تهران

انواع مدل های دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه
طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه به دو بخش مدیریت و رزرو وقت و ارائه خدمات آرایشی تقسیم می شود . طراحی هر کدام از این بخش ها اهمیت خاص خود را دارد . فاکتورهای مهمی که باید در نظر گرفته شوند سبک طراحی ، نورپردازی و تزیین دیوارهاست . در این مطلب با انواع دکوراسیون آرایشگاه زنانه آشنا می شوید .

طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه به دو بخش تقسیم می شود که عبارت است از :

  • بخش مدیریت و رزرو
  • بخش ارائه انواع خدمات آرایشی و زیبایی

در بخش مدیریت و رزرو کارهای مربوط به تعیین وقت قبلی ، حسابداری و بستن قرارداد انجام می شود . اما بخش اعظم آرایشگاه به ارائه انواع خدمات آرایشی و زیبایی اختصاص داده می شود . امروزه طراحی مدل های دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه بسیار متنوع شده است به طوری که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند . انتخاب هر کدام از این طراحی ها به سلیقه و محیط کاری شما بستگی دارد . جذب مشتری هدف اصلی آرایشگر است و هزینه هایی که برای طراحی دکوراسیون در نظر گرفته می شود متفاوت است .


فاکتورهای مهم در طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه


ابعاد و بزرگی فضای سالن زیبایی

کمدهایی که برای سالن طراحی می شوند باید با مساحت و بزرگی محیط سالن هماهنگی داشته باشند . رعایت نکردن این نکته باعث شلوغ شدن سالن می شود . در نتیجه شما احساس راحتی در محیط کاری خود نخواهید داشت .


انتخاب رنگ مناسب

انتخاب رنگ شامل انتخاب رنگ های تیره و روشن است . اگر فضای سالن زیبایی شما کوچک است ، از رنگ های تیره استفاده نکنید . از آن جا که رنگ ها روی روحیه شما تاثیر می گذارند بهتر است از رنگ های ملایم استفاده کنید . این کار حس آرامش بیشتری را به مشتری و هم به شما منتقل می کند .


سبک دکوراسیون داخلی

امروزه سبک های متنوعی مانند مدرن ، لوکس ، کلاسیک و ... برای طراحی آرایشگاه های زنانه وجود دارند . انتخاب هر کدام از این سبک ها به سلیقه شما بستگی دارد . به این نکته توجه داشته باشید که هیچ گاه از دو سبک به طور همزمان استفاده نکنید چون نوعی تضاد و دوگانگی در طراحی شما به وجود می آید .


نورپردازی

داشتن نورپردازی مناسب اهمیت بسیاری دارد . بهترین رنگ ها برای یک نورپردازی خوب سفید و زرد است . چون چهره را درون آینه بهتر نشان می دهد . در کشورهای اروپایی معمولا از لامپ های حبابی اطراف آینه استفاده می کنند . در حالی که در کشورهای آسیایی لامپ ها به سقف نصب می شوند .


تزیین دیوارهای سالن زیبایی

یکی از فاکتورهایی مهمی که در زیبایی سالن بسیار تاثیر می گذارد ، تزیین دیوارهاست . استفاده از برچسب های شیک ، وسایل فانتزی و دکوری برای نصب روی دیوار در این زمینه به شما کمک می کند .


در نظر گرفتن فضایی مخصوص مانیکور و پدیکور

برای ارائه خدمات مانیکور و پدیکور باید فضای جداگانه ای در نظر بگیرید . برای طراحی این بخش شما به یکسری میز ، صندلی و نیمکت نیاز دارید . بهتر است بدانید آینه بندی و نورپردازی در این بخش اهمیت چندانی ندارد .

 

اگر قصد دارید سالن زیبایی برای خود بزنید و یا تغییر دکوراسیون بدهید ، انواع دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه که در ادامه این بخش برای شما آورده شده به شما کمک می کند تا ایده های بهتری داشته باشید . پس با ما راه باشید .

 

دکوراسیون آرایشگاه زنانه
دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

 

دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه
طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

 

مدل دکوراسیون آرایشگاه زنانه
مدل دکوراسیون آرایشگاه زنانه

 

نمونه ای از دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه
یک نمونه از دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

 

سالن زیبایی زنانه
سالن زیبایی شیک زنانه

 

سالن زیبایی ساده زنانه
سالن زیبایی ساده و شیک زنانه

 

مدل آرایشگاه زنانه
مدل آرایشگاه زنانه با تم مشکی

 

جدیدترین مدل آرایشگاه زنانه
جدیدترین طراحی آرایشگاه زنانه

 

مدل آرایشگاه لوکس
مدل آرایشگاه لوکس زنانه

 

مدل آرایشگاه لوکس و کلاسیک
مدل آرایشگاه لوکس و کلاسیک زنانه

 

مطلب مفید بود؟
3
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی