انتخاب کنید که باعث آسیب به کودک نشود و در تمیز کردن آن هم مشکلی نداشته باشید. در تیجور همراه ما باشید.

کفپوش مناسب آشپزخانه

کفپوش مناسب برای آشپزخانه کدام است؟

در هنگام انتخاب کفپوشی مناسب برای آشپزخانه علاوه بر زیبایی آن باید به مواردی مانند دوام، نحوه شستشو و جنس آن نیز توجه ویژه‌ای کرد زیرا انتخاب نامناسب علاوه بر صرف هزینه‌ی زیاد ممکن است به لحاظ جسمی هم آسیب‌های جبران ناپذیری را وارد کند. برای آشنایی با انواع کفپوش‌های مناسب آشپزخانه با تیجور باشید.

کاغذ دیواری مناسب پذیرایی

تصاویری از انواع کاغذ دیواری متفاوت برای سالن پذیرایی منزل

اگر قصد دارید سالن پذیرایی خود را با کاغذ دیواری تزیین کنید باید توجه داشته باشید که انتخاب مدل کاغذ دیواری و رنگ آن باید طبق اصول خاصی صورت بگیرد. برای آشنایی با این اصول و دیدن مدل‌های جدید و مختلف کاغذ دیواری سالن پذیرایی حتما تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

کاغذ دیواری اتاق خواب کودک

کاغذ دیواری مناسب اتاق کودک + عکس

تکمیل کردن دکوراسیون اتاق خواب کودکان با کاغذ دیواری مخصوص، در زیبایی اتاق بسیار تاثیر گذار است که اگر در انتخاب این کاغذ دیواری از مدل‌های رنگارنگ، شاد و کارتونی استفاده شود جلوه قشنگ‌تر و بچه‌گانه‌تری دارد. برای دیدن انواع مدل‌های مختلف کاغذ دیواری بچه‌گانه با ادامه این مقاله همراه تیجور باشید.

موکت اتاق کودک

موکت مناسب اتاق کودک + عکس

انتخاب کفپوش موکت برای اتاق کودک باعث می‌شود تا هنگامی که کودک راه می‌رود، بازی می‌کند یا زمین می‌خورد از او محافظت شود. همچنین انتخاب موکت برای اتاق کودک گرمای دلچسبی را به وجود می‌آورد. در این مطلب جنس و الیاف انواع موکت را بررسی کردیم و انواع متنوعی از عکس‌های موکت اتاق کودک را جمع آوری کردیم.

نکات مهم در انتخاب و خرید موکت

هنگام خرید کفپوش موکت به این نکات توجه کنید

موکت‌ها از گذشته‌های بسیار دور برای پوشاندن کف خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند. امروزه استفاده از موکت‌ها چندان رایج نیست ولی هنوز هم کسانی هستند که تمایل دارند از موکت به عنوان کفپوش خانه مخصوصا برای اتاق کودک خود استفاده کنند. اما چه نکاتی در خرید موکت باید مورد توجه قرار گیرد؟

کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب

مدل‌های مناسب کاغذ دیواری برای اتاق خواب

اگر تصمیم دارید برای اتاق خواب خود کاغذ دیواری تهیه کنید حتما توجه داشته باشید که در انتخاب طرح و رنگ آن باید نکات مهمی را رعایت کنید. مانند اینکه چه رنگی مناسب دکوراسیون اتاق شماست و یا چه طرحی باعث می‌شود اتاق شما بزرگتر نشان داده شود. برای دیدن نمونه‌های جدید کاغذ دیواری اتاق خواب همراه ما باشید.

انتخاب کاشی سرامیک برای کف منزل

برای کف خونه چه نوع سرامیکی انتخاب کنیم؟

اگر برای کفپوش خانه خود سرامیک را انتخاب کردید برای اینکه بدانید از چه طرح و مدلی باید استفاده کنید و اینکه مزایا و معایب این کفپوش چیست با مطلب انتخاب سرامیک مات یا سرامیک براق در تیجور باشید و از عکس‌هایی که از طرح‌های مختلف سرامیک و کاشی در خانه استفاده شده است دیدن کنید و ایده بگیرید.

انواع کاغذدیواری

آشنایی با انواع مدل‌ها و طرح‌های کاغذ دیواری

استفاده از کاغذ دیواری در زیبایی خانه و دکوراسیون آن نقش بسیاری دارد. اما باید در انتخاب آن‌ها دقت کرد چرا که هر جنس و هر مدل از انواع کاغذ دیواری‌ها کاربرد خاصی دارند و برای همه فضاها مناسب نیستند. در این مقاله عکس‌های متنوعی از انواع کاغذ دیواری‌ها را آماده کرده‌ایم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

انتخاب کفپوش مناسب

چگونه یک کفپوش مناسب برای خانه انتخاب کنیم؟

یکی از قسمت‌های مهم دکوراسیون خانه انتخاب کفپوش مناسب است. جدا از سلیقه‌ی شخصی باید به نکات دیگری مانند نوع و جنس کفپوش نیز دقت کرد. برای آشنایی کامل با کفپوش‌های موجود در بازار مقاله زیر را از دست ندهید.

فرش اتاق کودک

فرش مناسب اتاق خواب کودک

اگر به دنبال فرش‌های بچگانه‌ی زیبا و دیزاین اتاق کودک هستید، نمونه عکس‌هایی از فرش مناسب اتاق خواب کودک را در این مقاله ببینید و با ما همراه باشید.

پهن کردن فرش در سالن

برای پهن کردن فرش در خانه به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

استفاده از فرش از دیرباز تاکنون برای چیدمان دکوراسیون منزل استفاده می‌شده است. انتخاب یک فرش مناسب زیبایی خانه را دو چندان کرده و باعث آرامش بیشتری در فضای خانه می‌شود. اما همواره باید به نکات چیدمان فرش در منزل مانند فرش مناسب سالن پذیرایی دقت کرد. برای آشنایی با این نکات با ادامه مطلب همراه شوید.

انواع طرح فرش ایرانی

معرفی انواع طرح‌های اصیل فرش ایرانی + عکس

ایران به عنوان مهد فرش بافی در جهان دارای فرش‌هایی‌ با طرح‌های خاص و بی‌نظیر است. هر یک از طرح‌های به کار رفته در فرش‌های اصیل ایرانی داستانی به بلندای تاریخ ایران دارد. در این مقاله شما را با انواع طرح‌های اصیل فرش ایرانی مانند طرح افشان و بته جقه آشنا خواهیم کرد. تا انتها همراه ما باشید.

آشنایی با هنر اصیل فرش در ایران و تاریخچه آن

تاریخچه فرش ایرانی

بدون شک فرش یکی از جلوه‌های باشکوه هویت ایرانی است. فرش ایران در جهان به اصالت و زیبایی شهره است. این دسترنج هنرمندان قالیباف در دل خود آداب و سنن و فرهنگ اصیل ایرانی را به تصویر می‌کشد و نشانی نمادین از فرهنگ و هویت غنی ایرانی است. در ادامه این مطلب به بیان تاریخچه و قدمت فرش ایرانی خواهیم پرداخت.


تزئین اتاق خواب عروس

20 ایده برای تزیین اتاق خواب عروس رویایی 2023 + تصاویر

اهمیت تزیین اتاق خواب عروس زمانی بیشتر حس میشود که زوج ها نیاز دارند یک روز شلوغ و پر ماجرا را به زیباترین شکل و با نهایت رضایت به پایان برسانند. باید توجه داشت هنگام تزئین اتاق برای زوج های جوان، دانستن سلیقه و روحیات آنها ضروری است، بهتر است در این راستا از بهترین دوستان یا اقوام آنها کمک بگیرید.

دکوراسیون داخلی

همه چیز در مورد دکوراسیون داخلی + آموزش

دکوراسیون یعنی آراستن و مرتب کردن پس وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی می شود منظور آراستن و چیدن دکوراسیون محیط اطرافمان است . طراحی دکوراسیون تنها مختص خانه نیست . هتل ها ، بیمارستان ها ، ادارات همگی به طراحی دکوراسیون نیاز دارند . بنابراین بهتر است با فاکتورهای طراحی دکوراسیون داخلی آشنا شوید .

طراحی دکوراسیون منزل عروس

طراحی دکوراسیون منزل عروس + آموزش

یکی از دغدغه های مهمی که عروس و دامادها قبل از برگزاری مراسم عروسیشان دارند ، طراحی دکوراسیون منزلشان است . از آن جایی که دکوراسیون منزل عروس مورد توجه مهمانان قرار می گیرد ، شیک بودن آن اهمیت بسیاری دارد . در این مطلب درباره دکوراسیون منزل عروس بیشتر توضیح می دهیم .

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی منزل + آموزش

بسیاری از مردم به دنبال این هستند که بهترین طراحی را برای دکوراسیون داخلی منزل خود پیاده سازی کنند . آنها روزها زمان می گذارند تا با سبک های جدید آشنا شوند و با توجه به فرمی که هر بخش خانه آنها دارد ، سبک مورد علاقه خود را انتخاب می کند . در اینجا با قوانین دکوراسیون داخلی منزل آشنا می شوید .

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

زیباترین دکوراسیون داخلی منزل ایرانی + عکس

همان طور که می دانید سبک دکوراسیون داخلی منزل ایرانی ویژگی های خاص خود را دارد . به طوری که آن را نسب به سبک های دیگر تمایز می کند . به طور مثال در همه خانه های ایرانی فرش به عنوان یک عنصر اصلی شناخته می شود . از این رو در این مطلب نمونه هایی از زیباترین دکوراسیون داخلی منزل ایرانی می بینید .

چیدمان چوبی سنتی ایرانی منزل

مدل های دکوراسیون و چیدمان چوبی سنتی ایرانی منزل + عکس

اگر چه خانه های مدرن شیک و لوکس به نظر می رسند اما هیچ کدام حس آرامش ، صمیمیت و گرمی خانه های سنتی ایرانی را ندارند. استفاده از وسایل عتیقه و قدیمی ما را به یاد گذشته می اندازد و حس و حال خوبی را به ما منتقل می کند . ما در این مطلب مدل های دکوراسیون و چیدمان چوبی سنتی ایرانی منزل را با هم می بینیم .

طراحی دکوراسیون پذیرایی

مدل های جدید دکوراسیون داخلی پذیرایی + عکس

اتاق پذیرایی مکانی برای دور هم بودن اعضای خانواده و پذیرایی از مهمان است . به همین خاطر دکوراسیون داخلی پذیرایی توجه مهمانان را به خود جلب می کند . طراحی دکوراسیون پذیرایی باید به گونه ای باشد که آرامش و راحتی شما و سایر افراد را فراهم کند . در اینجا مدل های دکوراسیون پذیرایی را با هم می بینیم .

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

مدل های جدید دکوراسیون آشپزخانه + عکس

همان طور که می دانید آشپزخانه قلب خانه است به همین دلیل ما در این بخش از سایت تیجور جدیدترین مدل های دکوراسیون داخلی آشپزخانه را برای شما عزیزان فراهم آوردیم که هر کدام طرح های زیبا و جذابی دارند . دیدن این تصاویر به شما کمک می کند تا بتوانید از آن ها الگو برداری کنید و ایده بگیرید .

دکوراسیون منزل ایرانی

نکات طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی + آموزش

طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی با سایر کشورها متفاوت است و اصول خودش را دارد . یکی از مهم ترین عناصری که در همه خانه های ایرانی وجود دارد فرش های دست بافت یا ماشینی هستند که در بخش های مختلف خانه مورد استفاده قرار می گیرند . ما در این مطلب درباره دکوراسیون منزل ایرانی بیشتر توضیح می دهیم .

شیکترین دکوراسیون منزل

شیکترین مدل های دکوراسیون منزل ایرانی + عکس

ایرانی ها به طراحی دکوراسیون داخلی خانه های بسیار اهمیت می دهند . به طوری که روزها زمان می گذارند تا شیکترین طرح را برای بخش های مختلف خانه خود پیاده سازی کنند . از این رو در این مقاله از سایت تیجور مجموعه ای از تصاویر شیکترین دکوراسیون منزل ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد .

دکوراسیون منزل سنتی

چگونگی طراحی دکوراسیون سنتی ایرانی منزل + آموزش

با وجود این که در حال حاضر اکثر خانه ها به سبک مدرن طراحی می شوند . اما باز هم افرادی زیادی هستند که به سبک ایرانی سنتی علاقه زیادی دارند . همین امر باعث شده تا طراحان دکوراسیون داخلی ایده های جالبی از تلفیق سبک مدرن و سبک دکوراسیون منزل سنتی ارائه دهند .

طراحی دکوراسیون خانه با چوب

مدل های دکوراسیون داخلی خانه با چوب + عکس

اگر چه امروزه بیشتر از مواد صنعتی و مصنوعی برای ساختن خانه استفاده می شود . اما باز هم چوب یکی از مهم ترین متریال هایی است که در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ها به کار برده می شود . در این مطلب قصد داریم جدیدترین مدل های طراحی دکوراسیون داخلی خانه با چوب را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

دکوراسیون داخلی مدرن

مدل های دکوراسیون داخلی مدرن 2019 + عکس

سبک دکوراسیون داخلی مدرن طرفداران زیادی دارد . به طوری که بیشتر افراد دکوراسیون منازل خود را به سبک مدرن پیاده سازی می کنند . در این سبک از وسایلی که فرم های منظم و الگوهای ساده ای دارند استفاده می شوند . از این رو در این مطلب مدل هایی از دکوراسیون داخلی مدرن 2019 را برای شما فراهم آورده ایم .

دکوراسیون داخلی مدرن

چگونه دکوراسیون منزل خود را به سبک مدرن طراحی کنیم ؟ + آموزش

از اواسط قرن بیستم بود که دکوراسیون داخلی مدرن سبک جدیدی در طراحی دکوراسیون ارائه داد . با دیدن تصاویر سبک مدرن در می یابیم که طراحی های مدرن با به کار بردن الگوهای معاصر و فرم های مرتب محیطی کاملا راحت و آرامی را برای شما ایجاد می کند. در این مطلب با سبک دکوراسیون داخلی مدرن بیشتر آشنا می شوید.

منزل ایرانی ساده بدون مبل

مدل های دکوراسیون منزل ایرانی ساده بدون مبل + عکس

بسیاری از افراد تصور می کنند که طراحی دکوراسیون منزل آن هم بدون مبل امکان پذیر نیست . در صورتی که این تصور اشتباه است . در گذشته که مبلمان خاصی وجود نداشت مردم روی فرش می نشستند و از کوسن ها برای تکیه گاه استفاده می کردند . در این مطلب مدل های دکوراسیون منزل ایرانی ساده بدون مبل را خواهید دید .

دکوراسیون منزل ساده

چگونگی طراحی دکوراسیون منزل به سبک ساده + آموزش

از پر طرفدارترین سبک های طراحی دکوراسیون داخلی می توان به سبک دکوراسیون منزل ساده اشاره کرد . خیلی از ایرانی ها دوست دارند خانه خود را به سبک ایرانی ساده طراحی کنند . ما در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه خانه خود را به سبک دکوراسیون منزل ایرانی ساده طراحی و پیاده سازی کنید .

مدل دکوراسیون منزل ایرانی ساده

مدل های دکوراسیون منزل ایرانی ساده + عکس

برای این که دکوراسیون منزل خود را به سبک دکوراسیون منزل ایرانی ساده تغییر دهید نیازی نیست هزینه های زیادی را صرف کنید . شما می توانید با ایده گرفتن از دکوراتورها و به کار بردن کمی خلاقیت به نتیجه دلخواه خود برسید . ما در این مطلب چند مدل دکوراسیون منزل ایرانی ساده را در اختیار شما قرار می دهیم .

دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک

ایده های جدید طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک + عکس

یکی از دغدغه های آرایشگران نحوه چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه آنهاست . برای این که سالن آرایشگاه کوچک خود را بزرگ تر جلوه دهید نیاز است یکسری نکات را در نظر بگیرید و آنها را در طراحی دکوراسیون خود لحاظ کنید . پس برای یادگیری نکات دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک با ما همراه باشید .

مدل دکوراسیون اتاق خواب کوچک

ایده های طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کوچک + عکس

آرامش خاطر و راحتی شما موقعی که درون اتاق خواب خود هستید در اولویت قرار دارد . اگر متراژ اتاق خواب شما کم است ، باید در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کوچک خود یکسری نکات مهم را در نظر بگیرید . تا با مشکل کمبود جا و همچنین رفت و آمد مواجه نشوید .

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

دکوراسیون داخلی اتاق خواب کلاسیک + آموزش

اغلب مردم بر این باورند که طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک یک سبک قدیمی است . با این حال بسیاری از افراد به سبک کلاسیک علاقه دارند . در این مطلب ما به شما آموزش می دهیم که جهت طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کلاسیک خود باید چه اصولی را رعایت کنید .

طراحی دکوراسیون اتاق خواب نوجوان

دکوراسیون داخلی اتاق خواب نوجوان + عکس

نوجوانان و جوانان به طراحی دکوراسیون اتاق خوابشان بسیار اهمیت می دهند . آنها دوست دارند اتاق خوابشان بر اساس علایق آنها چیده شده باشد . دختران به وسایل پر زرق و برق و پسران به چیدمان ساده علاقه دارند . در این مطلب شما را با مدل های دکوراسیون داخلی اتاق خواب نوجوان آشنا می کنیم .

طراحی دکوراسیون اتاق خواب مدرن

دکوراسیون داخلی اتاق خواب مدرن + عکس

امروزه پیروی از سبک مدرن یک امتیاز مثبت است . زیرا بسیاری از افراد برای طراحی و چیدمان منزل خود به سبک مدرن روی می آورند . اتاق خواب محلی برای استراحت و آرامش شماست . به همین خاطر زیبایی و مدرن بودن آن دارای اهمیت بسیاری است . در این مطلب جدیدترین مدل های دکوراسیون داخلی اتاق خواب مدرن را می بینید .

طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

مدل های دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه + عکس

دختر خانم ها اهمیت ویژه ای برای شیک و تمیز بودن اتاق خواب خود قائل هستند . از این رو طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه بسیار مهم است . سلیقه دختران مشابه هم نیست و انتخاب رنگ اتاق و سبک دکوراسیون آن به سلیقه و روحیات آنان بستگی دارد . در این مطلب مدل های اتاق خواب دخترانه را با هم می بینیم .

دکوراسیون آرایشگاه زنانه

اصول طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه + آموزش

دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه نقش مهمی را در پیشرفت وضعیت آرایشگاه و بهبود روند انجام کارها ایفا می کند . رعایت اصول طراحی دکوراسیون آرایشگاه باعث زیبایی محیط آرایشگاه شده و توجه مشتریان را به سوی خود جلب می کند . در این مطلب درباره اصول طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه بیشتر توضیح می دهیم .

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

چگونگی چیدمان دکوراسیون داخلی اتاق خواب + عکس

اتاق خواب محلی برای مطالعه کردن ، استراحت و خواب است و طبیعتا همه افراد دوست دارند اتاق خواب زیبا و آرامش بخشی داشته باشند . اگر شما از آن دسته از افراد هستید که به دکوراسیون و نحوه چیدمان اتاق خواب خود اهمیت می دهید ، پس دیدن مدل های دکوراسیون داخلی اتاق خواب این بخش از سایت را از دست ندهید .

آرایشگاه زنانه ساده

نمونه هایی از دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه ساده + عکس

طرح های ساده طرفداران زیادی دارند و اصطلاحا هیچ گاه از مد نمی افتند . به همین دلیل بسیاری از خانم هایی که قصد دارند سالن زیبایی خود را افتتاح کنند ، به دنبال سبک های ساده برای طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه خود هستند . در این مطلب نمونه هایی از دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه ساده را می بینید .

اتاق خواب پسر جوان

مدل دکوراسیون داخلی اتاق خواب پسر جوان + عکس

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب پسر جوان بر اساس خصوصیات اخلاقی او انجام می شود . پسران جوان نیز باید درون اتاق خواب خود آرامش داشته باشند و چیدمان اتاق آنها بر مبنای علایق آنها باشد . از این رو در این مطلب ایده های جدیدی جهت طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد .

دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک

مدل های دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک + عکس

بسیاری از افرادی که درون آپارتمان های کوچک زندگی می کنند . با طراحی دکوراسیون آن مشکل دارند . از مشکلات عمده آپارتمان های کوچک می توان به کمبود فضا و نبود نور کافی اشاره کرد . خوشبختانه امروزه طرح ها و ایده های زیادی وجود دارند که شما را در طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک راهنمایی می کنند .

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

نکات طراحی دکوراسیون داخلی خانه کوچک + آموزش

امروزه فضای خانه ها نسبت به گذشته کوچکتر شده است . بسیاری از افراد تصور می کنند چیدمان دکوراسیون خانه های کوچک کار مشکلی است . اما طراحی دکوراسیون داخلی برای چنین خانه هایی قوانینی دارد که باید حتما رعایت شود تا خانه شما بزرگتر و دلبازتر به نظر برسد .

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

مدل هایی از نحوه چیدمان و دکوراسیون منازل کوچک + عکس

اغلب خانه هایی که امروزه ساخته می شوند ، فضای کوچکی دارند . اگر چه طراحی دکوراسیون و نحوه چیدمان آنها سخت به نظر می رسد . اما با این حال معماران و طراحان دکوراسیون داخلی ایده های جالبی ارائه می دهند که با الگوبرداری از آنها می توان کاری کرد که یک خانه کوچک بزرگتر و دلبازتر جلوه کند .

دکوراسیون خانه های ایرانی شیک

نکات مهم در طراحی دکوراسیون خانه های ایرانی شیک + آموزش

در گذشته دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی ساده بودند و با عناصر ساده ای هم چیده می شدند . اما با گذشت زمان ایرانی ها جذب دکوراسیون های شیک و مدرن شدند به گونه ای که تغییرات چشم گیری در این زمینه به وجود آمد . در این مطلب درباره دکوراسیون خانه های ایرانی شیک بیشتر توضیح می دهیم .

طراحی اتاق سنتی ایرانی

دکوراسیون اتاق سنتی ایرانی + عکس

یکی از محبوب ترین سبک های دکوراسیون داخلی سبک سنتی ایرانی است که طرفداران خودش را دارد . این سبک هم شامل یکسری قوانین مخصوص به خودش است که باید رعایت شود . شما می توانید با به کار بردن یکسری وسایل سنتی به صورت کاملا حرفه ای و هنرمندانه فضایی دنج و راحتی را برای خود فراهم کنید .

اتاق خواب عروس

دکوراسیون اتاق خواب عروس + عکس

آن چه که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب عروس اهمیت دارد سرویس خواب ، پرده های اتاق و تزیینات آنها می باشد . تزیین اتاق خواب عروس به سلیقه شما بستگی دارد . با این حال ایده های زیادی در این زمینه وجود دارند که شما را راهنمایی می کنند . در این مطلب درباره دکوراسیون اتاق خواب عروس بیشتر می خوانید .

اتاق خواب سنتی ایرانی

دکوراسیون اتاق خواب سنتی ایرانی + عکس

اتاق خواب محلی برای مطالعه ، استراحت و آرامش شماست و طراحی دکوراسیون آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است . برخی افراد دوست دارند چیدمان اتاق خواب آنها به سبک سنتی ایرانی باشد . طوری که آنها را به یاد گذشته بیاندازد . از این رو ما در این مطلب تصاویری از دکوراسیون اتاق خواب سنتی ایرانی را فراهم آوردیم .

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

اصول طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک + آموزش

همگی می دانید هر چه ابعاد آشپزخانه بزرگ تر باشد ، دست شما برای طراحی دکوراسیون آن بازتر است . اما برای آشپزخانه های کوچک چه باید کرد ؟ ایده های جالب زیادی وجود دارند که می توانید از آنها الگوبرداری کنید . از این رو ما در این مطلب اصول طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک را به شما آموزش می دهیم .

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن + عکس

مهم ترین بخش یک خانه ، آشپزخانه آن است . به همین خاطر به آشپزخانه قلب خانه می گویند . طراحی دکوراسیون آشپزخانه به ابعاد آن بستگی دارد . همان طور که شاهد آن هستید ، سبک های دکوراسیون آشپزخانه روز به روز مدرن تر می شوند . در این مطلب درباره دکوراسیون آشپزخانه مدرن بیشتر توضیح می دهیم .

دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی

طراحی دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی + آموزش

آشپزخانه قلب یک خانه است و طراحی دکوراسیون آن روی سایر بخش های خانه تاثیر می گذارد . آشپزخانه های سنتی ایرانی حال و هوای دیگری دارند . شما می توانید با استفاده از وسایل سنتی فضای سنتی و ایرانی برای آشپزخانه خود بوجود بیاورید . به خاطر همین نمی توان یک آشپزخانه را صد در صد سنتی دانست .

دکوراسیون آشپزخانه ترکیه

طراحی دکوراسیون آشپزخانه ترکیه ای + عکس

اگر چه زیبایی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بسیار اهمیت دارد . اما چیدمان وسایل و دکوراسیون آشپزخانه باید به گونه ای باشد که اول از هر چیز خانم خانه احساس راحتی داشته باشد و بتواند با آرامش خاطر فعالیت های خود را انجام دهد.در این مطلب نمونه هایی از طراحی دکوراسیون آشپزخانه ترکیه ای را مشاهده می کنید.

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

اصول طراحی دکوراسیون آشپزخانه ایرانی + آموزش

دکوراسیون آشپزخانه های ایرانی حس و حال دلپذیر و بهتری نسبت به آشپزخانه های به سبک اروپایی و خارجی دارند . برای این که بتوانیم یک آشپزخانه را به سبک ایرانی طراحی کنیم ، باید یکسری نکات مهم و پایه را در نظر بگیریم . از این رو به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید .

دکوراسیون آرایشگاه مردانه مدرن

مدل های آرایشگاه های مردانه به سبک مدرن + عکس

همان طور که شاهد آن هستید ، دکوراسیون آرایشگاه های مردانه روز به روز مدرن تر می شوند . در طراحی آرایشگاه های مردانه می توانید از تابلوها و پوسترهای مدل موهای مردانه و وسایل مدرن استفاده کنید . هر چه دکوراسیون آرایشگاه شما جذاب تر باشد ، مشتریان بیشتری به سوی خود جذب می کنید .

دکوراسیون آرایشگاه مردانه جدید

جدیدترین مدل های دکوراسیون آرایشگاه مردانه + عکس

طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه کاری سخت و در عین حال مهم است . امروزه معماران و طراحان دکوراسیون طرح های جدیدی ارائه می دهند که هر کدام در نوع خود از نظر نورپردازی ، چیدمان وسایل و سبک بی نظیر هستند . در این مطلب جدیدترین مدل های دکوراسیون آرایشگاه مردانه را مشاهده می کنید .

طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه

اصول طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه + آموزش

از طراحی های سخت دکوراسیون می توان به طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه اشاره کرد . دکوراسیون و چیدمان آرایشگاه مردانه اصول خاص خود را دارد و باید به گونه ای باشد تا مشتریان احساس خستگی نکنند . در این بخش ما قصد داریم اصول طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه را به شما آموزش دهیم .

دکوراسیون آرایشگاه زنانه ام دی اف

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه با استفاده از ام دی اف + عکس

زیبایی دکوراسیون آرایشگاه زنانه از اهمیت بسیاری برخوردار است چون توجه بسیاری از مشتریان را به سوی شما جلب می کند . امروزه سبک های مختلفی وجود دارد که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد . یکی از سبک های دکوراسیون آرایشگاه زنانه استفاده از mdf است که در این مطلب درباره آن بیشتر توضیح می دهیم .

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

جدیدترین مدل های دکوراسیون داخلی منزل ایرانی + عکس

سبک دکوراسیون داخلی منزل ایرانی از محبوب ترین سبک های طراحی است که توجه همگان را به خود جلب می کند . امروزه با پیشرفته های چشم گیری که زمینه طراحی دکوراسیون انجام شده ، شاهد مدل های متنوعی از سبک دکوراسیون ایرانی برای منازل هستیم.در اینجا با جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ایرانی آشنا شوید .

تصاویر دکوراسیون داخلی شیک و مدرن

جدیدترین تصاویر دکوراسیون داخلی شیک و مدرن + عکس

دیدن تصاویر دکوراسیون داخلی منازل به شما کمک می کند تا بتوانید از جدیدترین مدل ها ایده گرفته و با الگوبرداری از آنها دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید . به همین دلیل در این مطلب برای شما جدیدترین تصاویر دکوراسیون داخلی شیک و مدرن را فراهم آوردیم .

بهترین دکوراسیون منزل

بهترین دکوراسیون داخلی منزل از بهترین طراحان جهان + عکس

دنیای مد تنها به طراحی لباس و جدیدترین میکاپ ها تعلق ندارد . طراحی دکوراسیون داخلی منزل ، ادارات ، هتل ها و ... نیز اهمیت بسیاری دارد . بسیاری از طراحان ومعماران در تلاشند تا هر سال طرح های جدید ارائه دهند . شما در این مطلب با بهترین طراحی های دکوراسیون منزل آشنا می شوید .

دکوراسیون داخلی سنتی ایرانی

انواع مدل های دکوراسیون داخلی سنتی ایرانی

سبک دکوراسیون داخلی سنتی ایرانی شما را به یاد فرهنگ ، سبک زندگی ، عقاید و آداب و رسوم مردمان اصیل ایرانی در گذشته های نه چندان دور می اندازد . در سبک معماری ایرانی از طرح های اسلیمی استفاده می شود . از ویژگی های بارز این سبک می توان به استفاده از متریال های طبیعی طرح ها و نقش های رنگارنگ اشاره کرد .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

انواع مدل های دکوراسیون داخلی آشپزخانه

از مهم ترین بخش های منزل ، آشپزخانه است به طوری که زیبایی دکوراسیون آن روی سایر بخش ها تاثیر می گذارد . آن چه که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بیشتر از همه در معرض دید قرار دارد کابینت هاست . به همین دلیل عامل مهمی به حساب می آیند . در این مطلب با انواع دکوراسیون داخلی آشپزخانه آشنا می شوید .

دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

انواع مدل های دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه به دو بخش مدیریت و رزرو وقت و ارائه خدمات آرایشی تقسیم می شود . طراحی هر کدام از این بخش ها اهمیت خاص خود را دارد . فاکتورهای مهمی که باید در نظر گرفته شوند سبک طراحی ، نورپردازی و تزیین دیوارهاست . در این مطلب با انواع دکوراسیون آرایشگاه زنانه آشنا می شوید .

انواع دکوراسیون داخلی

با انواع سبک های دکوراسیون داخلی منزل آشنا شوید

تغییر دکوراسیون داخلی منزل علاوه بر این که زندگی را از تکراری شدن و روزمرگی نجات می دهد ، روی روحیه شما تاثیر مثبتی می گذارد . از این رو لازم است قبل از این که بخواهید برای بخش های مختلف منزل خود دیزاینی را طراحی یا انتخاب کنید . باید با انواع دکوراسیون داخلی منزل آشنایی داشته باشید .


دکوراسیون داخلی محیط کسب و کار

دکوراسیون داخلی محیط کسب و کار

برای طراحی دکوراسیون داخلی یک فضای تجاری باید به جنبه های مختلفی توجه کرد. اول اینکه چه نوع خدمات یا کالایی در آن فضا عرضه می شود و این کالا یا خدمات چه نوع مشتری هایی دارد

نحوه طراحی دکوراسیون منزل

آموزش طراحی دکوراسیون داخلی منزل

شما با تغییرات دکوراسیون داخلی محیط زندگی، می توانید نقش بسیار مفیدی در روحیه اهالی خانه داشته باشید. این امر با مد نظر قرار دادن تکنیک های بسیار ساده طراحی دکوراسیون منزل و تلفیق آن با سلیقه شما به راحتی امکانپذیر است.که با تغییرات بسیار جزئی وکم هزینه،فضایی گرم و دلنشین برای شما به ارمغان می آورد.