تهران

چگونه دکوراسیون منزل خود را به سبک مدرن طراحی کنیم ؟ + آموزش

دکوراسیون داخلی مدرن
از اواسط قرن بیستم بود که دکوراسیون داخلی مدرن سبک جدیدی در طراحی دکوراسیون ارائه داد . با دیدن تصاویر سبک مدرن در می یابیم که طراحی های مدرن با به کار بردن الگوهای معاصر و فرم های مرتب محیطی کاملا راحت و آرامی را برای شما ایجاد می کند. در این مطلب با سبک دکوراسیون داخلی مدرن بیشتر آشنا می شوید.

دکوراسیون داخلی مدرن منزل

سبک دکوراسیون داخلی مدرن از اواسط قرن بیستم به وجود آمد . طراحی های مدرن سبک دیگری را جهت طراحی دکوراسیون داخلی به همگان ارائه داد . سبک مدرن سعی دارد با به کار بردن الگوهای معاصر و به دور از پیچیدگی محیطی آرام و شیکی را برای شما فراهم کند . امروزه معماران و طراحان دکوراسیون داخلی ایده های جالب و شگفت انگیزی را در زمینه دکوراسیون داخلی مدرن و شیک ارائه می دهند . شما می توانید از آنها ایده بگیرید و در طراحی های خود به کار ببرید . در ادامه این مطلب با سبک دکوراسیون داخلی مدرن بیشتر آشنا می شوید .


وجود پنجره هایی در ابعاد بزرگ از ویژگی های بارز سبک مدرن می باشد . تکنیکی که طراحان برای طراحی دکوراسیون مدرن به کار می برند این است که فضاهای خارجی را به داخل منزل و فضاهای داخلی را به خارج منزل هدایت کنند . به همین دلیل از پنجره های بزرگ در این سبک طراحی استفاده می شود و همچنین از این طریق نور مورد نیاز برای محیط خانه تامین می گردد . با دیدن تصاویر طراحی های مدرن متوجه خواهید شد ، نورپردازی خانه های مدرن با استفاده از نورگیرهای سقفی انجام شده است . برخی از پنجره ها بدون پرده هستند تا مناظر زیبای بیرون از داخل خانه هم قابل رویت باشد . کاغذ دیواری و نورپردازی باید به گونه ای باشد که همه چیز طبیعی به نظر برسند . شما می توانید از رنگ های خنثی و تیره استفاده کنید . رنگ های تیره سبکی کاملا خاص را به وجود می آورند .

 

طراحی اتاق پذیرایی مدرن
دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن

طراحی اتاق پذیرایی مدرن

اتاق پذیرایی مکانی برای دور هم بودن اعضای خانواده و پذیرایی از مهمان است . در طراحی های مدرن از مبل راحتی و میزی که جلوی آن قرار دارد برای پذیرایی از مهمان استفاده می شود . سایر عناصر مانند تلویزیون ، وسایل تزیینی ، میز ناهارخوری و ... هر کدام به بهترین نحو مورد استفاده قرار می گیرند . سعی کنید تزیین اتاق پذیرایی مدرن خود را با قرار دادن چند شمع با رنگ روشن تکمیل کنید .

 

طراحی اتاق خواب مدرن
دکوراسیون اتاق خواب مدرن

طراحی اتاق خواب مدرن

یک تخت خواب کوتاه همراه با دو پاتختی بهترین سرویس خواب برای یک اتاق خواب مدرن است . برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب مدرن خود می توانید دیوارهای اتاق را رنگ کنید ، لوسترهای مدرن نصب کنید و مجسمه یا وسایل دکوری مدرنی را به کار ببرید . همچنین می توانید میز دراور خود را درون اتاق خوابتان بگذارید . 

 

طراحی آشپزخانه مدرن
دکوراسیون آشپزخانه و اتاق ناهار خوری مدرن

طراحی آشپزخانه مدرن

همان طور که می دانید کابینت ها از عناصر ضروری آشپزخانه ها هستند . در سبک مدرن از کابینت هایی که شکل ساده ای دارند استفاده می شود . همچنین دیوارهای آشپزخانه را می توانید با سرامیک های رنگی پوشش دهید . آشپزخانه های مدرن را معمولا با وسایل براق ، جدید ، درخشان که برش های منظمی دارند ، در معرض نمایش قرار می دهند . نباید آشپزخانه را با وسایل غیر ضروری بیخودی شلوغ کنید . در طراحی های مدرن از رنگ های گرم و معمولا به رنگ چوب استفاده می شود . رنگ های تیره جلوه خاصی را به محیط می دهند . با ترکیب رنگ های سایه و روشن نیز می توانید زیبایی آشپزخانه را چند برابر کنید .

طراحی اتاق ناهارخوری مدرن

اتاق ناهارخوری فرصت مناسبی را فراهم می کند تا موقع صرف غذا در کنار دوستان و خانواده خود باشید. بهترین گزینه برای میز اتاق ناهارخوری مدرن ، میزهای شیشه ای بزرگ است که صندلی های زیبایی نیز دارد. سعی کنید چراغ های دکوری را در قسمت بالای میز نصب کنید و با نصب پرده های تزیینی زیبایی اتاق را چند برابر کنید . البته فراموش نکنید این امر در صورتی امکان پذیر است که اتاق ناهارخوری شما از سایر بخش های خانه جدا باشد .

 

طراحی سرویس بهداشتی مدرن
سرویس بهداشتی مدرن

طراحی سرویس بهداشتی مدرن

مطالعات نشان می دهد که رنگ ها روی روحیه انسان تاثیر می گذارند . رنگ هایی مانند آبی روشن ، سبز ، نارنجی و بنفش آرامش بخش هستند . برای سرویس بهداشتی می توانید از طیف رنگی گوناگونی استفاده کنید و خود را تنها به استفاده از رنگ های سیاه و سفید محدود نکنید و با نورپردازی ملایم طراحی خود را تکمیل کنید . فراموش نکنید که آینه ها از عناصر جدا ناپذیر این بخش هستند که وجود آنها ضروری می باشد .

 

در این مطلب با چگونگی طراحی دکوراسیون داخلی مدرن منزل آشنا شدید و دانستید که طراحی دکوراسیون داخلی مدرن آن قدرها هم سخت نیست و با به کار بردن کمی خلاقیت و دانستن یکسری نکات می توانید به نتیجه دلخواه خود برسید . در آخر امیدواریم از خواندن مطالب این بخش از سایت تیجور نیز لذت برده باشید .

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی