تهران

در مورد کرم ضد آفتاب لدورا بیشتر بدانیم

آشنایی با کرم ضد آفتاب لدورا
برند لدورا یک برند ایرانی تولید کننده محصولات مراقبت از پوست و مو است که با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت توانسته محبوبیت خوبی برای محصولات خود کسب کند. کرم های ضد آفتاب یکی از محصولات عمده مراقبت از پوست این برند محسوب می شوند در ادامه با ویژگی های این محصول ایرانی بیشتر آشنا خواهیم شد.

کرم ضد آفتاب برند لدورا

برند لدورا به عنوان زیر مجموعه شرکت مروارید پنبه ریز محسوب می شود. محصولات این برند با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید می شوند و این شرکت بیشتر مواد اولیه خود را از کشورهایی مانند سوئیس، فرانسه و ژاپن تهیه می کند. برند لدورا یک برند تولید کننده محصولات مراقبت پوست و مو است و می توان تولیدات آن را با برندهای معتبر دنیا در زمینه محصولات زیبایی قابل مقایسه دانست. محصولات این شرکت تحت نظارت کارشناسان حرفه ای در داخل کشور تولید شده و با استفاده از بسته بندی های با کیفیت به بازار عرضه می شوند. کرم ضد آفتاب لدورا یکی از این محصولات یا کیفیت است.

کرم ضد افتاب لدورا
برند ضد آفتاب لدورا


ترکیبات کرم های ضد آفتاب لدورا

کرم های ضد آفتاب برند لدورا یکی از ضد آفتاب های با میزان محافظت بالا و قوی در مقابل اشعه های مضر خورشید هستند و ضد آفتاب های لدورا دارای ترکیبات موثر و منحصر به فردی هستند که این امر باعث محافظت این کرم ها از پوست در مقابل اشعه های UVA  و UVB به صورت همزمان می شود و پوست را در برابر آسیب های سلولی ناشی از رادیکال های آزاد، محفاظت کرده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند و مانع از ایجاد التهابات پوستی و آفتاب سوختگی آن می گردد. ضد آفتاب های لدورا به دلیل استفاده از زینک (اکسید روی) در ترکیبات خود و دارا بودن خاصیت ضد التهابی باعث ترمیم و احیای پوست های آسیب دیده می شوند و استفاده از آن باعث ایجاد یک لایه محافظتی بر روی پوست برای جلوگیری از نفوذ پرتوهای مضر خورشید می گردد. 
یکی دیگر از مواد بکار رفته در ترکیبات کرم های ضد آفتاب برند لدورا دایمتیکون است که باعث می شود تا کرم به راحتی و به صورت یکدست و بدون ایجاد حالت چرب و روغنی روی پوست پخش شود و لطافت فوق العاده ای به پوست بدهد. استفاده از روغن کرچک در ترکیبات این کرم باعث رطوبت رسانی و ترمیم و بهبود چین و چروک های روی پوست می گردد. پنتول استفاده شده در این کرم نیز وظیفه بازسازی و آب رسانی به پوست را عهده دار است. ماده موثر دیگر بکار رفته در ترکیبات این ضد آفتاب روغن دانه آفتابگردان است که یک منبع عالی برای ویتامین E و یک ماده موثر در دفع رادیکال های آزاد خورشید محسوب می شود و موجبات نرمی، کاهش دادن آثار پیری و هم چنین احیای پوست را فراهم می آورد.  
اسید لینوسین موجود در کرم های ضد آفتاب برند لدورا نقش مهم و عمده ای در کلاژن سازی و افزایش ساخت پروتئین در پوست را ایفا می کند. ماده رتینیل پالمیتات که نوعی آنتی اکسیدان محسوب می شود و مشتق شده از ویتامین A هست در این ضد آفتاب ها بکار رفته که نقش حفاظتی از پوست را در برابر رادیکال های آزاد خورشید به عهده دارد. 

کرم ضد آفتاب برند لدورا با SPF50
کرم ضد آفتاب برند لدورا با SPF50

راهنمای استفاده از کرم ضد آفتاب لدورا

تقریبا حدود پانزده تا بیست دقیقه قبل از خروج از منزل و پیش از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، لایه مناسبی از ضد آفتاب را بر روی پوست تمیز خود بمالید و صبور باشید تا کاملا جذب پوست شود. بعد از اولین استفاده بهتر است کرم را هر 2 تا 3 ساعت یکبار تمدید کنید.

ویژگی های ضد آفتاب های برند لدورا

مناسب بودن برای انواع مختلف پوست، ضد آب بودن، فاقد چربی بودن و داشتن SPF50 و بدون رنگ بودن از ویژگی های و خصوصیات کرم های ضد آفتاب برند لدوراست.
این کرم محصول ایرانی با مواد اوایه مرغوب و با کیفیت است و به همین سبب قیمت ضد آفتاب لدورا در مقایسه با محصولات ایرانی دیگر تا حدودی قیمت بالاتری دارد و می توانید اصل این محصول را از فروشگاه های معتبر مناسب با نوع پوست خود تهیه نمایید.

شاید برای شما هم سوال باشد

  1. آیا از محصولات لدورا برای لیفتینگ هم استفاده می شه؟

    لیفتینگ یعنی جلوگیری از افتادن پوست. لدورا برای لیفتینگ هم محصولات خاص خودش رو داره. در کرم لیفتینگ لدورا از ترکیبات سفت کننده پوست مثل کلاژن و الاستین استفاده شده که خیلی خوب این کار رو انجام می ده و مانع از افتادگی پوست می شه.
  2. برند لدورا مال کجاست؟ لدورا ساخت کدوم کشوره؟

    برند لدورا یکی از زیر مجموعه های شرکت مروارید پنبه ریز هست که به صورت اینترنتی فعالیت می کنه. در واقع برند لدورا مال ایرانه و محصولات ساخت ایران هستن ولی مواد اولیه محصولات لدورا باکیفیت بالا هستن که عموما از کشورهای سوئیس، فرانسه، ژاپن تهیه می شن.
  3. محصولات لدورا خوبه؟

    به این سوال نمی تونیم پاسخ واضحی بدهیم. بهترین جواب رو می تونید از زبان کسانی که محصولات رو استفاده کردن بشنوید. البته در سایتهای مختلف نظرات مختلفی در مورد محصولات لدورا وجود داره که نه می شه همه رو تایید کرد و نه همه رو رد کرد. ولی یه چیزی که کاملا واضح هست اینه که یک محصول ممکنه روی پوست یک نفر جواب بده و همون محصول روی پوست یه نفر دیگه خوب جواب نده. بنابراین بر اساس شرایط پوستی خودتون و مشورت با پزشک پوستتون محصولات هر برندی رو که بهتون می سازه رو بخرید.
  4. برند لدورا چه محصولاتی داره؟

    لدورا محصولات متنوعی داره. برای اینکه تنوع محصولات لدورا رو ببینید بهتره یک سری به سایت پنبه ریز بزنید.
  5. محصولات لدورا رو از دارو خانه ها می شه تهیه کرد؟

    تا جایی که ما اطلاع داریم خرید این محصول به صورتی اینترنتی از طریق سایت پنبه ریز و برخی سایتهای دیگه ممکن هست. و کلا توزیع و فروش این محصول از طریق بازاریابی شبکه ای انجام می شه و شاید توی دارو خانه ها پیدا نکنید.
مطلب مفید بود؟
1368
181
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی