تهران

انواع مدل‌های کفپوش‌ سه بعدی جدید را در تیجور ببینید

کفپوش سه بعدی جدید
کفپوش‌های سه بعدی یا همان اپوکسی‌ها می‌توانند جلوه خاص و زیبایی به خانه ببخشند که می‌توانید در هر مدل یا طرحی که دوست داشتید سفارش دهید. اما باید بدانید که این کفپوش‌ها هم همانند دیگر مدل‌ها مزایا و معایبی دارند که برای آگاهی از این نکات پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله مارا در تیجور همراهی کنید.

انواع مدل‌های کفپوش‌ سه بعدی جدید را در تیجور ببینید

کفپوش‌های سه بعدی یک فناوری جدید می‌باشد که طرفداران زیادی کسب کرده است. این محصول برای تزئینات و دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. جذابیت و زیبایی که این کفپوش‌ها دارند باعث شده روز به روز محبوب‌تر شوند.

کفپوش اپوکسی
کفپوش سه بعدی

نصب کفپوش‌های سه بعدی

مراحل نصب این کفپوش‌ها نسبتا ساده است. ابتدا لایه آغازگر باید تنظیم، تراز و سپس تصویر دلخواه داخل آن ثابت و یک لایه اپوکسی یا پلی اورتان شفاف بر روی آن ریخته شده تا عمق تصویر بتواند دیده شود سپس در آخر لاک محافظ بر روی تمامی مجموعه ریخته می‌شود تا از کفپوش محافظت کند.

مزایا استفاده از کفپوش های سه بعدی

مانند هر کفپوش دیگری، کفپوش‌های سه بعدی هم معایب و مزایایی دارند.

  • استحکام بالای کفپوش‌های سه بعدی:

کفپوش‌های سه بعدی غیر قابل نفوذ می‌باشد که در برابر مواد شیمیایی، اسیدها، پاک کننده‌ها و سفید کننده‌ها بسیار مقاوم است. به همین علت این کفپوش مناسب منازل و مراکز صنعتی می‌باشد.

  • زیبایی ظاهری کفپوش‌های سه بعدی:

یکی از مهم‌ترین مزایای این کفپوش‌ها، زیبایی منحصر به فرد آن‌ها می‌باشد که روز به روز در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی روانه بازار می‌شوند. می‌توانید کف خانه را به شکل دلخواه خود طراحی کنید به گونه‌ای که آن طرح فقط مختص خودتان باشد.

  • تعمیر و نگهداری آسان کفپوش‌های سه بعدی:

کفپوش‌های سه بعدی بدون ترک خوردگی، درز و شکاف می‌باشند. این کفپوش‌ها درمقابل آب، گرد و غبار، خاک و مواد شیمیایی ایمن هستند که همین امر باعث شده شست و شوی این کفپوش‌ها آسان باشد.

  • مقاوم در برابر آتش کفپوش‌های سه بعدی:

یکی از دلایل استفاده از این نوع کفپوشها در بیمارستان‌ها، انبارها و مراکز مراقب از کودکان مقاومت آن در برابر آتش می‌باشد.

  • ایمنی و بهداشت کفپوش‌های سه بعدی:

یکی از فواید کفپوش سه بعدی این است که گرد و غبار را به خود جذب نمی‌کند بنابراین محیط مطلوبی برای عوامل بیماری زا و باکتری‌ها ایجاد نمی‌شود. همچنین مواد استفاده شده در تولید این نوع کف پوش‌ها برای سلامتی انسان بی‌خطر است.

اپوکسی رزین
مزایای استفاده از کفپوش‌های سه بعدی

معایب استفاده از کفپوش سه بعدی یا اپوکسی‌ها

  • هزینه های بالای کفپوش سه بعدی:

به علت علاقه بالای مردم به این نوع کفپوش‌ها درخواست نصب برای محیط منزل بالاتر رفته است این در حالی است که نیروهای حرفه‌ای برای نصب در بازار کم می‌باشد به همین علت هزینه نصب این نوع کفپوش‌ها بالاتر می‌رود.

  • نصب دشوار و صرف زمان زیاد برای کفپوش سه بعدی:

برای نصب کفپوش‌های سه بعدی احتیاج به تجهیزات و پیمانکار حرفه‌ای است. همچنین زمان نصب این کفپوش‌ها ممکن است حتی تا 5 روز طول بکشد.

  • کف سرد کفپوش سه بعدی:

این نوع کفپوش ها همانند کفپوش کاشی و سرامیک سرد می‌باشد. پس بهتر است بهترین محل را برای نصب این مدل در نظر بگیرید.

پوشش اپوکسی کف
معایب استفاده از کفپوش سه بعدی

انواع کفپوش سه بعدی یا اپوکسی‌ها برای قسمت‌های مختلف منزل

می‌توانید کفپوش سه بعدی را در قسمت‌های مختلف منزل همچون سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و اتاق نشیمن استفاده کنید. کفپوش‌های سه بعدی با توجه به مکان مورد استفاده دارای طرحهای متنوعی نظیر شکل حیوانات، ماهی، گیاهان، امواج دریا، رودخانه، چهره، فرش و... هستند که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. 

سرامیک کف
انواع کفپوش سه بعدی برای قسمت های مختلف منزل

کفپوش سه بعدی مناسب سرویس بهداشتی و حمام

یکی از مناسب‌ترین و زیباترین کفپوش‌ها برای کف سرویس بهداشتی کفپوش‌های سه بعدی یا اپوکسی‌ها می‌باشند. استفاده از این کفپوش‌ها درکنار جذابیت خاصی که به سرویس بهداشتی منزل می‌بخشند باعث ایجاد حس آرامش در فضا هم می‌شوند. کفپوش‌هایی که طرح اقیانوس، رودخانه و دریا دارند ایدهآل‌ ترین و مناسب‌ترین کفپوش‌های سرویس بهداشتی هستند که اگر قصد دارید فضای خاصی را در سرویس بهداشتی منزل خود ایجاد کنید می‌توانید از این طرح کفپوشها استفاده کنید.

صنعت اپوکسی
کفپوش سه بعدی مناسب سرویس بهداشتی
کفپوش سه بعدی زیبا
کفپوش سه بعدی مناسب سرویس بهداشتی

 

انواع کفپوش سه بعدی
کفپوش سه بعدی مناسب حمام
انواع کفپوش سه بعدی
کفپوش سه بعدی مناسب حمام

کفپوش سه بعدی مناسب آشپزخانه

اگر قصد دارید لذت تمام را از کفپوش‌های سه بعدی ببرید، صد در صد استفاده از آن در مکانی که بیشترین زمان خود را در آن می‌گذرانید لازم خواهد بود. می‌توانید با توجه به رنگ و طرح کابیت و دکوراسیون آشپزخانه خود کفپوش مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای آشپزخانه بیشتر از طرح‌های سه بعدی آسمان آبی، جزیره استوایی سر سبز و درختان نارگیل که جلوه خاصی را به آشپزخانه می‌دهند استفاده کنید.

هزینه کفپوش سه بعدی
کفپوش سه بعدی مناسب آشپزخانه
مدل‌های مختلف کفپوش سه بعدی
کفپوش سه بعدی مناسب آشپزخانه

کفپوش سه بعدی مناسب اتاق خواب کودک

یکی از مزیت‌های این نوع کفپوش‌ها این است که می‌توانید هر طرح و مدلی که مد نظر دارید را انتخاب کنید. یکی از مکان‌هایی که می‌توانید کفپوش سه بعدی را در آن استفاده کنید اتاق خواب کودک می‌باشد. استفاده از این کفپوش در کنار زیبایی که به اتاق کودک می‌دهد باعث می‌شود کودک از اتاق خود بیشتر لذت ببرد. کفپوش‌هایی که دارای طرح‌های کارتونی، حیوانات، ماهی‌ها و دلفین‌ها است مناسب اتاق کودک هستند.

کفپوش سه بعدی
کفپوش سه بعدی مناسب اتاق خواب کودک

نکات استفاده از کفپوش سه بعدی یا اپوکسی‌ها

  1. اجرای کفپوش سه بعدی یا اپوکسی‌ها نیازمند دقت کافی و تجربه بالا است. کلیه مراحل نصب کفپوش‌ها باید با دقت و صبر زیاد انجام شود تا به نتیجه مطلوب برسد. قبل از اجرای کفپوش‌ها باید سطح زیرین را کاملا صاف و یکدست کنید.
  2. توجه فرمایید کفپوش‌های سه بعدی کاملا جامد و چسنده هستند که در صورت استفاده فورا به سطح می‌چسبند.
  3. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است که کفپوش‌های سه بعدی در صورت استفاده درست می‌توانند جلوه خاصی را به منزل ببخشند اما اگر به صورت درست اجرا نشوند می‌توانند جلوه و ظاهر بدی را ایجاد کنند.
معایب کفپوش سه بعدی
نکاتی که هنگام نصب باید به آن ها توجه شود

 

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی