تهران

طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن + عکس

دکوراسیون آشپزخانه مدرن
مهم ترین بخش یک خانه ، آشپزخانه آن است . به همین خاطر به آشپزخانه قلب خانه می گویند . طراحی دکوراسیون آشپزخانه به ابعاد آن بستگی دارد . همان طور که شاهد آن هستید ، سبک های دکوراسیون آشپزخانه روز به روز مدرن تر می شوند . در این مطلب درباره دکوراسیون آشپزخانه مدرن بیشتر توضیح می دهیم .

انتخاب سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه و سایر بخش های خانه کاملا سلیقه ای است . خیلی از افراد دوست دارند سبک دکوراسیون آشپزخانه آنها از ایده های جدید در دنیای مدرن پیروی کند . سبک مدرن پیچیدگی های خاص خودش را دارد و می توان گفت در مقابل سبک سنتی قرار می گیرد . در آشپزخانه مدرن از کابینت های ساده ، وسایل دکوری فلزی شیک استفاده می شود . 


قبل از شروع طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن باید برنامه ریزی کنید و تصمیم نهایی خود را در مورد نحوه چیدمان و محل قرار گرفتن وسایل بگیرید . ایده های زیادی برای این منظور وجود دارند که گاهی انتخاب را برای شما سخت می کنند و دچار سردرگمی می شوید . برای مثال قرار دادن صفحه یا سنگ روی کابینت خودش یک دغدغه است . به هر حال باید سعی کنید که میان تمام اجزای به کار برده شده هماهنگی وجود داشته باشد و هارمونی دکوراسیون آشپزخانه رعایت شده باشد .


 
کابینت ها مهم ترین عناصر آشپزخانه هستند که بیشتر از همه در معرض دید قرار دارند . در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن از کابینت های ساده استفاده می شود . به عبارت دیگر ساده بودن از بازرترین خصوصیات کابینت های به سبک مدرن است . 


با دیدن تصاویر سبک مدرن متوجه خواهید شد که آشپزخانه مدرن نیاز به تزیینات زیادی ندارد . شما می توانید یکسری عناصر طبیعی و ساده مثل گل و گلدان های زیبا و یا استفاده از سنگ مرمر با دنیای مدرن ارتباط برقرار کنید . در ادامه این بخش تصاویری از طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن فراهم آوردیم . امیدواریم از دیدن آنها لذت ببرید .

 

آشپزخانه مدرن رنگ روشن
دکوراسیون آشپزخانه مدرن رنگ روشن

 

آشپزخانه مدرن چوبی
دکوراسیون آشپزخانه مدرن چوبی

 

آشپزخانه های مدرن
آشپزخانه های مدرن و جدید امروزی

 

دکوراسیون آشپرخانه مدرن جدید
دکوراسیون آشپرخانه با سبک مدرن


 

طراحی دکوراسیون آشپزخانه
طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن

 

آشپزخانه های مدرن شیک
آشپزخانه های مدرن با کابینت های شیک

 

مدل آشپزخانه های شیک
آشپزخانه های شیک با زیباترین تزیینات

 

آشپزخانه به سبک مدرن
مدل آشپزخانه به سبک مدرن

 

آشپزخانه با نورپردازی حرفه ای
دکوراسیون داخلی آشپزخانه با نورپردازی حرفه ای

 

دکوراسیون آشپزخانه مدرن و کلاسیک
دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن و کلاسیک

 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی