تهران

تشک زست خوبه؟ ساخت کجاست و چه محصولاتی داره؟

راهنمای خرید تشک زست
در این مطلب به طور کامل به بررسی تشک زست و مدلهای مختلف این تشک محبوب خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید

تشک زست خوبه؟ ساخت کجاست و چه محصولاتی داره؟

تشک زست یک شرکت آلمانی است که از سال 1394 در ایران نیز فعالیت می کند. محصولات ارائه شده از این برند خوشنام دارای کیفیت بالایی بوده و جزو بهترین تشک هایی هستند که در بازار امروز ایران می توانید پیدا کنید. این شرکت در تولید محصولات خود از مواد اولیه درجه یک و همچنین از طراحی های مبتنی بر تحقیقات علمی انجام شده بر روی عادات خواب افراد برخوردار بوده، و متناسب با ارگونومی بدن و با رعایت استانداردهای جهانی کالای خواب طراحی و تولید می گردد. 
تشک های تولید شده توسط زست از جدیدترین تکنولوژی ها و دستاوردهای علمی در حوزه تولید کالای خواب بهره می برد و به لحاظ طبی دارای ویژگی ها و مزایای قابل توجهی است. این موضوع نیز باعث افزایش محبوبیت آن در میان مصرف کنندگان ایرانی شده است. با این که مدت زیادی از فعالیت این برند در بازارهای ایران نگذشته است اما جای خود را به سرعت در میان خریداران ایرانی پیدا کرده است که این خود نشانه ای از کیفیت خوب  تشک زست  است. 

تشک زست

در ادامه قصد دارم برخی از محصولات این شرکت را معرفی کنم. هدف اصلی از معرفی این محصولات کمک به کسانی است که قصد خرید تشک دارند و برند زست یکی از گزینه هایی است که می خواهند محصولات آن را بررسی نمایند. واضح است که آشنایی با ویژگی های محصولات متفاوت می تواند به شما کمک کند که انتخابی متناسب با نیازهای خودتان انجام دهید و در خرید وسیله ای که قرار است یک سوم روزهای آینده خودتان را روی آن بگذرانید تصمیم درستی بگیرید.


تشک ارتوپدیک زست برای کسانی که دنبال تشک طبی هستند

می توان گفت این مدل تشک طبی زست است که مانند بسیاری از محصولات باکیفیت دیگری که در بازار کالای خواب ایران وجود دارد از یک لایه مموری فوم یا همان فوم هوشمند برای پشتیبانی از کمر، گردن و ستون فقرات استفاده می کند. مموری فوم قابلیت تطابق کامل با حالت بدن هر فرد را دارد و با فرو رفتن به اندازه ای مناسب در بخش های پرفشار بدن به حفظ انحنای طبیعی ستون فقرات کمک می کند. 
هسته این تشک از یک سیستم فنر پاکتی منفصل ساخته شده است. این سیستم با ایجاد پشتیبانی مناسب از لایه فوقانی از گود افتادن تشک جلوگیری می کند. در عین حال مزیت ترکیب سیستم فنری با مموری فوم نسبت به تشک های تمام فوم این است که به دلیل ایجاد جریان هوای بیشتر در هسته تشک امکان حبس شدن گرما در بستر خواب را کاهش می دهد. 
سیستم فنری منفصل آن نیز نسبت به سیستم های فنری سنتی از مزیت ایزوله سازی حرکت بر روی سطح برخوردار است. به این ترتیب وارد آمدن فشار بر بخشی از تشک باعث نمی شود که قسمت های دیگر آن نیز فرو رفته یا شیب پیدا کنند. این موضوع در تشک های دونفره و برای زوج ها اهمیت بیشتری پیدا می کند چون انتقال حرکت روی سطح تشک می تواند خواب زوج ها را با هر بار حرکت کردن یک از آن ها مختل کند. 


تشک اسلیپ رست برای دوست داران محصولات طبیعی

لاتکس ماده ای است که از شیره درخت کائوچو تولید می شود. فرایند تولید این ماده کاملا طبیعی بوده و هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. همچنین از آنجایی که در تولید لاتکس از افزودنی های شیمیایی استفاده نمی شود این ماده در بین افرادی که دوست دار محصولات طبیعی هستند طرفداران زیادی پیدا کرده است. امروزه شرکت های مختلفی از این ماده برای تولید فوم لاتکس استفاده می کنند که در تولید تشک کاربرد دارد.
تشک لاتکس زست یک مدل تمام فوم است که در هسته از فوم هیلیوسافت برای پشتیبانی بهره می برد و در لایه فوقانی از یک فوم لاتکس طبیعی برای ایجاد راحتی و حمایت از بدن استفاده می کند. مزیت فوم لاتکس نسبت به مموری فوم قابلیت تنفس و عبور دادن جریان هوا در لتکس است که مانع از حبس شدن گرما درون بستر خواب می شود. به علاوه به علت انعطاف پذیری بیشتر این فوم جریان خون در بدن هنگام خواب روی این محصول به خوبی گردش خود را حفظ می کند.
یکی دیگر از خصوصیات منحصر به فرد این محصول مربوط به پارچه آن است که از تکنولوژی اکسیژن پلاس بهره می برد. منافذی روی پارچه این تشک وجود دارد که با جذب عرق بدن و ثابت نگه داشتن دما از مختل شدن خواب در طول شب به علت عرق کردن و احساس گرما جلوگیری می کند.


تشک طبی زست مدل ارگافلکس برای زوج ها مناسب است

سیستم فنربندی ویژه این محصول امکان استفاده از دوطرف تشک را فراهم می کند. علاوه بر این با توجه به فنربندی منفصل آن قابلیت ایزوله سازی حرکت روی سطح تشک را نیز دارد. این تشک برای افرادی که زیاد در خواب تکان می خورند مناسب است. همچنین برای زوج ها نیز گزینه ایده آلی محسوب می شود. قیمت تشک زست دونفره مدل ارگافلکس با عرض 180 در سایت خود این شرکت 6.100.000 تومان درج شده است که با توجه به رده کیفیتی آن قیمتی منطقی محسوب می شود.

تشک زست

تشک طبی زست مدل اوشن برای از بین بردن دردهای عضلانی

این محصول جدید تشک زست آلمان دارای تکنولوژی جدیدی در زمینه فنربندی ناحیه است که در ان سیستم پشتیبانی تشک به 7 ناحیه مختلف با میزان سفتی متفاوت تقسیم می شود. در این سیستم، قطر فنرهای بخش های مختلف تشک متفاوت است و در نتیجه نسبت به وزن قسمت های مختلف بدن واکنشی متناسب با آن از خود نشان می دهد. به این ترتیب از ناحیه های پرفشاری چون شانه ها، کمر، و لگن ها، و نواحی حساسی چون زانو و ساق پا پشتیبانی مناسبی صورت می گیرد.
لایه فوقانی این محصول نیز نوعی مموری فوم گیاهی است که محصول جدیدی در صنعت کالای خواب محسوب می شود.  این فوم ضمن انطباق پذیری بالا و ایجاد راحتی و پشتیبانی مناسب از بدن در حین خواب، خاصیت خنک کنندگی نیز دارد. به این ترتیب تشک اوشن برای افرادی که گرمایی هستند انتخاب خوبی است.


تشک زست چهار فصل ریجنسی

این محصول به دلیل استفاده از مموری فوم ترکیب شده با ابریشم قادر به تنظیم دمای بستر خواب است و مانند بسیاری از تشک های فومی معمولی مشکل گرم شدن بیش از حد در حین خواب را ندارد. جنس پارچه این تشک نیز از ساتن ابریشم بافت است که قابلیت تنفسی خوبی دارد و هوا را از خود به خوبی عبور می دهد. 
تشک ریجنسی سفتی متوسطی دارد که باعث می شود برای افرادی که عادت به خوابیدن به پهلو دارند انتخاب خوبی باشد. به طور کلی اگر جزو افرادی هستید که بیشتر شب را به پهلو می خوابند باید از تشکی استفاده کنید که خیلی سفت نباشد و اجازه بدهد که شانه شما کمی در تشک فرو رفته و ستون فقرات در راستای طبیعی خود باقی بماند. همچنین بهتر است از بالش نرم استفاده نکنید تا گردنتان نیز هم راستا با ستون فقراتتان قرار بگیرد و دپار آسیب و گردن درد نشوید.


تشک کامفورت زست برای افراد سنگین وزن

تشک زست آلمان در محصولات جدید خود از سیستم فنر بندی ناحیه استفاده زیادی کرده است. از جمله در این مدل نیز تشک کامفورت به پنج ناحیه با سفتی متفاوت تقسیم شده است که بیشترین پشتیبانی را از قسمت های پرفشار بدن ایجاد می کند. 
دو سمت این تشک با هم متفاوت است و یک رو دارای مموری فوم سفت و رویه دیگر دارای مموری فوم نرم تری است. به این ترتیب اگر شما جزو افرادی هستید که وزنتان زیاد است و روی تشک های نرم احساس فرو رفتن در تشک را دارید می توانید از رویه سفت تشک کامفورت استفاده کنید. 
همچنین به دلیل استفاده از گیاه آلوورا در پارچه این تشک مزایای ویژه ای نیز برای پوست دارد. پارچه آلوورا باعث می شود منافذ پوست در طول خواب باز شده و پوست شما بتواند بهتر تنفس کند. این نیز موجب جوان سازی پوست در طول زمان می شود. 


لیست قیمت تشک زست آلمان

تشک زست در رده تشک های باکیفیت بالا قرار دارد و طبیعتا قیمت آن نیز نسبت به میانگین قیمتهای بازار بالاتر است. البته وقتی صحبت از سرمایه گذاری بر روی خواب باشد خرید تشک ارزان فکر خوبی نیست و می تواند با آسیب هایی که به سلامتی بدن، کیفیت خواب و در نتیجه کیفیت زندگی شما وارد کند هزینه ای خیلی بیشتر از آنچه که در خرید تشک ارزان صرفه جویی می کنید به شما وارد کند. برای همین سعی داریم در این مقاله به شما یک راهنمای خرید تشک  مناسب بدهیم تا یک سرمایه گذاری مناسب برای یک سوم از عمر زندگی خود انجام دهید.


 

تشک زست


قیمت تشک زست در مدل های مختلف و البته در سایزهای مختلف تفاوت می کند. ارزان ترین مدل موجود در سایت این برند تشک مارول است که در بزرگ ترین اندازه آن قیمتی حدود پنج میلیون تومان دارد. کوچک ترین اندازه همین محصول که در سایز یک نفره با عرض 90 سانتیمتر ارائه شده است دو میلیون و سیصد هزار تومان می باشد. 
تشک مارول دارای سیستم فنر متصل است و برای کاهش لرزش و انتقال حرکت روی سطح تشک از تکنولوژی دی اچ تی در آن استفاده شده است. سطح فوقانی آن نیز یک لایه فوم فشرده است. این محصول دارای دو سال ضمانت تعویض و 5 سال خدمات پس از فروش است.

نیاز به خرید اینترنتی دارید؟

فروشگاه اینترنتی  ناب و تک ارائه دهنده بهترین و برترین برند های تشک روز ایرانی و خارجی می‌باشد، برندهایی همچون تشک داتیس، خوشخواب، رویا، رویال، زست و … شاید برای یک خرید مطمئن و دقیق نیاز به کمک داشته باشید ما اینجا هستیم به همراه مشاورانی با تجربه تا به صورت آنلاین و تلفنی و بدون محدودیت زمان و مکان به تمام سوال های شما پاسخ دهیم و باعث افتخار است تا بتوانیم کمکی به شما کنیم تا خریدی ایده آل و خوابی آسوده را برای شما رقم بزنیم. جهت راهنمای خرید تشک به سایت ناب و تک nabotak.com مراجعه کنید.
 

مطلب مفید بود؟
43
4
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی