تهران

اصول طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه + آموزش

طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه
از طراحی های سخت دکوراسیون می توان به طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه اشاره کرد . دکوراسیون و چیدمان آرایشگاه مردانه اصول خاص خود را دارد و باید به گونه ای باشد تا مشتریان احساس خستگی نکنند . در این بخش ما قصد داریم اصول طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه را به شما آموزش دهیم .

یکی از عوامل مهمی که در جذب مشتری های آرایشگاه مردانه نقش مهمی دارد ، داشتن یک دکوراسیون مناسب و شیک است . در طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه انتخاب عناصر محیطی مانند رنگ ، نورپردازی ، دکوراسیون ، تزیینات روی دیوار و ... بسیار مهم است . شما می توانید با در نظر گرفتن فضایی که در اختیار دارید ، از هر یک از این عناصر به نحو احسن بهره ببرید .


روز به روز ایده های جالب تر و جدیدتری برای طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه ارائه می شوند .به طوری که انتخاب را برای شما سخت می کنند . ما در این بخش از سایت تیجور اصول طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه را به شما آموزش می دهیم .

 

دکوراسیون آرایشگاه مردانه
اهمیت دکوراسیون آرایشگاه مردانه

اهمیت طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه

اولین موردی که مشتریان در محیط یک آرایشگاه مردانه به آن توجه دارند ، دکوراسیون آن است . اهمیت این موضوع به قدری است که اگر دکوراسیون آرایشگاه شما مورد پسند مشتری واقع نشود ، ممکن است از آمدن به آرایشگاه شما منصرف شود .


استفاده از ایده های جدید در دکوراسیون آرایشگاه مردانه

هر کدام از ایده هایی که برای دکوراسیون آرایشگاه ارائه می شوند ، اصول خاص خود را دارند . استفاده از لوسترهای جدید و مدرن ، وسایل دکوری خاص ، نورپرازی زیبا و ... محیط آرایشگاه شما را جذاب تر می کند .

 

چیدمان وسایل دکوراسیون
چیدمان دکوراسیون آرایشگاه مردانه

نحوه چیدمان وسایل دکوراسیون آرایشگاه مردانه

هر چه زمان می گذرد آرایشگاه های مردانه لوکس و در عین حال مدرن تر می شوند . سعی کنید از وسایل لوکس مانند آینه های زیبا ، صندلی های مدرن ، تابلوهای جذاب و ... استفاده کنید . نور پردازی های جذاب و خیره کننده نیز زیبایی محیط آرایشگاه را چند برابر می کند .


هماهنگی میان وسایل دکوراسیون آرایشگاه مردانه

هماهنگی و همخوانی میان وسایل آرایشگاه اهمیت بسیاری دارد و از اصول مهمی است که باید حتما رعایت شود . مشتریان و آرایشگران در فضایی که گرم و دلنشین است احساس آرامش بیشتری می کنند . در طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه اولین از هر چیز محیط آرایشگاه به عنوان مبنای کار در نظر گرفته می شود و بعد به محیط خارجی آرایشگاه توجه می شود .

 

انتاخب رنگ آرایشگاه مردانه
انتاخب رنگ آرایشگاه مردانه

رنگ دکوراسیون آرایشگاه مردانه

انتخاب رنگ بندی مناسب برای محیط آرایشگاه از مهم ترین اصولی است که باید حتما به آن توجه کرد . یکی از ایده های خوب این است که از دو رنگ استفاده شود . از ترکیب رنگ های محبوب می توان به مشکی و سفید ، مشکی و قرمز ، آبی و سفید اشاره کرد . از رنگ های تیره برای آرایشگاه های کوچک استفاده نکنید . چون محیط آرایشگاه را کوچک تر جلوه می دهد . می توانید از رنگ های تیره برای مبلمان و کف پوش آرایشگاه خود استفاده کنید . پس برای آرایشگاه های با فضای کوچک از رنگ بندی های روشن استفاده کنید . از آن جایی که رنگ تاثیر مستقیمی روی روحیه ی انسان دارد ، سعی کنید در طراحی خود رنگ های ملایم را به کار ببرید تا حس آرامش بیشتری داشته باشید . استفاده از رنگ های قرمز ، آبی ، نارنجی ، زرد و ... برای سبک های دکوراسیون فانتزی پیشنهاد می شوند .


تزیین دیوار دکوراسیون آرایشگاه مردانه

با دیدن تصاویر آرایشگا های مردانه در می یابید که ایده های جالبی برای تزیین دیوار وجود دارد . قرار دادن باکس های تزیینی ، چسباندن برچسب ها و تابلوهایی از مدل موهای مردانه محیط آرایشگاه را جذاب تر می کند .


در نظر گرفتن فضایی برای انتظار مشتریان

زمانی که تعداد مشتریان زیاد است ، باید منتظر بمانند تا نوبتشان شود . به همین دلیل باید فضایی برای انتظار مشتریان طراحی شود . در طراحی این بخش سعی کنید از مبلمان راحتی و مدرن استفاده کنید تا مشتریان شما نیز احساس راحتی داشته باشند . پیشنهاد می کنیم در این بخش قفسه کتاب قرار دهید تا مشتریان تا فرا رسیدن نوبتشان با خواندن کتاب یا مجله سرگرم شوند . 

 

آن چه که در این مطلب خواندید اصول طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه بود . رعایت این اصول به شما کمک می کند تا بهترین طراحی را برای آرایشگاه خود داشته باشید . به شما توصیه می کنیم موقع طراحی و انتخاب آرایشگاه تصاویر پروژه های حرفه ای را ببینید تا بتوانید از ظرافت کار آنها ایده بگیرید . امیدواریم مطالب این بخش نیز مورد پسند شما واقع شده باشد .

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی