تهران

طراحی دکوراسیون داخلی منزل + آموزش

طراحی دکوراسیون داخلی منزل
بسیاری از مردم به دنبال این هستند که بهترین طراحی را برای دکوراسیون داخلی منزل خود پیاده سازی کنند . آنها روزها زمان می گذارند تا با سبک های جدید آشنا شوند و با توجه به فرمی که هر بخش خانه آنها دارد ، سبک مورد علاقه خود را انتخاب می کند . در اینجا با قوانین دکوراسیون داخلی منزل آشنا می شوید .

دکوراسیون داخلی منزل

امروزه مردم به دکوراسیون داخلی منزل خود بیشتر از گذشته اهمیت می دهند ، به طوری که انتخاب سبک دکوراسیون ، نحوه چیدمان وسایل ، رنگ و نورپردازی به یکی از دغدغه های بزرگ آنها تبدیل شده است . برای این که بتوانید بهترین دکوراسیون داخلی را برای بخش های مختلف منزل خود پیاده سازی کنید ، نیاز است از کارشناسان و متخصصان طراحی دکوراسیون کمک بگیرید . تا به نتیجه دلخواه خود برسید .

 

آشنایی با قوانین طراحی دکوراسیون منزل
قوانین طراحی دکوراسیون منزل

آشنایی با قوانین طراحی دکوراسیون منزل

قبل از شروع هر اقدامی باید با یکسری از قوانین در خصوص طراحی دکوراسیون داخلی آشنایی داشته باشید . در اینجا درباره این قوانین بیشتر توضیح می دهیم .

  • دکوراتورهای حرفه ای برای این که خانه های کوچک را بزرگ تر جلوه دهند از آینه استفاده می کنند . استفاده از آینه های قدی و در ابعاد بزرگ بهترین راه برای بزرگ تر نشان دادن خانه های کوچک می باشد .
  • بهتر است پرده هایی را انتخاب کنید که تا روی زمین می رسند . بنابراین پرده های بلند را جایگزین پرده های کوتاه کنید تا فضای خانه شما زیباتر شود .
  • اگر از شومینه به عنوان سیستم گرمایشی استفاده می کنید . چند قاب عکس روی طاقچه آن قرار دهید . این کار باعث می شود که منزل شما مدرن و در عین حال منحصر به فرد شود .
  • خوشبختانه امروزه طیف رنگی وسیعی برای رنگ دیوارهای خانه وجود دارد . سعی کنید رنگ های جدیدتری را انتخاب کنید . تا نسبت به بقیه متفاوت باشید .
  • این که چه سبکی را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب می کنید به سلیقه شما بستگی دارد . شما می توانید حتی دو سبک کلاسیک و مدرن را با هم تلفیق کنید . 

 

طراحی دکوراسیون داخلی منزل
شروع طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی منزل را از کجا شروع کنید ؟

  • در ابتدا بخش های مختلف خانه را با دقت بررسی کنید . ببینید به چه چیزهایی علاقه دارید و چه چیزهایی مورد پسند شما نمی باشد . وسایل غیر ضروری را حذف کنید و وسایلی را که دوست دارید نگهدارید .
  • بهتر است یک لیست تهیه کنید و علاقه مندی های خود را به ترتیب اولویتشان بنویسید . بودجه خود را در نظر بگیرید و آنها را خریداری کنید .
  • اگر از قبل از طرح خاصی خوشتان آمده ، عکس آن را تهیه کنید . تا به طراح خود نشان دهید . طراحان و کارشناسان دکوراسیون داخلی حرفه ای با تجربه ای که در این زمینه دارند شما را راهنمایی می کنند .
  • نظر تمام اعضای خانواده جهت انتخاب دکوراسیون داخلی مهم است بنابراین به تنهایی تصمیم نگیرید .
  • برای این که تصمیم گیری راحت تر شود . سعی کنید کارهایتان را دسته بندی کنید . مثلا ترکیب رنگی ، وسایل مورد نیاز ، طرح ها و الگوهای آشپزخانه ، اتاق خواب ، پذیرایی و ... با هم متفاوت است . بنابراین هر بخش را می توانید به صورت جداگانه در نظر بگیرید .
  • اگر می خواهید هزینه زیادی را صرف نکنید می توانید مثلا به جای خریدن مبل ، روکش مبلمان خود را عوض کنید . یا این که رنگ وسایل چوبی خود را تغییر دهید .
  • همیشه سعی کنید دکوراسیون یک بخش را تمام کنید . سپس به سراغ بخش بعدی بروید . این کار باعث می شود که به کارهای خود نظم و سازماندهی مناسبی بدهید .

 

طراحی دکوراسیون داخلی
بهترین طراحی دکوراسیون داخلی

برای این که دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید . باید قبل از شروع کار هزینه ها را به طور تقریبی حساب کنید و بودجه خود را در نظر بگیرید . اگر از نظر مالی مشکلی ندارید می توانید کل دکوراسیون خانه را تغییر دهید . اما اگر بودجه شما کافی نیست ، باید کارها را به فاز های مختلف تقسیم کنید و بعد از تمام شدن یک فاز به سراغ فاز بعدی بروید . مثلا طراحی دکوراسیون داخلی یک اتاق را به طور کامل انجام دهید . سپس به سراغ اتاق بعدی بروید . انجام دادن فاز های نیمه تمام هر بخش ، بیشتر شما را سردرگم می کند . ما به شما پیشنهاد می کنیم کار خود را با تغییر دکوراسیون اتاق پذیرایی شروع کنید . چون اتاق پذیرایی بخشی از خانه است که به اعضای خانواده اجازه می دهد زمان هایی را در کنار هم سپری کنند .

سخن آخر : در این مطلب درباره قوانین طراحی دکوراسیون داخلی منزل صحبت کردیم و دانستید که رعایت یکسری نکات ریز چقدر می تواند مهم باشد . امیدواریم از خواندن این مطالب لذت برده باشید .

مطلب مفید بود؟
6
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی