تهران
مدل‌های گردنبند چوکر

مدل‌های مختلف گردنبند چوکر به همراه قوانین ست کردن آن

یکی از زیورآلات مورد علاقه دختر خانم‌ها و خانم‌ها گردنبند چوکر است. چوکرها معمولا به گردن می‌چسبند و باعث زیباتر شدن گردن می‌شوند مخصوصا اگر گردن کشیده‌ای داشته باشید و یا لباسی به تن داشته باشید که یقه باز باشد. در این مقاله مدل‌های مختلف گردنبند چوکر را تهیه کرده‌ایم. در ادامه همراه ما باشید.

انتخاب گوشواره با توجه به فرم صورت

گوشواره را باید با توجه به فرم صورتتان انتخاب کنید

انتخاب زیورآلات مخصوصا گوشواره قوانین خاصی دارد که اگر رعایت نشود جلوه‌ای که باید در تیپ و استایل ایجاد شود را ندارد.یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در انتخاب گوشواره توجه به فرم صورت است.مثلا اگر صورت گردی دارید بهتر است از مدل‌های خاصی از گوشواره که در ادامه توضیح داده شده است استفاده کنید.همراه ما باشید.

اکسسوری زنانه سال 2021

اکسسوری‌های ترند و کاربردی در مد و استایل سال 2022

کلمه ترند به معنای همه‌گیری و رواج یک موضوع یا یک وسیله است. مثلا فرض کنید در صنعت پوشاک یا مد، مدل خاصی ترند می‌شود. این بدین معنی است که این مدل الان همه گیر شده و عده زیادی از این مدل در تیپ یا لباس خود استفاده می‌کنند. در این مقاله از تیجور ترند اکسسوری‌های سال جدید 2021 را بررسی کرده‌ایم.

نحوه انتخاب انگشتر

با توجه به فرم دستان خود انگشتر انتخاب کنید

انگشتری که برای خود انتخاب می‌کنید در زیباتر نشان دادن انگشتان و دستان شما نقش مهمی دارد پس باید مدل، فرم و اندازه‌ای را انتخاب کنید که به انگشت‌های شما بیاید. در این مطلب با تیجور همراه باشید تا در انتخاب بهترین و مناسب ترین انگشتر برای دستانتان شما را راهنمایی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

گوشواره پیرسینگ

مدل‌های پرطرفدار و جدید پیرسینگ گوش

پیرسینگ یعنی سوراخ کردن قسمتی از بدن و نصب اشیای تزیینی در آن ناحیه. پیرسینگ معمولا روی بینی، گوش، زبان و ناف انجام می‌شود که پرطرفدارترین آن پیرسینگ گوش است. گوشواره پیرسینگ مدل‌های مختلفی دارد مانند طلا و نقره، نگین دار، حلقه‌ای و میخی که بر روی لاله گوش و غضروف درونی و حلزونی گوش قرار می‌گیرند.

انتخاب فریم مناسب برای عینک

مناسب‌ترین فریم عینک را برای صورت خود انتخاب کنید

یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد عینکی انتخاب فریم مناسب است که با اجزای صورت همخوانی داشته باشد. اما باید بدانید که این انتخاب به عوامل بسیاری مانند فرم صورت، رنگ پوست و رنگ چشم بستگی دارد. در ادامه روش‌های انتخاب یک عینک مناسب را آموزش می‌دهیم. همراه ما باشید.

گیره کروات

گیره کراوات چه مدلهایی دارد+ تصاویر

همانطور که میدانید کراوات یکی از اکسسوری های مکمل پوشش ما می باشد و در انتخاب و استفاده از آن باید نکات بسیاری را رعایت کرد که یکی از مهم ترین این نکات گیره کراوات و نحوه استفاده از انواع مختلف آن می باشد.در این مقاله شما را با مدلهای گیره کراوات آشنا می کنیم.با تیجور همراه باشید.

خرید کراوات

چگونه یک کراوات خوب بخریم

کراوات یک اکسسوری مهم می باشد که می تواند در زیبا جلوه دادن شما تاثیر گذار باشد. برای خریدکروات نکاتی وجود دارد که در ادامه با برخی از آنها آشنا می شویم.

کراوات

درباره کروات چه می دانیم

امروزه با گذشت زمان، سلایق و علایق مردم نیز تغییر پیدا کرده است. یکی از این تغییرات در عصر امروزی، تغییر در نوع پوشش و انتخاب اکسسوری ها می باشد و یکی از مهم ترین اکسسوری هایی که امروزه در بین تمامی افراد اهمیت بالایی پیدا کرده است، کروات می باشد.در این مقاله شما را با این اکسسوری آشنا می کنیم.

کمربندهای شیک زنانه گوچی

مدلهای کمربند زنانه گوچی + تصاویر

استفاده از کمربند چرم زیبایی خاصی به اندام زنان می بخشد و در این میان کمربند های چرم زنانه گوچی این زیبایی را بسیار منحصر به فرد تر می کند.

بهترین مدلهای دکمه سرآستین

انواع دکمه سر آستین+ تصاویر

دکمه سرآستین یکی از انواع اکسسوریهای مهم و جذاب برای مردان و زنان شیک پوش و تیپ پوشش مدرن است. دکمه سرآستین را بیشتر مختص به مردان می دانند اما امروزه برای انواع لباسها و مانتوهای زنانه نیز کاربرد دارد. و یکی از لوازم جانبی شیک و به روز و جدایی ناپذیر از استایل زنان باکلاس و به روز محسوب می شود.

بهترین ساعت مچی ست

مدلهای ساعت مچی ست سیتیزن + تصاویر

خرید ساعت های مچی ست با وجود تنوع و مدلهای مختلف در بازار نیازمند شناخت و آشنایی با شرکت ها و برندهای فعال در این زمینه است. مارک سیتیزن یکی از این کمپانی های معروف و شناخته شده در این عرصه است که به دلیل تولید ساعت های با کیفیت و میزان دقت بالای آنها به یک برند برتر و محبوب تبدیل شده است.

معرفی ساعت مچی ست رومانسون

جدیدترین مدلهای ساعت مچی ست رومانسون + تصاویر

برندهای زیادی در جهان در زمینه ی ساخت و طراحی ساعت های مچی و ست های زنانه و مردانه فعالیت می کنند. برند رومانسون یکی از برندهای معتبر فعال در این عرصه است که با طراحی های نوآورانه در خلق ساعت های مچی و ست های ساعت مچی به یکی از برند های پولساز و با فروش خوب در صنعت ساعت سازی دنیا تبدیل شده است.

آشنایی با برند های معروف ست های ساعت مچی

ساعت مچی ست مردانه و زنانه + تصاویر

ست ساعت مچی به عنوان یکی از اکسسوریهای مهم و جذاب برای زوج های جوان و بخصوص عروس و دامادها است. امروزه تنوع بسیاری در بازارهای مربوط به ساعت های مچی وجود دارد و برندهای زیادی در زمینه تولید انواع مختلف ساعت مچی زنانه،مردانه، و ست فعالیت دارند از جمله ی این برندهای معروف، برند رولکس و ویولت هستند.

آشنایی با برند ساعت مچی کاسیو

تصاویر زیبا از ساعت مچی مردانه برند کاسیو

کاسیو یکی از برندهای مطرح و شناخته شده ی آسیایی در زمینه ساخت و تولید محصولات الکترونیکی و ساعت های مچی است مرکز فعالیت این شرکت در توکیوی ژاپن واقع شده است. این کمپانی ژاپنی با استفاده از دانش و فناوریهای دیجیتال و پیشرفته، خلاقیت ها و نوآوریهای بسیاری در انواع مدلهای ساعت های مچی بوجود آورده است.

آشنایی با برند ساعت مچی سواچ

تصاویر زیبا از ساعت مچی مردانه برند سواچ

سواچ یکی از برندهای معروف و معتبر دنیا در زمینه ساخت و تولید ساعت های مچی در دنیاست این برند بعد از تاسیس خود در سال 1983 در مدت کوتاهی توانست با تکیه برتوانایی ها و خلاقیت طراحان خود به یک قدرت در زمینه فعالیت خود تبدیل شود و امروزه به یک برند با شهرت و محبوبیت جهانی تبدیل شده است.

آشنایی با برند ساعت مچی Tissot

تصاویر زیبا از ساعت مچی مردانه برند تیسوت

ساعت مچی بخصوص برای مردان یکی از اکسسوریهای مهم و باارزش است امروزه با تعدد و تنوع بسیار زیادی که در دنیای ساعت ها وجود دارد برای انتخاب و خرید باید ابتدا با انواع، مدلها و برندهای تولید کننده ی صنعت ساعت مچی در دنیا آشنایی داشته باشیم. تیسوت یکی از شرکت های معروف و برند ساز در صنعت ساعت سازی است.

خرید ساعت مچی سیکو

تصاویر زیبا از ساعت مچی مردانه برند سیکو

سیکو یک کمپانی آسیایی از کشور ژاپن است که در لیست برندهای معروف دنیا در عرصه فعالیتهای مد و اکسسوریهای مربوط به آن قرار دارد و دارای محصولات با کیفیت و طراحی های هنرمندانه است و ساعت های مچی مردانه و زنانه آن به همراه دیگر محصولات جانبی تولید این شرکت در بازارهای جهانی تحت نام تجاری سیکو عرضه می شود

بزرگترین تولید کنندگان چرم ایران

تولید کنندگان چرم در ایران

چرم ایرانی از دیر باز به عنوان یکی از چرم های مرغوب در دنیا مشهور بوده است. امروزه برخی از شرکت های تولید کننده داخلی توانسته اند این محبوبیت را با تولید محصولات چرمی همراه با خلاقیت و ذوق هنری در بین مشتریان داخلی و خارجی تثبیت نمایند. با این تولید کنندگان بیشتر آشنا شویم.

آشنایی با ساعت مچی مردانه رومانسون

ساعت مچی مردانه برند رومانسون+عکس

ساعت مچی از اکسسوریهای مهم در پوشش مردان است باتوجه به وجود تنوع در انواع مدل و فعالیت های برندهای مختلف در این زمینه انتخاب و خرید ساعت مچی مردانه اصل و با کیفیت نیاز به آشنایی با برندهای معروف فعال در این زمینه دارد. ما در این مقاله به معرفی و آشنایی با ساعت مچی مردانه برند رومانسون خواهیم پرداخت.

برندهای معروف ساعت مچی مردانه

معروفترین برندهای ساعت مچی مردانه

امروزه شرکت های مختلفی در صنعت ساعت سازی در دنیا فعالیت میکنند که هر کدام مدل های مختلفی با طراحی های متنوع راهی بازار مصرف می نمایند در این بین شرکتهایی وجود دارند که به دلیل طراحی هاو نوآوری های خلاقانه شهرت و محبوبیت جهانی یافته اند و این شرکت ها توانسته اند خود را به عنوان برند جهانی ثبت کنند.

آشنایی با برند ساعت مچی مردانه پلیس

تصاویر زیبا از ساعت مچی مردانه برند برند پلیس

ساعت یکی از اکسسوری های مهم در صنعت مد و فشن است و جایگاه ویژه ای بخصوص در پوشش مدرن مردانه دارد برند پلیس یکی از برندهای معروف و فعال در عرصه ی تولید و طراحی ساعت های مچی است که انواع مدلهای مردانه و زنانه ساعت مچی را با استفاده از تکنیک ها و روش های خاص خود تولید، و روانه ی بازار مصرفی می کند.

ساعت های مچی برند سیتیزن

مدل های ساعت مچی سیتیزن+ عکس

شرکت سیتیزن یکی از غول های صنعت ساعت سازی دنیاست که قدمتی نزدیک به صدسال داردو از برندهای قابل اعتماد و اطمینان در تولید محصولات و ابزارآلات دقیق محسوب می شود سیتیزن شهرت و محبوبیت خودرا مدیون ساعت های مچی تولیدی خود است که در انواع مختلف و با طراحی های خلاقانه راهی بازار مصرف کرده است.

نکات مهم در خرید ساعت مچی مردانه

چگونه یک ساعت مچی مردانه خوب بخریم

برای خریدن ساعت مچی مردانه خوب ابتدا باید با انواع ساعت های مچی مردانه آشنایی داشته باشیم تا به طور آگاهانه بتوانیم یک خرید خوب انجام دهیم بخصوص اینکه امروزه در خرید و انتخاب با طراحی ها و انواع مختلف از هر محصول مواجه هستیم و این مسئله خرید را تا حدودی پیچیده و دشوار کرده است.

مدلهای مختلف ساعت مچی

مدلهای ساعت مچی+ تصاویر

ساعت های مچی از زمان اختراع تا به امروز دچار تحول و دگرگونی های چشمگیری شده اند و مدلها و حتی کارکرد آنها دستخوش تغییر شده است و طراحی و تولید آنها به لحاظ سن و جنس استفاده کنندگان از هم تفکیک شده تا جایی که با توجه به موارد و موقعیت های استفاده از هم متمایز می شوند.

قیمت ساعت

قیمت ساعت به چه عواملی بستگی دارد

ساخت و تولید ساعت به طور کلی و ساعت های مچی به عنوان زیر مجموعه امروزه از کسب و کارهای پر رونق در جهان محسوب می شودو به عنوان یکی از کالاهای مصرفی لوکس و لاکچری به بازار عرضه می گردد قیمت ساعت های مچی عرضه شده به بازارها به نسبت طرح و جنس و کیفیت و برند های متنوع تولید شده متفاوت است.

جذاب ترین ساعت های مچی swatch زنانه

مدلهای ساعت مچی زنانه سواچ+ عکس

مهم ترین نکات در انتخاب ساعت مچی زیباییف کیفیت و کارایی آن است، پس بایستی در هنگام خرید از گارانتی و کیفیت محصولی که قصد خرید دارید اطمینال حاصل نمایید. لطفا با ما همراه باشید، برای شما عزیزان انواع مدل های ساعت مچی سواچ زنانه را نمایش داده ایم.

ساعت مچی سواچ اسپرت

معرفی ساعت مچی سواچ

ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع طرح های ساعت مچی سواچ مردانه و زنانه و ویژگی های منحصر به فرد این ساعت زیبا آشنا سازیم و همچنین تاریخ ساخت و کمپانی این ساعت شیک را برای شما عزیزان توضیح دهیم، پس لطفا تا پایان مطلب همراه ما باشید.

زیباترین ست های چرم مشهد

ست چرم مشهد + تصاویر

آیا تا بحال ست های محصولات چرم مشهد را دیده اید و به این فکر کرده اید که اگر یک ست محصولات چرمی ست بپوشید شیک تر و جذاب تر خواهید شد. پس بیاید برخی از ست های چرمی را با هم تماشا کنیم.

عینک آفتابی مردانه پلیس

برخی مدلهای عینک آفتابی مردانه پلیس

در این متن قصد داریم با معرفی انواع مدل های عینک آفتابی مردانه پلیس آشنا شوید. عینک آفتابی مردانه پلیس در چهار سبک گرد، گربه ای، مربع و خلبانی تولید می شود اما مدل های جدید عینک افتابی مردانه پلیس که زیر مجموعه این سبک ها هستند به طور فصلی روانه بازار می شود که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

عینک آفتابی مردانه اصل

مدل های عینک آفتابی مردانه 2019+ تصاویر

در این مقاله قصد داریم جهت انتخاب راحت شما به بررسی و معرفی جدیدترین مدل های عینک آفتابی مردانه بپردازیم. برندهای مختلف به صورت فصلی یا سالیانه به تولید و عرضه مدل و طرح های جدید عینک آفتابی مردانه می پردازند که سعی کرده ایم به معرفی چند مدل جدید عینک آفتابی مردانه بپردازیم.

عینک آفتابی اورجینال

معرفی برخی از برندهای معروف عینک آفتابی

در این مقاله به معرفی برندهای فعال در زمینه تولید عینک آفتابی از قبیل عینک آفتابی شنل، عینک آفتابی پورشه، عینک آفتابی پلیس، عینک آفتابی ریبن را خواهیم پرداخت. علاوه بر معرفی برخی برندهای معروف عینک آفتابی؛ قصد داریم در رابطه با خرید عینک آفتابی اصل نیز به نکات مختصری اشاره نماییم.

عینک آفتابی ریبن اصل

آشنایی با برخی مدل های عینک آفتابی ریبن

در این مقاله قصد داریم جهت آشنایی شما به معرفی چند مدل از عینک های آفتابی ریبن از قبیل ویفری، کلاب مستر و شیشه سنگی بپردازیم. همچنین در کنار این معرفی، لازم است که با روش های تشخیص اصل و تقلبی بودن عینک آفتابی ریبن نیز آشنا شوید تا در صورت خرید از انتخاب خود راضی باشید.

عینک آفتابی بچه گانه 2019

عینک آفتابی بچه گانه

در این مقاله قصد داریم چند برند و مدل عینک آفتابی بچه گانه به شما عزیزان معرفی کنیم. علاوه بر معرفی برندهای از قبیل اسپرایت، پاندا و ... قصد ما این است که به نکاتی در مورد نحوه خرید عینک آفتابی بچه گانه اصل نیز اشاره نماییم. با ما همراه باشید تا شما را با مدلهای عینک آفتابی بچه گانه آشنا کنیم.

عینک آفتابی مناسب

برای خرید عینک آفتابی به چه نکاتی باید دقت کنیم

در این مقاله قصد داریم نکات ضروری که هنگام خرید عینک آفتابی استاندارد باید رعایت شود را برای شما شرح دهیم. مواردی از قبیل فریم عینک، شیشه عینک، فرم صورت از مهم ترین موارد در هنکام خرید عینک آفتابی محسوب می شوند که در این مقاله به تشریح آن ها پرداخته ایم.