تهران

مدل های دکوراسیون و چیدمان چوبی سنتی ایرانی منزل + عکس

چیدمان چوبی سنتی ایرانی منزل
اگر چه خانه های مدرن شیک و لوکس به نظر می رسند اما هیچ کدام حس آرامش ، صمیمیت و گرمی خانه های سنتی ایرانی را ندارند. استفاده از وسایل عتیقه و قدیمی ما را به یاد گذشته می اندازد و حس و حال خوبی را به ما منتقل می کند . ما در این مطلب مدل های دکوراسیون و چیدمان چوبی سنتی ایرانی منزل را با هم می بینیم .

دکوراسیون چوبی سنتی ایرانی منزل

افراد زیادی هستند که به نگهداری از وسایل عتیقه و قدیمی علاقه دارند و دوست دارند در طراحی دکوراسیون بخش های مختلف خانه خود از این وسایل استفاده کنند . وسایل قدیمی ریشه در فرهنگ و تمدن ما دارند ، به همین خاطر ما را به یاد گذشته می اندازند و حس و حال خوبی را به ما منتقل می کنند . تنها پدر و مادرهای ما نیستند که به دکوراسیون و چیدمان چوبی سنتی ایرانی منزل علاقه دارند . بسیاری از زوج های جوان نیز سبک سنتی ایرانی را برای طراحی دکوراسیون منزل خود انتخاب می کنند . امروزه متریال های مختلفی برای ساختن دکوراسیون داخلی خانه وجود دارد . اما چوب یکی از متریال هایی است که از گذشته مورد استفاده قرار می گرفت .


دکوراسیون خانه های سنتی و مدرن ایرانی

می توان اعتراف کرد آرامش و حس صمیمیتی را که در خانه های سنتی ایرانی می توان یافت ، در خانه های مدرن نمی توان پیدا کرد . اگر چه خانه های مدرن هم زیبایی خاص خود را دارند اما مثل لابی هتل های گران قیمت به نظر می رسند . از آن جایی که زندگی هر روز مدرن تر می شود ، نمی توان استفاده از وسایلی مانند مبلمان راحتی ، سرویس خواب ، تلویزیون LED و ... را کنار گذاشت . به همین خاطر مجبوریم سبک مدرن را با سبک سنتی تلفیق کنیم .


چند پیشنهاد خوب

  1. شما می توانید از وسایلی مانند سماورهای زغالی ، دیزی سنگی ، ظروف مسی ، ظروف سفالی و چینی های گل سرخ برای تزیین دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید .
  2. برای پوشش کف اتاق از فرش های سنتی لاکی ، قالی ، قالیچه ، گلیم و جاجیم های قدیمی استفاده کنید .
  3. اتاق پذیرایی خود را می توانید با قرار دادن آینه و شمعدان لاله عباسی قدیمی ، فانوس ، تنگ های بلوری سنتی ، صنایع دستی ، ظروف مسی و رومیزی های سنتی و قدیمی تزیین کنید .
  4. سعی کنید از کوسن ها و پشتی های سنتی که ابعاد مختلفی دارند ، برای تکیه گاه استفاده کنید .
  5. برای تزیین دیوارها نیز می توانید از کاشی های با طرح سنتی استفاده کنید . همچنین تابلو های منبت و معرق کاری شده روی دیوار نصب کنید .


در پایان این مطلب مدل هایی از دکوراسیون چوبی سنتی ایرانی منزل در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . امیدواریم از دیدن آنها لذت ببرید . 

 

چیدن خانه سنتی و مدرن
عکس چیدن خانه به سبک سنتی و مدرن

 

عکس سنتی خانه شیک
عکس سنتی خانه شیک و جدید

 

خانه سنتی ایرانی
عکس خانه سنتی ایرانی

 

چیدمان سنتی خانه
چیدمان خانه سنتی ایرانی

 

چیدمان چوبی سنتی ایرانی
چیدمان چوبی سنتی ایرانی منزل

 

دکوراسیون چوبی سنتی
سبک دکوراسیون و چیدمان چوبی سنتی 

 

مدل های سنتی ایرانی منزل
مدل های دکوراسیون چوبی سنتی ایرانی منزل 

 

چیدمان دلنشین خانه
چیدمان دلنشین خانه سنتی ایرانی

 

خانه های سنتی ایرانی
تصویر خانه سنتی ایرانی

 

دکوراسیون چوبی پذیرایی
دکوراسیون چوبی پذیرایی خانه سنتی ایرانی

 

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی