تهران

ایده های جدید طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک + عکس

دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک
یکی از دغدغه های آرایشگران نحوه چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه آنهاست . برای این که سالن آرایشگاه کوچک خود را بزرگ تر جلوه دهید نیاز است یکسری نکات را در نظر بگیرید و آنها را در طراحی دکوراسیون خود لحاظ کنید . پس برای یادگیری نکات دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک با ما همراه باشید .

دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک

طراحی دکوراسیون داخلیآرایشگاه زنانه کوچک یکی از بزرگ ترین دغدغه هایی است که اکثر آرایشگران با آن مواجه می شوند . دکوراسیون یک آرایشگاه زنانه کوچک علاوه بر این که باید جذاب و زیبا باشد باید کاربردی نیز باشد و نظر مشتریان را به خود جلب کند . وجود برخی از عناصر مانند آینه ها در ابعاد مختلف ، وسایل مورد نیاز آرایشگر و صندلی های مخصوص در آرایشگاه های زنانه و مردانه ضروری است . برای قرار دادن هر یک از این عناصر باید محل مناسبی را تعیین کرد . در ادامه نکات مهم در این زمینه و در پایان جدیدترین گالری عکس دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد .


نکات مهم در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک

  1. نورپردازی از عوامل محیطی تاثیر گذار است . برای این که سالن آرایشگاه شما نور مناسبی داشته باشد ، در قسمت بالای آینه ها نیز از لامپ های مخصوص استفاده کنید . همچنین اگر امکان دارد از منبع نور طبیعی نیز بهره ببرید .
  2. آینه ها از عناصر ضروری آرایشگاه ها هستند . در آرایشگاه های کوچک از ترفند قرار گیری آینه ها در مقابل یکدیگر استفاده کنید تا فضای سالن را بزرگ تر جلوه دهید . حتی شما می توانید کل یک دیوار را با آینه بپوشانید .
  3. برای کف و دیواره های سالن از رنگ های خنثی مانند طوسی ، سفید و خاکستری استفاده کنید . بهتر است صندلی ها و سایر وسایل رنگ های تیره تری داشته باشند . لازم به ذکر است که استفاده از رنگ های تیره حد و حدودی دارند . چون همان طور که گفتیم فضای سالن را کوچک تر نشان می دهند . 
  4. سعی کنید از فضایی که در اختیار دارید ، به نحوه احسن استفاده کنید . اما هرگز با قرار دادن وسایل غیر ضروری فضا را شلوغ نکنید . تا برای رفت و آمد شما موقع کار مشکلی به وجود نیاید .
  5. استفاده از کاغذ دیواری با طرح راه های افقی یا قفسه های افقی فضای سالن زیبایی را بزرگ تر جلوه می دهد . اگر سالن ارتفاع کمی دارد می توانید از تلفیق خطوط افقی و عمودی در کنار هم بهره ببرید .

 

دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک
طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک

 

سالن زیبایی کوچک زنانه
عکس سالن زیبایی کوچک زنانه

 

آرایشگاه کوچک
مدل دکوراسیون آرایشگاه کوچک 

 

دکوراسیون آرایشگاه کوچک
دکوراسیون آرایشگاه کوچک با تم سوسنی

 

سالن آرایشگاه کوچک
تصویر سالن آرایشگاه کوچک 

 

چیدمان دکوراسیون آرایشگاه
چیدمان دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک

 

دکوراسیون آرایشگاه
دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

 

وسایل آرایشگاه زنانه
نحوه چیدمان وسایل آرایشگاه زنانه

 

وسایل آرایشگاه زنانه
وسایل ضروری آرایشگاه زنانه

 

آرایشگا زنانه کوچک جدید
جدیدترین مدل آرایشگا زنانه کوچک

 

مطلب مفید بود؟
30
3
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی