تهران
مدل لباس مجلسی بچه گانه

45 مدل لباس مجلسی بچه گانه دخترانه 1402 ساده و پف‌دار

برای شرکت در جشن‌ها و مراسم‌ها دختر بچه‌ها می‌توانند مانند بزرگسالان لباس مجلسی بچه‌گانه بپوشند. تنوع در مدل‌ها و طرح‌های لباس مجلسی بچه گانه دخترانه به قدری زیاد است که متناسب با سن و سلیقه فرزند خود می‌توانید لباسی شیک و خاص تهیه کنید. البته سعی کنید رنگ‌های روشن و شاد برای بچه‌ها انتخاب کنید.

مدل کاپشن دخترانه زنانه

جدیدترین مدل کاپشن دخترانه و زنانه 1401 اسپرت و مجلسی

امروزه تنوع رنگ و مدل کاپشن‌های دخترانه و زنانه به قدری زیاد است که برای همه سلیقه‌ها یک مدل کاپشن وجود دارد که هر ساله با توجه به مد سال به این مدل‌ها اضافه هم می‌شود. اما یکی از نکات مهم انتخاب کاپشن میزان گرما بخشی آن است که باید به آن دقت شود. با جدیدترین مدل‌های کاپشن دخترانه همراه ما باشید:

مدل پالتو زنانه دخترانه

30 مدل پالتو 1401 زنانه و دخترانه شیک مد روز

در فصل پاییز و زمستان مدل‌های پالتو زنانه و پالتو دخترانه بسیاری روی ویترین مغازه‌ها و روی رگال مزون‌ها دیده می‌شود که همه ساله با توجه به مد روز به این مدل‌ها و طرح‌ها اضافه می‌شود. در این مقاله عکس جدیدترین مدل پالتوهای زنانه و دخترانه 1401 را تهیه کرده‌ایم تا با این مدل‌های جدید آشنا شوید.

مدل پیراهن دخترانه

35 مدل پیراهن دخترانه جدید 2023 در رنگ‌های جذاب و مد شده سال

همه دختر بچه‌ها عاشق پیراهن و دامن هستند. خوشبختانه مدل‌های پیراهن دخترانه آنقدر متنوع و زیبا است که برای تمامی سلیقه‌ بچه‌ها مدل مورد نظر پیدا خواهد شد. در ادامه برای مشاهده جدیدترین مدل‌های پیراهن دخترانه کوتاه و بلند، مجلسی و اسپرت، نخی و حریر در رنگ‌های جذاب و مد شده سال 2022 همراه ما باشید.

لباس مجلسی دخترانه

40 مدل لباس مجلسی دخترانه 2023 اروپایی و ایرانی

در مدل‌های متنوع لباس مجلسی معمولا بین مدل‌های زنانه و دخترانه تفاوت‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود برخی مدل‌ها را دختر خانم‌ها بپسندند و برخی دیگر را خانم‌ها. در این مقاله جدیدترین مدل‌های لباس مجلسی دخترانه 1401/ 2022 و پیراهن‌ کوتاه دخترانه جدید را تهیه کرده‌ایم تا با این تنوع بیشتر آشنا شوید.

مدل لباس مجلسی زنانه

52 مدل لباس مجلسی زنانه 1402 بلند و کوتاه برای سخت پسندان

در این مقاله از شما دعوت می‌کنیم که عکس جدیدترین مدل‌های لباس مجلسی زنانه 2023 را در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون ببینید. سعی کردیم تا برای تمامی سلیقه‌های یک خانم یک نمونه جدید از این لباس‌های مجلسی را تهیه کنیم. همراه ما باشید.

مدل بارانی جدید

45 مدل بارانی جدید کوتاه و بلند برای پاییز 2023

یکی از لباس‌های ضروری برای تمام خانم‌ها در فصل پاییز، بارانی‌های پاییزه است. زیرا جنس لباس بارانی ما را در برابر باد و باران پاییزی به خوبی محافظت می‌کند. در این مقاله از تیجور کالکشنی از زیباترین و جدیدترین بارانی های پاییزه 2023 را برای شما تهیه کرده‌ایم تا بتوانید با مدل‌های مد روز آشنا شوید.

مدل مانتو پاییزه جدید

جدیدترین مدل‌های مانتو پاییزه مد شده از ژورنال‌های 2023

امسال نیز مدل‌های جدید و متنوعی از مانتوهای پاییزه زنانه و دخترانه در ژورنال‌ها به چشم می‌خورد. از آن جایی که در فصل پاییز بسیاری از خانم‌ها به دنبال جدیدترین مدل‌های مانتو پاییزه هستند، در این مقاله از تیجور جدیدترین مانتوهای پاییزه مد شده 2023 را مشاهده خواهید کرد. همراه ما باشید.

مانتو ابروبادی

20 مدل مانتو ابروبادی جدید و شیک مخصوص شیک پوش‌ها

مانتوهای مدل ابرو بادی هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند و یکی از بهترین مدل‌ها و جنس‌های مانتو برای استفاده در فصل تابستان هستند و به علت تنوع زیاد در طرح و رنگ این مانتوها، بسیار طرفدار دارند. در این مقاله جدیدترین مدل‌های مانتوی ابروبادی را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای شما عزیزان تهیه کرده‌ایم.

آموزش دوخت توربان

با این آموزش به راحتی گره و ساخت توربان را یاد بگیرید

توربان یکی از اکسسوری‌های خاص و متفاوتی است که برای آراستگی و پوشانندگی موها به زیبایی هرچه تمام‌تر کمک می‌کند. توربان‌های زنانه و دخترانه مدل‌های بسیاری دارند که دوخت آن‌ها با کمی دقت و خلاقیت اصلا کار سختی نیست. در این مقاله از تیجور آموزش دوخت انواع توربان را برای شما تهیه کرده‌ایم.

مدل مانتو مشکی ساده و شیک

30 مدل مانتو مشکی دخترانه و زنانه ویژه محرم 1401

مانتو مشکی مانتویی است که همه خانم‌ها در بین مدل مانتوی خود از آن دارند. ولی با توجه به مراسم‌ها و موقعیت‌های خاص عزاداری مخصوصا ایام محرم، استفاده از این مانتوها بیشتر می‌شود. در این مقاله جدیدترین نمونه مدل‌های مانتو مشکی از مدل ساده تا مجلسی را برای شما عزیزان تهیه کرده‌ایم. همراه تیجور باشید.

پیراهن ساحلی بلند

خنک‌ترین مدل‌های پیراهن ساحلی بلند با ست کلاه و کیف و کفش

پیراهن ساحلی‌های بلند نخی دخترانه و زنانه مخصوص فصل تابستان و گرما است که بابت جنس لطیف و خوبی که دارد و همچنین مدل زیبا و کارآمدی که دارد بسیار پرکاربرد است. در این مقاله جدیدترین مدل‌های پیراهن ساحلی و پیراهن‌های نخی زنانه و دخترانه را تهیه کرده‌ایم تا از این مدل‌ها در فصل تابستان استفاده کنید.

مدل لباس مجلسی پوشیده

40 مدل لباس مجلسی پوشیده 1401 با زیباترین طراحی‌ها

بر خلاف بسیاری از خانم‌ها که فکر می‌کنند در مدل‌های لباس مجلسی پوشیده تنوعی وجود ندارد، باید بگوییم که اتفاقا این طور نیست و در لباس مجلسی پوشیده نیز مدل‌های بسیار زیاد و زیبایی طراحی می‌شوند که خانم‌های با حجاب می‌توانند بر طبق سلیقه و عقیده‌شان آن‌ها را انتخاب کنند.با مدل‌های جدید همراه ما باشید.

مدل شومیز

40 مدل از جدیدترین نمونه مدل شومیز مشکی و حریر برای محرم

بلوز و شومیز مشکی همیشه در بین خانم‌ها طرفدار دارد مخصوصا در ایام خاصی مانند محرم این مدل لباس‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله از تیجور جدیدترین مدل‌های شومیز مشکی و بلوز مشکی زنانه را تهیه کردیم تا با انواع متنوع این مدل‌ها آشنا شوید. همراه ما باشید.

مدل شومیز

جدیدترین مدل شومیز 1401 مجلسی، اسپرت، کوتاه و بلند

شومیز لباس مناسب همه فصل‌ها برای همه دخترخانم‌ها و خانم‌هاست. مخصوصا تابستان که مدل‌های متنوعی از شومیزهای نخی و خنک مناسب این فصل به بازار می‌آید که به راحتی با هر تیپی ست می‌شود. در این مقاله جدیدترین مدل‌های شومیز ساده، حریر و مجلسی را برای‌تان تهیه کرده‌ایم. همراه تیجور باشید.

ست کردن شلوار مام استایل

شلوار مام استایل را اینجوری باید ست کنید

شلوار جین مام استایل به شلواری گفته می‌شود که تقریبا ضخیم، گشاد و دارای فاق بلندی است که کمر آن بالای ناف بسته می‌شود. قدمت این شلوار که به گذشته‌های دور بر می‌گردد دوباره ترند شده است که با لباس‌های زیادی ست می‌شوند. در این مقاله درباره اصول ست کردن شلوار مام استایل می‌پردازیم. همراه ما باشید.

مدل کت زنانه

35 مدل کت زنانه مجلسی، اسپرت و کلاسیک 2023

استایل کت و شلوار و یا انواع کت تک در بین دختر خانم‌ها و خانم‌ها بسیار طرفدار دارد. مخصوصا اینکه کت‌های تک در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی وجود دارد که همراه با شلوار جین و کفش اسپرت استایل شیکی برای شما می‌سازد. همچنین می‌توانید با این کت و شلوارها استایل کلاسیکی در موقعیت‌های رسمی داشته باشید.

مدل کت شلوار مردانه

با این مدل‌های جدید کت شلوار مردانه استایلی جذاب داشته باشید

همه آقایان در کمد لباس خود چند ست کت شلوار دارند. کت و شلوار استایل رسمی و شیکی را به تیپ آقایان می‌دهد و حتی مدل‌های اسپرت کت و شلوار نیز برای موقعیت‌های غیر رسمی وجود دارد که باعث خوشتیپ‌تر شدن آقایان می‌شود. در این مقاله انواع مدل‌های مختلف از کت و شلوار کلاسیک و اسپرت مردانه را تهیه کرده‌ایم.

مانتو جدید بهاره

50 مدل مانتوی جدید و شیک برای بهار 1401

همه ساله با فرا رسیدن عید نوروز و سال جدید مدل‌های جدید و شیک مانتوی دخترانه و زنانه روانه بازار می‌شوند که با سلیقه خانم‌های امروزی و جوان بسیار سازگار است و می‌توانند تغییری اساسی به استایل آن‌ها ببخشد. در این مقاله از تیجور قصد داریم شما را با مدل مانتوهای جدید سال 1401 آشنا کنیم. همراه ما باشید.

تیپ مردانه سال ۱۴۰۰

ترند مد و استایل آقایان برای سال جدید 1400

همانطور که می‌دانید رنگ سال 2021 رنگ طوسی و زرد است که باعث شده است که خیلی‌ از آقایون از این ترکیب رنگ برای تیپ و استایل خود استفاده کنند. در این مقاله ترند تیپ آقایان برای سال جدید 1400 را بررسی کرده‌ایم و انواع مدل‌های مختلف تیپ و استایل مردانه را تهیه کرده‌ایم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

اصول تیپ مردانه

10 قانون ثابت و مهم در تیپ آقایان

در دنیای مد و پوشاک آقایان تعداد انگشت شماری قانون ثابت برای انواع استایل‌ها وجود دارد که رعایت کردن آن‌ها موجب آراستگی و خوش پوشی هرچه بیشتر در آقایان می‌شود. در این مقاله در تیجور چندین قانون ثابت اما بسیار مهم که در تیپ مردانه حتما باید رعایت شود را بررسی کرده‌ایم. در ادامه همراه ما باشید.

اشتباهات رایج تیپ مردانه

اشتباهات رایج آقایان در تیپ و استایل مردانه

گاهی اوقات آقایان با بعضی از اشتباهات ناخواسته در ست کردن لباس‌هایشان باعث می‌شوند که استایل مناسبی نداشته باشند. در این مقاله این اشتباهات رایج را به طور کامل بررسی کرده‌ایم و توضیح داده‌ایم که برای استایل مناسب مردانه و شیک باید چه کارهایی را انجام دهید. با ادامه این مقاله همراه تیجور باشید.

شال مجلسی با مانتو مجلسی

طبق این قوانین شال و روسری را با مانتو ست کنید

انتخاب شال یا روسری مناسب برای هر مانتو یکی از دشوارترین انتخاب‌ها برای خانم‌هاست. اینکه برای هر پوششی چه مدل شال یا روسری انتخاب کنیم و در هر موقعیتی چگونه با مانتو و شال و روسری استایل شیکی داشته باشیم در ادامه این مطلب با تیجور باشید تا با نحوه ست کردن شال و روسری با مانتو آشنا شوید.

مانتو برای خانم چاق

خانم‌های چاق از این مدل مانتوها بپوشند

خانم‌هایی که پلاس سایز هستند و اضافه وزن دارند ممکن است در تهیه مدل‌های دلخواه خود برای مانتو به مشکل بخورند زیرا فرم‌های بدنی خاصی که اضافه وزن دارند باید مدل‌های خاصی از مانتو را بپوشند تا به فرم اندامشان بنشیند. با ادامه این مقاله با نکات مهم در انتخاب مانتو برای پلاس سایزها همراه ما باشید.

مدل لباس برای خانم های چاق و لاغر

خانم های چاق و لاغر چجوری لباس بپوشن

دغدغه بیشتر افراد این است که در چه لباسی لاغرتر، خوش اندام‌تر و شیک‌تر به نظر می‌رسند. اگر جزو افراد چاق و یا لاغر هستید و می‌خواهید در مجالس و مهمانی‌ها بدرخشید در این مقاله انواع لباس‌ها و طرح‌های آن و نوع پوشش افراد برای لاغرتر و یا چاق‌تر نشان دادن، مطالبی تهیه شده است. با تیجور همراه ما باشید.

مانتو برای خانم های قد بلند

راهنمای خرید مانتو برای خانم‌های لاغر و قد بلند

مانتو یکی از مهم‌ترین لباس‌ها برای دختران جوان و خانم‌ها است. اما احتمالا نمی‌دانید که انتخاب مانتو قوانینی دارد که باید حتما سعی کنید با توجه به این قوانین مدل مانتوی خود را انتخاب کنید. مخصوصا اگر قد بلند و لاغر اندام هستید باید انتخاب‌های خاص‌تری داشته باشید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

لباس مجلسی مناسب برای خانم های چاق

40 مدل لباس مجلسی شیک برای خانم‌هایی که اضافه وزن دارند

خانم‌هایی که اضافه وزن دارند، درشت اندام هستند و یا قد کوتاهی دارند برای لباس پوشیدن مخصوصا لباس مجلسی اگر به یک سری نکات مهم توجه کنند استایل زیباتری پیدا می‌کنند زیرا همه لباس‌ها برای همه اندام‌ها مناسب نیست. در این مقاله در تیجور مدل‌های مختلف لباس مجلسی و مهمانی برای خانم‌های چاق را تهیه کردیم.

دامن بلند مجلسی

از جدیدترین مدل‌های دامن بلند دیدن کنید + تصاویر

دامن بلند در دنیای مد جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا با لباس‌های مختلفی ست می‌شود. دامن ماکسی برای هر استایلی مناسب است و فرقی نمی‌کند که شما قد بلند یا قـد کوتاه و یا لاغر و چاق باشید زیرا این مدل از دامن‌ها برای همه خانم‌ها مناسب است. در این مقاله از تیجور عکس مدل‌های مختلف دامن بلند را تهیه کرده‌ایم.

چادر مشکی

مدل‌های مختلف چادر مشکی زنانه را اینجا ببینید

بسیاری از خانم‌ها برای حجاب خود چادر را انتخاب کردند. در کشور ما چندین مدل چادر ایرانی داریم که در کنار آن مدل‌های متنوع‌تری مانند: چادر عربی و چادر لبنانی نیز بسیار پرطرفدار هستند. در این مقاله انواع متنوع چادر ساده، مجلسی و طرح‌دار را در قالب ایرانی، عربی و لبنانی تهیه کرده‌ایم. همراه ما باشید.

دامن کوتاه مجلسی

50 مدل جدید دامن کوتاه 2023

دامن کوتاه از لباس‌هایی است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و در مدل‌های مختلفی مانند دامن جین، مخمل، طرح‌دار، ساتن و... دوخته می‌شود. برای مثال اگر دامن کوتاه را با شومیز ست کنید استایل بی نظیری خواهید داشت. در این مقاله از تیجور توجه شما را به مدل‌های جدید و مختلف دامن کوتاه جلب می‌کنیم. همراه ما باشید.

ست هودی و شلوار اسلش دخترانه

هودی و شلوار اسلش دخترانه را اینجوری با هم ست کنید

امروزه یکی از تیپ‌های اسپرت مورد علاقه جوانان و مخصوصا نوجوانان، ست کردن هودی با شلوار اسلش است. هودی‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که به راحتی با شلوارهای اسلش ست می‌شوند و استایل اسپرت زیبایی را تشکیل می‌دهند. در این مقاله مدل‌های مختلفی از ست هودی با شلوار اسلش دخترانه را تهیه کرده‌ایم.

عکس پافر دخترانه

مدل‌های جدید پافر دخترانه 2023 را اینجا ببینید

پافر به مدل خاصی از کاپشن‌ها گفته می‌شود که جنس و مدل منحصر به فردی دارند. پافرها در رنگبندی‌های مختلف به صورت پافر کوتاه و پافر بلند موجود هستند. ست کردن پافرها راحت است و با هر لباسی ست می‌شود، اما با شلوار جذب و بوت و نیم بوت بسیار زیبا می‌شوند. برای دیدن مدل‌های مختلف پافر همراه تیجور باشید.

لباس زمستانی زنانه

مدل‌های مختلف لباس زمستانی برای خانم‌ها + عکس

تیپ زمستانی خانم‌ها بسیار متنوع است که معمولا شامل کاپشن، پالتو، کلاه و شال گردن بافت، بوت و نیم بوت می‌شود که با توجه به اینکه تیپ مورد نظر کلاسیک یا اسپرت باشد متفاوت است. در این مقاله در تیجور انواع مختلف مدل‌های تیپ‌های زمستانی زنانه و دخترانه را تهیه کردیم تا بتوانید طبق سلیقه خود ایده بگیرید.

انواع شلوار جین

شلوار جین مناسب برای اندام‌های مختلف

شلوار جین یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مدهای تمام زمان‌ها است که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود. باید بدانید که شلوار جین در انواع مدل‌های مختلفی دوخته می‌شود و هر کدام از این مدل‌ها مناسب اندام‌های مختلف و موقعیت‌های مختلف است. برای آشنایی با تمام مدل‌های این جین محبوب تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

لگ ورزشی زنانه نایک

مدل‌های مختلف لگ و لباس ورزشی زنانه + عکس

شلوارهای لگ کـه لگینگ نامیده می‌شوند از جمله شلوارهای مناسب برای استفاده روزانه و مخصوصا برای ورزش کردن است. این لگ‌ها در جنس‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار هستند که در این مقاله در تیجور انواع مختلف لگ‌‌ها را بررسی کردیم و عکس‌های متنوعی از هر کدام از مدل‌ها را نیز تهیه کرده‌ایم. همراه ما باشید.

لباس زمستانی دخترانه

ست‌های زیبای لباس زمستانی بچه‌گانه را اینجا ببینید

انتخاب لباس و ست کردن لباس برای بچه‌ها در زمستان اهمیت بیشتری دارد زیرا لباس کودکان باید ویژگی‌هایی مانند آزاد بودن لباس، گرم‌تر بودن لباس و انتخاب جنس بهتر برای بچه‌ها باشد. در این مقاله از تیجور مدل‌های مختلف و مناسبی از ست لباس زمستانی بچه‌گانه را جمع آوری کرده‌ایم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

مدل شال و کلاه بافتنی مردانه

جدیدترین مدل‌های شال و کلاه بافتنی مردانه را اینجا ببینید

با سرد شدن هوا و شروع فصل زمستان، استفاده از شال و کلاه بافتنی مردانه بسیار متداول می‌شود. در این مقاله تصاویر مختلف و متنوعی از انواع این شال و کلاه‌های بافتنی را تهیه کردیم تا بتوانید بهترین مدل را با توجه به تیپ و استایل خود انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مقاله همراه تیجور باشید.

لباس ست بچگانه برند مادر

لباس برند مادر خوبه هست یا نه؟

برای خرید یک لباس خوب توجه به برخی نکات بسیار ضروری می باشد تا ازخریدی که انجام می دهیم رضایت کافی را داشته باشیم. در ادامه به برخی از این نکات و معرفی یک تولید کننده خوب که این نکات را به خوبی در تولید محصولات خود رعایت می کند اشاره می کنیم.

کلاه دخترانه بافتنی شیک

جدیدترین مدل‌ کلاه دخترانه بافتنی 2023 - 1401

با شروع فصل پاییز و زمستان استفاده از کلاه و شال گردن بافتنی بسیار باب می‌شود. ما در این مقاله چندین مدل از این کلاه‌های بافتنی زیبای دخترانه را با طرح‌های شیک و جدید جمع آوری کردیم تا بتوانید از آن‌ها ایده بگیرید. پس تا انتهای این مقاله همراه تیجور باشید.

انواع مدل های کلاه بافت بچه گانه

کاربردی‌ترین مدل‌های کلاه بافتنی بچه گانه 1401

با فرا رسیدن فصول سرد سال بازار خرید و فروش لباس‌های گرم بسیار داغ می‌شود. مخصوصا استفاده از شال و کلاه‌های بافتنی در مدل‌های مختلف برای بچه‌ها از واجبات است. کلاه‌های بچه گانه بافتنی مدل‌های بسیار متنوعی دارند که در این قسمت عکس‌های مختلفی از این مدل کلاه بافتنی‌های بچه‌گانه را جمع آوری کردیم.

استایل پاییزی دخترانه

جدیدترین مدل‌های استایل پاییزی دخترانه و زنانه 1401

فصل پاییز، فصل تغییر لباس‌ها از تابستانی و خنک به لباس‌های ضخیم‌تر و گرم‌تر است. همه ساله رنگ و مدل‌های جدید برای پاییز ترند می‌شوند که در این مقاله جدیدترین ترند تیپ و استایل پاییزی 2022 دخترانه و زنانه از ترنچ کت‌هت و بارانی‌ها را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید ایده بگیرید. همراه تیجور باشید.

خرید کفش دخترانه برای پاییز

کفش پاییزی رو همینجوری نخر! راز و رمز خرید کفش پاییزی

با شروع فصل پاییز، فصل باران و سرد شدن هوا‌ باید صندل‌های تابستانی را کنار گذاشته و کفش مناسب این فصل را تهیه کنیم. در این مقاله سعی کردیم انواع مدل‌های کفش پاییزه را به لحاظ جنس و مدل بررسی کنیم و از آن‌ها عکس‌های متنوعی را برای شما جمع آوری کردیم. همراه ما با باشید.

سنت لباس کودک

ست لباس کودک + تصاویر

اگر دوست دارید با کلی عکس از انواع مدل‌های ست لباس کودک پسرانه و دخترانه آشنا شوید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

ست لباس خانواده

تصاویر زیبا از ست لباس خانواده

بسیاری از خانواده‌ها علاقمندند که با فرزندان خود لباس ست و هم شکل داشته باشند. در این مطلب شما را با انواع تصاویر متنوع و زیبا از لباس ست خانوادگی آشنا میکنیم تا بتوانید ایده بگیرید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید و این تصاویر را ببینید.




تیپ مشکی مردانه برای محرم

تیپ مشکی مردانه برای محرم و ایام فاطمیه + عکس

حتما برای شما هم پیش آمده که با توجه به موقعیت‌های خاص مانند ماه محرم و یا به صورت کلی از روی علاقه به تیپ مشکی دنبال ایده‌هایی برای ست کردن لباس مشکی باشید. در ادامه این مطلب با انواع تیپ و استایل مردانه مخصوص ماه محرم همراه ما باشید.

ست لباس پدر و پسر

ست لباس پدر و پسر + عکس

امروزه پوشیدن لباس‌های ست پدر پسری بسیار باب شده است. اگر به دنبال ایده‌های جذاب و عکس‌هایی زیبا برای ست کردن لباس هستید، با ادامه این مطلب همراه تیجور باشید.

ست لباس مادر و دختر

ست لباس مادر و دختر + تصاویر زیبا

بسیاری از مادران و دختران علاقه‌مند هستند که لباس‌های خود را در مناسبت‌ها و مکان‌های مختلف باهم ست کنند. در این مطلب ابتدا با نکاتی در رابطه با ست کردن لباس و سپس عکس‌هایی برای ایده گرفتن تهیه کرده‌ایم. با ادامه مطلب همراه ما باشید.

انتخاب شال و روسری با توجه به فرم صورت

چگونه با توجه به فرم صورت شال و روسری انتخاب کنیم

شال و روسری برای بانوان علاوه بر دارا بودن جنبه پوششی، به عنوان یک اکسسوری مد نیز مطرح است. روسری یا شال متناسب با فرم صورت می تواند یک استایل شیک و به روز ایجاد نماید. در صورتی که شما نیز خواهان انتخاب و خرید شال و روسری مطابق با فرم صورت خود هستید با ما همراه باشید.



مدل روسری جدید

جدیدترین مدل روسری 1401 مجلسی، اسپرت و نخی

در کمد لباس هر خانمی همیشه تعداد زیادی شال و روسری در مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارد که بسته به موقعیتی که در پیش دارند و تیپی و استایلی که انتخاب می‌کنند یکی از آن روسری‌ها را نیز ست می‌کنند. به همین جهت در این مقاله جدیدترین مدل‌های روسری 1401 را برای شما عزیزان تهیه کرده‌ایم. همراه ما باشید.





لباس اسپرت بچه گانه

مدل‌های زیبای لباس اسپرت بچه گانه + عکس

یکی از مدل لباس‌هایی که بچه‌ها بسیار آن را دوست دارند و در آن احساس راحتی می‌کنند، مدل لباس اسپرت بچه‌گانه است. در این مقاله عکس انواع جدیدترین مدل‌های لباس اسپرت بچه گانه را تهیه کرده‌ایم. همراه ما باشید.

مدل لباس پسرانه

مدل لباس پسرانه شیک و زیبا

در این مطلب درباره جدیدترین لباس پسرانه و لباس های شیک پسرانه، بلوز و شلوار پسرانه تصاویر زیبایی را گردآوری کرده ایم که در ادامه حواهیم دید.

مدل مانتو

زیباترین مدل مانتو 1401 برای خانم‌های خوش پوش و شیک

انتخاب یک مدل مانتوی شیک همیشه یکی از اصلی‌ترین دغدغه خانم‌‌ها در مورد تیپ و استایل‌شان بوده است. مدل‌های متنوع مانتو این امکان را برای خانم‌ها ایجاد کرده تا بتوانند به راحتی هر مدلی که مد نظرشان است با توجه به موقعیتی که در پیش دارند، انتخاب کنند. با جدیدترین مدل‌های مانتو 1401 همراه ما باشید.

لباس هاس شیک و زیبای بچگانه مخصوص شب یلدا

32 مدل لباس بچه گانه شب یلدا بسیار جذاب

با نزدیک شدن به شب یلدا مادرها برای انتخاب و خرید لباس هایی با تم مخصوص این شب برای فرزندان دلبند خود در تکاپو هستند. در طراحی بیشتر لباس های مخصوص شب یلدا از نمادهای این شب برای طراحی و جذابیت لباس ها استفاده شده است. لباس هایی که بچه ها با پوشیدن آنها با نمادهای شب یلدا ست و هماهنگ می شوند.

معرفی جدیدترین مدل لباس های مجلسی

جدیدترین مدل لباس های مجلسی + عکس

مدل لباس های مجلسی در انواع طرح ها و رنگ های متنوع به بازار ارائه می شوند . که نظر خانم ها را به خود جلب می کنند . رنگ و مدل لباس مجلسی باید متناسب با سن ، استایل و رنگ پوست شما باشد . قبل از خرید لباس مجلسی بررسی کنید که چه مدل و رنگی برای شما مناسب است و یا با خیاط خود در این زمینه مشورت کنید .

مدل لباس سریال بازی تاج و تخت

مدل لباس های سریال بازی تاج و تخت فصل 8

با شروع فصل هشتم " Game of Thrones" یا همان "بازی تاج و تخت" از شبکه اچ بی او ،طراح صحنه و لباس این سریال،" میشل کلاپتون"،با ایده های متفاوت تری نسبت به فصل های قبلی ،به طراحی لباس پرداخته بطوریکه سبک طراحی لباس در سریال تاج و تخت با تاکید بیشتر بر القای پیام هر یک از شخصیتهای سریال است.

نکات قابل توجه در خرید لباس بچه‌ گانه

نکات قابل توجه در خرید لباس بچه‌گانه

خرید پوشاک و لباس برای کودکان کار راحتی نیست و در مواردی ممکن است بسیار وقت گیر و آزار دهنده باشد. در این مطلب نکاتی را در خصوص خرید پوشاک بچه گانه مطرح می کنیم.


نحوه خوش تیپی مردان

نحوه انتخاب پوشاک مردانه

برای شیک پوش جلوه کردن و خوش تیپ بودن، لازم است به نکات مهمی دقت کنیم که در ادامه به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد.




با لباس مناسب خوش تیپ و خوش اندام تر شوید

لباس مناسب راز خوش تیپی و خوش اندامی شماست

معیارانتخاب لباس مناسب برای شما چیست؟ آیا می دانید لباس مناسب باعث می شود شما خوش تیپ ، خوش اندام ، بلند قد و لاغر تر دیده شوید؟ طیف رنگ پوست شما با لباسی که می پوشید چه ارتباطی دارد؟