تهران

بهترین دکوراسیون داخلی منزل از بهترین طراحان جهان + عکس

بهترین دکوراسیون منزل
دنیای مد تنها به طراحی لباس و جدیدترین میکاپ ها تعلق ندارد . طراحی دکوراسیون داخلی منزل ، ادارات ، هتل ها و ... نیز اهمیت بسیاری دارد . بسیاری از طراحان ومعماران در تلاشند تا هر سال طرح های جدید ارائه دهند . شما در این مطلب با بهترین طراحی های دکوراسیون منزل آشنا می شوید .

طراحی دکوراسیون داخلی منزل نیز به اندازه طراحی لباس اهمیت دارد . چیدمان و هماهنگ کردن وسایل منزل مثل ست کردن لباس است . همه معماران و طراحان دکوراسیون داخلی همواره با یکدیگر در رغابت هستند و سعی دارند هر ساله بهترین طراحی های خود را ارائه دهند . در این مطلب 9 تا از بهترین طراحان دکوراسیون داخلی را به شما معرفی می کنیم که بهترین طراحی های دکوراسیون منزل انجام داده اند .

 

دکوراسیون تام فورد
طراحی دکوراسیون تام فورد

Cristina Souza و Monica Souza (تام فورد)

آوانگارد توسط دو خواهر به نام های مونیکا سوزا و کریستینا طراحی شده تا فضای خیره کننده و بی نظیری را برای برند تام فورد به وجود آورند . در این طراحی از رنگ سبز زمردی و رنگ سیاه استفاده شده است . از آن جایی که تام فورد یکی از بهترین برندهاست در این دکوراسیون داخلی از مخمل بهره برده اند تا هم جنبه زیباشناسی آن بیشتر شود و هم فضا لوکس به نظر برسد .

 

دکوراسیون استلا مک کارتنی
طراحی دکوراسیون استلا مک کارتنی

Alison Antrobus و Ruby Ramirez (استلا مک کارتنی)

در طراحی جدید Ramirez و Alison از دو رنگ بژ و سیاه استفاده شده است . با مشاهده این طرح در می یابیم که آنها از رنگ مسی متالیک برای ایجاد بافت های متنوع به صورت کاملا حرفه ای بهره برده اند . آنها به این مسئله توجه دارند که برند استلا مخالف استفاده از متریال های ساخته شده از پوست و اجزای حیوانات است .

 

دکوراسیون پوچی
طراحی دکوراسیون پوچی

Daniela Saliba و  Emilio Pucci

طراحی که Daniela Saliba برای برند پوچی انجام داده ، بسیار خیره کننده است . این طراح از رنگ های پر انرژی صورتی ، سبز و سفید استفاده کرده است که نمایانگر "راحتی در فضای باز"  می باشد . با دیدن صفحه بزرگ و مشبک ساخته شده از چوب این تصویر در می یابیم که به علایق برند پوچی نیز توجه داشته است .

 

دکوراسیون دولچه اند گابانا
طراحی دکوراسیون دولچه اند گابانا

Cary Fernandez  (دولچه اند گابانا)

طراح برند دولچه اند گابانا فردی به نام Cary Fernandez است که موفق شد اولین طرح دکوراسیون داخلی خود را ارائه دهد . همان طور که در تصویر می بینید او در طراحی این اتاق خواب از رنگ های بژ ، خرمایی و شاه بلوطی استفاده کرده است . همچنین استفاده از وسایل چرمی باعث شده که زیبایی فضای اتاق دو چندان شود .

 

دکوراسیون Balenciaga
طراحی دکوراسیون Balenciaga

 Jader Almeida و Balenciaga

طراحی داخلی برند Balenciaga را فردی به نام Jader Almeida انجام می دهد . در این طرح او از قطعات چوبی با خط های صاف استفاده کرده است و همچنین چراغ هایی از جنس شیشه و طلایی فضا را زیباتر کرده است .

 

دکوراسیون Brunello Cucinelli
طراحی دکوراسیون Brunello Cucinelli

 Marisol Pinto و Brunello Cucinelli

در طراحی دکوراسیون داخلی Brunello Cucinell که یک برند ایتالیایی است شما فضایی را می بینید که با رنگ های شکلاتی و بژ پوشش داده شده است .

 

دکوراسیون لانوین
طراحی دکوراسیون لانوین

Susy Acosta (لانوین)

در طراحی دکوراسیون Susy از رنگ های سیاه و خاکستری تیره استفاده شده است که زیبایی خاص خودش را دارد . در این طرح شما مبلمان با لبه های آینه کاری شده را می بینید که نمایانگر خانه مد پاریس است .

 

دکوراسیون ویکتوریا بکهام
طراحی دکوراسیون ویکتوریا بکهام

Luciana Fragali (ویکتوریا بکهام)

در این طرح از رنگ های قهوه ای و بژ استفاده شده است . در این فضا تصاویر سیاه و سفید و صندلی با روکش پارچه ای زیبایی فضا را دو چندان کرده و تمام اجزا به گونه ای به کار برده شده اند که با یکدیگر همخوانی دارند .

 

دکوراسیون ولنتینو
طراحی دکوراسیون ولنتینو

Mirtha Arriaran  (ولنتینو)

در طراحی دکوراسیون Mirtha از رنگ های قرمز ، خاکستری ، سیاه و سفید به صورت هنرمندانه ای استفاده شده است . شکل ساده مبلمان ، تابلوهای هنری و خطوط صاف و مرتب همگی نمایانگر ویژگی های برند ولنتینو می باشند .

 

همان طور که در این مطلب خواندید بهترین معماران و طراحان دکوراسیون داخلی از ترکیب رنگ ها به صورت هنرمندانه  و کاملا حرفه ای استفاده می کنند . آنها خصوصیات برند را نظر دارند و دکوراسیون آنها را با توجه به خصوصیاتی که دارند ، طراحی می کنند . از طرفی چیدمان و همخوانی اجزای به کار رفته مانند مبلمان ، صندلی ها ، قاب عکس ها و ... بسیار مهم است . برخی از برندها نیز تاکید دارند در طراحی دکوراسیون داخلی آنها از وسایل ساخته از پوست حیوانات استفاده نشود و این گونه حمایت خود را از حیوانات نشان می دهند . شما نیز با دیدن این تصاویر و ایده گرفتن از آنها می توانید بهترین دکوراسیون منزل برای خود طراحی کنید .

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی