تهران
استایل تامبوی

طرفداران استایل تامبوی به این شکل لباس می‌پوشند

در دنیای مد و فشن، روز به روز استایل های متفاوتی در حال طراحی و ارائه هستند. یکی از استایل‌هایی که پیشینه آن به قرن 15 و 16 میلادی برمی‌گردد، استایل تامبوی است. این سبک لباس پوشیدن امروزه، در میان دختران جوان بسیار محبوب و پرطرفدار است. اگر می‌خواهید بیشتر با سبک تامبوی آشنا شوید، با ما همراه شوید.

کت و شلوار هاکوپیان

جدیدترین مدل‌های رسمی، کلاسیک و اسپرت کت و شلوار هاکوپیان

برند هاکوپیان برندی خوش نام و با کیفیت در صنعت تولید پوشاک مردانه است که با اندوخته‌ای پر بار و غنی و با استفاده از هنرمندان به نام عرصه تولید پوشاک، محصولات خود را عرضه می‌کند که بسیار هم پرطرفدار است. یکی از محصولات معروف هاکوپیان، کت و شلوار است که در این مقاله مدل‌های مختلف آن را تهیه کرده‌ایم.

معرفی برند هاکوپیان

نگاهی به تاریخچه برند محبوب و ایرانی هاکوپیان

برند هاکوپیان که توسط آقای "سومبات هاکوپیان" تاسیس شد یکی از بهترین و معتبرترین برندهای ایرانی در زمینه پوشاک آقایان است که تمام محصولات این شرکت از بهترین پارچه‌ها توسط بهترین خیاط‌ها آماده می‌شود. در این مقاله به روند شکل گیری این برند، محصولات این شرکت و خدمات آن پرداخته شده است. همراه ما باشید.

برند مل اند موژ

خالق برند مل اند موژ، برند اسپرت ایرانی چه کسی است؟

ببرند ایرانی مل اند موژ که در زمینه پوشاک اسپرت فعالیت می‌کند، توسط یک خانم ایرانی به نام موژان حجارزاده تاسیس شد که هم اکنون موفقیت‌های بسیاری در این برند با کیفیت ایرانی به دست آورده است. در این مقاله به طور کامل به معرفی این برند و محصولاتش می‌پرداریم. در ادامه این مقاله همراه تیجور باشید.

برندهای چرم ایرانی

با 5 برند برتر و معروف چرم ایرانی آشنا شوید

محصولاتی چرم همیشه طرفداران مخصوص به خود را داشته است. در ایران نیز برندهای معتبری در زمینه ساخت محصولات چرمی فعالیت دارند که برخی از آن‌ها محصولات خود را به خاطر کیفیت مرغوبی که دارد به دیگر کشورها نیز صادر می‌کند. در این مقاله 5 برند معتبر و برتر از چرم ایرانی را معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

ست نوین چرم

انواع محصولات نوین چرم، ست مردانه، ست زنانه و ست هدیه

نوین چرم برندی شناخته شده در عرصه محصولات چرمی است که دارای ست‌های زیبایی مانند ست کیف و کمربند زنانه و مردانه است که برای هدیه دادن به عزیزان خود می‌توانید از این ست‌های زیبا استفاده کنید. تنوع محصولات نوین چرم بسیار زیاد است به صورتی که در انواع مدل‌های اسپرت و کلاسیک محصولات خود را تولید می‌کند.

برند ایرانی تن درست

آشنایی با برند تن درست، برند پوشاک ایرانی با الیاف طبیعی

شکل گیری پوشاک برند تن درست، برند شناخته شده و خوش نام ایرانی که تمام محصولات آن از الیاف طبیعی تولید می‌شود داستان جالب و پر فراز و نشیبی دارد که توسط زوج ایرانی به نام آرمان و مرجان متولد شد. طراحی پوشاک و محصولات این برند برگرفته از طرح‌های سنتی ایرانی است که بسیار زیبا و پر طرفدار است.

برند سله بن

با برند سله بن، برند برتر ایرانی در زمینه پوشاک آشنا شوید

برندهای بسیار معتبر و فاخر ایرانی در زمینه پوشاک مردانه و زنانه فعالیت می‌کنند که یکی از آن‌ها برند "سله بن" است. این برند ایرانی که نام آن از روستایی نزدیک دماوند گرفته شده است بسیار طرفدار دارد زیرا که از بهترین مواد اولیه و پارچه‌های مرغوب تهیه می‌شود. با روند شکل گیری این برند با ما همراه باشید.

معرفی برند پوشاک ایرانی

با بهترین و معروف‌ترین برندهای پوشاک ایرانی آشنا شوید

بسیاری از افراد برندهای پوشاک خارجی را به برندهای ایرانی ترجیح می‌دهند و این احتمالا بابت این است که برندهای با کیفیت و فاخر ایرانی را در زمینه پوشاک نمی‌شناسند. در این مقاله بهترین و معروف‌ترین برندهای پوشاک ایرانی برای خانم‌ها و آقایان را معرفی کردیم تا بتوانید با قیمت بهتر و کیفیت بهتر خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی خرید لباس

معرفی 10 فروشگاه برتر اینترنتی و آنلاین خرید لباس در ایران

امروزه مزون‌های لباس جای خود را به فروشگاه‌های آنلاین لباس داده‌اند تا افراد به راحتی بدون صرف وقت زیاد و رفت و آمدهای طولانی،خرید خود را انجام دهند.این فروشگاه‌ها هر کدام با ویژگی‌های خاصی که دارند توانسته‌اند اعتماد کاربران را جلب کنند که در این مقاله به بررسی هر کدام از این فروشگاه‌ها می‌پردازیم.

بهترین مجلات مد و فشن دنیا

با بهترین و معروف‌ترین مجلات مد و فشن دنیا آشنا شوید

مجلات بسیاری در دنیا برای علاقمندان به دنیای مد و فشن وجود دارد که به صورت تخصصی فقط روی مسئله مد کار می‌کنند و بسیار هم پرطرفدار هستند. این مجلات با تمرکز روی مسائل مد و استایل خانم‌ها و آقایان توانسته‌اند تحولی شگفت در این عرصه ایجاد کنند. در این مقاله معروف‌ترین مجلات مد دنیا را معرفی کرده‌ایم.

طراحی لباس

طراحی لباس و مد چیست و چگونه می‌توان طراح لباس شد؟

لباس هر کشور بیانگری پیشینه فرهنگ و قوم هر ملیتی است که از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه رشته طراحی لباس یکی از پرطرفدارترین زیر شاخه‌های رشته هنر است که همه کسانی که علاقمند به این حوزه و رشته هستند می‌توانند هم در دانشگاه و هم با گذراندن دوره‌های آموزشی در این حیطه فعالیت کنند. همراه ما باشید.

برند دبنهامز

معرفی برند دبنهامز به همراه داستان جالب شکل گیری این برند

برند دبنهامز، برندی معتبر در زمینه تولید پوشاک است که طراحان لباس حرفه‌ای و مطرحی با این برند همکاری می‌کنند. دبنهامز در 34 کشور جهان شعبه دارد که خوشبختانه چند شعبه این برند در تهران، مشهد، اصفهان و شیراز است. داستان شکل گیری این برند و معروف شدنش را در این مقاله بخوانید و با این برند آشنا شوید.

برند جین وست

معرفی کامل برند جین وست به همراه شعبات آن

برند جین وست، برندی استرالیایی در زمینه پوشاک است که در ابتدا فقط جین‌های ساده را تولید و به فروش می‌رساند اما با گسترده شدن تولیدات آن، شعبات این برند نیز بیشتر شد و لباس‌های متنوع‌تری غیر از جین تولید و به فروش رساندند که در حال حاضر نیز در ایران هم شعبات این برند در حال فروش محصولات خود هستند.

استایل کژوال

با استایل کژوال، استایل محبوب دختران و پسران آشنا شوید

به طور کلی استایل کژوال به استایلی گفته می‌شود که در آن دختران و پسران معمولا لباس‌های راحت با پارچه‌های ساده می‌پوشند که البته این استایل به زیر شاخه‌های مختلفی تقسیم می‌شود و مدل‌های مختلفی از این تیپ و استایل در دختران و پسران جوان دیده می‌شود. در این مقاله به بررسی کامل این استایل پرداخته ایم.


رنگ سال 1400

رنگ سال 2021، رنگ زرد، رنگ مد و تیپ و استایل سال 1400 شد

با شروع سال جدید از طرف کمپانی پنتون که به صورت تخصصی در زمینه مد، فشن و زیبایی کار می‌کند، رنگ سال اعلام می‌شود. امسال برای سال 2021 و شروع سال 1400 نیز رنگ زرد و رنگ طوسی به عنوان رنگ‌های سال انتخاب شده‌اند که در کنار هم و یا به صورت جدا ست‌ها و استایل زیبایی را می‌سازند. در ادامه همراه ما باشید.

آموزش انواع مدل های بستن روسری

زییباترین مدل بستن روسری + عکس

بستن مدل‌های مختلف روسری باعث می‌شود زیبایی و جذابیت استایل شما دوچندان شود. در این مطلب تصاویر مختلفی از انواع مدل‌های بستن روسری را نمایش می دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.


آموزش بستن بند کفش

آموزش مدل های بستن بند کفش

بستن درست و زیبای بند کفش میتواند جزو گزینه های خوبی برای خاص بودن باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با بستن بند های کفش بصورت ضربدری، موازی و ترکیب هردو آشنا کنیم. با یاد گرفتن نکات ظریفی مانند بستن بند کفش، میتوانید خود را خوش پوش و زیبا نشان دهید. با تیجور همراه باشید.

استایل مردانه

معرفی انواع استایل های مردانه

استایل های مردانه در گروه های مختلفی دسته بندی می شوند. در این مقاله با دسته بندی رسمی، اسپرت و هنری همراه شما هستیم. اگر میخواهید استایل زیبا و خاصی داشته باشید میتوانید یکی از این موارد را انتخاب، و تیپ خود را بر اساس آن مرتب کنید. همچنین در آخر چند اصل مهم برای شیک بودن به شما تقدیم می کنیم.

استایل دخترانه اسپرت

استایل دخترانه اسپرت

یکی از محبوب ترین استایل های دخترانه جدید تیپ های اسپرت هستند. داشتن یک تیپ اسپرت و شیک ملزم به دانستن نکاتی کلیدی است. در این مقاله ضمن گفتن نکاتی کلیدی، استایل های شیکی برای شما آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

استایل حجاب

استایل دخترانه با حجاب

دختران با حجاب ایرانی زیادی در کشورمان وجود دارند که همراه با حجاب شیک پوش نیز هستند. در این مقاله میخواهیم شما را با برخی نکات درمورد شیک پوش بودن همراه حجاب داشتن آشنا میشویم. همچنین تعدادی استایل با حجاب را برای شما به نمایش گذاشته ایم تا ایده بگیرید. با تیجور همراه باشید.

مدل استایل دخترانه شیک

مدل های استایل دخترانه خیابانی شیک و جذاب

انتخاب لباس برای مکان های مختلف یک توانایی مهم محسوب می شود. هر لباسی برای یک مکان خاص مناسب است. لباسی که در مهمانی پوشیده می شود مناسب دانشگاه نیست. در این مقاله قصد داریم شما را با استایل های خیابانی آشنا کنیم. با تیجور همراه باشید.

استایل دخترانه برای عروسی

استایل دخترانه برای عروسی

لباس مهم ترین دغدغه خانم های شیک پوش و همیشه زیباست. انتخاب لباس برای عروسی ممکن است برای خانم های سختگیر یک مشکل بزرگ محسوب شود. در این مقاله قصد داریم برای دختران جوان، استایل های زیبایی را به نمایش بگذاریم. با ما همراه باشید.

عکس استایل دخترانه تابستانه

استایل تابستانی دخترانه

استایل های فصل تابستان، استایل هایی در طیف های گسترده ای میباشد. رنگ های لباس های تابستانی نیز طیف گسترده ای دارد. در این مقاله قصد داریم شما چند نوع طیف استایل های تابستانه دختران ایرانی را برای شما به نمایش بگذاریم. با تیجور همراه باشید.

درآمد ستاره های مد چقدر است

درآمد ستاره های مد چقدر است

هالیوود به عنوان سرآمد دنیای مد و فشن ستاره های معروف زیادی دارد. آنها را چقدر می شناسید و فکر می کنید چقدر درآمد دارند؟

تاثیرگذارترین ستاره های مد

ستاره های مد را بیشتر بشناسیم

دنیای مد و فشن پر از جذابیت ها و نکات جالب توجه است که طرفداران زیادی را در سراسر دنیا جذب نموده است. یکی از جذابیتهای این دنیای شگفت انگیز، ستاره های آن هستند