تهران

با برچسب کابینت تغییری اساسی و ارزان در آشپزخانه ایجاد کنید

تغییر آشپزخانه با برچسب کابینت
استفاده از برچسب کابینت روشی آسان برای تغییر رنگ و زیبا سازی کابینت‌های آشپزخانه می‌باشد. همچنین می‌توانید از برچسب‌ها و استیکرهای متنوع برای زیبا سازی دیوار و وسایل آشپزخانه نیز استفاده کنید و دکوراسیون آشپزخانه را با چندین روش آسان تغییر دهید. با تیجور همراه باشید تا شما را با این محصول آشنا کنیم

تغییر آشپزخانه با برچسب کابینت

برچسب کابینت تقریبا چیزی شبیه کاغذ دیواری می‌باشد. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه تغییری در دکوراسیون آشپزخانه قدیمی خود ایجاد کنید، استفاده از این برچسب‌ها بهترین انتخاب است. برچسب کابیت در اندازه‌ها و رنگ‌های متفاوتی وجود دارند که می‌توان آن‌ها را بر روی کابینت‌های متفاوت مانند کابینت فلزی، کابینت ام دی اف و کابینت هایگلاس استفاده کرد. توجه فرمایید برخی از برچسب‌های کابینت قابل شست و شو و برخی دیگر غیر قابل شست و شو می‌باشند. اما بهتر است نوع قابل شست و شوی آن را خریداری کنید تا به راحتی بتوانید آشپزخانه و کابینت‌های خود را بشویید. 
همانطور که گفته شد این برچسب‌ها دارای طرح‌های متفاوتی می‌باشند که می‌توانید بر روی کابیت‌های مختلف بزنید. به عنوان مثال می‌توانید از برچسب طرح چوب بر روی کابینت فلزی خود استفاده کنید.

برچسب کابینت
انواع برچسب کابینت

چرا باید از برچسب کابینت برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنیم؟

یکی از دلایلی که باعث می‌شود از برچسب کابینت برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید به صرفه بودن آن است. تعویض کابینت و خرید کابینت جدید ممکن است هزینه بالایی داشته باشد اما اگر به جای تعویض کابینت‌ها به سراغ برچسب کابینت بروید می‌توانید شاهد تغییر دکوراسیونی زیبا با صرف هزینه کم باشید.
یکی دیگر از دلایل استفاده از برچسب کابینت دردسر کم آن برای اجرا بر روی کابینت است. شاید زمان زیادی را صرف انتخاب کابینت، مدل‌های مختلف و رنگ آمیزی آن کنید تا کابینت مورد علاقه خود را انتخاب کنید اما می‌توانید به راحتی مدل‌های مختلف برچسب کابیت را مشاهده و سپس انتخاب کنید.

مدل های برچسب کابینت
مزایا استفاده از برچسب کابینت 

برچسب کابینت راه حلی آسان برای تغییر رنگ کابینت

برچسب کابینت یکی از روش‌های آسان برای تغییر رنگ و زیبا سازی کابینت‌های آشپزخانه می‌باشد. همچنین می‌توانید از برچسب‌ها و استیکر‌ها برای زیبا سازی دیوار و وسایل آشپزخانه مانند یخچال، پریز، درب کابینت و کاشی‌های آشپزخانه و سرویس بهداشتی نیز استفاده کنید.

استفاده از برچسب کابینت ایده‌ای ارزان برای تغییر آشپزخانه

استفاده از برچسب کابینت برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه قدیمی روشی بسیار ارزان و مقرون به صرفه است که هر کسی می‌تواند این کار را انجام دهد. اگر خودتان فردی ظریف کار هستید به راحتی می‌توانید برچسب و استیکر دلخواه خود را خریداری کنید و در آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی بچسبانید. برچسب کابینت در طرح‌ها و اندازه‌ها و سبک‌های متفاوتی وجود دارد.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه با کمترین هزینه
استفاده از برچسب کابینت روی کابینت‌ها 

انواع مدل‌های مختلف برچسب کابینت

این برچسب‌ها به صورت طرح‌دار و تک رنگ در بازار موجود می‌باشد. برچسب‌های تک رنگ مانند رنگ نارنجی، نقره‌ای، سفید ساده، سفید مات، زرد، بنفش، صورتی، زرشکی، صدفی، سفید مشکی، سفید طلایی، مشکی مات و مشکی روشن می‌باشد که هر کدام می‌تواند جلوه خاصی به دکوراسیون آشپزخانه شما بدهد.
بهتر است قبل از خرید برچسب کابیت ابتدا انواع طرح‌های برچسب کابینت جدید مانند برچسب کابینت طرح سنگ، طرح چوب، برچسب کابینت گل‌دار، سه بعدی و... را در سایت‌های متفاوت مشاهده فرمایید. این کار باعث می‌شود به راحتی بتوانید طرح مورد علاقه خود را پیدا و خریداری کنید.
در این مقاله سعی کرده‌ایم عکس‌هایی متنوع از انواع برچسب کابیت را جمع آوری کنیم تا به راحتی بتوانید طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید:

دکوراسیون داخلی آشپزخانه
برچسب طرح چوب کابینت
عکس دکوراسیون آشپزخانه
برچسب صورتی کابینت
کابینت آشپزخانه مدرن
برچسب نارنجی کابینت
برچسب طرح‌دار کابینت
برچسب طرح‌دار کابینت
برچسب آبی کابینت
برچسب آبی کابینت
برچسب طرح‌دار کابینت
برچسب طرح‌دار کابینت
دکور آشپزخانه
برچسب قرمز کابینت
دکور آشپزخانه
برچسب رنگی کابینت

برچسب کابینت را از کجا می‌توانیم تهیه کنیم؟ 

انتخاب مدل‌های مختلف برچسب کابیت اصلا سخت نمی‌باشد و به راحتی می‌توانید با مراجعه به انواع سایت‌های آنلاین، فروشگاه‌های کاغذ دیواری و کفپوش این برچسب‌ها را تهیه کنید.

چگونه بر روی کابینت‌ها برچسب بزنیم؟

برچسب زدن کابیت‌ها کار دشواری نیست. با توجه به عکس‌های آموزشی بر روی جلد این برچسب‌ها می‌توانید این کار را به راحتی با کمی دقت انجام دهید.

در ادامه عکس‌هایی آموزشی برای آشنایی بیشتر با نحوه برچسب زدن کابیت را جمع آوری کرده‌ایم:

برای برچسب زدن ابتدا اندازه کابینت خود را در بیاورید، سپس برچسب را به همان اندازه ببرید و بعد برچسب را از پوشش خود جدا کرده و بر روی کابیت بزنید. سپس با استفاده از یک شی تخت بر روی برچسب کشیده تا برچسب به خوبی روی کابینت بنشیند. توجه فرمایید برچسب زدن کابیت راهی بسیار آسان و ارزان برای زیبا سازی دکوراسیون آشپزخانه می‌باشد اما اگر هنگام اجرای این برچسب‌ها دقت نکنید باعث می‌شود کابینت‌ها ظاهر ناخوشایندی پیدا کنند.

آموزش نصب برچسب کابینت
آموزش نصب برچسب کابینت
آموزش نصب برچسب کابینت
آموزش نصب برچسب کابینت

قیمت برچسب کابیت آشپزخانه چند است؟ 

برچسب‌های کابینت با توجه به جنس و ویژگی‌هایی که دارند قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. برچسب کابیت پلاستیکی، برچسب کابینت پی وی سی، برچسب‌های ضد آب و برچسب‌های برجسته مقاومت متفاوتی در برابر حرارت و گرد و غبار دارند که بر روی قیمت آنها تاثیر گذار است. 
برچسب‌های کابینت معمولا به صورت متری به فروش می‌رسند و اگر آن را بدون خدمات نصب بخواهید خریداری کنید ممکن است آن را به صورت رول کامل بفروشند که این رول‌ها دارای عرض‌های متفاوتی هستند. به عنوان مثال رول 15 متری مناسب کابینت‌هایی با عرض 60 سانتی متر و طول 25 متر می‌باشد. برای خریداری رول برچسب کابینت ابتدا لازم است اندازه کابینت خود را در بیاورید سپس به همان اندازه و با توجه به تعداد کابینت‌هایی که دارید برچسب خریداری کنید.

قیمت برچسب کابینت
قیمت رول‌های برچسب کابینت

 

مطلب مفید بود؟
30
4
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی